Poster |
Message |
madis |
Jama turbiiniga
Hi !!
Mis te arvate, kas turbiinilukk võib nii katki minna, et hästi ei haaku ? Probla selles, et kui lukk on peal, siis kallakust üles minnes (suurem koormus) tekib imelik värin - mis kaob kui gaasi vajutada (lukk lahti). Ise kahtlustan seda. Ja mis puutub remonti. Vahetus vist ei sobi - B&M on 12k, originaal 8k ;(
Kuidas oleks parandamisega ? On keegi kokku puutunud ? (ärge soovitage Kunot, tema käest saab sõimata ja huvitavaid numbreid kuulda
Madis
P.S. Mingi õpetus netist oleks abiks, kuna otsustasin et teen nüüdsest kõike ise. Isegi amordid vahetasin ise ära ) |
29.06.2001 at 11:34 |
|
jyrki |
Jama turbiiniga
Yes, it seems like the friction material is worn out in the converter. Pretty soon it will stop locking up at all, but will otherwise work just fine. Just no lock up feature. You have used the correct oil in the trans? |
29.06.2001 at 11:54 |
|
madis |
Jama turbiiniga
To be honest, I have'nt replaced transmission oil, the oil was only checked and it was fine. Changing the oil now isnt very good idea right now, maybe I have to take away the converter.
But about that friction material: is it very hard to open the converter and replace the material ? I have access to various tools and stuff, so maybe you can explain how to do it (open the converter).
Also, do you know a place from where to get TCI Torkmaster (or streetfighter) 3000 or B&M Holeshot 3000 or any used converter for 95 Stang Coupe ?
|
29.06.2001 at 13:04 |
|
kaku |
Jama turbiiniga
Madise auto pakub huvi, aga see turbiini probleem teeb muret. Kas keegi oskab öelda, kui tõsine see probleem võib olla? Piisab õlivahetusest? |
24.07.2001 at 09:09 |
|
madis |
Jama turbiiniga
Keegi ei oska seda öelda Vahetan õli ja mure on kadunud. Dont worry. |
24.07.2001 at 11:25 |
|
kaku |
Jama turbiiniga
Paistab küll nii jah:
Automatic transmission
The automatic transmission is notorious for shuddering or vibrating under light acceleration or when shifting between third and fourth gear above 35 mph. It requires that the transmission fluid be changed and that only Mercon® fluid be used. (1994)
|
24.07.2001 at 11:32 |
|
madis |
Jama turbiiniga
Vahetasin õli ja mure kaduski ippii ! tõmbab ka natuke paremini.
Käimakastivennad võiksid selle kõrva taha panna ja mitte soovitada turbiini/kasti vahetust ) aga eks nende puhul esineb kah professionaalset kretinismi |
02.08.2001 at 13:36 |
|
Riho |
Jama turbiiniga
Oli kunagi Omega kastiga ka analoogne lugu - jõudu ei olnud, viskas põhjendamatult pöördeid üles vähesel pedaalimisel. Jäin korra ka teele pidama sellepärast.
Siis ka öeldi ühes kohas, et kastis sees on jama, teine mees vahets õli ja filtri ära ning toimis normaalselt.
Kuid ca 5000 km-i pärast oli kast laiali ikkagi ja mitte vähe. |
03.08.2001 at 09:34 |
|
madis |
Jama turbiiniga
hea jutt... 5000km pärast kast laiali
Opel on teada kvaliteet muidugi |
03.08.2001 at 11:36 |
|
Riho |
Jama turbiiniga
ˇAsjal sama aut. kast mis BMW-l. Ei taha siin muidugi väita, et BMW kvaliteetne peaks olema. |
03.08.2001 at 11:38 |
|
79capri |
Jama turbiiniga
quote: madis wrote:
Opel on teada kvaliteet muidugi
Opel, see on General Motors. Ja vana omega(senator) autom.kastid ameerikas konstrueeritud. Ja kvaliteet on väga hea. Uuel tyypil on ZF.
Aga kuidas inemesed selle autom.kastiga sõidavad.....
[Edited by 79capri on 03.08.2001 at 12:11 GMT] |
03.08.2001 at 12:03 |
|
Riho |
Jama turbiiniga
Aga kuidas inemesed selle autom.kastiga sõidavad.....
[Edited by 79capri on 03.08.2001 at 12:11 GMT] Vajutavad pidurile shiftivad Parkingult Drive`ile ja vajutavad gaasi
Linnas pealegi väga hea sõita.
[Edited by Riho on 03.08.2001 at 12:23 GMT] |
03.08.2001 at 12:16 |
|
madis |
Jama turbiiniga
Ameerika Auto kastimees rääkis et osadel on komme - gaas põhja, D sisse. Mnjah. vähegi võimsam mootor ja kast on juppideks. Aga noh, lahe ju, lööb ketsi ringi mis kole !
IMHO on aut. kast lollikindlam, tänu turbiinile on mehhaanilisi lööke vähem. Muidugi v.a. eelmise variandi korral. |
03.08.2001 at 12:24 |
|