Poster |
Message |
Kamikaze |
Chervolet Cavalier
Tere!
Otsingu kasutamine tulemust ei andnud,seega uus topic.
Oleks vaja infot Chervolet Cavalieri 89' 2.0 Coupe kohta.Ise siiani Jaapani ja Saksa kraami proovinud ja olen selle auto pealt päris tume.
Niisiis....
mis selle auto nõrgad küljed on,kuidas talle varuosi leiab ja mis hinnaklassis need on ja mis võiks olla selle 2.0 mootori kütusekulu?Konkreetne isend mida pakuti maksab 9K.Mis selle raha eest loota võib?Ja mis on teie üldine arvamus selle auto kohta?
|
09.01.2004 at 05:42 |
|
Indrek_S |
Chervolet Cavalier
9K
minu subjektiivne arvamus on, et kui mis iganes auto maksab alla 20k, siis ilmselt on laip.....
SU autosi siia alla ei liigitaks
____________________________
not done until it's done |
09.01.2004 at 09:35 |
|
Dablju |
Chervolet Cavalier
Mõned arvavad, et alla 100K ei ole normaalset kasutatud autot olemas. Oleneb isendist ja rahakotis ja arvamusest. Vaata masin üle, tari diagnostikasse ja ülevaatuspunkti. Kui saadetakse pikalt siis on midagi väga pees, kuigi algul kiideti taevani. |
09.01.2004 at 11:51 |
|
Aspelund |
Chervolet Cavalier
Üldiselt ei saa auto hinda ja tema sõidukõlbulikust nii julmalt omal vahel siduda. Jah, uut autot ei ole võimalik saada 9K eest, aga ka 5K eest on võimalik leida endale liikur, mis peab kulumaterjalide vahetamise järel kenasti paar aastakest vastu.
Omaette küsimus on see, kas sellise liikuriga tahetakse liikuda. Vastupidavuses/tehnilises seisundis pole tihti üldsegi küsimus.
Asp |
09.01.2004 at 12:03 |
|
PlyVal64 |
Chervolet Cavalier
No kuidas seda siis öelda ... Cavalier on Opel. Egas ta paha auto pole, kuid vanemad armastasid küll roostetada ja laguneda. Kui see konkreetne 9kilo eest täiesti OK auto on ja sõidab, siis pole hullu midagi. Vaid igasugused plastmassist ilujupid ja tuled-viled on auto omahinda arvestades kindlasti megakallid |
09.01.2004 at 15:02 |
|
inka |
Chervolet Cavalier
quote: PlyVal64: No kuidas seda siis öelda ... Cavalier on Opel. Egas ta paha auto pole, kuid vanemad armastasid küll roostetada ja laguneda. Kui see konkreetne 9kilo eest täiesti OK auto on ja sõidab, siis pole hullu midagi. Vaid igasugused plastmassist ilujupid ja tuled-viled on auto omahinda arvestades kindlasti megakallid
Täpsustuseks: kõne all olev Cavalier on küll GM toodang (2gen J-body), sõsarautodeks Pontiac Sunfie, Cadillac Cimarron ja Buick Sylark (vist Oldsmobile 2000(?)) aga Opeli nime all teda küll minuteada ei müüdud. Selle aasta kere peaks juba tsingitud olema, nii et laksuta kere peaks keskmisest paremini vastu pidama. Nõrk koht on 2-ne mootor, valikus veel olnud 2,8 ja 3,1 on way paremad. http://home.mindspring.com/~z24/info.html peaks inffi jagama
____________________________
Dodge Ram Van 250b '88 |
09.01.2004 at 15:33 |
|
tfr |
Chervolet Cavalier
GM toodang küll, aga sisuliselt on tegemist ju ikkagi Opel Asconaga? |
09.01.2004 at 15:46 |
|
inka |
Chervolet Cavalier
quote: tfr: GM toodang küll, aga sisuliselt on tegemist ju ikkagi Opel Asconaga?
Sa ilmselt pead silmas Vauxhall Cavalieri aga siin jutt Chevy Cavalierist käib. Minuteada peale nime neil suurt ühist pole?
____________________________
Dodge Ram Van 250b '88 |
09.01.2004 at 16:03 |
|
Kamikaze |
Chervolet Cavalier
tänud teile!
Võimalus on mul selline,et 9K eest see auto soetada ja kuskil 10K kohe putitamise alla panna.Kas selle raha eest teeb sellel autol juba midagi?Kui kere on korras,siis jääb nii nagu on,seega see 10K läheks tehnilise poole alla.Ja kas siis neid plastikliiste ja tulesid liigub ka tavalistes autopoodides või Topparts sõbraks siis aint Ja miks siis 2.0 mootor nõrk koht on?
Oehh,nii palju küsimusi,aga ei taha ämbrisse ka astuda. |
09.01.2004 at 16:17 |
|
kusjuures |
Chervolet Cavalier
quote: Kamikaze: tänud teile!
Võimalus on mul selline,et 9K eest see auto soetada ja kuskil 10K kohe putitamise alla panna.Kas selle raha eest teeb sellel autol juba midagi?Kui kere on korras,siis jääb nii nagu on,seega see 10K läheks tehnilise poole alla.Ja kas siis neid plastikliiste ja tulesid liigub ka tavalistes autopoodides või Topparts sõbraks siis aint Ja miks siis 2.0 mootor nõrk koht on?
Oehh,nii palju küsimusi,aga ei taha ämbrisse ka astuda.
Minu isiklik arvamus:
Ära astu ämbrisse.
See 19 tuhat krooni mis sa juba esimese hooga kulutad on kadunud raha. Tagasi sa seda enam ei saa. Pärast 19 tuhandet tulevad uued vead ja kulutused nii see murekoorem kasvab kuni m6istad et 89 Cavalier jääb 89 Cavalieriks ja sa j6uad omadega samasse punkti kui see mees kes sulle seda praegu müüb. |
09.01.2004 at 16:57 |
|
Kamikaze |
Chervolet Cavalier
hmm,on siis tõesti nii kehva auto ?Isik kes müüb ei oma lube,aga ei pidanud olema ka autohooraja.
Noh eks ta nii olegi,et see raha ei tule enam tagasi,mis sa auto alla paned ja nii on iga autoga.Praeguse auto müügiga ma põrun 10K kuskil ja seda 1/2 aastaga.Ootan veel,vaatame,mis teised räägivad.
|
09.01.2004 at 17:12 |
|
inka |
Chervolet Cavalier
Ei ole kehv auto, mul pea 9 aastat juba peres samanimeline (küll Z24 ja 2,8l MPFI) ja liigub usinalt. Usa rullnoka liikur:-)) Tüüpvigade kohta otsi netist GM J-Body alt.
____________________________
Dodge Ram Van 250b '88 |
09.01.2004 at 17:24 |
|
PlyVal64 |
Chervolet Cavalier
quote: inka:
Täpsustuseks: kõne all olev Cavalier on küll GM toodang (2gen J-body), sõsarautodeks Pontiac Sunfie, Cadillac Cimarron ja Buick Sylark (vist Oldsmobile 2000(?)) aga Opeli nime all teda küll minuteada ei müüdud.
Opeli nime all ei müüdud, kuid sisuliselt on tegemist "maskeeritud" Opel Asconaga, kus USA tehnika kapoti all. Nendest Cimarron on kõige sarnasem Asconaga, seepärast paluski Vanaisa seda mudelit Caddyks mitte tituleerida Kui see uuem mudel juba tsingitud on, siis peaks küll hää auto olema. Mul tuttav ostis BRCst selle helesinise 2,0+man. Sunfire 19kilo eest abikaasale, siiani pole neil vist probleeme olnud. Sõitsin ise ka sellega, seuhke mõnus kosmos oli sees
EDIT: hakkasin mõtlema, et too uuem kere, mis 89 tuli, ei pruugi jah enam Opel olla Nuuh, GM asjatundjad?
Ja EDIT2:Uurisin siis, ikkagi on seesama GMi esimene "maailmaauto põhi" sama algusest lõpuni ehk kõik need viimasedki Cavalierid on põhimõtteliselt "maskeeritud" Asconad Aga jah, alates "second generation" pole peale autopõhja layout'i enam muid sarnasusi Opeliga. First Generation seevastu oli minu hinnangul 50% kattuv, Caddy Cimarronist võisid teha Ascona ja vastupidi. Vaid esi- ja tagaklaaside kinnitused olid erinevad: USAs liimiga. Kuid näiteks katuseplekid, uksed, amordikandmikud jne. on küll kõik täpselt sama. |
09.01.2004 at 18:00 |
Last edited 09.01.2004 at 18:35 by PlyVal64
|
Ago |
Chervolet Cavalier
Auto ostuhind ei ole mingi näitaja. Pigem loeb siiski üldine seisukord. Ostsin ka oma eelmise Beretta 10k eest panin sinna alla remondiks ~7k ja tulemus ei saanud üldse mitte kehv. Kõik tööd tegin muidugi ise väljaarvatud klappide soveldamine mille eest maksin 1500.- (7000 - 1500 =5500).
Nii et kui kere korras ja mingeid suuremaid hädasid mootori ja veermiku poolel pole siis mina julgeks küll soovitada seda masinat sellise hinna eest.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
09.01.2004 at 18:04 |
|
tull |
Chervolet Cavalier
Sõidan ühe sellisega ise ringi...natuke värskem ja mootorit ka natuke rohkem. Kuna mootorid erinevad, siis häid-halbu omadusi ei tea pakkuda...kuigi, minuarust samadel keredel 1/3 väiksema mootoriga jääb suht õnnetuks see edasiliikumine. Kui kere paukudeta siis peaks vastu küll pidama roostele-igaks juhuks uuri ,kuidas uksed sulguvad.
Opeliga Asconaga ei oska seda keret küll enam kuidagi seostada.
____________________________
cavalier 91 |
09.01.2004 at 18:59 |
|
Kamikaze |
Chervolet Cavalier
Aga nüüd tulevikule mõeldes.
Oletame,et auto suht hea mootori ja veermikuga ning ostan ära.Aga asju tuleb vahetada tal nagunii kohe.Kuidas siis nende kättesaadavus on,näiteks rihmad,genekad, käigukasti osad,sidurid, jne.jne.
Ja mingi hinnaklass,võite tuua võrdluseks mõne saksa või jaapani autoga,et palju kallimad või odavamad on?
Sry,et tüütan,aga noh,mis teha,kui huvi on nii suur auto vastu. |
09.01.2004 at 19:02 |
|
tull |
Chervolet Cavalier
no ma ei usu,et genekat ja starterit jne. mitu korda sellel autol vahetama hakkad...need ilmselt sul siin kohapeal uued üles ehitatakse...kui vajadus peaks olema...uusi juppe vaevalt ostma hakkad-hindu kuuldes vs. auto omahind. Need osad mida kaugemalt tuuakse on suht kallid siiski...aga eks see sõltub palju, kelle käest ostad jne. Lohutuseks ehk niipalju,et $ kurss on praegu pidevas languses
edit...kasutatud asjad? anaaloogseid usakaid - ei ole eestis niipalju, et romulast asendaja kõigele leiaksid.
____________________________
cavalier 91 |
09.01.2004 at 19:10 |
Last edited 09.01.2004 at 19:26 by tull
|
Kamikaze |
Chervolet Cavalier
aga siis kasutatud asjadega läheb vist raskeks jah? |
09.01.2004 at 19:20 |
|
Ago |
Chervolet Cavalier
No mootori osas on GM toodang üsna sarnane. Kui ei leia vastavat juppi romulast Cavalieri küljest siis mõne muu GM 2,0 mootori küljest ikka.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
09.01.2004 at 20:02 |
|
blood |
Chervolet Cavalier
Isiklikult arvan et see raha on selline kus ma vaatax auto välimuse yle, ega midagi ei kolise katastroofiliselt mootori all, istuksin autosse, teeksin paar kiiremat ja aeglasemat ringi - saaks ju ilmselt ju kohe selgex kas auto meeldib või mitte, kas 2,0 liigutab seda isendit edasi- kas tasub raha sisse matta või mitte. Mõni 10-15k auto võib vahel pakkuda palju suuremat naudingut kui mõni 30-40k autu. Ja juppide kohapealt nu ma arvan et ilmselt saad ka Toppartsu ja Uspartsu kodulehekyljelt teha päringuid enam kuluvate juppide kohta. Eks jah liistud ja iluvidinad on kallid - kuid ega need japsil ja kasvõi opelilgi odavad pole kui uusi tellida( mäletan et omegale karbikaitse yx plastik must liist maxis 1300 eeku ja pidi 2 nädalat ootama) - romulad ilmselt võib sellekohapealt ära unustada - kuigi kui hästi otsida leiab kõike. Vahel on ka www.ebay.com abiks olnud saab mõne tule või liistu odavamalt kätte kui eestist osta. Arvan et mingi umbkaudne hinnaklass asjadel õlifilter mingi 150 eeku, õhufilter 180 eeku, klotsid mingi 500 esimesed. Ärge kõvasti lööge kui midagi katastroofiliselt mööda panin. Soovin edu ja arvan et ükskord saabub aeg kui igal foorumi liikmel oma usaraud :-P |
09.01.2004 at 20:38 |
|
joker |
Chervolet Cavalier
Konkreetse auto kohta ei tea spetsiaalselt, aga nii vana auto kohta ei saa ju üheselt vastata... oleneb ikkagi konkreetselt tema minevikust jne. Mõni Cavalier võib olla vanaraud mõni jälle nagu uus. See paljuga keegi müüb? Ega kui ta eest nüüd 30 000 küsida ega ta autot paremaks ei tee... samahästi võiks osta mõne rondi 30 000 eest ja panna sinna sama moodi veel 10-20 000 sisse... Vist |
09.01.2004 at 20:57 |
|
inka |
Chervolet Cavalier
Õlifilter 46 EEK .- ; tuttuus genekas 2 400 EEK; esipiduriketas 800 EEK ; esipiduriklotsid 16 CAD või 400 EEK :-)))
____________________________
Dodge Ram Van 250b '88 |
09.01.2004 at 23:28 |
|
Vanaisa Moderator |
Chervolet Cavalier
nagu blood juba ütles - tee autoga sõitu, käi kuskil korralikus services ülevaatusel, las tõstavad auto üles, logistavad, vaatavad alt ka kõik üle ja kui kõik tundub OK ja sõit ka istus, siis osta ära. 9000 eest uut autot nii ehk nii ei saa.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
09.01.2004 at 23:55 |
|
Kamikaze |
Chervolet Cavalier
tänud inka
Võrdluseks siis samade asjade hinnad 96' aasta Vectra B-le (minu praegune liikur).
Uus genekas 100 A 7498 eeki ja 70A 4398 eeki,õlifilter 48 eeki,esipiduriketas 417 eeki ja sportlik soonitud 1117 eeki,esipiduriklotsid 325 eeki komplekt.
To inka:kuskohast need hinnad pärinevad?
|
10.01.2004 at 00:00 |
|
sten666 |
Chervolet Cavalier
Nati OT aga selle maailmaauto jutu juurde.
See Cadillac näikse päris Oobljää Oomega olevat ?
või kuidas
quote: http://www.brc.ee/autoweb/index.brc?lang=et&18617=80588&18329=18331&15634=15637&2346=31060&17165=17167&14493=14493&14495=14495&14497=14497&27244=EEK&pos=0&pg=1#
|
10.01.2004 at 00:17 |
|