Poster |
Message |
madis |
Vaakum
Hi !
Noh, sain lõpuks endale Chiltoni Do It Yourself - Fix or Repair Daily kapsa kätte. Lugesin poole ööni. Tekkis küsimus:
Kuskohast saaks laenata device vaakumi mõõtmiseks ? Põhimõtteliselt kella saaks ma küll, kuid ei viitsi igasugu otsi ja üleminekuid aretada. Sooviks saada veidi teavet oma mootori hetkeseisu kohta. Ja kui juba, siis tahaks mõõta ka kompressiooni. Jälle device vaja. Kellel need jubinad riiulil olemas, teatage, ma laenan õlut vms. vastu
Madis
P.S. Seoses manuali lugemisega kaotasin miskipärast igasuguse usalduse autoteeninduste vastu. |
26.06.2001 at 11:13 |
|
peep Moderator |
Vaakum
Teenindustest niipalju, et eile käisin Ledoviinis ja uurisin kas neil on mingit spets priboori esiamordi lahtivõtmiseks. Tunnistasid ausalt, et peale erinevas suuruses haamrite pole neil midagi. |
26.06.2001 at 13:29 |
|
Erkki |
Vaakum
Madis,mul on vaakumi mõõtmise riist olemas. Kui vajad seda,siis võta ühendust. Tegelesin just analoogse probleemiga. Kui tavaliselt on moditud mootorite puhul probleemiks liiga madal vaakumi tase sisselaske kollektoris,siis mul on olukord vastupidine - liiga kõrge:tühikäigul on 17 in/Hg, mis on igati normaalne, aga pööretel ei lähe alla 5 in/Hg, mis aga tähendab, et jagaja vaakumregulaator on kogu aeg rakendunud ja ei lase täiskoormusel süüdet veidi hilisemaks, nagu peaks. Liiga varane süüde = detonatsioon. Sellest ilmselt ka minu mootori detonatsiooni probleemid. |
27.06.2001 at 10:06 |
|
max |
Vaakum
Oleks kah mingil hetkel sellest huvitatud, kui võimalus säilib... |
27.06.2001 at 10:08 |
|
Erkki |
Vaakum
No problem! |
27.06.2001 at 10:15 |
|
max |
Vaakum
Kas kellelgi on kuskil targas raamatus kirjas, kui palju minu mootori puhul vaakum olema peaks. Mõõtsime Erkkiga tühikäigul 15 välja, tundub et liiga vähe... |
19.07.2001 at 15:18 |
|
max |
Vaakum
Kas kellelgi mingi skeemi selle kohta pole, kuidas peaks 5L Chevy mootoril (Rochester Q-Jet) vaakuvoolikud paiknema? Kuhu laheb jagaja vaakum, kuhu vapoor canister, kuhu muud vidinad, jne. Voolikutega on mingi porno tehtud, oleks vaja need õigetesse aukudesse tagasi ühendaja ja mittevajalikud kinni panna.
[Edited by max on 20.09.2001 at 08:59 GMT] |
20.09.2001 at 08:59 |
|
AjuVant |
Vaakum
Sama teema. Voolikud on üsna pilbasteks ja kohati jupid vahelt kadunud. Aga masin pelab ilusti nii et pole näinud ka vajadust neid fiksida...
Kuna karpa on sama Q-jet, siis kui nädvahetusel aega saan, võin tsekkida kuidas ja kuhu nad jooksevad... |
20.09.2001 at 09:37 |
|
max |
Vaakum
OK, joonesta siis mingi täpsem skeem ja pane ntx. siiasamma üles - teistelegi abiks. Kas vapoor canister'i võib vanbalt vahelt välja visata ja vabanevad voolikuotsad sulgeda? |
20.09.2001 at 10:44 |
|
AjuVant |
Vaakum
Ma ei ole viimasel ajal kapoti alla piilunud, aga omal ajal sai küll vahelt välja ühendatud ja voolikud kinni...
Vaevalt et vahepealne omanik midagi eriti muutnud, peale spraypurgiga kapotiall vägistamise pole ta suurt midagi teinud |
21.09.2001 at 08:53 |
|
LaSa Moderator |
Vaakum
et siis ikka ostsid oma caprice'i tagasi? |
21.09.2001 at 10:10 |
|
AjuVant |
Vaakum
Ostsin jah, juba paar nädalat kaifin V8 mölinat http://www.ajuvant.ee/minuchevy/chevyremont2.htm
|
21.09.2001 at 11:10 |
|