Poster |
Message |
Pharao |
Chevy Lumina 91`3,1
Plaanin osta sellist, siit ka kyssa, on äkki kellegil kogemusi selle auto lapse vigade kohta, et siis kuidas aut.kast, mootor, sillad jne. |
10.02.2004 at 06:57 |
|
Kala |
Chevy Lumina 91`3,1
Sellest on ka siin juttu olnud, aga põhi mured on Nõrk esisild, sarniirid, puksid ja nende hind. Tagaluugi avamine võib muutuda peavaluks, kui liblikas ära murdub- pidi saama asendada mingi mosse omaga. Esiustel on probleem see, et süsteem on nõrk ja kui liiga kõvasti linki tõmmata, siis hoob kukub ukse seest omast asendist välja. Seda saab ennetada ja uksed lahti võtta ning ühte varrast pikemaks keevitada. Paljud on kurtnud ka käigukasti anduri üle, kus auto ei taha käivituda, kuna andur annab teate, et kang on nt. Neutrali peal.
Endal on probleem mingi anduriga, kui soojaks läheb, siis auto enam ei käivitu:S
Esituled on kehvad, aga tuleb panna relee vahele, et täis tuled peale tõmmates jäävad ka lähi omad põlema. Väga lihtne. Suht jama on USAkatel soojendus, see puhub nii halvasti soojust. Ei oskagi lahendust leida, mingit uut küttekollet ka ei ehita A, üks asi veel. Soojustuse ümberlülitus toimub elektrooniliselt lülitist ja kusagil klapid liiguvad, kas siis puhub jalgadele või aknale. Meie autol on vist probleem see, et need klapid on tolmu ja mustust täis ja ei reageeri iga kord käsklusele- Puhu jalgadele. Keegi oskab öelda, kuidas seal antakse üldse signaal, kas kuidagi magnetidega liiguvad klapid? Peab vist surveõhuga puhastama? Ma ei tea kas salongifilter on Luminal?
Kuid mitte dpressiooni vajuda, siis auto on nende vigade kõrval nagu kullatükk. Mugav, mõnus, foori alt, oma madala pöördemomendiga, on väga särtsakas. Seest on vaikne maanteel, kui peeglid oleks pisemad Ruumi on piisavalt. Oma hinna ja mugavuse kohta väga HEA auto. Välimus on ka vananematu, pigem futuristlik. Käivitub iga ilmaga.
Proovi leida hea varustusega masin. Endal on täitsa tavaline, kus ainult kont on olemas, aga siiski olen väga rahul ja maha müüa, kohe üldse ei taha. Mis sa ikka 40-50 tuhande eest saad, mõne kitse ainult
|
10.02.2004 at 10:03 |
|
Lembit |
Chevy Lumina 91`3,1
quote: Kala:Suht jama on USAkatel soojendus, see puhub nii halvasti soojust. Ei oskagi lahendust leida, mingit uut küttekollet ka ei ehita??
See on sul konkreetse eksemplari viga.
Minul 3,1 Lumina APV läks väga kiiresti ja väga soojaks.
Edit: Aga search on ka abiks. Siin on seda teemat lahatud. |
10.02.2004 at 10:17 |
Last edited 10.02.2004 at 10:28 by Lembit
|
Draal |
Chevy Lumina 91`3,1
Endal pontiac Transport (ehk siis sama mis lumina tegelt) mootoriks kyll pisike 2.3 aga soojendusega pole kyll probleeme, kui olid siin need kylmemad ilmad (kuni -30 kraadi) ka siis läks kogu salong seest soojaks. Ned soojuse suunamise klapid liiguvad pisikeste servodega st. siis elektrimootoritega. Kui ostma hakkad siis vaata esisild korralikult yle, see pole kyll nõrk ja kuluv, aga kui esipidureid pole korralikult hooldatud põhjustavad need teiste esisilla juppide kiire kulumise. Ise vaataks vast 3.1 asemel 3.8 mootoriga isendit, kyttekulu praktiliselt sama aga minekut tunduvalt rohkem ja käigukast on ka parem.
____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500 |
10.02.2004 at 10:27 |
Last edited 10.02.2004 at 10:27 by Draal
|
California |
Chevy Lumina 91`3,1
3,1 või 3,8 motoga masin on väga hää.
Omal 3,1@1990 ja ei kurda (siiani vähemalt). Läheb soojaks kenasti, sillajuppe tal ju peaaegu et nagu polegi. Väga lihtne masin igast otsast vaadates. Ja muudkui sõidad ning naeratad!
____________________________
Chevrolet Lumina APV 3,1.
G20 Explorer van 5,7 |
10.02.2004 at 10:40 |
|
Alex |
Chevy Lumina 91`3,1
kindel ja väga hea teelpüsimisega ka talvel kui oled harjunud esiveolisega.Soendus oli 4+ peale termostaadi vahetust(enne küll sees väga soojaks ei läinud)samas peab tunnistama, et minu bussil olid topelt radikad(taga istujatele oma)
kehvade esitulede aitamiseks installisin topelt kaug ja lähi tuled(välimus küll muutus naljakaks aga ilu nõudis ohvreid)
kolme aastaga ei vahetanud ühtegi esisilla jubinat ja igal aastal läbisin ülevaatuse ametlikult ning ilma etteheideteta.
Alex
tegemist oli küll otse usast tulnud masinaga
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
10.02.2004 at 11:54 |
|
Kala |
Chevy Lumina 91`3,1
Ega enne 4 aastat ka silda ei puutunud, aga nüüd on aasta remondist möödas ja esisild on põhi probleem järsku.
JAh, mainimata jäi teelpüsivus, nii märja(loe: padukaga), kui lumega, mis on väga hea. Kiilakaga pole enivei ühegagi autoga head pidavust.
|
10.02.2004 at 17:06 |
|
Kala |
Chevy Lumina 91`3,1
Tundub, et mul veel küsimusi, loodan, et teema algataja ei pahanda- saab ju vigadest teada!
Kas sarniire on ka odavamalt, kui 800 kr/tk?
Muret teeb ikka andur, mis on käigukasti peal ja annab informatsiooni, et käik on sees. Käima ei taha minna ka isegi otse starterist pannes? Oskab keegi kommenteerida ja mis selle hind võiks olla? |
11.02.2004 at 09:21 |
|
mrtn |
Chevy Lumina 91`3,1
selle pudina nimi on Transmission Range Sensor. helista Top partsi või Ledoviini ja küsi. |
11.02.2004 at 09:47 |
|
viva |
Chevy Lumina 91`3,1
Tartus näiteks üks tuttav taastas Pontiac Trans.... sharniire a 300.- eeki tükk, aga kaitsekummid, mis tuli tellida, maksid teist sama palju. Kokku oli kulu 600 raha tükist. Nüüd juba pool aastat kihutab ringi ja ei mingit kolinat. |
11.02.2004 at 10:10 |
|
Crwq |
Chevy Lumina 91`3,1
Ostsin uued koos kile ja karbiga 500 kr tk. |
11.02.2004 at 10:35 |
|
Kala |
Chevy Lumina 91`3,1
quote: Crwq: Ostsin uued koos kile ja karbiga 500 kr tk.
Kust sa ostsid, tänan selle anduri nime kohta ka!?!? |
11.02.2004 at 13:32 |
|
Crwq |
Chevy Lumina 91`3,1
quote: Kala: quote: Crwq: Ostsin uued koos kile ja karbiga 500 kr tk.
Kust sa ostsid, tänan selle anduri nime kohta ka!?!?
Ilma erilise turu uuringuta uspartsist. Kuid grandami tarvis. |
11.02.2004 at 13:53 |
|
rrrr |
Chevy Lumina 91`3,1
Samad sõnad, mis eelnevatelgi. Vead? Üksi liikuv osa pole igavene ja vajab kord vahetamist. Kui sinu Autol on vahetatud osadeks kasutatud hiinas valmistatud osa, siis sa jäädki autot kiruma.
Originaal sarniiride hinnad pidid olema 2K kanti ja need ka kestavad. Loe ka taastamisest
Kuna endal on peale liikuva veel ka üks doonor APV, siis sellist osa mida kõik pidevalt küsiks sellel Autol ei ole.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
11.02.2004 at 23:26 |
|
|