Poster |
Message |
anti |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
Selge on, et Trans Sport 3,8l või Voyager 3,3l mootoriga ja automaatkastiga. Loomulikult oleneb alati konkreetse auto seisukorrast aga kuidas kogemuse omajad hindavad võrdlevalt sõidumugavust (nt visuaalne vaatlus annaks Pontiaci istmetele eelise), koostekvaliteeti?
|
28.03.2004 at 16:52 |
|
pyssikas |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
Mul küll voyager 3,0 mootoriga kuid igapäeva kasutuses igati mõistlik ja kestev auto. 3,3 mootori puhul on hooldust ja remontti raskem teha, sest mootori juppidele ligipääs suht ebamugav. Trans Sportil on jälle kere suures osas plastist mis annab roostetamise suhtes teatud eelise. Üldiselt asjalikud autod mõlemad. Ka voyagere on erinevate istmetega. |
28.03.2004 at 23:00 |
|
California |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
Pontiac on tavaliselt eraldi (ükshaaval) väljavõetavate istmetega. On ka erandeid, kus pikad pingid sees. Jube mugav, kui midagi vedada vaja vahest. Ei pea pikka pinki sikutama. 2 ratast + 4 inimest võimalik sisse toppida.
Viimasel ajal kuidagi kahtlaselt palju 1993+ voyagere kastiprobleemidega kohanud. Tagamaid küll kõigil ei tea täpselt, kuid kõik on 240-250 tuhat läbinud ja siis...
Ise 1990 Luminaga kulgen ja siiani küll säran, pole tõsiseid probleeme olnud. Vana auto, aga ei nagise eriti kuskilt ning midagi pole ka ära kukkunud. Roostemurest ka prii ! Ise miskitpärast voyageri eelarvamusega suhtun, aga see vast minu probleem !
____________________________
Chevrolet Lumina APV 3,1.
G20 Explorer van 5,7 |
29.03.2004 at 10:16 |
|
Marco |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
Pontiacil kasutatav 3,8ne mootor on etem (võimsam, ehk ka ökonoomsem ja vastupidavam) kui Chrysleril olev 3,3.
|
29.03.2004 at 18:34 |
|
vvt |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
Sellest valikust kindlasti Trans Sport 3.8.
GM kasuks on:
-jõuagregaadi (mootor+kast) parem töökindlus
-rohkem ruumi
-plastmasskere (so rooste pole nii suur probleem)
-konkurentsitult parem minek
Chrysleri kasuks on:
-parem linnas sõita (pontul pikk nina)
-väikse kõksu puhul plekude poolt odavam/kergem lappida).
Üldiselt on mootorid enam-vähem samal tasemel. Kasti poolest on muidugi 4T60E jamadele tundlikum kui 3.1 all olev TH-125C, kuid Chrysleri 4-käigune (A604) on ka millegipärast meelde jäänud ebakindla elektroonika pärast. Vähemalt 4T60E puhul ei mäletagi selliseid asju.
Aga kõik sõltub muidugi konkreetsest autost
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.03.2004 at 21:56 |
Last edited 29.03.2004 at 21:57 by vvt
|
Bikerman |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
Olge ausad ,aga pontu ja lumina kütuse kulu on õige mitme liitrivõrra suurem+silla osa GM il pask ja tavaliselt gm-i kastid käiku vahetavad nii ,et proteesid esiaknas.
See vaid minu arvamus. |
30.03.2004 at 22:43 |
|
rrrr |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
quote: Bikerman: Olge ausad ,aga pontu ja lumina kütuse kulu on õige mitme liitrivõrra suurem+silla osa GM il pask ja tavaliselt gm-i kastid käiku vahetavad nii ,et proteesid esiaknas.
See vaid minu arvamus.
Huvitav, kas Voyager saab maanteel siis 5+ liitriga hakkama?
Minul maanteel 7,5-8l 100le (keskmine on 10l/100km) ja käiguvahetusest saab aru ainult, kui seda teraselt jälgida.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
31.03.2004 at 10:40 |
|
numan |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
no hästi säilinud Pontul käiguvahetusest saad aru ainult tahhomeetrit jälgides (Y)
____________________________
powered by Pontiac |
18.03.2007 at 11:37 |
|
mambr |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
VVT kirjutas: Chrysleri kasuks on:
-parem linnas sõita (pontul pikk nina)
-väikse kõksu puhul plekude poolt odavam/kergem lappida).
No vot see viimane on küll emotsionaalne väide inimese poolt, kellel kogemus puudub! Mul PTSe juba 10tk olnud ja 6 omal sõidus (kõiki mootori ja kasti variante proovinud) ja tean, mitte ei arva, et Voyageri puhul tuleb iga kõksu peale pisar silma, sest plekile jätab kõik jälje/mõlgi, ka parklas saadud ukselaks. PTSil kannatab enamus pindasid laksu, mis läheb 5cm sügavuseni (ei räägi ketkel jäigemast nurgaosast!) nii, et pühid/poleerid teise auto värvi enda omalt maha ja kogu kahju!!!
Rooste kohapealt on nii, et proovige leida üks Voyager, millel puudub rooste mõnel välimisel keredetailil (eriti luukide-uste alumistes äärtes)! PTSil on väljast nähtavatest osadest metall vaid rattakoobastes! Ukseaugud ja karbid on ka plastik (klaaskiud vms)! Samas, kes on näinud autot ilma plastikuta , saab aru, et turvalisus ei ole mitte kehvem "plekiliisude" turvalisusest, sest Üle auto on 4 turvakaart, mis on madalamal (külgede ja uste sees) omavahel ühendatud turvatorudega.
Ja kui põhi ja koopad peaksidki rooste minema, siis seal silmilu taga ajama ei pea ja pärast pole vaja ka poolt autot üle värvida!
Istmetega on nii, et euroturule toodetud PTSid pole kunagi pinkidega olnud, vaid on alati kas 6 või seitsmekohalised (6 kohalistel kahel keskmisel istmel käetoed ja põrandal siiski olemas kinnitused ka 7 istme jaoks)! Istmete eemaldamisega saab hakkama ka noorem neiu, mitte ei pea olema karastunud pereema, sest istmed on kerged ja lihtsalt eemaldatavad!
Voyageri (olen kulgenud kahe 95 a autoga) kasuks ütlen ainult seda, et juhi kohalt on väljavaade parem esiklaasi suurema kaldenurga tõttu, aga ka see on PTSis vaid harjumise küsimus. Juhikoht on stangest vaid 20cm taga pool kui sama aja Passatitel!!! Kas see teeb esiosa liiga pikaks See on vaid esmamulje ja ärge laske siis end petta!
Kütusekulu korras 3800 PTSil 8l mntl ja 13 linnas! Tehke järgi või makske kinni!
PS ESIOSA VARUOSAD PTSil RAUDSELT ODAVAMAD JA LIHTSAMAD LEIDA! Jälle kogemus, mitte tunne, sest olen ise Voyagerile stanget ja tulesid proovinud inimliku hinnaga leida!
____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532 |
18.03.2007 at 15:31 |
1 edit. Last edited 18.03.2007 at 15:34 by mambr
|
Koit |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
ise olen kahte Voyageri pidanud, rooste on küll nendel üks teema, mõlemal on rattakoopad kiiresti rooste läinud, viimasel on roostet veel esimeste uste küljes ka üsna priskelt, sõita on mugav, bensiinikulu on minu arvates täiesti ok (linnas umbes 12 ja maantee 7-8...need ei pruugi täpsed numbrid olla väga, aga ma eriti ise liitreid ei loe kah, iga auto võtab, eriti linnas, suurt vahet pole minumeelest), mul õnneks on olemas mees, kes umbes 8000- 10 000 teeb auto kere üleni ära ja paneb uue värvi selga, kellel sellist võimalust pole, siis on Voya natuke kehvem variant küll PTS ist, keredetaile pole ise pidanud vahetama kummalgi (ptüi ptüi ptüi) Salongis tegelt kolisevad käpidemed ka suht kõvasti, pole pontuga sõitnud küll, aga see häirib...minu arvamus voyast on üldjoontes hea, jupp on igatahes odav (jutt siis3,0 93)
Koit
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
18.03.2007 at 16:24 |
|
vvt |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
Austatud kodanik "mambr" - on vaieldamatult kõva argument valida autot selle järgi, mille sirgekslöömine peale suuremat kolakat odavam on? Sa näiteks Uazi bussi ei ole kaalunud, see ei lähe tagant sissesõiduga üldse lössi ja kui lähebki, siis esimeses traktoripoes maksavad laternad 150 eeki tükist? Kus kuradi kohast tei neid mõlke sinna peale hangite, et külgede tagumiskindlus nii määrav on? Vahest oleks odavam onu Johhannese autokoolis täiendõppel vahepeal käia?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
21.03.2007 at 09:57 |
|
ROKIPEER |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
Ma paneks hoopis võrdlusse veel Ford Windstar-i.
Pidi kvaliteedilt ikka tüki maad parem olema kui GM ja Chrysler. |
21.03.2007 at 10:20 |
|
mambr |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
vvt oma "tuntud" headuses
Kas see on see, millest mina rääkisin, et osta auto odavuse järgi? Lihtsalt ütlesin, et remondikulu on ikka vastupidine sinu "arvatule"! Vaja siis kohe isiklikuks muutuda ja jõuda lausa selleni välja, et hakkame sõidukooli saatma... kinomiis om iks kinomiis...
____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532 |
21.03.2007 at 15:24 |
1 edit. Last edited 21.03.2007 at 15:50 by mambr
|
epsum |
Pontiac Trans Sport vs Chrysler Voyager igapäevasõidukina (1993-1994)
Vana kerega PTS on kole kitsas seest, eriti minusugusele pikale inimesele. Esimesel kahel pingil võin küll ennast hästi tunda, aga keskmine ja tagumine rida on üllatavalt kehvad jalaruumi poolest. Kola pole kumbagi mahutanud, aga grand voyager tundub silma järele seest mahukam olema, vähemasti on mugavam sees-taga istuda. Lõbus on see, et peale 97nda aasta mudeliuuendust on asjad ristivastupidi läinud - PTS sai sees suuremaks/kõrgemaks ja voyager tundus nagu kahanevat.
|
21.03.2007 at 15:35 |
1 edit. Last edited 21.03.2007 at 15:36 by epsum
|
|