Poster |
Message |
ottOmar |
Dodge Durango
Plaanis nimelt USAst selline isend endale hankida. Oskab keegi ehk kommenteerida enne ostu / müügi tehingut, et palju kütet võib võtta ja milliseks võivad kujuneda ülalpidamis kulud? Või oskab keegi ehk soovitada mõnd muud taolist sõidukit. |
27.05.2004 at 19:20 |
|
vkx |
Dodge Durango
Kas nimetatud isendist euro varianti ei eksisteeri mitte? Minu teada on neid müüdud ka euroopas, sell juhul ei saa sa USAst toodud isendit siin arvele ja pead soetama sellise euroopast. Kui ma aga eksin, siis sorry ja edu sulle valikul.
____________________________
Seville STS `02 |
27.05.2004 at 19:42 |
|
mrtn |
Dodge Durango
ei eksisteeri.
tuttaval oli selline, kütusekulu tuli keskmiselt 25L/100 |
27.05.2004 at 23:58 |
|
alarmees |
Dodge Durango
Alustage muidugi kütusekulust... |
29.05.2004 at 00:35 |
|
mrtn |
Dodge Durango
ma ka ei mõita sellise auto ostusoovi juures kütusekuluhuvi... |
29.05.2004 at 11:27 |
|
PlyVal64 |
Dodge Durango
quote: alarmees: Alustage muidugi kütusekulust...
Durangot tema hinna tõttu päris hobiautoks ikka nimetada ei saa. Ta on ilus ja edev, seega tahaks inimene vast pidevalt sellega sõita. Selline meeletu kütusekulu on ikka oluline küll. Hetkeseisuga 300eek/100 km. |
30.05.2004 at 21:30 |
|
partel |
Dodge Durango
Kui hind ja hooldus ka arvesse võtta, siis kütusekulu osakaal polegi kuigi suur, sõltub muidugi läbisõidust.
Ei saa ma aru inimestest, kes ostavad kalli auto, maksavad 20K remoarve nii et silm ka ei pilgu ja siis uurivad luubiga kütusekulu kümnendikliitreid.
____________________________
_ |
31.05.2004 at 09:22 |
|
Märt |
Dodge Durango
kui bensiini kulu tähtis on, siis tuleb osta 2004 aasta hemi , müüja väitis, et kulu 10% pisem
mitte et siin keegi bena kuluga arvestaks.....
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
31.05.2004 at 17:01 |
|
luke |
Dodge Durango
quote: Märt: kui bensiini kulu tähtis on, siis tuleb osta 2004 aasta hemi , müüja väitis, et kulu 10% pisem
mitte et siin keegi bena kuluga arvestaks.....
OT aga Märt, milliste võtetega saudid selliseid tavainimesi (kui neid on seal) autosid ostma meelitavad?
ma kujutan ette et "ökonoomne mootor" ei ole just tugev argument
____________________________
caddillac seville sts '95 |
31.05.2004 at 17:18 |
|
Märt |
Dodge Durango
Saudi kohta ei tea, aga Bahreinis ja UAE-s pakuvad 0 sissemaksu ja liisingut 5 aastaks. Samas vanast autost on raske lahti saada. Sai lolli peaga ostetud 98 Grand ja müüa väga raske... 160 kkm on üüratu läbisõit ja vanus kah suur
Dubais on eraldi suur kasutatud autode müügi ala, kus leiab asju seinast seina. Esimene kord ajas ikka hulluks, alates Hummeri limust Chevy Matizini on kõike saada. Rollce ja muid kallimaid asju kah hulgi. Homsest olen Bahraini elanik, kahjuks siiani siin pole suurt turgu leidnud, küll on aga olemas Ferrari poeke kus 6 autut ostjat ootab.
Ja jeepudega on raske, kuna puudub liivakõrb, siis saada on ainult 2x4 mudeleid. Durango pakkus ainukesena suurematest ka 4x4. Expeditioni tarneaeg oli 6-8 kuuni
Samas Dubais 2x4 jälle leida ei õnnestu. Ja vahemaa neil 500km...
Saudidest veel, siis seal paistab raha veel rohkem olevat, nädalavahetused Bahrainis on täis SUURI saudi autusi(siin viin poes ja baaris saadaval)
Ja hindade üle ei kaeble keegi, makse pole, ei tulu ega aktsiisi, bena on 0.1 dinaari 98 ja 0,08 dinaari 95 liitrist.
Kõige kallim Durango oli pisut alla 12 000 dinaari...
EDIT: Sorry OT eest....
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
31.05.2004 at 18:59 |
Last edited 31.05.2004 at 19:02 by Märt
|
ottOmar |
Dodge Durango
ega bensiinikulu ei olegi nr 1 mis mind huvitaks - loogiline, et 5,2 võtab veidi rohkem. 30l/100km on normaalne. Ehk teab keegi rääkida, kuidas need lagunevad, millised võivad olla tüüpvead, kuidas varuosadega on, kuidas sõidumugavus ja mõnu on - ja kas üldse tasub tuua midagi sellist. Ütleme nii, et USAs Durango hinnad ei ole absoluutselt võrreldavad Eesti hindadega - hinnavahe on 3 korda. |
01.06.2004 at 09:05 |
|
tfr |
Dodge Durango
Ühte 5.2-st Durangot käisin kunagi tõsise ostuhuviga proovisõitmas. Handlingu poolest oli imho way konkreetsem kui GM konkurendid (uus ja vana Tahoe), samas mineku poolest jäi tagumikutunde järgi arusaamatul kombel mõlemale kõvasti alla.
ja 30l/100 on pigem ikka üle pingutatud, pakun, et kui just silmi peast ei punnita iga foori tagant, siis olenevalt maanteesõidu osakaalust jääb see number pigem 17-20 vahele. |
01.06.2004 at 09:58 |
|
Märt |
Dodge Durango
quote: tfr: Ühte 5.2-st Durangot käisin kunagi tõsise ostuhuviga proovisõitmas.
Kas nad mitte 5.9 pole Siin enamusel sellised sildikesed küljes
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
01.06.2004 at 10:04 |
|
tfr |
Dodge Durango
Mõlemad variandid on olemas. Eestis leiduvad eksemplarid on vist ühe erandiga kõik 5.2-d. |
01.06.2004 at 10:27 |
|
ottOmar |
Dodge Durango
olemas ka 4,7 - aga see üsna haruldane. |
01.06.2004 at 14:02 |
|
ICE |
Dodge Durango
Tõstaks vana teemat, kuna on mõned küsimused.
Kas keegi teab midagi konkreetsest autost: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Dodge+Durango/id=116006
Lisaks huvitab:
1. kui kellelgi on selline olnud, siis kuidas peab veermik vastu meie teedel?
2. mis sellise kasko olla võiks? Ükski veebikalkulaator durangot ei tunnistanud Kas on subaru-sarnane koorimine?
Olles viimased 6a. sõitnud jäiga sportvedrustusega autodega, millel mootor üle 100hj pole olnud, siis üleminek sellisele võib olla üpris drastiline, kuna kõik oleks vastupidi... Mootor V8 ja vedrustus pehme. Tea, kuidas see mõjuda võib? |
23.02.2005 at 12:08 |
|
Astro-97 |
Dodge Durango
tean seda autot üsna konkreetselt, kuna viibin seal tihti.
olen sellega ka sõitnud, pole tal häda midagi. ja jõudu on tal
ka piisavalt. seest/väljast ilus puhas auto. 4wd toimib ka. |
23.02.2005 at 22:50 |
|
Tarmor |
Dodge Durango
Veermik peab vastu nagu iga teine veermik Tallinna tänavatel. Ülemised žarniirid on üllatavalt väiksed Durangol.
Olen liikluses märganud, et pea kõigil Durangodel on ustel ja tagaluugil kirjad suht ära hävinud, need maksavad üllatavalt palju sellise pea olematu osa kohta. |
24.02.2005 at 01:49 |
|
Bundy |
Dodge Durango
Müügile ilmunud 5.7 Hemi Durango aastast 2004. Jäi Viljandis silma ja asi on tõesti vihane. Oleks vähe rohkem finantsi ostaks ise selle kohe ära. |
15.08.2005 at 18:05 |
|
Märt |
Dodge Durango
quote: Bundy: Oleks vähe rohkem finantsi ostaks ise selle kohe ära.
Soida meile ostma, 350k eeguga void poest valja soita
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
16.08.2005 at 00:21 |
|
Kummipuru |
Dodge Durango
milline firma üldse dodge-idele eestis hooldust teeb?
märt: mida peab tegema, et sinna soojale maale päriseks elama kolida?
____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud |
16.08.2005 at 13:47 |
|
Indrek_S |
Dodge Durango
mine käi viibi kõigepealt kuu-paar kohapeal...siis hakka elamisest rääkima.
Osad põhjamaalased ei saa sellest kultuurist kunagi aru ja shokk võib sind sealt alatiseks eemale peletada |
16.08.2005 at 14:56 |
|
arxx |
Dodge Durango
quote: Kummipuru: milline firma üldse dodge-idele eestis hooldust teeb?
See ikke kes Daimler-Chrysler'ilegi
____________________________
Avenger ES - "üsna ilmetu kupee" |
16.08.2005 at 20:09 |
|
vvt |
Dodge Durango
quote: partel: Kui hind ja hooldus ka arvesse võtta, siis kütusekulu osakaal polegi kuigi suur, sõltub muidugi läbisõidust.
Igatahes alamotoriseeritud esiveolise kotleti ülalpidamiskuludest on enamik kütus, sellele järgneb kasko (välja ostetud auto, liisingu puhul liising juurde) ning tehnohooldus on esimene 100 000 km päris kindlasti samas suurusjärgus liikluskindlustusega.
Mis see hooldus siis on? Kord aastas õlivahetus a'1000 kr, kaks korda rataste vahetus a' 200 kr. Muid "hooldustöid" ühelgi normaalsel uuel autol polegi. Hammasrihmad on 100 000, käigukastides-sildades õlisid ei vahetata.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
17.08.2005 at 12:10 |
Last edited 17.08.2005 at 12:29 by vvt
|
vr_ |
Dodge Durango
quote: vvt: quote: partel: Kui hind ja hooldus ka arvesse võtta, siis kütusekulu osakaal polegi kuigi suur, sõltub muidugi läbisõidust.
Igatahes alamotoriseeritud esiveolise kotleti ülalpidamiskuludest on enamik kütus, sellele järgneb kasko (välja ostetud auto, liisingu puhul liising juurde) ning tehnohooldus on esimene 100 000 km päris kindlasti samas suurusjärgus liikluskindlustusega.
Mis see hooldus siis on? Kord aastas õlivahetus a'1000 kr, kaks korda rataste vahetus a' 200 kr. Muid "hooldustöid" ühelgi normaalsel uuel autol polegi. Hammasrihmad on 100 000, käigukastides-sildades õlisid ei vahetata.
Kle ära plära kui ei tea..
____________________________
Imperialist 71 |
17.08.2005 at 12:54 |
|