register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Chrysler 300 M head ja vead ?   1 2 3  
Poster Message
peep
 
Moderator
Chrysler 300 M head ja vead ?
Sooviks saada infot antud auto 3,5 l. versiooni kohta. Põhiliselt sellest, kuidas ta ennast üleval peab meie oludes ? Ja kas on hea masin, st. kasutajate rahulolu ? Pole ise kunagi sõitnud.

Kes teab see kõnelgu !:)
16.11.2003 at 22:15
ylovoitka
Chrysler 300 M head ja vead ?
Tean seda, et tuttaval läks paar päeva pärast karantiiaja lõppu roolilatt pooleks ja vahetamine oli 22 kilo. Ulme..
16.11.2003 at 22:25
tfr
 
Chrysler 300 M head ja vead ?
Eks see, kuidas lahendatakse juhtumid "paar päeva pärast garantii lõppu" näitab ka väga ilmekalt esinduse suhtumist. Subarul hakkasid esisilla stabikapuksid kolisema 3000km peale veermikugarantii (40K) lõppu, õnnestus jõuda täiesti rahuldavale kokkuleppele (50% allahindlust).

Kusjuures pukside garantii on meie teedel suhteliselt vaieldav teema omaette. Kui sellist asja nagu roolilatt ka napilt peale ametliku garantiiaja lõppu veel sinna sisse ei mahutata, siis ma hakkaks sellest esindusest küll kaarega eemale hoidma ja ei oleks ka "soovitustega" tuttavatele kitsi.
16.11.2003 at 22:43
pärdik
Chrysler 300 M head ja vead ?
´Terekest!
Ma ei ole küll 300 pikka aega sõitnud, aga intrepidiga aastast 99 3.2 olen küll aasta vältel vahelduva eduga sõitnud. Kilomeetreid on läbitud aasta jooksul selle mudeliga u.30 000. Eelnevalt oli auto sõitnud 100 000 miili.Nüüd 120 000 miili ja probleeme pole olnud eriti millegagi.Vahetatud sai esipiduriklotsid(u.500.-), gen. rihma pingutus laager(vene 203 mingi 25.-), õlid ja filtrid. Silla osa on lihtne ja lollikindel. Mitte midagi keerulist ega üleliigset.(alumine sharniir ja paar puksi) Roolilatti kohta ei oska midagi tarka öelda-lagunenud pole.Samuti ka paaril tuttaval, kes omavad 300, pole olnud roolilattiga probleeme.
Intrtepidi 3.2 on põhimõtteliselt 300 3.5(kw muidugi veidike vähem). Minu arvates mõnus ja hea auto.Kui midagi konkreetsemalt huvitab, siis kirjuta. Proovin anda suht erapooletu arvamuse autost.
Kere kohta oskan veidi rohkem inffi anda.Olen kaks 300 avariilist ise üles ehitanud.Anna ainult teada mis huvitab.
Edu kõigile!
16.11.2003 at 23:50
vkx
 
Chrysler 300 M head ja vead ?
Kahjuks ei oma pikemat kogemust konkreetse isendiga, olen küll vähe proovinud ning võin kommenteerida ainult sõiduomadusi ja üldmuljet, mis autost mulle jäi. Lühidalt öeldes: pole paha auto. Aga ise kasutan info saamiseks mind huvitavate markide kohta näiteks seda linki:
http://www.carsurvey.org/model_Chrysler_300.html
ehk leiad sealt midagi tähelepanu väärivat.

____________________________
Seville STS `02
17.11.2003 at 00:45
CoachMan
 
Chrysler 300 M head ja vead ?
Olen mõned korrad endisele tööandjale kuuluvat 300 M-i kasutanud pikemate otsade sõitmiseks (Riia, Vilnius) ja pean ütlema, et tegemist on parima maanteesõidu autoga, mida olen kohanud. Jõudu on täiesti piisavalt, stabiilsus ulmeliselt hea ka halbade teeoludega jne. Ja sees olevatest mugavusest pole mõtet rääkidagi. Nii et kui ma vajaksin esinduslikku autot, millega pikki sõite saaks teha, oleks 300 M küll esimene valik. Auto sünnist möödunud esimese kolme aasta jooksul, mil mina teda tundsin, ta mingeid märkimisväärseid lagunemise märke kah ei ilmutanud. Remondis käis ainult kõksude jälgi likvideerimas, nimelt vaade auto taha ei ole just kõige parem ja manööverdamisel võib tagaots kergesti kannatada saada. Varuosade hinnad pidid jah üsna kõrged olema aga eks sama lugu ole kõikide selle klassi autodega.

Kokkuvõttes julgeks soovitada küll.
17.11.2003 at 08:58
Taavi
Chrysler 300 M head ja vead ?
Mõnus pehme ja mugav on ta küll, ning 3.5L mootor hätta ei jäta. Küll aga väsib nahksisu päris kiiresti ära ja pehme tagaistme sees on mingi ebameeldiv kõva pind, kui raskem inimene taga istub, siis istmiku all on koguaeg midagi tunda. Olen ka kohanud 99a. isendit, millel on juhi ukse sisemisel pinnal all servas juba tugev rooste. Maanteel ise 300M-iga sõitnud ma ei ole, aga inimene kes sõitis enne Audi A8-ga rääkis, et suurematel kiirustel võrreldes Audiga ta ennast nii kindlalt Chrysleriga ei tunne.
17.11.2003 at 09:23 Last edited 17.11.2003 at 09:25 by Taavi
viva
Chrysler 300 M head ja vead ?
Ühel tuttaval on 300M igapäevasõidukiks. Räägib, et Eesti teeolusid kannatab päris hästi ja kui korralikult hoolduses käia pole häda midagi. Ahjaa, millalgi pidi roolilati välja vahetama, mis ei olnud just odav lõbu.
17.11.2003 at 10:10
_tom_
Chrysler 300 M head ja vead ?
Häid asju on siia juba hulgem ritta laotud. Paha poole pealt jäi silma automaat, mis tegi kõik selleks, et hobujõud asfaldile ei jõuaks. Vahetas aeglaselt ja maanteel möödasõitu üritades lappas kõigepealt mootori redlinesse, vaatas et pahapaha ja lasi käigu üles (ja seda kõike rahulikus tempos). Siis alles hakkas vedama. Aeg juba selline, et kastid võiks rohkem mõelda kui hüdraulikaga realiseerida saab. Samas, tegemist oli umbes 3a vana riliisiga, äkki on nad seda silunud.
17.11.2003 at 10:28
ztn
Chrysler 300 M head ja vead ?
Olen subjekti omanud kaks ja pool aastat, ostsin kasutatuna (29 tuh. oli sõitnud) aga heas seisukorras. Siiani mingeid suuremaid probleeme pole ette tulnud, kui logisevad rooliotsad välja arvata (umbes 2000.- vahetus). Mootor, kliimaseade, mehhaanika ja muud elutähtsad organid on siiamaani eeskujulikult vastu pidanud. Asjad, millega võib probleeme tulla:

- Tagaakende ajamid kipuvad kinni jooksma. See viga parandati 2000+ mudelitel.
- Pikapeale hakkab juhiiste kergelt loksuma, tugeval pidurdamisel ja kiirendamisel on tunda. Tüüpviga, Pointingus tehakse kähku korda.
- Kojameeste ajami andur kipub talvel lolliks minema. Võib juhtuda, et külma autoga jäävad kojamehed keset akent seisma, aitab korra kojameeste reziimi muutmine, aga tülikas ikka. Vahetamine on väga kallis. Suvel või sooja mootoriga pole probleeme. Samuti tüüpviga.

Negatiivset veel:
- Suur pöörderaadius
- Kuna tagaaken asub kõrgel ja väljavaade on piiratud, siis manööverdamine on keeruline. Auto gabariitide äraõppimisega läheb aega.
- Käigukast on iseõppiv, aga ta kipub end uimaseks õppima. _tom_'i poolt kirjeldatud situatsiooni pole mul ette tulnud, aga too kast võis olla end selliseks "õppinud." Sellele vaatamata võiks kast olla pisut agressiivsem ja snappy.
- Esivedu.

Positiivset on siin threadis kirjutatud piisavalt, mõned märkused omalt poolt ka: Teelpüsivus on hea ja tunnetus suure auto kohta kindlam, kui mõnel klass madalamal nn "sportautol." Kiirendus on Tallinna liikluseks ja maanteesõiduks piisav, jalgu ei jää ning spontaansed dragraced lõppevad enamasti võiduga. Ning viimaseks ja põhiliseks argumendiks: Kordemetsa kurvi läbib 65 km/h ilma kummuli käimata (Rohkem ei julenud litsuda, kuna kaassõitja pistis röökima. Kiirus mõõdetud GPS'iga) ;)

Soovitan.
17.11.2003 at 14:19
MaksuMaksja
Chrysler 300 M head ja vead ?
Sõitsin kevadel ühe 300M 3.5 -99 paar kuud igapäeva autona. Mugav ja 3.5 mootor on selle auto jaoks piisav.
Saksa luksautodega võrrelda ei kannata, kuid kvaliteedi, mugavuse ja hinna suhe peaks paigas olema.

Üks imelik asi on see, et kui esitule pirn läbi läheb, siis kusagil bensuka ees seda ise vahetama juba ei hakka. Esitule pirni vahetamiseks peab terve esistange maha võtma. Niiet kui pirn läbi, tuleb Chrysleri esindusse aeg kinni panna 300 EEK-i ohverdada (minu puhul toimis asi nii). Ilmselt on see nii mõeldudki.
19.11.2003 at 13:22
ztn
Chrysler 300 M head ja vead ?
Esitulede vahetamiseks stange maha jah. Ja aku vahetamiseks tuleb parempoolne esiratas maha võtta ja kapotialt õhufiltri kast koos turustikuga välja kangutada, aku saab siis rattakoopas asuvast luugist välja tõmmata. Kui just iga päev akut ja esitulesid vahetada ei tule, siis ei tohiks probleeme olla.
19.11.2003 at 14:57
Taurus_93
Chrysler 300 M head ja vead ?
Kas keegi 300M 2.7 omanikest vöiks öelda reaalse küttekulu linnas (söit tavaliikluses, mitte kihutamine), vist hakkan sellist soetama. Tehase 16 liitrit natuke palju... siis juba muud vaatama peab..

____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6
17.01.2004 at 21:01
ztn
Chrysler 300 M head ja vead ?
3,5L annab linnasõidul suvel keskeltläbi 11,5 - 12L/100km. Praegu, talvel, näitab kompuuter 12,4L keskmist kulu. Konkreetselt 2,7L kohta ei tea, aga ehk annavad eelpoolmainitud numbrid sulle pisut ettekujutust.
19.01.2004 at 14:17
vvt
  
Chrysler 300 M head ja vead ?
Natuke väheusutav kulu....või ei ole see ainult linnas saadud....kõige lähem auto 2,7-le, mis olnud on, oli 2.8 VW Passat, manuaal ja 4 wd, praguste teeolude ja lühikeste linnaotstega võttis see 15-18, vaevalt see 300 nüüd tohutu tehnikaime on, et kohe 30% ökonoomsem.....

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
19.01.2004 at 14:36
Vanaisa
  
Moderator
Chrysler 300 M head ja vead ?
mootorid on ikka erinevad, kui erinevate isade lapsed - võib uskuda küll. Minu 4,5 võttis näiteks 12,5....13 liitrit linnas.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
19.01.2004 at 14:39
mrtn
Chrysler 300 M head ja vead ?
aare, su vaidlushimu on haiglane. panen 1000,- vahele, et see number tõepoolest selline on ja ztn üldse mitte autonunnutaja pole.
19.01.2004 at 14:42
ztn
Chrysler 300 M head ja vead ?
Need numbrid on võetud auto laekonsooli näidikult. Ma ei usu, et selle mõõteviga +-30% on.
19.01.2004 at 14:53
PlyVal64
Chrysler 300 M head ja vead ?
Vat siin hakkabki välja kooruma eestlaste teadmatus USA-raua kütusekulust. Vvt, seda numbrit tasub uskuda:) Sa ei ole sedatüüpi masinatega vist palju sõitnud, Euroopa "suured" mootorid(igasugused r ja v6 üle 2 liitri) on tegelikult mega besuõgijad. Jõudu normaalselt pole, kuid vajutades raiskavad. USA-raud võtab kogu aja ühtlaselt, sest piinata pole tarvis. 12-13 toopi sajale suutsin ma isegi Märteni 500CID Caddyga Tallinna linnas töösõitu tehes saada, kuigi alla 16 ei tohiks see isegi tehase andmetel olla. Muidugi, vähegi äkilisemal vajutusel tõusis kulu kohe 25 sajale:lol Aga see on 75 aasta, 8,2 liitrit ja 2,5 tonni tühimassi.
19.01.2004 at 15:27
Vanaisa
  
Moderator
Chrysler 300 M head ja vead ?
.....Ja torki on piisavalt , et ka tühikäigul mööda seina üles ronida (535@3000rpm)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
19.01.2004 at 15:33 Last edited 19.01.2004 at 15:33 by Vanaisa (Moderator)
Riho
Chrysler 300 M head ja vead ?
3,3 V6 Grand Voyager '02, keskmine kulu marsruudil Tallinn-Pariis-Tallinn läbi Poola ja Saksa 11,2 l. sisse mahuvad siia autobahnid sirge parema jalaga, linnad jne.
19.01.2004 at 15:52
MELKA
Chrysler 300 M head ja vead ?
Vision 3,5. Tegin väikse katse (ei pand pirukasse muna), paak kuivaks ja 10 toopi sisse ja jälle hingetuks.Spido näit 76,2; konsoolilt keskmine 13,2. Koht: Tallinn, aeg 15.01.
19.01.2004 at 16:34
mr. RocknRoll
 
Chrysler 300 M head ja vead ?
quote:
MELKA: Vision 3,5. Tegin väikse katse (ei pand pirukasse muna), paak kuivaks ja 10 toopi sisse ja jälle hingetuks.Spido näit 76,2; konsoolilt keskmine 13,2. Koht: Tallinn, aeg 15.01.


Olen ka paar korda sedasi teinud. Nüüd mõtlen, et oleks võinud paagi kõrini täis lasta, 100km ära sõita ja jälle kõrini tankida. Saaks pe**e läinud pumba pealt vähe kokku hoida.

____________________________
44269
19.01.2004 at 17:20
rai
Chrysler 300 M head ja vead ?
Ma ütlen, siis ka 2,7 Sebring parim tulemus mis kompuutri järgi saanud 8,5l see oli selline uimerdamine suhteliselt mõistliku sõiduga 9,5l samas sõber ütleb et väga hea auto vajuta kuidas tahad üle 16l ei võta. 300parim tulemus 9,7 compu järgi muide 300 2,7 100km/h näitab väiksemat keskmist kulu kui Sebring 2,7.
19.01.2004 at 17:54
urmas
Chrysler 300 M head ja vead ?
quote:
Riho: 3,3 V6 Grand Voyager '02, keskmine kulu marsruudil Tallinn-Pariis-Tallinn läbi Poola ja Saksa 11,2 l. sisse mahuvad siia autobahnid sirge parema jalaga, linnad jne.
Mõnevõrra üllatab, sest 4WD 5.2L mootoriga Grand Cherokee annab praktiliselt sama tulemuse. Huvitav on see, et suvel võtab rohkem, kui talvel. Põhjus ilmselt selles, et suvel on jalg sirgem ja tuuletakistus pääseb rohkem mõjule.

Mis aga Chrysler 300 M-i puutub, siis õige auto saab osta siit.
19.01.2004 at 18:31
tqhq.ee foorum : Autod : Chrysler 300 M head ja vead ?   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.