Poster |
Message |
Front |
Firebirdi toomine Saksast
teema on siit küll korduvalt läbi käinud, kuid ikkagi on jäänud paar konkreetset küsimust:
1. Kui ostan eraisikuna Saksamaalt eraisikult auto, siis Eestis käibemaksu ei tasu (TqHq teema: Infot Tolliameti kodulehelt)?
2. Kui tellin auto toomise firmalt, siis tuleb Eestis käibemaks tasuda?
3. Kas keegi hiljuti Firebird 3.1L 1991/1992 toonutest teab, mis on Konjuktuuriinstituudi tabeli järgi selle isendi käibemaks?
4. Millise firma teenuseid on keegi kasutanud auto toomisel (ja rahule jäänud)?
5. Kas keegi tegeleb ise eraviisiliselt autode toomisega?
Kuna endal aega ei jagu Saksamaale minemiseks, siis oleksin tänulik igasuguse info eest eraisikute ja ka firmade kohta, kes sellega tegelevad.
____________________________
Jeep Cherokee '99
Blue Firebird '91
|
07.09.2004 at 12:54 |
|
Vanaisa Moderator |
Firebirdi toomine Saksast
1. õige.
2. kui ostad firmalt, taod käibeka - transa kohta ei tohiks kellegil ütlemist olla.
3. see tabel enam ei kehti - kui tekib kahtlus hinna üle, lähed ekspertiisi hindamisele.
4. -
5. -
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
07.09.2004 at 13:04 |
Last edited 07.09.2004 at 13:04 by Vanaisa (Moderator)
|
erik |
Firebirdi toomine Saksast
2. Käibeka maksad uue auto puhul ja siis, kui kasutatud auto müüja on äriühing ja ta on käibemaksu hinnale lisanud. On ka juhuseid, kus nad tegutsevad komisjonilepingu alusel või rakendavad teatud eriskeemi, kus käibemaks lisatakse ainult nende juurdehindluse osale ja on seetõttu imepisike. Sinu dokumentides seda pealegi ei näidata. Seega ei saa päris väita, et kui firmalt ostad, siis käibekas sees. Olgu veel öeldud, et Eestis pead AINULT siis maksma eraisikuna, kui uue auto ostad. Kasutatud auto maksud maksad kõik saksas.
Edit: segane sai, aga küsi üle kui vaja
4. Ise käisin Saksas vaatamas, kahe nädala pärast maksin raha ära ja ootasin kui Arco Transport (vist) sellele järgi läks. Tavalise rekkaga ja ***** oli selle jamaga üksjagu palju. Teenusega jäin ise rahule, a paistis, et nad sellist jama tegid ainult tutvuse kaudu ja edaspidi proovivad mitte sellega tegeleda . Samas võis mul ka vale mulje jääda. |
07.09.2004 at 13:28 |
Last edited 07.09.2004 at 13:29 by erik
|
Kaido |
Firebirdi toomine Saksast
Põhimõtteliselt tean üht meest, kes toob. Edastad sulle huvipakkuva kuulutuse, tema helistab üle (kas on alles, sinu poolt soovitud lisainfo) ja lepib sinupoolse huvi korral kohtumise kokku. Eestlastele on toomise honorar puhtalt 5000.-, lisaks toomiskulud (ca 10 - 15 000.-). Lennukiga järgi ja ca 4 päevaga Eestis. |
07.09.2004 at 13:34 |
|
Front |
Firebirdi toomine Saksast
Tänud vastuste eest! Pilt nüüd selgem Aga endiselt ootan veel infot inimeste kohta, kes selle asjaga tegelevad.
____________________________
Jeep Cherokee '99
Blue Firebird '91
|
09.09.2004 at 11:44 |
|
anti |
Firebirdi toomine Saksast
Kui oled ise otsinud auto välja (mobile.de, autoscout24.de), siis pead ise küsitlema autotoojaid (reeglina on neil oma müügiplatsid), mis piirkonnas neil oma mees kohal ehk kus piirkonnas nemad autosid kokku ostavad (nt A-Karuse mehed Bremenis) ja kas treileri tagasiteel sinu auto auto pealevõtmine on mõeldav (jääb tee peale või tekitab väikese ringi).
Kui tellid auto otsimise ja toomise, siis eks nad seal enda piirkonnas otsivad sulle autot.
Kui ma ei eksi, siis lihtsalt treilerikoht 6K. |
09.09.2004 at 11:56 |
Last edited 09.09.2004 at 11:57 by anti
|
max |
Firebirdi toomine Saksast
Pole küll minu asi, aga ma ei tea ühtegi inimest, kes oma V6 f-body'ga pikemalt rahul oleks olnud. Teisisõnu on mõtet juurde maksta natuke ja ikka korralik V8 tuua. |
09.09.2004 at 12:27 |
|
Olds |
Firebirdi toomine Saksast
max`iga 100% ühtemeelt- milleks tuua alamõõdulise mootoriga F-body?
See mootor ei sobi sinna mitte. Võta inimeste arvamusi kuulda on soovitus. Mina soovitan V8 mootorit.
Olen paljudelt inimestelt kuulnud seda, et miks kurat pidin ma selle mikromootoriga auto ostma??Nüüd pean hakkama uut Mootorit (V8) otsima ja sinna paigutama...jne jne
Ja kui siis küsid, et miks sa selle peale kohe ei mõelnud, siis vastatakse:"Aga ma arvasin, et 2,8l või 3,1l liigutab seda küllalt kuid..."
Seega viska see idee peast ja too V8
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
09.09.2004 at 13:17 |
Last edited 09.09.2004 at 13:19 by Olds
|
Front |
Firebirdi toomine Saksast
Auto läheb dailydriveriks minu naisele, millega sõidetakse 95% kilomeetritest Tallinna kesklinnas. Nii et stripile sellega ei kipu. Mootori swapi ei hakkaks nagunii tegema, vaid soetaks hiljem 4gen. V8 Firebirdi sinna kõrvale.
____________________________
Jeep Cherokee '99
Blue Firebird '91
|
09.09.2004 at 13:27 |
|
peep Moderator |
Firebirdi toomine Saksast
Kas sootunnuse alusel peab jõuetu masinaga liikuma ? Benakulus vaevalt sellist vahet saavutad, mis vääriks mopeedimootoriga kulgemist.
Aga jah, eks inimene tahab ikka kõik ise järele proovida. |
09.09.2004 at 20:02 |
|
Zombiev6 |
Firebirdi toomine Saksast
Kasutaja nimega lõvi tegeleb selle asjaga. Mulle peaks ka võibolla 3gen Camaro jõudma(2,8) |
09.09.2004 at 20:30 |
|
vicat |
Firebirdi toomine Saksast
kuna sakslastel on usakad suht tarbeeseme staatuses ,siis seal V6-t eriti ümber ei vahetata ja V8 -3gen on haruldus või kirve võitu ja kurat teab ,mis seisus.
Alati võib jopata, aga see eeldab ise kohal käimist.
Selles on õigus, et V6 tuleb mingi aeg ümber vahetada ja seda rohkem hindad V8-t. Iga üks teab ,mis oma autoga teeb
____________________________
H-D |
09.09.2004 at 21:02 |
|
Front |
Firebirdi toomine Saksast
to peep: sootunnuste alusel ei pea liikuma mopeedimootoriga. Naise jaoks ei ole V8 primaarne. Ja V6 ja V8 hinnavahe ei olegi nii kaduvväike...vähemalt mitte minu jaoks. Seega kui püstitada küsimus, kas sõita V6-ga või käia jala aastat 2, siis paratamatult tuleb võtta seda, mida saab ja parandada järkjärgult elu kvaliteeti
____________________________
Jeep Cherokee '99
Blue Firebird '91
|
10.09.2004 at 12:56 |
|