register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 5.0 Ford + turbo   1 2  
Poster Message
BlueStang
 
5.0 Ford + turbo
Mehed, pange selguse ja asjalike nõuannete huvides oma turbode näitajad ka siia kirja.
Mustangide näite varal jällegi - ühe turboga on võimalik peaaegu stock 5.0V8 mootorist läbi puhuda:
60mm kuni 600hp
66mm kuni 800hp
76mm kuni 1000hp
88mm kuni 1400hp
Ja seda täiesti streetablena:)


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
02.02.2004 at 02:53
BlueStang
 
5.0 Ford + turbo
Natuke tõestusmaterjali ka:)
This 1994 GT 60mm turo-kit on a completely bone-stock engine with over 100,000 miles on it. The car was recently taken to the dyno, and an unboosted baseline run was made first and produced 204 rwhp stock (elevation corrected) 276 rwtq stock, (corrected). Under boost, the car made 474 rwhp and 587 rwtq (uncorrected @ 6,000 ft. elevation), 570 rwhp and 707 rwtq @ 15.5 lbs. boost (elevation corrected).

570rwhp@15.5lbs boost
707rwtq@15.5lbs boost
:)


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
02.02.2004 at 03:21 Last edited 02.02.2004 at 03:33 by BlueStang
peep
 
Moderator
5.0 Ford + turbo
Meerikas on kõik suurem ja ilusam aga soovitan selliseid reklaamtekste mitte eriti tõsiselt võtta. Kindlasti on kõik võimalik aga see maksab $$$ ja mitte vähe.
02.02.2004 at 09:13
vvt
  
5.0 Ford + turbo
:D @ stock
eriti tehase valukolbidega :kill

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.02.2004 at 09:36
5.0
5.0 Ford + turbo
quote:
vvt: :D @ stock
eriti tehase valukolbidega :kill
Toodud stangil sepistatud kolvid juba tehasest.
See, et kõik ameerikamaine lihtsalt peab Sinu arust kaka olema ei muuda seda siiski aksioomiks
02.02.2004 at 11:25
BlueStang
 
5.0 Ford + turbo
quote:
peep: Meerikas on kõik suurem ja ilusam aga soovitan selliseid reklaamtekste mitte eriti tõsiselt võtta. Kindlasti on kõik võimalik aga see maksab $$$ ja mitte vähe.
No ma arvan, et Hot Rod ei ole väga kollane ajakiri :rolleyes

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
02.02.2004 at 14:15
vvt
  
5.0 Ford + turbo
quote:
5.0:Toodud stangil sepistatud kolvid juba tehasest. See, et kõik ameerikamaine lihtsalt peab Sinu arust kaka olema ei muuda seda siiski aksioomiks


Katsuks nüüd rahulikult asja võtta ja brainf**** mitte teha &(
Milline vabalthingav stock mootor maailmas lubab lihtsalt boosti peale visates tõsta võimsust üle kahe korra, ilma et
katki läheks? Ei tasuks nüüd kõike uskuda, mis lehes kirjutatakse. Stock kolvid kompressiooniga üle 9 ning 1 bar boosti või:D Tee loomkatse - lase enda mootorisse 250 hp
nitroshot ja sõida sellega pool tundi. Kahtlen, kas sa seda
teed- efekt nendele puralura stock kolbidele on umbes sama.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.02.2004 at 15:24 Last edited 02.02.2004 at 15:24 by vvt
peep
 
Moderator
5.0 Ford + turbo
Jube OT aga mõelge enda peaga, mida tähendab võimsuse suurendamine 204 -> 570 rwhp. Ja HRM on sama kollane kui mistahes teine ajakiri.

Muidugi, roosamannajuttu tahaks kangesti uskuda aga sel juhul ma aru ei taipa, USA tänavad ei ole täis megakiireid tänavasõidu turbo Mustange, kui +366 rwhp. bolt-on modifikatsioon on saadaval ja isegi eelnev 100 k. miili läbisõit pole probleem ? Milleks vaevelda igasugu pisiasjadega nagu throttle body'd, sumpsid jne., kui saab hetkega sellise püssi ? ;)

vvt: põhim. on Sul õigus aga Mustang kannatab stock mootoriga päris palju boosti, kuna tal on madal surveaste ehk see 15 psi'd iseenesest on mõeldav.
02.02.2004 at 16:00
PlyVal64
5.0 Ford + turbo
quote:
peep: Jube OT aga mõelge enda peaga, mida tähendab võimsuse suurendamine 204 -> 570 rwhp. Ja HRM on sama kollane kui mistahes teine ajakiri.
Muidugi, roosamannajuttu tahaks kangesti uskuda aga sel juhul ma aru ei taipa, USA tänavad ei ole täis megakiireid tänavasõidu turbo Mustange, kui +366 rwhp. bolt-on modifikatsioon on saadaval ja isegi eelnev 100 k. miili läbisõit pole probleem ?
Veel OT minu poolt juurde: kollane kollaseks, kuid eks ajakirjades üle maailma on üks ja sama häda: ruumipuudus. Vabalt võib ka HRM'is juhtuda, et algse artikkli osa, kus eelnev töö mootori juures ilusti kirjas, jäetakse lihtsalt välja. Toimetaja teeb "kerged" kärped, saab asjast omamoodi aru ja nii trükitaksegi hoopis ummamuudu asi ära.

Aga küsimus siit juures: mitu polti raamipukis Fordil on? Ja lisaks sepistatud kolvile on vaja ju ka vastupidavat kepsu ning sõrme? Usutavalt on need siis kah "forged" juba tehasest, "tavalise" kepsuga ei usu ma küll, et sellist boosti Fordi mootor kannataks. Miski "konks" peab siin juures olema(ja kindlasti mega$$$), see on ju odavam Hj saamise viis, kui SBCd modida. Miskipärast aga pole neid Forde niipalju näha???
Ja veel meenub too roheline Summiti GT-Cabrio, mis kurvisuutlikuks ehitati. Sellele pandi ju Paxton peale, kuid mootori sisu tehti kah ümber...
02.02.2004 at 16:15
karikas
5.0 Ford + turbo
quote:
peep: Jube OT aga mõelge enda peaga, mida tähendab võimsuse suurendamine 204 -> 570 rwhp.
Kui nüüd selle OT konteksti mitte süübida, siis on teoreetiliselt võimalik mootorit võimsamaks ajada ilma et vastupidavus oluliselt langeks. Asi sellest, et vastupidavus on rohkem seotud momendiga, kui võimsusega. Max. võimsust on võimalik aga tõsta ilma et max. momenti suurendataks (kui see moment mitte max pööretel pole antud). Sidurile näiteks eriti hea, kui nii tehtakse.
Samas, turbot kasutades suureneb paratamatult ka mootori moment parema täituvuse tõttu. Hästi ehitatud täiesti stock vabalthingavale mootorile õnnestub ehk madalsurveturbo peale aretada, mis aitab täituvust ühtlustada (momendikõverat lamedaks ajada). Nn. päris turbo panekuks on ikkagi vaja kuhugi see lisa vunk ära mahutada ja see eeldab juba surveastme muutmist. Peab ikka väga s..t mootor olema, kui max momenti ilma põlemiskambreid ümber tegemata 256% tõsta annab.
02.02.2004 at 16:25
madis
5.0 Ford + turbo
Btw, karikas, sinu viimase lause kohta vastaks: ongi väga sitt mootor.
02.02.2004 at 16:32
peep
 
Moderator
5.0 Ford + turbo
Keda teema huvitab, siis siit võib muinasjuttude asemel infot lugeda:

http://www.turbomustangs.com/turbofaq.htm
02.02.2004 at 16:39 Last edited 02.02.2004 at 16:42 by peep (Moderator)
5.0
5.0 Ford + turbo
quote:
vvt:
quote:
5.0:Toodud stangil sepistatud kolvid juba tehasest. See, et kõik ameerikamaine lihtsalt peab Sinu arust kaka olema ei muuda seda siiski aksioomiks


Katsuks nüüd rahulikult asja võtta ja brainf**** mitte teha &(
Milline vabalthingav stock mootor maailmas lubab lihtsalt boosti peale visates tõsta võimsust üle kahe korra, ilma et
katki läheks?
tead mis, võin demoda kudas vabalthingav stock shortblock sõidab kohe tundide viisi ca. kaks korda suurema võimsusega ja äkki siis pole enam nii f****(mida iganes see siis ka tähendab). Sinu absurdne lahmimine igas asjas on tõeliselt ära visanud. Kui ikka asjast ei tea, siis ei tasu teisi kohe süüdistada ja mingeid imelikke emotsioonimärke (mida nendega mõtled, on mulle tihti mõistatuseks olnud) toppida. Sinu jutt on häma- pakkusid iseenese tarkusest valukolbe ja kui selgub, et järjekordselt pole iseenese tarkus see päris õige tarkus, siis kukud jälle jura ajama. Kui eksisid, siis ole vähemalt vait, kui viga tunnistada ei suuda. Igas asjas ei saagi kõige targem olla ja selle tunnistamine ei peaks olema häbiasi.
Kui keegi peaks küsima, et kellest siit foorumist tõeliselt siiber on, siis kiire ja kindel vastus- vvt.
Teiste ees vabandus OT pärast, aga lihtsalt kannatus hakkab katkema.
PS! demoda võin siiski kõigile teistele peale vvt, mine muidu tea mis veel juhtub
02.02.2004 at 16:43
vvt
  
5.0 Ford + turbo
Palve - mitte käunu üles keerata :hail
Kuidas sul tundide kaupa stock 302 HO 1,1 bar boosti ja 500 hj tagarattast tundide kaupa täisboostil sõidab, tahaksin isegi näha;). Kui aga asi selles HRM artiklis on nii, nagu Ply kirjutas, siis sorry vaan, võrdleme võrreldamatuid asju. Igatahes fakti, et seerias üle 9 surveastmega vabalthingav HO mootor kannab 1 bar pidevat boosti (ilma süüdet -25 kraadi keeramata) tänavabensiiniga, keeldub loogika natuke uskumast. Või kui vähe uuemal mootoril oledki selle kokku pannud, siis muutub knocki tekkel süüde kõvasti hilisemaks ja kW ikka ei tule. Esiteks seepärast, et tehase turboautodel sellise boostiga on surveaste 7 ja tihti allapoole veel (mis tähendaks Mustangi vabalthingaval mootori heal juhul 150hj ja 76 bensiini), teiseks pole see 302 oma headuses-halbuses just eriti tugev mootor. Peale kolbide on järgmine breakpoint kepsusaaled.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.02.2004 at 19:22
5.0
5.0 Ford + turbo
quote:
vvt: Palve - mitte käunu üles keerata :hail
Kuidas sul tundide kaupa stock 302 HO 1,1 bar boosti ja 500 hj tagarattast tundide kaupa täisboostil sõidab, tahaksin isegi näha;). Kui aga asi selles HRM artiklis on nii, nagu Ply kirjutas, siis sorry vaan, võrdleme võrreldamatuid asju. Igatahes fakti, et seerias üle 9 surveastmega vabalthingav HO mootor kannab 1 bar pidevat boosti (ilma süüdet -25 kraadi keeramata) tänavabensiiniga, keeldub loogika natuke uskumast. Või kui vähe uuemal mootoril oledki selle kokku pannud, siis muutub knocki tekkel süüde kõvasti hilisemaks ja kW ikka ei tule. Esiteks seepärast, et tehase turboautodel sellise boostiga on surveaste 7 ja tihti allapoole veel (mis tähendaks Mustangi vabalthingaval mootori heal juhul 150hj ja 76 bensiini), teiseks pole see 302 oma headuses-halbuses just eriti tugev mootor. Peale kolbide on järgmine breakpoint kepsusaaled.
ära aja südant pahaks- toodud stangi mootor on 215 hobust väntvõllil, mis topelt nii 430 teeb, mis omakorda tagarattal automaatkastiga ca. 344 hobust. Niipalju siis 500 hobusest tagarattal- ole hea ja mine arstile.
02.02.2004 at 19:26
vvt
  
5.0 Ford + turbo
Paluks teema lukku panna, mõttetuks mölaks läheb &(

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.02.2004 at 19:42
BlueStang
 
5.0 Ford + turbo
Korra keerad selja ja juba on teemast eraldi topic tehtud:D
Ei saa aru, et mis siin kedagi niiväga häirib? Kas see, et stangi mootorist 4k usd (pole väga kirves ka isegi mitte)maksva turbo-kitiga saab stock bloki ja sisselaske peale istutades 2xstock jõudu või?
Ma ei saa aru, mis ulme see siis ikka niiväga ära ei ole???
Kitis kaasas keraamikaheaderid ja muud torud, 42# pihustid, 80mm MAF, turbo ise, kivi aju tarvis, intercooler, ja muu vajalik stuff. Ainult bolt-on plus häälestus. Installi aeg 12 tundi:)
Ja see, et Mustangi 5.0 moto stockis underrated ja suurt modipotensiaali omab, on ju kõgile teada.
Peab vist ära tegema;)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
02.02.2004 at 19:53 Last edited 02.02.2004 at 19:59 by BlueStang
BlueStang
 
5.0 Ford + turbo
Aga ega siin seda teemat tõesti enam eriti edasi arutada pole mõtet:)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
02.02.2004 at 19:55
vvt
  
5.0 Ford + turbo
quote:
BlueStang:
Kitis kaasas keraamikaheaderid ja muud torud, 42# pihustid, 80mm MAF, turbo ise, kivi aju tarvis, intercooler, ja muu vajalik stuff. Ainult bolt-on plus häälestus. Installi aeg 12 tundi:)


Huvitav küll, miks küll Pärtel ja Erkki +200 hj pärast tervet uut mootorit (mis on 302-st kõvasti suurem pealegi) terve talv ehitavad ning 70k ainuüksi bloweri peale kulutavad, kolbidest, väntvõllist, eri nukast jne jne rääkimata. Kas selles reklaamis ning punases Camaros vasturääkivust ei paista natuke:D

Edit: Kui sama tulemuse saaks 12 tunni ja bolt-on osadega
poole väiksema summa eest:smokin


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.02.2004 at 21:12 Last edited 02.02.2004 at 21:13 by vvt
BlueStang
 
5.0 Ford + turbo
to vvt: lol - stiil on ka tähtis - BB+blower on ikka ehtameerikalik väljund asjale.
Turbo on selline rullarite teema rohkem - saad nüüd aru paremini.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
02.02.2004 at 21:56
BlueStang
 
5.0 Ford + turbo
quote:
BlueStang:
Peab vist ära tegema;)

Nonii, kell on 5.31 ja äsja lõppes üks eBay auction - varsti hakkab nalja saama;)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
04.02.2004 at 05:32
Raceboy
 
5.0 Ford + turbo
...to BlueStang: ühes asjas paned sa küll veidi mööda: blower võib küll olla ehtameerikalik väljund, kuid turbo mingi `rullarite` teema kindlasti ei ole, vähemalt mitte ainult..:P Liiga demagoogiliseks pole mõtet minna.
Maksimumi mootorist on siiani siiski ainult turboga saavutatud. Ja nagu pikalt-laialt juba arutatud, on igal asjal oma plussid-miinused.
Peace?

____________________________
www.vems.ee
04.02.2004 at 08:00
5.0
5.0 Ford + turbo
quote:
BlueStang:
quote:
BlueStang:
Peab vist ära tegema;)

Nonii, kell on 5.31 ja äsja lõppes üks eBay auction - varsti hakkab nalja saama;)
no noh, ilmselt mingi kompressori kit siis?
et siis saab 5l SN95 stang olema kõige rohkem tagantjärele ülelaadimisega varustatud vabalthingav mudel eetis või?
no ja sellega seoses siis ka kõige suurema spetsailistide hulgaga.
04.02.2004 at 08:12
BlueStang
 
5.0 Ford + turbo
quote:
5.0: no noh, ilmselt mingi kompressori kit siis?

quess again;)


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
04.02.2004 at 12:13
partel
  
5.0 Ford + turbo
Nojah, turbode võimsuspotentsiaali vastu bloweriga ei saa, aga see-eest blower on kogu aeg taga. Maksim oma Supraga vajutas üks kord kurvis gaasi, järsku lendas turbo taha ja pidi "natuke" rooliga tööd tegema. Enam nii ei tee :p

Tänavaautol nagunii üle veerand gaasi ei saa vajutada. Erkki proovisõidul ükskord lajatas 100+ meetrit nii ,et vaheldumisi olid ees vasak ja parem ukselink. Minu arupärimise peale vastas, et "ah, poole gaasiga lasin." Eelmise suve varumootor, mis nüüd Corvuse käes on: proovisime Camaro peal, kuskil 100 km/h juures talda -> lõi teise käigu sisse ja :burnout

Jyrki käis paar aastat tagasi oma 800 hj'se Dartiga ülevaatusel, selleks pidi ET Street rehvid asendama vihmakummidega. Ei olnud hea mõte - kogu aeg kumm vilises ja suitses. Tartus sõitsin ET Streetidega - poole gaasiga olid põsed kukla taga. Jne, jne..

Mis praegustesse plaanidesse puutub, siis midagi sarnast on see (pilt on tiba vale:)):

http://www.beckracingengines.com/blownstreetkill496.html

Aga iga kell võib karmima nuka ja/või 100 hj nitrolaksu panna.


____________________________
_
04.02.2004 at 12:23
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 5.0 Ford + turbo   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.