register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Chevy 545   1 2  
Poster Message
matiz
Chevy 545
kusakilt jäi silma et on olemas selline mootor chevy 545 ja tahtsin üle küsida et kas tõesti on ja kas seda võiks leida eestist ka, ise ei ole kindel, sest pole pilti näinud, ja see nimi oli jutu sees ja siis võiks öelda n.ö. ühe silmaga nägemine.
19.01.2004 at 21:02
peep
 
Moderator
Chevy 545
454
19.01.2004 at 21:48
partel
  
Chevy 545
545 on ka võimalik - 4.517 x 4.25

Aga levinumad on 540, 555, 565.

____________________________
_
19.01.2004 at 22:18
fire83
 
Chevy 545
572

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
20.01.2004 at 18:42 Last edited 20.01.2004 at 18:42 by fire83
matiz
Chevy 545
aga kas kellegil on ainu mis aasta mootor see on ja palju sellel hobuseid on
20.01.2004 at 20:28
partel
  
Chevy 545
Aasta pole eriti oluline ja hobuseid on seal nii palju kui vaja.

Aga vähemalt mina nii väikeste mootoritega ei hakkaks jamama, vaid võtaks 622 cid (10.4L) ette, mootori hind töömahust eriti ei sõltu, aga suurem mootor on võimsam ja töökindlam.


____________________________
_
20.01.2004 at 21:16
Taavi
Chevy 545
Kui natuke lugeda viitsiksid... http://www.tqhq.ee/dir.php?id=15#1

Täpsemat infot erinevatel aastatel toodetud Chevy 454 mootorite kohta leiad kindlasti google.com abiga.
20.01.2004 at 21:36 Last edited 20.01.2004 at 21:36 by Taavi
vvt
  
Chevy 545
quote:
partel: Aga vähemalt mina nii väikeste mootoritega ei hakkaks jamama, vaid võtaks 622 cid (10.4L) ette, mootori hind töömahust eriti ei sõltu, aga suurem mootor on võimsam ja töökindlam.


Kindel oled ikka? Fordi 351 originaalcrate mootor maksab nii 5000 USD kandis, et sa selle raha eest 10,4 saad on minumeelest pisut kahtlane väide.....


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
21.01.2004 at 10:31 Last edited 21.01.2004 at 10:32 by vvt
partel
  
Chevy 545
Ja mõne romu mootori saab võileivahinna eest.

Jutt käib ikka mootoritest.. 454 ja 622 hinnavahe on suht väike, aga performance on öö ja päev.


____________________________
_
21.01.2004 at 11:06
urmas
Chevy 545
To vvt: Sul pole mõtet Pärteliga teemat arendada, sest tema mootorid algavad 10-st liitrist. Alla selle jääv on kilpkonna abimootor, virvendav õhk, Flintstones tõukeratas jms.
21.01.2004 at 11:47
partel
  
Chevy 545
quote:
urmas: To vvt: Sul pole mõtet Pärteliga teemat arendada, sest tema mootorid algavad 10-st liitrist. Alla selle jääv on kilpkonna abimootor, virvendav õhk, Flintstones tõukeratas jms.
Ma ei taha midagi halba öelda alla 10 liitriste kohta. Lihtsalt tänavamootor ei ole pöördemootor, järelikult tuleb jõudu otsida pöördemomendist -> töömahust.

Ma ei salga, et minu jaoks algab võimsus neljakohalisest numbrist (st. üle 1000). Võib-olla on mul silmaring nii lai, et alla 1000 hj jääb lihtsalt kahe silma vahele.


____________________________
_
21.01.2004 at 11:56
urmas
Chevy 545
Pärtel, Sa ikka jaksad :)
21.01.2004 at 11:57
ylovoitka
Chevy 545
Pärtel, kui palju on hinna erinevus 454 ja 622 mootorite vahel? Kui palju erinevad nende mootorite aftermarket jupid hinna poolest?
21.01.2004 at 13:18
urmas
Chevy 545
Pange tähele, et küsija ja vastaja elavad erinevates taustsüsteemides. Üks mõõdab rahalist kulu eekides, teine eekides hobujõu kohta.
21.01.2004 at 13:35
partel
  
Chevy 545
quote:
ylovoitka: Pärtel, kui palju on hinna erinevus 454 ja 622 mootorite vahel? Kui palju erinevad nende mootorite aftermarket jupid hinna poolest?
Juppide hind on sama. Pole vahet kas on 4.25 kolvid või 4.625. Pole vahet, kas 4.00 vänt või 4.625.

Vahe võib tulla sellest, et 622 vajab mõistagi aftermarket plokki ($2000).

Aga 622 tollisel peaks konventsionaalsete kaantega 1000 hj pump gas jõul tulema küll. Ja sinna võib vabalt 300-500 hj eest nitrot peale lasta.

Teine asi - kui mootor kurjaks ajada Pro Stock tehnoloogia abil, spread port kaaned, tunnel ram, 2X kalibreeritud Dominator, kuiv karter, süüde jne jne.

Siis tuleb hinnaks $30K+

Merlin

Reher-Morrison

____________________________
_
21.01.2004 at 14:14 Last edited 21.01.2004 at 14:20 by partel
matiz
Chevy 545
aga millene on kõige suurem usa auto mootor mida on veel võimalik leida originaalina.
22.01.2004 at 21:24
vvt
  
Chevy 545
quote:
matiz: aga millene on kõige suurem usa auto mootor mida on veel võimalik leida originaalina.

Leida??? Vast 454. Üle selle on kas kallis lõbu või Pärtli märg unenägu ;)


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
22.01.2004 at 21:30
Taavi
Chevy 545
Kui 30-date eksootika välja jätta, siis Cadillaci kunagine 500cid peaks seeriatoodangu bensukatest suurim olema.
22.01.2004 at 21:42
diesel
Chevy 545
tegelikult samaväärsete pulkade puhul on 454 ja üle kuuesajased täiesti ühes hinnas.
22.01.2004 at 23:49
matiz
Chevy 545
kui suured mootorid olid kolmekümnendatel, tean et cadillacil oli V16 aga kui suur , seda ei tea.
23.01.2004 at 20:18
Vanaisa
  
Moderator
Chevy 545
1930 ja 31 oli V16
Description 45 degree overhead V-16, Cast Nickel Iron blocks on Silicon/Aluminum crankcase
Bore and Stroke 3.00 x 4.00 in.
Displacement 452 cu. in.
Compression Ratio 5.35:1 early std., 5:11 std., 4.98:1 opt.
Brake H.P. 175-185 @ 3400 rpm
SAE/Taxable H.P. 57.5
Main bearings five
Valve lifters Push rod/rocker arm with hydraulic rotary eccentric silencer in rocker arm
Carburetor Cadillac/Johnson

Nii, et pole kubatuuri ollagi, hobuseid ammugi mitte

1932 - 33 aastal oli Cadillacil ka 12 silindriline V - 365cid ja 135Hp

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
23.01.2004 at 21:02 Last edited 23.01.2004 at 21:21 by Vanaisa (Moderator)
diesel
Chevy 545
quote:
Vanaisa:Nii, et pole kubatuuri ollagi, hobuseid ammugi mitte
aga see-eest käisid ahh kui siidiselt. sampaklaas kapoti peal ei võtnud kuuldavasti pisematki vibrat sisse.
23.01.2004 at 21:31
Vanaisa
  
Moderator
Chevy 545
See on tõsi - siis tehti autod kestma terve omaniku eluaja - ja rohkemgi. Ja mida rohkem silindreid, seda pehmem käik ja pikem eluiga.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
23.01.2004 at 21:36
PlyVal64
Chevy 545
quote:
matiz: aga millene on kõige suurem usa auto mootor mida on veel võimalik leida originaalina.
Auto mootor on lai mõiste. Kui sõiduauto, siis vast 13,4 liitrit(817 CID) Sixteeni mootor:) Vähemalt üks õnnestub küll "leida".
Nii enam-vähem seeriatoodangust peaks jah, Caddy 500CID suurim olema, kuid mingid väikeseeriad Viperi V-10 mootorist on vist veel suuremad olnud???
No ja siis veel GMC V-12(twin V-6, on siin juttu olnud) 702,4(11,5 l) CID ja tema asendaja, 637 CID V8(10,4 l) mootorid. Bensiini söövaid automootoreid tõesti suuremaid ei tea. Vist isegi Venemaal olid üle 10-liitrised juba diislid.
See sait peaks siis suurimate bensumootorite koht olema.
23.01.2004 at 22:56 Last edited 23.01.2004 at 22:59 by PlyVal64
partel
  
Chevy 545
Tänavaautole oleks hinna suhtes optimaalne konventsionaalsete kaantega 622/632 cid (10.4L). See pole 454'st märkimisväärselt kallim.

Üle selle läheb kolvikäik nii suureks, et hakkab vastu nukka käima, mistõttu läheb vaja eriplokki, millel nukkvõll asub kõrgemal. Lisaks veel spread port kaaned, kuiv karter jne jne Pro Stock'i tehnoloogia, ühesõnaga hind tõuseb nagu rakett.

____________________________
_
23.01.2004 at 23:40
tqhq.ee foorum : Autod : Chevy 545   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.