register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Seekord siis oma Cougarist.  
Poster Message
mr. RocknRoll
 
Seekord siis oma Cougarist.
Pärast talvist,4 kuud nokitsemist, olen masina lõpuks kokku ja sõitma saanud. Tehtud ja teha vajavatest töödest, hetkel väga palju aega kirjutada pole, ehk homme jõuab. Kuid pildimaterjali ja vähe juttu leiab siit:
http://www.carrating.org/car.php?3130
Edit: link parandatud.
nüüd summutit keevitama.


Edit:
Mis tehtud:
Alustuseks võtsin ninaosa lahti, poldid mutrid ja väiksemad detailid rändasid koos asukoha/kinnitusjoonisega kilekottidesse ja karpidesse-hiljem kergem kokku panna. Kui lahti võetud, hakkasin puhastama. Relaka otsa terashari ja kõik lahtitulev maha. Seejärel roostesurm Buvanol. Nina peale kulus 1pudel-palju, roostet oli ka palju. Seejärel kruntisin ja värvisin (kapotialuse ja ninaosa kerepaneelie alt). Oli aeg tiibade kallale asuda. Kõige hullemas olukorras oli vasak esimene tiib. Augud lõikasin välja:), seejärel roostesurm>keevitus>roostesurm>krunt>pahtel>krunt(analoogselt talitasin kõigi keevitust vajavate kohtadega). Keevitusest ei pääsenud ka vasaku karbi ja vasaku tagatiivaga. Vahelduseks karestasin vana värvi, nokkisin triibud maha (kleepekas), pahteldasin, lihvisin koorunud värvi kapoti, katuse ja pagaasniku pealt kuni tehase krundini välja. Kui kõik pahteldatud ja lihvitud, hakkasin kruntima. Pärast paari korda kruntimist lihvisin, seejärel kruntisin ja lihvisin taaskord. Vahepeal vaatasin ega pole auke või muid kohti jäänud-tundus, et ei olnud, mis ei vastanud tõele. Lõpuks asusin värvimise kallale. Ahjaa, stange lapppisin klaasridde ja vaiguga. Nagu kirjutatud oli, tuli värvitoon suure loterii-allegriina, nimelt värvisegaja näpukas. Algse elehalli vastu sai tumehall, mille kasuks otsustasin. Kui värv peal, paigaldasime kerepaneelid, kõik mutrid, kruvi, poldid määrisin õliga, et hiljem lihtsam lahti oleks saada. Muistkohtdele nagu esitiivad, ostsin uued roostevabad poldid. Oma aja võttis kerepaneelide reguleerimine. Kui kõik koos, läksin salongi kallale. Kursusekaaslase käest sain uue sisu, küll 4-ukselise oma, kuid sobis prakt. üks-ühele. Nimelt vana iste ajas sedasi selja valutama, et ei saanud istuda ega astuda. Paigaldasin juurde 4 ´kromkikavaritelit´, puuduolevad ja roostes kruvid asendasin uutega, maknetoola juhtmed käisin üle. Viimaseks jäi kõik see, mis sõitmist puudutab. Meeliselt sain uue radika, mille välja vahetasin samuti vent.osa paigaldasin uuesti (detsembris Piusa koobaste parklas kukkus ära). Talvel ilmsiks tulnud katkumine lahenes mõrase küünla vahetamisega ja süüteosa puhastamisega. Paar päeva tagasi otsustas sumbuti jalga lasta, mille eile tagasi keevitasin.
Ahjaa, vahepeal sai poleerimis masin muretsetud, millega kenasti suurem osa autost poleeritud.
Vaja teha veel: Esiklaas+vent. kolmnurkklaas vahetada, esiklaasi eest küsiti Reliantes 5-6k väiksema klaasi eest 3k-palju, mootori padi, korralik sumbuti, armatuurilt mobiilihoidaja augud ära kaotada, esisilda kõvasti, peeglid vahetada, keemiline puhastus, diagnostika ja veel nipetnäpet. Loodetavasti saab ka kunagi valmis;)




____________________________
44269
01.06.2004 at 17:53 Last edited 05.06.2004 at 12:40 by mr. RocknRoll
Enni
Seekord siis oma Cougarist.
Ilus võttis kohe südame soojaks, mis siis ikke jõud ja jaksu auto ehitamisel. Jätka samas vaimus :hail
01.06.2004 at 21:00
max
Seekord siis oma Cougarist.
Edu!
02.06.2004 at 17:37
tqhq.ee foorum : Autod : Seekord siis oma Cougarist.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.