Poster |
Message |
peep Moderator |
904 cid DOHC V8
1200 hp@5250 rpm ja 1200 lb-ft vabalthingavana, tavabensiiniga. Tegemist on eelkõige meremootoriga aga pole mingit takistust selline ka autole installida. Tänu alumiiniumplokile kaalub ta samapalju kui tavaline BBC. Eks ta kindlasti maksab raha aga ma arvan, et olgu hind mistahes...asi on seda väärt.
Juttu ka sellest mootorist.
http://www.schubeckracing.com/ |
29.02.2004 at 10:32 |
Last edited 02.03.2004 at 10:55 by peep (Moderator)
|
Astro SS |
904 cid DOHC V8
, nagu kijutatakse : sobib ka kindlasti Drag Racingu Outlaw masinatele koos Bloweri ja Nitroga
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
29.02.2004 at 10:52 |
|
orikas3 |
904 cid DOHC V8
quote: Astro SS: , nagu kijutatakse : sobib ka kindlasti Drag Racingu Outlaw masinatele koos Bloweri ja Nitroga
milleks enam Blowerit ja nitrot vaja kui 1200 suksut veavad masinat. |
29.02.2004 at 11:42 |
|
ylovoitka |
904 cid DOHC V8
quote: orikas3: Milleks enam Blowerit ja nitrot vaja kui 1200 suksut veavad masinat.
Sellepärast, et 1200 hobust on keskmine tänavaauto ja seda on võimalik saavutada väiksemate kuuptollidega. Sellise mahuga mootor on ju täielikult alaforseeritud ja võimeline ka vabalthingavana tunduvalt rohkemaks |
29.02.2004 at 13:24 |
|
Astro SS |
904 cid DOHC V8
Metsavend,
Sinu jutus on tunda,pidevat hobeste puudujääki.
On see tingitud Pesukoti 1,1 liitrisest mootorist või sellest ,et Camino tahaks juba rajale.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
29.02.2004 at 13:52 |
|
vvt |
904 cid DOHC V8
Ilus
Ainult need Gaz-53 style väljalaskekollektorid on küll natuke porno selline juveeli jaoks
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.02.2004 at 14:03 |
|
Caddy73 |
904 cid DOHC V8
quote: vvt: Ilus
Ainult need Gaz-53 style väljalaskekollektorid on küll natuke porno selline juveeli jaoks
arvata on et väljalaske kollektorid on koos vee kanalitega mere mootor oli ju
____________________________
convertible 500cid |
29.02.2004 at 16:46 |
|
MossOpel |
904 cid DOHC V8
quote: Sellepärast, et 1200 hobust on keskmine tänavaauto ja seda on võimalik saavutada väiksemate kuuptollidega. Sellise mahuga mootor on ju täielikult alaforseeritud ja võimeline ka vabalthingavana tunduvalt rohkemaks
Teisalt: neid Gorki "header"eid silmas pidades on liitrivõimsus IMO ka päris arvestatav juba. |
02.03.2004 at 00:27 |
|
prijuhin |
904 cid DOHC V8
Nüüd siis juba "tavamootoriteks" saanud 500cid jms. mootorotega nagu juba harjunud. Selle teisendus 904cid=> ~14,9 l |
02.03.2004 at 09:10 |
|
partel |
904 cid DOHC V8
6 tolline kolvikäik tähendab 5200 p/min juures 5200 fpm keskmist kolvi liikumiskiirust, mis nõuab väga häid juppe ja tihedat hooldust.
Meremootoriks võtaks hoopis mõõdukalt forsseeritud bloweri ja õhk-vesi vahejahutiga "tavalise" BBC.
____________________________
_ |
02.03.2004 at 09:47 |
|
vvt |
904 cid DOHC V8
Kiirepöördelistel mootoritel ongi head jupid. Samuti ei ole nende hooldus tänapäeval aeglasepöördelistest märgatavalt kallim. Suure töömahu seljas liugu laskmine nullib paramamatult ära arengu mootori tööpindade materjali, koostetäpsuse ja kasvõi õlipumpade konstruktsiooni alal. Seetõttu on praeguseks reaalne seis, et SBC kapremondieelne läbisõit on sama mis 1.6 riisil, samuti on uuematel hooldeintervallid 30 000 ja nii, seega siis mingi hoolduskulu/remondikulu vahe nagu puudub...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.03.2004 at 10:00 |
Last edited 02.03.2004 at 10:00 by vvt
|
mrtn |
904 cid DOHC V8
sellest sünnib flame, aga fakt on see, et 30K hooldusvälp teenib AINULT liisingautode lühema elutsükli/autotehaste suurema toodangu eesmärki. müügiergutus "väiksemate ülalpidamiskulutuste" loosungi all.
metallurgia jm kasutatavad materjalid tarbesõidukite, rääkimata sõiduautodest, juures EI OLE arenenud 3x positiivses suunas viimase paari aasta jooksul. |
02.03.2004 at 10:04 |
|
vvt |
904 cid DOHC V8
Ei, ma ei pidanud silmas ainult õlivahetusvälpa. Tänapäeva sõiduautomootori juures puuduvad peale õlivahetuse juba muud hooldustööd, küünlad (plaatina) 100 000 miili, kõik on mittereguleeritav, küll keeruline aga siiski üllatavalt töökindel. Hammasrihmad hakkavad vaikselt kaduma, samuti DOHC mootorid, kus kallis ja keerukas nukkvõlliajam. Näiteks ADAC testides oli töökindluselt (kalade arvult) väikevan'ide hulgas viimasel kohal just lihtne Voyager, "keerukad ja hooldusmahukad" olid tublisti
eespool. Veider, mis?
Kui me peame silmas uusi autosid, siis miks sind huvitab, mis saab mootorist peale liisingu lõppu? Mõningane areng on muidugi olnud mootoriõlidel.
Mida silmas pidasin oli see, et et jutt kiirepöördelise kaasagse mootori tohutust remondi- ja hooldusvajadusest
ning pushrod Chevy'l selle tohutust väiksest mahust on lihtsalt järjekordne märg unelm. See näitaja sõltub ikka rohkem mootori valmistajast kui mootori tüübist.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.03.2004 at 10:23 |
Last edited 02.03.2004 at 10:25 by vvt
|
partel |
904 cid DOHC V8
Nonoh, võiks ikkagi vahet teha pööretel ja kolvi kiirusel.
Tänavasõidu 350 SBC oma 3.48" käiguga on 7000 p/min juures kuskil 4060 fpm, vabalthingavatel võistlusmootoritel (Pro Stock, Comp Eliminator) on optimaalne piir 5500-5700 fpm, ehk u. 9000-10000 p/min.
Üle 8-liitrine töömaht saadakse puhtalt kolvikäigu pikendamise arvelt, mis kolvi kiiruse taevasse ajavad. Näiteks 5.3" tolline käik ja 7500 p/min annab üle 6500 fpm.
Kuna jõud on ruutvõrdelised kolvi kiirusega, siis suurenebki väntmehhanismi koormus ja seega ka hoolduse tihedus vägagi kiiresti.
Lisaks muidugi on pikakäigulistel mootoritel kaante puhul max voolavust vaja, seega tulebki kasutada jura nimega DOHC.
____________________________
_ |
02.03.2004 at 11:16 |
|
vvt |
904 cid DOHC V8
Nu, pole just kuulda olnud, et silmapaistvalt suure kolvikiirusega Honda S2000 mootoril mingi meeletu hooldusvajadus oleks...ärand üle ka soola
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.03.2004 at 11:32 |
|
karikas |
904 cid DOHC V8
Kui suur S2000 siis se kolvikiirus on? Ma kipun küll pärteliga päri olema, et pöördepillidel aetakse pigem kolvikäigud lühikeseks ja silindri läbimõõt suuremaks, kuna vedelikupinna hõõrdetegur sõltub kiirusest.
Ainult et kas hõõrdumine mitte kuupsõltuvuses kiirusest polnud? Ruutsõltuvuses on vist õhutakistustegur...
Karikas
|
02.03.2004 at 11:48 |
Last edited 02.03.2004 at 11:56 by karikas
|
devilc
Moderator |
904 cid DOHC V8
quote: karikas: Kui suur S2000 siis se kolvikiirus on?
~5000 fpm. Vaata lehekülje lõppu.
|
02.03.2004 at 13:50 |
|
micey tompson wheels |
904 cid DOHC V8
njah aga minu arust kaalub see m6nu mis sa selle mootoriga s6ites saad selle hooldus kulud ja jumalteab mille üles
|
12.03.2004 at 09:29 |
|
diesel |
904 cid DOHC V8
huvi pärast küsin, et kas kellelgi on õnnestunud äkki sääl lehel ka selle asjanduse hinda näha. ma siin mitmel korral mitme eri sirvijaga proovind, aga punase nupu mudimise järel saab ette tühja valge lehe ja muud ei miskit. |
12.03.2004 at 19:06 |
|
peep Moderator |
904 cid DOHC V8
Sul on liiga peenike kaabel arvutil taga selle hinna jaoks. |
12.03.2004 at 19:21 |
|
diesel |
904 cid DOHC V8
a ise näed siis seda lehte vä? ära siis aja siin teistel ihu imelikuks, ütle välja mis nummerid on. |
12.03.2004 at 19:51 |
|
peep Moderator |
904 cid DOHC V8
Mul on ka liiga peenike juhe aga pakuks $ 50 k. kanti komplektse mootori hinnaks. Või natuke rohkem... |
12.03.2004 at 20:24 |
|
diesel |
904 cid DOHC V8
well, miskit sarnast arvaks isegi. a meie palgatasemete juures suht mõttetu seukest himustada. laseks mõned aastad veel mööda, siis võiks juba ehk seedida. |
12.03.2004 at 20:31 |
|
ull17 |
904 cid DOHC V8
Mõne aasta pärast.....? . Ma pakuks ikka kümmet. Sa Diesel oled väga optimistlik.
|
12.03.2004 at 21:41 |
|