Poster |
Message |
tr22nsmees |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
Kuna perre juba pikemat aega vaja mingit 4x4 autot, siis jäi silma Ford Explorer - just oma hea hinna poolest ning samas pole ka Euromaasturitel midagi tolle aja USAkatele vastu panna (vana G-klass on suht peldik enamasti).
Oskab siis ehk keegi Explrorerit kommenteerida - just tehnilist poolt (endale on silma jäänud, et kipub roostetama). 4.0 mootorit vaadates olen tahes tahtmata leppinud ligikaudu 18-20L küttekuluga linnas.
Samas on tal ka sees kõik olemas - el istmed, automaatkast, kliima, el aknad, nahksisu.
1 pilt siis ka justincase
...& veel - kui ostmiseks läheb, siis lasen 101% saksast tuua, seega teksti ala ''eestis kõik explorerid rihmaks tõmmatud'' paluks mitte ajada. Välimuse kohta ka eriti commente ei vaja - endalgi silmad peas.
niisiis, et rääkige vastupidavusest (sillad, moto) ; läbivusest, jooksvatest kuludest.
Kui keegi oskab veel midagi head & suurt samas hinnaklassis soovitada siis andke teada (muidugi saksa noobelmargid + usakad ainult). |
02.02.2004 at 16:05 |
|
mrtn |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
search |
02.02.2004 at 17:28 |
|
tr22nsmees |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: mrtn: search
leidsin, kuid üldine jutt seal suht
tahaks siiski teada, et palju keskmiselt laguneb võreeldes teiste autodega. St kui remondikulud jäävad umbes 5000.- kvartalis, siis elab üle. |
02.02.2004 at 17:36 |
|
mrtn |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
täpselt sellesama searchi esimene tabamus oma viimase sissekandega on õige vastus: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8254 |
02.02.2004 at 17:47 |
|
tr22nsmees |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: mrtn: täpselt sellesama searchi esimene tabamus oma viimase sissekandega on õige vastus: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8254
anna andeks, kuid hetkel on põhiautoks '89a BMW 520I, millel on viimase 7 kuu jooksul sõiduks vajalike asjade hulgast vahetamist vajanud vaid tagasilla puksid. Rohkem pole midagi sõitu takistanud, kuigi tegevust jätkub pidevalt (ise tahaks nagu teistest erineda). Sellepärast küsingi - kui oleksin sealt ammendava vastuse saanud, siis oleks ka teema tegemata jäänud
Kui kast on sierra oma siis pole nagu probleemi - võileiva hinna eest saab lammarist 2x aastas uue kasti vahele osta
Muide kumb seest suurem on, kas Grand Cherokee või Explorer XLT? Mulle tundub viimane siiski mahukam. |
02.02.2004 at 17:55 |
|
wert11 |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
G mersu võib peldik olla aga Explorer jääb väiksemagi maastikutakistuse ületamisel hätta aga G sõidab vabalt edasi. Samas maksab korralik G maastur (-90a.) samapalju kui Ford (98a) maastur. Vastupidavuselt tean seda et MB on juba algselt tehtud selleks et läbida vähemalt 1 miljon km aga vaevalt seda fordi tehnika (mootor väga hea ja vastupidav) sillad, kastid vastu peavad . Kui niisama linna sõiduks maasturit vaja siis vast tõesti Ford kasulikum ja odavam. |
04.02.2004 at 11:05 |
|
PlyVal64 |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
Kui soov on omandada maastikusõidu võimeline ja vastupidav, suur, mahukas ja enam-vähem ilus auto ning suurusjärk 10 000 eurot maha ei löö, siis tasub vaadata ainult uuenduseelset lisavarustusega Gelandewagenit. G-mersu vastu ei saa siiani maailmas mitte keegi teine. Ei suuda isegi Eesti "lolliksläinud" off-roaderid selle tehnikat katki teha Ja on neid ikka palju püütud katki teha, siiani enamasti totaalselt ebaõnnestudes Ja korraliku varustusega G-wagon on igati mõnus kulgemise vahend.
Aga kui maastikusõit seisneb liivases külavahetees ja kaatri mererannas vette laskmisest, siis tasub ka muid vaadata. |
04.02.2004 at 16:55 |
|
tr22nsmees |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: PlyVal64: Kui soov on omandada maastikusõidu võimeline ja vastupidav, suur, mahukas ja enam-vähem ilus auto ning suurusjärk 10 000 eurot maha ei löö, siis tasub vaadata ainult uuenduseelset lisavarustusega Gelandewagenit. G-mersu vastu ei saa siiani maailmas mitte keegi teine. Ei suuda isegi Eesti "lolliksläinud" off-roaderid selle tehnikat katki teha Ja on neid ikka palju püütud katki teha, siiani enamasti totaalselt ebaõnnestudes Ja korraliku varustusega G-wagon on igati mõnus kulgemise vahend.
Aga kui maastikusõit seisneb liivases külavahetees ja kaatri mererannas vette laskmisest, siis tasub ka muid vaadata.
Eks see maastikusõit seisneb jah mööda kuiva põldu ning lumist kruusateed mööda sõites.
10k euro eest saab loomulikult korraliku mersa - 3500 euro eest aga paraja loomavaguni & kuna peamiselt ikka sõiduautot kasutan (maasturit vaja siis maapiirkonda külastades & muidu bemu jaoks liiga tatisel ajal linnas), siis investeeriks selle 7000 ''järele jäävat'' eurot + praeguse E34 sügisel BMW E38 alla. |
04.02.2004 at 17:36 |
|
PlyVal64 |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: tr22nsmees: ... siis investeeriks selle 7000 ''järele jäävat'' eurot + praeguse E34 sügisel BMW E38 alla.
See oleks muidugi suurim viga, mida rahaga teha USA-rauda tuleb osta, vot
|
04.02.2004 at 18:23 |
|
mrtn |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
päästke keegi see segaduses inimene. võtke ta päris auto kõrvalistmele |
04.02.2004 at 18:29 |
|
vvt |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: tr22nsmees:
anna andeks, kuid hetkel on põhiautoks '89a BMW 520I, millel on viimase 7 kuu jooksul sõiduks vajalike asjade hulgast vahetamist vajanud vaid tagasilla puksid.
Kui sa loodad samamoodi hakkama saada, siis prügi, st. kümme aastat vana Fordiga pole sul selleks lootustki. Seda julgen sulle lubada nii ühe kui teise kohta ülevaadet täiesti omades Kui asi on dziibivajaduses, siis asi teine - aga Explorer on saast, parem siis väike Chero 4.0 mootoriga.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.02.2004 at 19:07 |
Last edited 04.02.2004 at 19:08 by vvt
|
tr22nsmees |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: vvt: quote: tr22nsmees:
anna andeks, kuid hetkel on põhiautoks '89a BMW 520I, millel on viimase 7 kuu jooksul sõiduks vajalike asjade hulgast vahetamist vajanud vaid tagasilla puksid.
Kui sa loodad samamoodi hakkama saada, siis prügi, st. kümme aastat vana Fordiga pole sul selleks lootustki. Seda julgen sulle lubada nii ühe kui teise kohta ülevaadet täiesti omades Kui asi on dziibivajaduses, siis asi teine - aga Explorer on saast, parem siis väike Chero 4.0 mootoriga.
päris nii head tulemust ei looda - 5000.- kvartalis oleksid talutavad remondikulud. Olen üldiselt seda meelt, et kui remokulud selle summa ületavad, siis on see rohkem projekt, kui igapäevaauto |
04.02.2004 at 19:19 |
|
vvt |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
5000 kvartalis, kui mingi kalaga auto pole või mingit fataalset mootori/kasti riket (mis pole üldse haruldane selle s*** A4LD kastiga), siis peaks toime tulema. Ameerika viimase aja Fordide Archilleuse kand kipub olema elekter ja automaatkast.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.02.2004 at 19:23 |
|
tr22nsmees |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: vvt: 5000 kvartalis, kui mingi kalaga auto pole või mingit fataalset mootori/kasti riket (mis pole üldse haruldane selle s*** A4LD kastiga), siis peaks toime tulema. Ameerika viimase aja Fordide Archilleuse kand kipub olema elekter ja automaatkast.
kuulduste järgi ripub tal sierra kast vahel, seega ei tohiks eriti kulukaks minna mingi rikke puhul lihtsalt lammarist uus osta vai mis? |
04.02.2004 at 19:31 |
|
vvt |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
Ei ole päris seesama. Sama kast enam-vähem on 3.0 mootori taga Aerostaril. Exploreril on tugevdatud variant, mille jupid kattuvad vaid Cosworth Scorpio kastiga. Asi on lihtsalt ääretult nigel, ega nõellaagreid vms pole ju mõtet kasutada, paneme pronkspukse jne...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.02.2004 at 19:39 |
|
Ets |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: vvt:prügi, st. kümme aastat vana Ford
Ah soo!
|
04.02.2004 at 21:59 |
|
Kalju |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: EtsKets: quote: vvt:prügi, st. kümme aastat vana Ford
Ah soo!
Ja jah, ja see pole mees, kes aastas miljonit "puhtana käden" ei teeni .
____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE |
04.02.2004 at 22:03 |
|
vvt |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
Ära solvu, ma ei mõelnud sportlikke autosid, mida hinnatakse teise skaala järgi vaid kõige tavalisemaid tarbeautosid.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
05.02.2004 at 09:54 |
|
mr. RocknRoll |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: EtsKets: quote: vvt:prügi, st. kümme aastat vana Ford
Ah soo!
Ja, mis need üle kümne aasta vanad veel on? Oma arvamus hoia ikka enda teada.
____________________________
44269 |
05.02.2004 at 17:18 |
|
vvt |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
eks see ole see valge maailma võlu demokraatia, kus igal on arvamus ja õigus seda välja öelda. Ka mul
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
05.02.2004 at 17:47 |
|
mr. RocknRoll |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: vvt: eks see ole see valge maailma võlu demokraatia, kus igal on arvamus ja õigus seda välja öelda. Ka mul
Eriti mõnel nokal, kes igas teemas vaidlema hakkab ja pärast, peale selle, midagi vabanduseks öelda ei oska, kuid loll on see, kes vabandust ei leia.
____________________________
44269 |
05.02.2004 at 19:22 |
|
vvt |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
ohoo
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
05.02.2004 at 21:28 |
|
mr. RocknRoll |
Ford Explorer 4.0 121kw '92-'94 head & vead
quote: vvt: ohoo
Sulle need mänguasjad paistavad ikka meeldivat, või on küsimus lapsepõlves?
AITAB TÜNNIVEERETAMISEST
____________________________
44269 |
05.02.2004 at 21:34 |
Last edited 05.02.2004 at 21:41 by mr. RocknRoll
|