Poster |
Message |
ylovoitka |
Chevy 1WD-> 2WD
Sooviks tuginedes pidamisprobleemidele El Camino mõlemad tagumised rattad vedama panna. Praegu on tagasild väga tugev 10-polt ja kap-remonditud. Kuidas saaks kõige paremini mõlemad rattad vedama? Soovitati kogu sild ära vahetada, kas sel on mõtet? Kas on olemas mingid lukud, mida saab olemasolevale sillale lisada? |
10.03.2004 at 15:55 |
|
BENBEN |
Chevy 1WD-> 2WD
Pole väga kompetentne, aga vaata toppartsu kodulehelt, offroadi osas, seal pakuvad igast lukke, mehhaanilisi, pneumoga, vaata-uuri. |
10.03.2004 at 16:54 |
|
tfr |
Chevy 1WD-> 2WD
Lülitatavad lukud tänavasõiduautole on kindlasti overkill, mingi LockRight tüüpi asi ajab asja täiesti piisavalt ära ja hind on ka suurusjärgu võrra teine. |
10.03.2004 at 17:30 |
|
Olds |
Chevy 1WD-> 2WD
quote: mingi LockRight tüüpi asi.
Täpsusta palun
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
10.03.2004 at 20:01 |
|
tfr |
Chevy 1WD-> 2WD
http://www.lockright.com. Ehk siis selline lukk, mis lukustub automaatselt, kui üks ratastest kiiremini ringi käia tahab kui teine.
El Caminole neil applicationid täitsa olemas. |
10.03.2004 at 20:05 |
Last edited 10.03.2004 at 20:08 by tfr
|
Vanaisa Moderator |
Chevy 1WD-> 2WD
quote: Olds: quote: mingi LockRight tüüpi asi.
Täpsusta palun
Lock Roght differential transmits power to the tires through a set of locking dog clutches. This unit provides automatic locking action that will keep both axles locked together even if a tire leaves the ground. Severe off-roading demands this type of differential.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.03.2004 at 20:11 |
|
max |
Chevy 1WD-> 2WD
Uurisin hiljuti seda teemat pisut põhjalikumalt. On olemas LSD (limited slip, ketastega) ja locker (ainult on/off režiim). Minul jäid kaalukaussidele Auburni LSD ja PowerTraxi No-Slip (vaikne Lock-Right). Kuna Auburni puhul oli vaja auto/sild paigaldaja juurde tassida, siis valisin teise variandi. Pole veel õnnestunud proovida, kuidas on. Sisse läks küll lihtsalt. Lockerile pole ka spets õli vaja.
http://www.powertrax.com/
Ja enne ostmist soovitan difri lahti võtta ja nuudid, värgid üle lugeda, et ikka õige tellid. Muidu juhtub nii, et lajatad 10k vastu maad ja siis müütad seda siis 2 krooniga kogu oma ülejäänud elu. |
10.03.2004 at 20:39 |
Last edited 10.03.2004 at 20:42 by max
|
fire83 |
Chevy 1WD-> 2WD
quote: max: Muidu juhtub nii, et lajatad 10k vastu maad ja siis müütad seda siis 2 krooniga kogu oma ülejäänud elu.
ja nii see täpselt paraku tihtipeale ongi, tell me about it ....
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
10.03.2004 at 21:22 |
|
tfr |
Chevy 1WD-> 2WD
quote: max:Minul jäid kaalukaussidele Auburni LSD ja PowerTraxi No-Slip (vaikne Lock-Right).
PowerTrax No-Slip on jah sama firma kallim product line. Kui palju ta reaalselt vaiksem on, ei oskagi öelda. Indrek vist on üks neist, kes oma Jeepis LockRighti tänaval ka kasutab, ta ehk oskab kommenteerida, palju tal tagumine reaalselt pööretel ragiseb? |
10.03.2004 at 22:03 |
|
econ |
Chevy 1WD-> 2WD
Ennast sama teema huvitab, sümpaatsed tunduvad torsen-tüüpi lukud, kogemused kahjuks puuduvad.
Keegi siit foorumist kuu või kaks tagasi tellis omale Quaife lsd, ehk kommenteerib. |
11.03.2004 at 08:41 |
|
karikas |
Chevy 1WD-> 2WD
TorSen ei ole tegelikult lukk, vaid diffri tüüp. Lukud on sellised jubinad, mida saab tavalisele diffrile juurde panna. Viimasel ajal kiputakse isegi libiseva ratta pidurdamist lukustuseks nimetama.
TorSen-s on need nn. sateliithammakad tigu-hammasvööga ja nende pöörlemise telg ei ole vedava hammakaga samas sihis. Selle tulemusena nad kiiluvad kinni, kui rattad erineva momendiga veavad. Eduline on see lahendus seetõttu, et asi momenditundlik, mitte kiiruse tundlik, nagu lukuga tavadiffrid. Sellest ka selline nimi. Teine hea omadus on see, et lukustus kaob niipea, kui kaob veomoment, mis võib libedas abiks olla. Seetõttu sobivad need diffrid ideaalselt neliveoliste keskele, kuid taha eriti mitte. Muudavad auto alajuhitavamaks - kannavad kurvis alati rohkem momenti siserattale, kuna tollel on raskem lükata (ideaalne oleks vastupidi). Tavadiffriga jaotub moment vähemalt ühtlaselt.
Ei saa rääkida paraku enda kogemustest, pigem on see jutt teoreetiline.
Hendrik |
11.03.2004 at 09:30 |
|
märten |
Chevy 1WD-> 2WD
mul on paar LSD lukku olemas. |
12.03.2004 at 21:52 |
|
peep Moderator |
Chevy 1WD-> 2WD
GM 10 bolt sillale saab SLP'st take-off torsen difreid $99 eest. Need on stock F-Body'dest välja võetud ümberehitamise käigus ehk samad mis viimase otsa Camarotel-Firedel kasutusel. Ise ostsin, kuna selle hinnaga ei saanud ostmata jätta ja töötab nagu kellavärk. Kuna tootmine on lõppenud, siis ei oska öelda, kas neid veel on aga netis nad igatahes veel reklaamivad. Selle difri kasutamiseks peavad olema 28 nuudiga poolassid.
edit: link ka
http://www.slponline.com/view_product.asp?PARTNUMBER=64501T |
13.03.2004 at 09:08 |
Last edited 13.03.2004 at 09:10 by peep (Moderator)
|
Astro SS |
Chevy 1WD-> 2WD
Mul oleks ka GM8.5 sillale LSD lukk pakkuda.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
13.03.2004 at 11:06 |
|
ylovoitka |
Chevy 1WD-> 2WD
Kas keegi oskab seletada mulle nende sildade lahterdust. Kas loevad ainult nuudid poolassi küljes, või määrab ka see silla üldnumber 7,5", 8,5" jne. On vist nii, et mida suurema tolliga sild, seda suuremad on ka jubnad seal sees. Seega 28 nuudiga 7,5" sild on nõrgem ja tegelikult väiksemate nuutidega, kui 8,5" sild 28 nuudiga? |
15.03.2004 at 10:36 |
|
peep Moderator |
Chevy 1WD-> 2WD
Kui räägitakse nuutidest siis jutt poolassist aga number tollides näitab taldriku diameetrit. Ehk jah, mida väiksem taldrik, seda nõrgem sild. Seda ma ei tea, kas näit 8,5 ja 7,5 sildade poolassid on vahetatavad sama nuutide arvu juures...
Infi on netis nii, et tapab, üks link siin:
http://www.offroaders.com/info/tech-corner/facts/axles/axlefacts.htm |
15.03.2004 at 10:53 |
Last edited 15.03.2004 at 10:57 by peep (Moderator)
|
ylovoitka |
Chevy 1WD-> 2WD
Olen kuulnud kahe foorumiliikme poolt vastakaid arvamusi.
1: Lukuga on tavaelus kehvem sõita, sest mõõdukal kiirusel (kuni 100 km/h) möödasõitu tehes võtab mõlemad rattad ringi käima ja kisub tagumiku kraavi. Stripil saab kasutada stripi rehve ja need annavad tunduvalt rohkem juurde kui lukk.
2: Kui oled korra tänaval lukuga sõitnud, siis ei taha 1wd enam kunagi sõita. Ei teki mõttetuid burnoute kohaltvõttudel jne.
Palun kommenteerige! |
15.03.2004 at 14:36 |
|
Astro SS |
Chevy 1WD-> 2WD
Kehvades tingimustes on nii: mida rohkem veab seda parem ! ideaalne on 4 vedavat ratast
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
15.03.2004 at 15:56 |
|
tfr |
Chevy 1WD-> 2WD
4 vedavat ratast ehk kõik difrid lukus on hea senikaua, kuni keerama ei pea.
ylovoitkale: enda kogemused on ainult Fronteraga, kus "tänavaolekus" ainult tagasild taga ja seal sees LSD oli. Rahulikul kasutamisel ei olnud küll mingeid probleeme, "mõõdukalt kiiruselt" möödasõidule asudes ei püüdnud muidugi ratast ringi ka lasta (kahtlane, kas oleks õnnestunud ka). See on fakt, et lukus difriga silda on raskem keerata kui lahtisega, aga möödasõitu peaks olema võimalik ju ka ilma ketsi laskmata sooritada?
Stripil annavad piisava võimsuse korral parima tulemuse stripirehvid JA lukk. |
15.03.2004 at 16:03 |
|
peep Moderator |
Chevy 1WD-> 2WD
quote: ylovoitka: 1: Lukuga on tavaelus kehvem sõita, sest mõõdukal kiirusel (kuni 100 km/h) möödasõitu tehes võtab mõlemad rattad ringi käima ja kisub tagumiku kraavi. Stripil saab kasutada stripi rehve ja need annavad tunduvalt rohkem juurde kui lukk.
2: Kui oled korra tänaval lukuga sõitnud, siis ei taha 1wd enam kunagi sõita. Ei teki mõttetuid burnoute kohaltvõttudel jne.
Need kaks väidet ei välista teineteist ja mõlemad vastavad tõele. Eriti märjal teel viskab Camarol külje kergelt ette küll, kuna mõlemad rattad ju tühja löövad ja teatavasti siis külgsidestus 0 on. Abiks on ettevaatus gaasipedaali käsitlemisel ja veojõukontroll (kui on).
Teatavasti momendil toodetavatel Mersu ülivõimsatel (stock auto kohta) tippmudelitel ei ole tagasillas LSD'd ja ma ei usu, et seda sinna ei pandud rahalistel põhjustel. Pigem turvalisuse pärast. |
15.03.2004 at 16:15 |
|
Astro SS |
Chevy 1WD-> 2WD
100 % lukk sobib ainult traktoritele mudas möllamiseks, autodele sobi piiratud libisemisega ehk LSD
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
15.03.2004 at 16:15 |
|
PlyVal64 |
Chevy 1WD-> 2WD
quote: Astro SS: 100 % lukk sobib ainult traktoritele mudas möllamiseks, autodele sobi piiratud libisemisega ehk LSD
Tegelikult võiks hoopis sedapidi olla: ise käsitsi lülitatav täisblokk stripile ja vaba differ tänavale. Midagi ARB suruõhublokkide sarnast. Ja teine diffri sisu siis OT tarbeks LSD'ga. Kui oleks sisu nii lihtne vahetada... |
15.03.2004 at 16:25 |
|
karikas |
Chevy 1WD-> 2WD
quote: tfr: Stripil annavad piisava võimsuse korral parima tulemuse stripirehvid JA lukk.
Asfaltil peaks ikka olema nii, et mida paremad rehvid, seda vastunäidustatum on lukk. Libedate rehvide puhul, kui üks spinnima hakkab, siis teisel pole üksinda niipalju pidamist, et autot viltu veaks. Samas, kui on head rehvid ja võimsust hullult, siis võib ebaühtlane veojõud auto viltu tõsta - esiratastel kiirenduse aeg kehv pidamine, kui üldse ja ühel küljel vedav ratas käib neil ülejõu auto otseks hoidmisel. Hullem veel, kui oled spinnimisega silla lukku ajanud, siis ei saa enam autot otseks keerata, kuna head kummid kobinatsioonis jäiga sillaga hoiavad suunda nagu rööbastel. Lahtise diffriga oleks need probleemid olemata.
Ühesõnaga - pooldan, et kui võimsust ülearu, siis pigem investeerida headesse rehvidesse, kui lukule. |
15.03.2004 at 16:26 |
|
foke |
Chevy 1WD-> 2WD
Lukk (või siis LSD) on selgelt parema pidamise abivahend kohaltvõtul. Kui aga gaasiga üle pingutad (kui on, millega üle pingutada) ja pidamine kaob, eriti pöörates-keerates, on luku puhul saba sõitmine garanteeritud. Ilma lukuta käib üks ratas vurr ringi, aga auto jätkab loogilist joont saba liputamata.
Ehk, nagu mainitet', turvalisem on lukuta, kohaltvõtt on parem lukuga.., aga kõige tähtsam on hea rehv! |
15.03.2004 at 16:27 |
|
Astro SS |
Chevy 1WD-> 2WD
quote: karikas: quote: tfr: Stripil annavad piisava võimsuse korral parima tulemuse stripirehvid JA lukk.
Asfaltil peaks ikka olema nii, et mida paremad rehvid, seda vastunäidustatum on lukk. Libedate rehvide puhul, kui üks spinnima hakkab, siis teisel pole üksinda niipalju pidamist, et autot viltu veaks. Samas, kui on head rehvid ja võimsust hullult, siis võib ebaühtlane veojõud auto viltu tõsta - esiratastel kiirenduse aeg kehv pidamine, kui üldse ja ühel küljel vedav ratas käib neil ülejõu auto otseks hoidmisel. Hullem veel, kui oled spinnimisega silla lukku ajanud, siis ei saa enam autot otseks keerata, kuna head kummid kobinatsioonis jäiga sillaga hoiavad suunda nagu rööbastel. Lahtise diffriga oleks need probleemid olemata.
Ühesõnaga - pooldan, et kui võimsust ülearu, siis pigem investeerida headesse rehvidesse, kui lukule.
Õigetel autodel veavad tagumised ! Nii ,et esirataste pidamine kiirendusel ei ole oluline
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
15.03.2004 at 16:34 |
|