register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Quad Turbo vol. 2  
Poster Message
peep
 
Moderator
Quad Turbo vol. 2
Kõik kindlasti mäletavad PHR'is esitletud ja ka siit kunagi läbikäinut 4 turboga "street" Camaro't. Algselt oli vennal tõsiseid probleeme asja käimasaamisel, üks ja teine pulk kippus katki minema. Nüüd olevat suuremad probleemid lahendatud ja käivad viimased testid. Quote ühest teisest foorumist:

quote:
Mike was recently with his new car doing test runs at the Mid-Michigan Motorplex and my Dad was there racing for points.

According to my Dad, Mike did not have the front of the car on (remember, doing test runs). There was no hood, front piece or fenders on it.

He lined the car up, the lights came down and he launched like a normal big V8 car would launch. Then, at about the 60 foot mark, Mike flipped some sort of switch or something (details on this are vague) and both front tires of the car lifted off the ground about 2 inches (again, at the 60' mark, NOT on the launch) and the car turned into a bullet. I dunno what Mike did, but I think it opened up two or all of the turbos (only an assumption on my part - hope someone who knows more about this can chime in).

Dad said that Mike got to the 1/8 mile mark and shut it down and coasted to the 1/4 mile mark...

...and still ran a mid-high 7.

Do the math and estimate what he would have run if he had stayed with it for the full 1/4 mile. I mean, the car already ran at 200+ mph before he built the quad-turbo motor. It has been said that this car will be the first Pro-Street car in the 5s.

Mõned värskemad pildid ka:




02.10.2002 at 19:46
madis
Quad Turbo vol. 2
Too much is barely enough.
02.10.2002 at 20:01
kphsalo
Quad Turbo vol. 2
Väljalasekollektorid valepidi siselase omade asemel pandud,aga muidu tasemel. ;) No nüüd saate aru et igal tõelisel mootoril on vähemald üks TURBO!
02.10.2002 at 21:32
generaator M
Quad Turbo vol. 2
eks Ville mosse oli juba teel sinnapoole - 2 turbot ju...

04.10.2002 at 21:50
ylovoitka
Quad Turbo vol. 2
Lahe nimi vennal..
05.10.2002 at 11:10
partel
  
Quad Turbo vol. 2
Pro Streeti ta sõita ei saa, kuna seal on lubatud kas kuni 820 (13.4L) cid vabalthingavad, kuni 528 (8.6L) nitro small:)-blockid või kuni 712 cid (11.6L) nitro big-blockid.

Turbod ja blowerid lähevad Pro Outlaw alla.

Ja see turbote elu on suht raskeks läinud. Kui mälu ei peta, siis on neil hetkel teiste kombodega võrreldes suurim miinimumkaal - 2850 lbs (ligi 1300 kg).

Korraldajad üritavad säilitada erinevate kombinatsioonide vahel võistlusmomenti ning vastavalt sellele ka "premeerivad" kiiremaid suurema kaalu, max peaülekandearvu, min rehviümbermõõdu, siduri, käikude arvu, kompressori ülekandearvu vms. abil.

Mõistagi tekitab see pingeid.

Mis 5-sekundi aega puutub, siis usun kui näen :) Arvan, et kergematel Pro-Modidel ja Austraalia Top Doorslammeritel on rohkem shansse, nad põhimõtteliselt on olnud selle piiri peal. Aga siis visati kompressoritega Pro Modidele 100 naela otsa, et nitroautodega sõit tasavägisem oleks. Austraalias jälle on kehvavõitu rajad.

Üldiselt on seda 5-sek tagaajamist naeruvääristatud, kuna reeglid on erinevad ja lisaks ka muutuvad.
07.10.2002 at 09:40
peep
 
Moderator
Quad Turbo vol. 2
quote:
Mike Moran
'98 the First Pro-Street car to run 200MPH at legal weight
'98 the Worlds Fastest Street Car at Norwalk, OH running a 6.79ET at 209.90 MPH
'97 AND '98 Kool Chevrolet/Flowmaster World Cup title holder
At the '96 U.S. Nationals, the First Street car to break 6 seconds and 200 MPH
Won both the '96 NMCA America's Fastest Street car Shootout Champion and the '96 World Street National Champion.


jah, inimesel pole autode klassifikatsioonist aimugi - on endale vale klassi nime akna peale kleepinud...:)

07.10.2002 at 10:24
partel
  
Quad Turbo vol. 2
Ja siis oli see tõesti Pro Street, kuna ta sõitis nitro-, mitte turboautoga.
07.10.2002 at 10:49
peep
 
Moderator
Quad Turbo vol. 2
Dyno tulemused:

quote:
RPM ---------(hp) ----------(lb-ft) --------------------(psi)
5,500--------1,168---------1,115----------------------24
6,000--------1,364---------1,194----------------------24
6,500--------1,554---------1,256----------------------24
7,000--------1,731---------1,299----------------------24
7,500--------1,926---------1,349----------------------25
8,000--------2,002---------1,313----------------------25
8,500--------2,083---------1,287----------------------25
9,000--------2,139---------1,243----------------------25
9,500--------2,105---------1,164----------------------25



See artikkel on siin juba olnud mingil kujul aga dyno tulemusi ma enne ei teadnud.
23.01.2004 at 12:53
Aspelund
Quad Turbo vol. 2
Tundub, et see "switch" milles algallikas räägiti seisnes pigem vist selles, et järjestikku olevad turbod ärkasid ellu.

Asp
23.01.2004 at 13:01
brg
Quad Turbo vol. 2
Pildi pealt paistavad, et turbod ei ole järjestikku. Aga muljetavaldav pilt on ikka külll...
23.01.2004 at 13:41
partel
  
Quad Turbo vol. 2
Vaid 25 psi - arenguruumi veel on :)

____________________________
_
23.01.2004 at 14:03
urmas
Quad Turbo vol. 2
quote:
partel: Vaid 25 psi - arenguruumi veel on :)
Imestan ka, et mis see 25psi ära pole, aga ilmselt õhu hulk on nii suur, et sedagi rõhku raske saavutada.

ProCharger saab oma uuemate mehhaaniliste kompressoritega max boosti 40 psi 2300 cfm max flow juures ja 32psi 4300 cfm juures. Ja tulemused pole ka just väga lahjad, kui 5L mootoriga sõidetakse 6s aegu. (edit: ja seda ainult ühe kompressoriga!)
23.01.2004 at 19:46
peep
 
Moderator
Quad Turbo vol. 2
On ju kirjas, et

quote:
it made similar power to that of an all-out, 632-inch racing engine on nitrous, but did so at only 24 to 25 pounds of boost. They found the exhaust side of the turbo housing to be too large. Once replaced, Meaney says that they should get 35 pounds of boost and could make as much as 2,800 hp!

Ainult see artikkel on juba väga vana ja pole viimasel ajal asjast midagi kuulda. Tea kas ta bänniti kohe ära, nagu seal artiklis ennustati ja ei ajanudki seda 4 turbo asja edasi ? Või ei saanud asja korralikult tööle ? Momendil mees võistleb 2 turboga mootoriga ja auto ei ole ka Camaro.
23.01.2004 at 22:02
partel
  
Quad Turbo vol. 2
6.26 at 239.70 (385 km/h). See on ustega auto teine kiirus pärast Austraalia Victor Bray 245'te.

http://www.dragracingonline.com/carcloseup/vi_3-moran-1.html


____________________________
_
20.03.2004 at 18:39
partel
  
Quad Turbo vol. 2
Mõned videod ka:

http://www.flowmastermufflers.com/cgi-bin/flowmaster/moranpage.html

____________________________
_
05.02.2005 at 15:53
Swinger340
Quad Turbo vol. 2
Small methanol poncho :)

http://www.highperformancepontiac.com/tech/0410pon_butler/index.html
06.02.2005 at 10:20
tqhq.ee foorum : Autod : Quad Turbo vol. 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.