Poster |
Message |
_Muhv_ |
kummi "elustamine"
Tere lugupeetavad!
Ostsin oma eurovanakesele tulede kojamehed. Luudade kummid neil paraku üsna kõvad ja tõenäoselt vähefunktsionaalsed. Üks paar suisa kuskil vastas seismisest kooldunud. Narmasteks samas pole. Siit tekkiski mõte, et enne kui järjekordsed $$$$ letti löön uuriks, kas on võimalik mingi võluväega need asjandused enamvähem elastseks saada?
|
25.09.2004 at 08:23 |
|
-fred- |
kummi "elustamine"
Kunagi ammu ZaRuljomis soovitati kõvaks muutunud kojamehe kumme keeta vees. Ise pole proovinud.
Silikoonõli peaks ka kummi elastsemaks tegema. |
25.09.2004 at 09:11 |
|
vvt |
kummi "elustamine"
Tavaliselt piisav, kui nitrolahustiga pühkimisriba ära puhastada. Kas sellel muidugi mõtet on - näiteks Championi kojamehed on minuarust vääga hääd ja pole kallid ka. Trico on aga rämps - olen kahed luuad peale nädalast sõitmist minema visanud sedasi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
25.09.2004 at 09:40 |
|
diesel |
kummi "elustamine"
kas sääl kumm samane on kui tuuleklaasi kojameestel?
klaasi kummi ju müüakse meetriga ja ei maksa suurt midagi. |
25.09.2004 at 19:47 |
|
_Muhv_ |
kummi "elustamine"
Rõhutan siinkohal, et tegemist TULEDE kojameestega. Neid paraku B-osana pole leida. Esiklaaside luudasid saab nende hinna eest kohe hulgim. Sellest ka mu mure.
Proovin siis alustuseks nitroga puhastamist, seejärel patta ja siis silikoniga üle. Kaotada pole midagi! |
25.09.2004 at 19:49 |
|
_Muhv_ |
kummi "elustamine"
Nii diesel jõudis juba uue kirjaga. Paraku on tegemist kummiribaga, mille sees terastraat. Kõik see on kuidagi pitsitatud alum. liigendi külge. Seega üle keskmise fix värk. |
25.09.2004 at 19:50 |
|
diesel |
kummi "elustamine"
et siis kumm oma ristlõikelt erineb klaasi kojameeste omast?
imelik muidugi, mis selle asja mõte ka on.
oleks kumm sama siis need paar kümne sendist juppi saaks vast niisama eest. |
25.09.2004 at 19:52 |
|
mr. RocknRoll |
kummi "elustamine"
Proovi diisli või bensiiniga üle puhastada, paks pehmeks tegema. Pärast muidugi nitrolahustiga üle-rasv maha.
____________________________
44269 |
25.09.2004 at 20:07 |
|
_Muhv_ |
kummi "elustamine"
tänan heade nõuannete eest! Proovin siis enne keetmist diisli või bensiini ka ära. |
25.09.2004 at 21:48 |
|
diesel |
kummi "elustamine"
uurisin täna laki autost ja säält öeldi, et tavaliselt sobib sinna tulede kojameestele vahetuskumm nigu tirtsti ja kahe pisikese luua peale kokku maksab asi ehk kolmkümmend krooni.
no ma põle asja näind ja võimalik, et tõesti on sul mingid imelikud luuad, kus kummi vahetada ei saa.
sel juhul soovin edu kemiseerimiseks. |
27.09.2004 at 12:37 |
|
Jansa |
kummi "elustamine"
Ei tea.. ma volvo ja mersu omasi olen näinud ligidalt, neil mõlemal ikka kummi kaliiber jupi maad väiksem aknakojamehe omast. |
27.09.2004 at 20:40 |
|
wax |
kummi "elustamine"
quote: Jansa: Ei tea.. ma volvo ja mersu omasi olen näinud ligidalt, neil mõlemal ikka kummi kaliiber jupi maad väiksem aknakojamehe omast.
Vanadel bemmidel samamoodi - mõõtudelt väiksem ning tihedamast materjalist kõvem kumm kui tuuleklaasikojameestel. |
27.09.2004 at 20:45 |
|
_Muhv_ |
kummi "elustamine"
Vana bemmiga on ka minu puhul tegemist. Alustan pea kemiseerimisega.
Ja tavaliste kojameeste kummiga pole neil peale materjali nimetuse midagi sarnast. Kahjuks. |
27.09.2004 at 21:25 |
Last edited 27.09.2004 at 21:27 by _Muhv_
|