Poster |
Message |
Olds |
Ford Aerostar 89
Küsimus sellise kaubiku kohta. Ford Aerostar `89a. Mootoriks 3,0l.
Kas keegi on omanud sellist? Mis on tüüpvead? Mida ostmisel vaadata jne.?
Kõiksugune info on teretulnud
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
25.02.2004 at 09:14 |
|
Astro-97 |
Ford Aerostar 89
quote: Olds: Küsimus sellise kaubiku kohta. Ford Aerostar `89a. Mootoriks 3,0l.
Kas keegi on omanud sellist? Mis on tüüpvead? Mida ostmisel vaadata jne.?
Kõiksugune info on teretulnud
...proovi T-BIRD-iga kontakteeruda,tal oli kunagi üks
aerostar.
kuskil oli siin foorumis juttu nendest ja ega meeldivat
eriti küll nad endast ei kujuta.
|
25.02.2004 at 09:38 |
|
crossfire |
Ford Aerostar 89
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8494 |
25.02.2004 at 10:36 |
|
Olds |
Ford Aerostar 89
Kuid-käisin masinat vaatamas. Kuna polnud radiaatoris vedelikke sees, ei saanud teda kauaaega töötada lasta. Paariminutilise töötamise järel proovisin kasti- tagurpidikäik läks kuidagi kahtlaselt sisse. See tähendab- suurema jõnksuga kui olen siiamaani autom.kastidel kogenud. Pidurit lahtilastes aga hakkas liikur sujuvalt liikuma. Esimesele vahetades (D) sama...kuigi "jõnks" käigulülitusel polnud nii tugev kui "R" asendisse lülitades.
Kas see antud kast teebgi nii või on asi milleski muus? Arvata on, et selle lühikese ajaga polnud ka õlid jõudnud soojaks minna...
(Kastilülitus tähistel oli ka overdrive.)
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
25.02.2004 at 12:17 |
|
Vanaisa Moderator |
Ford Aerostar 89
Pakuks välja, et ju mootor ka töötas kõrgemal pöördel (oli külm) ja see jõnks sellest tingitud oli.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
25.02.2004 at 12:22 |
|
Olds |
Ford Aerostar 89
See võis ka olla jah. Kuid kui hiljem peaks sooja mootoriga sama olema?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
25.02.2004 at 12:52 |
Last edited 25.02.2004 at 12:53 by Olds
|
porge |
Ford Aerostar 89
sellist kolksu võib põhjustada ka mõni muu kulunud kann sillaosas(just veo osas) mis siis käigu lülides järgi annab -igatahes tagasillalistel kolksub kardaan tänu kulunud puksilaagritele jne... suht sarnaselt kirjeltatule |
25.02.2004 at 15:10 |
Last edited 25.02.2004 at 15:11 by porge
|
Flame |
Ford Aerostar 89
quote: Olds: See võis ka olla jah. Kuid kui hiljem peaks sooja mootoriga sama olema?
Üldiselt, viitab suurem jõnks käiguvahetusel, käigukasti kulumusele.Fordi a4ld käimari kohta ei oska midagi öelda, kuid näiteks th-700 , mis tehtud enne ´87a. oli suurema jõnksuga kui hilisem, sest polnud veel täiustatud.
|
25.02.2004 at 16:02 |
|
mrtn |
Ford Aerostar 89
A4LD-l tuleb regulaarselt vahetada kummist lülituskolbe, mis aja jooksul kõvaks tõmbuvad ja käiguvahetuse imelikuks teevad. ledoviini ahto vahetas igatahes mu transitil ära ja oli hea küll. hind polnud neil kolbidel miskit hullu, 400,- vms. |
25.02.2004 at 16:12 |
|