Poster |
Message |
Marcoitx |
Lincoln Continentali kohta paar küsimust.
Tegu siis on Lincoln Continental 91a autoga.
Lisasin temale pildi, oleks vaja teada mis on selle junni tööülesanne (loe: mille jaoks on seda vaja, mida see junn teeb) joonistasin junnile punase ringi ümber.
Siis oleks vaja infi mis amortisaatoreid kasutada sellise auto puhul, mis firmad toodavad sellele autole amorte, väidetavalt Monroe amordid ei õigusta ennast, aga mida muud otsida. Hinnklass võiks ka amortide puhul tükihinnas olla mõistlik.
http://www.album.ee/marcoitx |
08.02.2004 at 23:20 |
|
linc |
Lincoln Continentali kohta paar küsimust.
Selle auto vedrustus on õhkpatjadel, mitte tavalistel amortidel(kui ei ole ise ringi tehtud). See "julk" on õhkvedrustuse kompressor. Tema tööülessandeks on õhu pumpamine Sinu auto vedrustuse õhkpatjadesse. Vedrustuse vahetamisega võiksid pisut oodata. Kas auto on ehk pikemalt seisnud(äkki ebaühtlasel pinnal)? Kas näidikute paneelis põleb "ride control" märguanne? Kas on autol üks või mitu ratast õhku tõstetud?
Alustada võiksid sellest, et tee vedrustusele "restart".
1. Autol süüde välja. 2. Otsi pagassist juhipoolselt küljelt ülesse vedrustuse lüliti(peal kirjad "on/off" 3. Vajuta luliti "off"i ja mõne hetke pärast "on"-i tagasi. 4. Pane auto käima ja lase tal 2 minutit kohapeal käia. Selle aja jooksul peaks kompressor auto ülesse ajama, kui ei, siis annab ehk kõrgustsensoritest käsitsi auto sirgu ajada. Muidugi on vedrustus conti üks hellemaid teemasid ja võimalik, et Su autol on vaja vahetada vedrustuse õhkpadjad(1,5-8K EEK-i tükk ja mõistlik on neid vahetada paarikaupa või kõik korraga), kompressor(usas u. 150$)jne. Alati on võimalik asi tavalise vedrustuse peale ümber teha(pidi maksma u. 4K EEK-i), kuid see ei ole siis enam LINCOLN.
OK, segane jutt sai, küsi kui midagi arusaamatuks jäi.
____________________________
|
09.02.2004 at 03:40 |
|
Speedy 7 |
Lincoln Continentali kohta paar küsimust.
linc Su jutt ei saanud üldse segane.
Kui Marcoitx väga ei pahanda, siis küsiks ühe küsimuse '93 Lincoln Town Car-i kohta (ei hakka uut teemat tegema sellepärast).
Äkki Sa linc tead (või keegi teine), kuidas saada ülal mainitud auto salongi õhufiltri kätte? On see kindalaeka eemaldamisega seotud töö või tuleb minna kapoti alla? |
09.02.2004 at 10:06 |
|
kalev35 |
Lincoln Continentali kohta paar küsimust.
siin kuidas see Mark VIII puhul toimib, ehk on sama süsteem
http://www.markviii.org/LOD2/airsuspension1.htm
ise hoian õhuvedrust kaugele (
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
09.02.2004 at 15:04 |
|
Marcoitx |
Lincoln Continentali kohta paar küsimust.
Suured tänud infi eest. Nimelt miks ma seda üldse küsisin, sellepärast et sooviksin endale sellist autot osta, käisin ka juba seda vaatamas, auto oli seisnud juba kolm neli kuud kuskil parklas, käima ta läks, mootoril oli selline häälö nagu üks pütt ei töötaks, võib isegi olla sellest et on kaua seisnud. Siis kapotiall avanes selline pilt mis eelpool näidatud aga puudu oli siis see sama junn (kompressor), selleasemel oli tühjus ja voolikud ainult rippusid. Küsisin omanikult, vastas et ei tea millega tegu ja mis seal peaks olema. Ja armatuuris põles ka tuli "ride control". Siis ei osanud seostada seda veel millegiga kuna ei pidavat ka töötama kliimaseade ja püsikiiruse hoidja, mis veel muidugi omaniku jutu läbi oli omadega finiito on amordid, proovisõidul kolises taga päris korralikult kui aukudest või sellistest väiksematest muhkudes üle sõites. Muud nii kohe silma ei haklanud. See võib olla et sinna on ise aretatud amordid aga seda ei osanud siis vaadata. Autot ma veel är pole ostnud, niiet aega on veel mõelda millisesse ämbrisse astuda. |
09.02.2004 at 18:13 |
|
linc |
Lincoln Continentali kohta paar küsimust.
To Speedy7: Aga miks Sa arvad, et 93a. Town Caril üldse on salongi õhufilter. Lincoln hakkas neid paigaldama alles 1995a. Kui aga tegu on limuga, siis ei julge jälle nii kindlalt väita. Üldiselt asuvad kõigi Lincolnide salongifiltrid kapoti all, otse esiklaasi taga, kõrvalistuja kohal.http://www.hastingsfilter.com/products/af1003.pdf
____________________________
|
09.02.2004 at 19:52 |
|
Speedy 7 |
Lincoln Continentali kohta paar küsimust.
quote: linc: To Speedy7: Aga miks Sa arvad, et 93a. Town Caril üldse on salongi õhufilter. Lincoln hakkas neid paigaldama alles 1995a. Kui aga tegu on limuga, siis ei julge jälle nii kindlalt väita. Üldiselt asuvad kõigi Lincolnide salongifiltrid kapoti all, otse esiklaasi taga, kõrvalistuja kohal.http://www.hastingsfilter.com/products/af1003.pdf
Jah, tegu on limuga. Viimaste kuude jooksul on tunduvalt vähenenud õhu vool. Teises sarnases limus puhub mütsi peast, aga meie omal vaevu aknad niiskusest puhtaks.
Tänan lingi eest. |
09.02.2004 at 21:40 |
|
Marcoitx |
Lincoln Continentali kohta paar küsimust.
To: Linc Küsimus selline, et kas oskad soovitada head usa lehte kust leiaks nende Lincolnidele varuosi, ise otsisin siis näiteks amorte, peale monroe ei leidnud.
Siis veel küsimus selle õhk vedrustuse kohta, kas seal originaalis siis käivad õhkpadjad või õhkamordid?
Ennist sai mainitud ka, et ei toimi sellel autol püsikiiruse hoidja. Mida võiks selle vea kohta õelda, kas peaksin mingit jublakat otsima mis võib samamoodi maha kistud olla nagu komopressor oli?
Mida ma peaksin üleüldse veel selle auto puhul uurima vaatama, kas see paarikuune auto seismine võib põhjustada selle ühe püti väljalangemise? |
09.02.2004 at 22:17 |
|
Vanaisa Moderator |
Lincoln Continentali kohta paar küsimust.
see on suht OK sait. Aga kui autol on juba nii palju igasuguseid perverssusi tehtud, siis sinu asemel oleks kole ettevaatlik. Võib ju tõesti olla nii, et omanik ei tea aga võib ka teisiti olla...
Ja lase auto kuskil US autode services üle vaadata - siis saad täpselt teada, mis korras ta on ja mis vahetamist vajab ja palju see maksab.
See ülevaatuse raha on kõige väiksem kulu aga annab palju kasu.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
09.02.2004 at 22:25 |
Last edited 09.02.2004 at 22:26 by Vanaisa (Moderator)
|
crossfire |
Lincoln Continentali kohta paar küsimust.
huvitav oleks teada,mis hinda küsitakse väsinud amortidega ja ära pedereeritud õhkvedrustusega Continentali eest? |
09.02.2004 at 23:12 |
|
kalev35 |
Lincoln Continentali kohta paar küsimust.
selle aja Lincolnide küsimustega tegeleb:lincolnsonline vaata 'TECH' lingi alt
-amortidest endal 96-st aastast Gabriel Gas Ride all ja ei mingit probleemi. Lincolnide amordid ongi ainult gaasid - kui keegi muud pakub, on vuhvel.
ostnud olen USA-st: partsamerica - neil hea komme: kui kuskilt odavamalt selle jupi saad, müüvad nemadki selle hinnaga!
veel kohti:
NAPA
http://www.carpartswholesale.com/lincoln-car-parts.html
tolliametil on huvitav suhtumine postipakki -> tolli maksad: kauba hind + saatmiskulud &(
olen mõelnud tikkude tellimisest Austraaliast DHL-iga ...
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
10.02.2004 at 13:05 |
Last edited 13.02.2004 at 16:38 by kalev35
|
|