Poster |
Message |
EFTC |
Hiace sild
Sry et ple usa teema aga mure järgmine:
plaanis väheke teisele autole see sild alla panna - naised saunas rääkisid ja ütlesid et sobib ja on pandud.
GIMF ei aidanud - või ei oska. Kas keegi teab mingit lehte kus oleks mingid mõõdud/pildid selle sillakohta või oskab keegi vabsee midagi täpsemat ütelda !?
Tean ise ainult niipalju et peab olema sõltuva vedrustusega seega siis 80 lõpp ja 90 alguse Toyota Hiace.
Igasugune info teretulnud |
26.01.2004 at 21:53 |
|
partel |
Hiace sild
Küsi Jyrki käest.
Usakatel on seda kasutatud, aeg-ajalt lendab õhku, aga kuna see ei maksa midagi, siis võib ka.
____________________________
_ |
26.01.2004 at 22:01 |
|
vvt |
Hiace sild
quote: partel: Küsi Jyrki käest.
Usakatel on seda kasutatud, aeg-ajalt lendab õhku, aga kuna see ei maksa midagi, siis võib ka.
Kurjad keeled räägivad, et see sild sobib ilusti Mossele alla. Eriti sellisele 600 hj biturbole nagu Raadil
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
26.01.2004 at 22:03 |
|
EFTC |
Hiace sild
quote: partel: Küsi Jyrki käest.
Usakatel on seda kasutatud, aeg-ajalt lendab õhku, aga kuna see ei maksa midagi, siis võib ka.
lendab õhku - see siis tähendab pärteli mõtete järgi et üle 1000hp vastu ei pea, jah?
Siis pole hullu - ma proovin algul veerand sellest kätte saada - ehk peab vastu.
Info ikka oodatud |
26.01.2004 at 22:08 |
|
Jesper |
Hiace sild
vihasematele escortidele pannakse alla. lsd ja ketaspidurite pärast, räägitakse et on väga sobiv ja mõnus ja kerge paigaldada, samas üle 150-200 hobujõu need mootorid vist ei küündi. täpsemalt ei tea, kuna endal sellist plaani esialgu pole. ma ei tea mismoodi sinu autol (taunus?) need asjad käivad aga escol on see silla kinnitussüsteem nii lapsikult lihtne (4 u-rauaga lehtvedrude-amordikinnituste külge ja siis 2 pikihooba) et ma kujutan ette sinna saab väga mitmeid sildu alla panna minimaalsete modifikatsioonidega.
rustang võibolla oskab rohkem pajatada.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
26.01.2004 at 22:58 |
|
EFTC |
Hiace sild
quote: Jesper: vihasematele escortidele pannakse alla. lsd ja ketaspidurite pärast, räägitakse et on väga sobiv ja mõnus ja kerge paigaldada, samas üle 150-200 hobujõu need mootorid vist ei küündi. täpsemalt ei tea, kuna endal sellist plaani esialgu pole. ma ei tea mismoodi sinu autol (taunus?) need asjad käivad aga escol on see silla kinnitussüsteem nii lapsikult lihtne (4 u-rauaga lehtvedrude-amordikinnituste külge ja siis 2 pikihooba) et ma kujutan ette sinna saab väga mitmeid sildu alla panna minimaalsete modifikatsioonidega.
rustang võibolla oskab rohkem pajatada.
Mu (taunusel jah) ple leht vedrusid nagu teada - kas Hiace siis lehtede peal? Kunagi ammu panin kõrvataha et muu pidi suht hästi (teaks siis kui hästi?) istuma aga vedrule tuli mingid sadulad teha ja siis pidi pro olema !?!? Seda nagu üritakski teada saada - mõõte siis ennekõike !
|
26.01.2004 at 23:16 |
|
Jesper |
Hiace sild
lammar (kavõi näiteks see http://www.pakiauto.ee/) abiks. isiklikult ma arvan et on suht väheusutav et auto m sild läheks autole n lihtsalt naksti alla poldiaukude jm poolest, samas kinnituste teise kohta keevitamine või uute tegemine ei ole just kaelamurdev töö, igatahes lihtsam kui tallinnast normaalse garaazhi rentimine
igatahes saab sel moel valikuvõimalusi lõpmatult avardada.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
26.01.2004 at 23:32 |
|
EFTC |
Hiace sild
quote: Jesper: lammar (kavõi näiteks see http://www.pakiauto.ee/) abiks. isiklikult ma arvan et on suht väheusutav et auto m sild läheks autole n lihtsalt naksti alla poldiaukude jm poolest, samas kinnituste teise kohta keevitamine või uute tegemine ei ole just kaelamurdev töö, igatahes lihtsam kui tallinnast normaalse garaazhi rentimine
igatahes saab sel moel valikuvõimalusi lõpmatult avardada.
tüümiis paneks juba silda alla kui ma talle ainult silla viiks...
Tänud lingi eest - homme saab siis helistada ja lammari mehi oma nõmeda probleemiga piinata.... Prillimäel web'i järgi kah paar hiassi sees...
|
26.01.2004 at 23:35 |
|
rustang Moderator |
Hiace sild
Hea ülekandega ja lukuga hiassi silald kipuvad siingi kalliks minema, seetõttu ise esialgu loobusin. Sa pead arvestama pooltelgede flantside ümberpuurimisega ja kardaani kinnitus tuleb ka muuta/ringi teha. Lisaks on Hiace sillal kardaani flants oma 5-6 cm eespool kui ntx minu Fjordi sillal seega oleks vaja arvatavasti samavõrra kardaani lühendada. Samas laius on rwd escorti/capri jaoks sobiv, ei tea kuidas taunusega....
Vedrud ei ole probleem, keevitad sillale sobivad taldrikud. Rohkem mängimist on õõtshoobadega, mis oleks soovtav millimeetripealt õigesse kohta saada, et auto otse jooksma hakkaks . Ses suhtes on lehtvedru korral keberniiti vähem. |
27.01.2004 at 09:32 |
|
jyrki |
Hiace sild
Hiace axle is about 147 cm wide from wheel to wheel. Bolt pattern is 4.5" (114.3mm) x 5, the same as in US fords and most mopars. There are Toyota gear ratios avalable between 3.7:1 and 4.8?:1; all I have opened have been with 4.3:1 gears. Most of them have limited slip differential stock, but it's good to check its condition first, the worn used ones aren't usually very tight. It's a 8" rear axle, so strength wise it's comparable to some mid size US rear axles. They can usually be bought here for about 100-200€, the first things to break are the gears. There are some light low 11 second cars here that have used Hiace axles by just bolting them on. If Ville has one in his Mosse, it's most likely a highly bult one like everything else in that car. We had one in Timos big block Dart, and it survived one season without problems, after the season there was cracks in the gears. |
27.01.2004 at 10:28 |
|
Zombiev6 |
Hiace sild
Kuna tuli pakkumine dana 35,siis eile mõõtsin enda taunuse tagu silla rataste keskkohast ja tuli ka 147 cm ja äärmised silla kinnitused on umbes 90cm ja amordi kinnitused 100cm. |
27.01.2004 at 10:45 |
|
jyrki |
Hiace sild
Hiace has leaf springs; the pads are easy to remove and then you can build any attaching points you want. |
27.01.2004 at 11:05 |
|
EFTC |
Hiace sild
Tänud kõigile - nüüd siis vaja sobiva ülekandega sild leida! Keegi äkki oskab veel mingit täpsemat aastakäiku ütelda või mingit tähistust ?! |
27.01.2004 at 12:32 |
|
hents99 |
Hiace sild
jyrki, what do ju think about Dana 35. limited slip diff. is it better than hiace?
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
27.01.2004 at 17:35 |
|
Max3,0 |
Hiace sild
kui ma ei eksi siis yks kiirendus autodel kasutatav lahendus pidi olema veel Volvo 200 seerja sild ...oled seda ka uurinud ? |
27.01.2004 at 18:12 |
|
EFTC |
Hiace sild
quote: Max3,0: kui ma ei eksi siis yks kiirendus autodel kasutatav lahendus pidi olema veel Volvo 200 seerja sild ...oled seda ka uurinud ?
Mina pole sellest miskit kuulnud - jään Hiace varjandi peale! |
27.01.2004 at 19:17 |
|
Astro SS |
Hiace sild
to EFTC: Kas uus värv juba seljas?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
27.01.2004 at 19:23 |
|
hents99 |
Hiace sild
quote: Max3,0: kui ma ei eksi siis yks kiirendus autodel kasutatav lahendus pidi olema veel Volvo 200 seerja sild ...oled seda ka uurinud ?
jap, olen sellist asja kuulnud. vanemad 200 seeria universaalkerega volvod. pidid ikka v2ga tugevad olema.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
27.01.2004 at 21:36 |
|
EFTC |
Hiace sild
quote: Astro SS: to EFTC: Kas uus värv juba seljas?
Värv pole vist veel jõudnu - homme lähen kaen töökojas et mis seal toimub - silda hakkavad samad tegelased vahetama... |
28.01.2004 at 00:12 |
|
EFTC |
Hiace sild
Mure ikka õhus - ei Pakiauto's ega Prillimäel pole sillast lõhnagi - ei hakanud uut teemat müügialla tegema aga äkki kellegil kuskil (või naabrimehel) vedeleb mõni? Usun, et lootust vähe...
Teadjad mehed võiks ütelda ka et mis aastajärgu sillast jutt on !?
EFTC@projekt.teadmatus
Edit: Leidsin ühest tartu valla lammarist kaks varjanti - üks on disla oma teine bena oma - neil siis ilmselt lõpp ülekande arvu vahe - küsimus siit suurele ringile - kumb siis õigem oleks? (disla oma 4k ja bena oma 3k eestlast) |
28.01.2004 at 12:31 |
Last edited 28.01.2004 at 12:42 by EFTC
|
wax |
Hiace sild
quote: EFTC:Leidsin ühest tartu valla lammarist kaks varjanti - üks on disla oma teine bena oma - neil siis ilmselt lõpp ülekande arvu vahe - küsimus siit suurele ringile - kumb siis õigem oleks?
Ainuõiget ei ole. Kui tahad lõppkiiruse autot, siis võtad väiksema ülekandearvuga, kui paremat kiirendust, siis suurema ülakandenumbriga Vahet pole kas bensiin või diisel. Kumba sul vaja, seda peaksid sa ju ise teadma.
Börsis ja Soovis on kah aegajalt Hiacesid varuosadena müügis. Vähemalt siis oli, kui ma samuti libisevat tagasilda otsisin. Hinnad algasid 2K-st ja lõppesid 5K-ga. |
28.01.2004 at 12:50 |
Last edited 28.01.2004 at 12:53 by wax
|
Astro SS |
Hiace sild
Enamus Hiace sildasid on ilma lukuta!!!
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
28.01.2004 at 12:57 |
|
EFTC |
Hiace sild
quote: Astro SS: Enamus Hiace sildasid on ilma lukuta!!!
Appi - kust ma tean mis siis on lukuga või ilma - kiire ülekanne või aeglane !?
Kas nii pole et diisli sild on kiirema ülekandega?
Edit: Kas keegi teab mingit markeeringut ja kus see sillal võiks kirjas olla? |
28.01.2004 at 15:49 |
Last edited 28.01.2004 at 15:50 by EFTC
|
hents99 |
Hiace sild
nii. minul on p6him6tteliselt vist pakkuda see dana 35 C sild. 3.55 ylekanne , LSD , valmistatud 09.25.1991 . kuid hinda ma ei tea kyll midagi 8elda.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
28.01.2004 at 16:07 |
|
wax |
Hiace sild
quote: EFTC:Appi - kust ma tean mis siis on lukuga või ilma - kiire ülekanne või aeglane !?
Kas nii pole et diisli sild on kiirema ülekandega?
Ülekande saad teada kui keerutad ratast ringi ning loed, mitu pööret teeb kardaan ühe rattapöörde ajal.
Diislitel ei pruugi alati differ teise ülekandega olla - mõningatel autodel kompenseerib diisli/bensiini vahe erinevad käigukasti ülekanded. Kuidas Hiacel see on, ei oska öelda
Libiseva diffri olemasolu ei saa muudmoodi kontrollida kui auto all või diffri lahti kiskudes |
28.01.2004 at 16:18 |
|