Poster |
Message |
lermo |
Pontiac Firebird '91
Laupäeval sai siis uue pereliikmega euroopast tagasi jõutud
Mootor on küll 3.1 aga alustuseks ehk aitab. Mõned pisivead asjal olid (sumpapütt otsustas bahnil eralduda :P), aga nüüd asjad korras ja järgmisel nädalal arvele. |
15.06.2004 at 16:18 |
|
spinner |
Pontiac Firebird '91
Pole midagi kosta muud, kui et ÕNNE ja ÕLLE |
15.06.2004 at 16:21 |
|
blazerK5 |
Pontiac Firebird '91
õnnitlused ka siit poolt!
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
15.06.2004 at 16:22 |
|
fire83 |
Pontiac Firebird '91
Õnnitlused! Tore, et Pontchosid juurde tuleb.
Nüüd asjast.
Auto nagu Mobile.de seest välja astunud, see võib sakslastele kuulutuses peale minna aga....
Esimese asjana tuleks need rõvedad europeeglid maha kiskuda ja asendada tõeliste usarauast plekilõikuritega.
Teiseks - sellist pikka numbrilätakat, nagu see saksa number, Sa ometi ette ei pane?! Kui panid, võta maha, vaheta ära, misiganes tee midagi, sõida kas või ilma.
Kolmandaks - sõida klapid kinni. Niiviisi kui tuled üleval on, on see masin haledama välimusega. Sakslane tahtis kuulutuses näidata, et autol on klapptuled, Sa tead seda nüüd. Selle kinnitust pole vaja sõites üle kapotiääre iga päev imetleda. Öösel muidugi võid lahti teha, kui just GPS Navigaator pirx süsteem pole.
Neljandaks - vaata auto välimus üle. Kui leiad kusagilt tagapampri pealt Türgi jalkaklubi klepsu, siis MAHA! Sama käib punase poolkuuga võtmehoidja kohta, mis võtmetega kaasa võis tulla.
Viiendaks, kui jääb ikkagi pikk numbrimärk, siis vaata, et selle numbrimärgi alusesel ei oleks mingit saksakeelset möla mingi kohaliku autoaia kohta, telefoninumbrid ja jura.
See siis ainult välimuse kohta ja minu isiklik arvamus. Nimetatud väärastuste kõrvaldamine ei maksa praktiliselt midagi, ei võta aega ja raha, aga on esimesed asjad, mis ma teeksin
Edu ehitamisel!
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
15.06.2004 at 16:41 |
Last edited 15.06.2004 at 16:41 by fire83
|
newton Moderator |
Pontiac Firebird '91
Õnne ja jõudu! Signatuuris sul vale aasta vist? |
15.06.2004 at 16:57 |
|
hents99 |
Pontiac Firebird '91
Õnne, Õnne
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
15.06.2004 at 17:18 |
|
diesel |
Pontiac Firebird '91
vaat mis lugu. tupli. mudel igatahes täitsa õige. |
15.06.2004 at 17:23 |
|
Vanaisa Moderator |
Pontiac Firebird '91
Palju kilomeetreid!
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
15.06.2004 at 17:24 |
|
rustang Moderator |
Pontiac Firebird '91
Autot oli täna juba linnapeal näha, eemalt vaadates täitsa kobe relv. Edu! |
15.06.2004 at 17:51 |
|
lermo |
Pontiac Firebird '91
tänud, tänud
to fire: see pilt on juba siin tehtud, aga numbrid tulevad ikka nagu peab . kleepsu ja võtmehoidjat kah õnneks kaasa ei antud. kinniste klappidega sõitmiseks oleks ilmselt mingite asjakohaste päevatulede installeerimine vajalik?
to newton: signatuuris on õige, pealkirja läks millegi pärast valesti.. |
15.06.2004 at 18:05 |
|
newton Moderator |
Pontiac Firebird '91
Ta võib küll 1990. a. toodetud olla, aga mudeliaastalt peaks sellise ninaga ikka '91 olema. |
15.06.2004 at 18:09 |
|
fire83 |
Pontiac Firebird '91
quote: taunusman: kinniste klappidega sõitmiseks oleks ilmselt mingite asjakohaste päevatulede installeerimine vajalik?
See on suht lihtsalt teostatav, aga kui korralikult teha on tulemus pro ja välimus tige
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
15.06.2004 at 19:02 |
|
Nip |
Pontiac Firebird '91
Jeeee ... Pontusid aina sigineb. Kui soovid siis võin oma 5.0 TPI mootorit pakkuda. Tahan ise oma autole suuremat soetada
____________________________
SUBARU IMPREZA STI
GSM +372 51 27 916
MSN: perillus@hotmail.com |
16.06.2004 at 12:59 |
|
Olds |
Pontiac Firebird '91
usun, et juba varsti tuleb soov pisimootor millegi suurema vastu vahetada. Tean seda oma sõbra kogemustest
Palju õnne ka minu poolt
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
17.06.2004 at 06:47 |
|
fire83 |
Pontiac Firebird '91
quote: Olds: usun, et juba varsti tuleb soov pisimootor millegi suurema vastu vahetada. Tean seda oma sõbra kogemustest
Palju õnne ka minu poolt
hakkab pihta
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
17.06.2004 at 07:53 |
|
Olds |
Pontiac Firebird '91
aga nii ta ju tihtipeale on
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
17.06.2004 at 08:18 |
|
fire83 |
Pontiac Firebird '91
Sellest muidugi targu vaikime, et harilikult alguses soovitatakse panna misiganes V8 (pakutakse lahkelt kas või oma 5.0) aga hiljem kui swap tehtud, öeldakse et BB ja kõik ülejäänu
aga nii ta ju tihtipeale on
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
17.06.2004 at 08:25 |
Last edited 17.06.2004 at 08:25 by fire83
|
fire83 |
Pontiac Firebird '91
... ja siis on äsja 5.0 omandanud vend juba mõne aja pärast veidi targemaks saanud. Kui jälle keegi värske v6 omanik endast teada annab, pakub sama vend talle lahkelt oma 305 müüa (V8 ikkagi ja 5l) ja kui diil tehtud, siis sõltub, kas äsja mootori maha müünu astub karvaste nokudega onudega sekka ja paneb BB, või jätkab nooreaega pool-demblina ja sebib omale pooliku lahenduse --> kõrgema otsa SB 350
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
17.06.2004 at 08:30 |
Last edited 17.06.2004 at 08:34 by fire83
|
lermo |
Pontiac Firebird '91
tjah, nii see on. aga kuna see auto rohkem naisterahvale sõitmiseks sai toodud, siis piisab vist esialgu olemasolevast konest kah... enda jaoks hetkel üks '88 aasta Fire silmapiiril, mida paugutajaks ehitama hakata. aga asi seisab selle taga |
17.06.2004 at 08:43 |
|
Nip |
Pontiac Firebird '91
quote: fire83: Sellest muidugi targu vaikime, et harilikult alguses soovitatakse panna misiganes V8 (pakutakse lahkelt kas või oma 5.0) aga hiljem kui swap tehtud, öeldakse et BB ja kõik ülejäänu
aga nii ta ju tihtipeale on
Tunnen sarkasmi pritseid enda pihta Kuid jah ... oleksin ise jäänud 5.0L rahule, kuid projekt, mida siiski otsustasin 1 kuu tagasi tegema hakata nõuab juba BB -i. Niisama tänaval kulgeda on 5.0L mootoriga üsna lõbus aga kui tahad tigedamaks minna siis mnjah ... aitab BB murest välja
____________________________
SUBARU IMPREZA STI
GSM +372 51 27 916
MSN: perillus@hotmail.com |
17.06.2004 at 09:02 |
|
vicat |
Pontiac Firebird '91
Tean mis tunne sul oli ,kui rattad kodumaad puutusid. Alles siin see õige k..p hakkas. Loodame ,et saad õiged numbrid ruttu peale
BTW! mitme päevaga ära käisid sis? Mul läks täpselt nädal...4500 km ring
____________________________
H-D |
17.06.2004 at 13:41 |
|
fire83 |
Pontiac Firebird '91
Ega see BB ka mingi tipp ei ole. No paned BB ära, siis näidatakse tänaval näpuga järele ja mõnitatakse, et kus blower on. Paned nitro peale, saad kangi all raua mõnitamise eest "vabalthingavate" käest karistuseks kolakat.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
17.06.2004 at 13:43 |
|
lermo |
Pontiac Firebird '91
quote: vicat: BTW! mitme päevaga ära käisid sis? Mul läks täpselt nädal...4500 km ring
kolmapäeval istusin tallinnas bussi peale ja laupäeva õhtul olin tagasi, mingi 2,2 tuhat km oli autoga sõitmist.
ja usun et arvelevõtmisega probleeme ei tekki, tuled-viled kõik eurod :P
aga seoses arvelevõtmisega ja ülevaatusega selline küsimus: kuidas pontul käsipidurit pingutada? põhja all trosside küljes ja salongis kangil kah mingeid mutikaid silma ei hakanud... |
17.06.2004 at 14:55 |
|
Nip |
Pontiac Firebird '91
quote: fire83: ... näidatakse tänaval näpuga järele ja mõnitatakse, et kus blower on.
No come on ei ole asi ikka nii trastiline, kui väidad. Eks igaüks teeb ikka endale. Nii ka mina. Näpuga näitajatele sellisel juhul edu Ütlen ausalt, et vabalthingavat ehitama ma ei hakka ... eesmärk ikka teine
____________________________
SUBARU IMPREZA STI
GSM +372 51 27 916
MSN: perillus@hotmail.com |
17.06.2004 at 15:10 |
|
anti |
Pontiac Firebird '91
quote: taunusman:
aga seoses arvelevõtmisega ja ülevaatusega selline küsimus: kuidas pontul käsipidurit pingutada? põhja all trosside küljes ja salongis kangil kah mingeid mutikaid silma ei hakanud...
Käsipiduri rakendab keermemehhanismiga eraldi kolb mõlema suppordi küljes. Võta see mehhanism lahti ja puhasta kolvid ära, minul sellest piisas. Klotside kulumisaste ka vaata üle, kui väga õhukesed, siis vaheta ära. Muud seal olla ei saa.
Kõhu all kardaani kohal ühe mutriga reguleeritav pingutusplaat on aga kui sul ei taha käsipidur pidada, siis põhjuseks siiski arvan eelpoolkirjeldatut.
Edit: Minu kirjeldus tagumiste ketaspiduritega isendi kohta.
|
17.06.2004 at 20:13 |
Last edited 17.06.2004 at 20:55 by anti
|