Poster |
Message |
MOREPOWER |
Käigukastid
Oleks teretulnud info selle kohta, milline (sed) manuaalkast läheb otsa näiteks 84- ...Vette´le, kui see on näiteks autom.kasti rikkega ostetud ning tekib soov manuaaliks ümber ehitada. Uuematel(LT1/LT4 vms) on kül 6-speed kast ( marki ei oska õelda) rutiinne nähtus, aga mis võiks vanemale minna, ei oska arvata. Võibolla keegi oskaks anda vihje?
[Edited by MOREPOWER on 30.07.2001 at 02:21 GMT]
[Edited by MOREPOWER on 30.07.2001 at 02:22 GMT] |
30.07.2001 at 04:15 |
|
MOREPOWER |
Käigukastid
Unustasin, kas suht levinud jutul, et automaatkast kulutab manuaaliga võrreldes rohkem energiat- st. on ülekandekaod suuremad? Kuskil ajakirjas väideti midagi sellist. Milline võiks olukord reaalses elus olla? |
30.07.2001 at 04:20 |
|
peep Moderator |
Käigukastid
Põhim sobivad omavahel kõik kastid mida kunagi SBC külge pandud (k.a. LT1), erinevused tekivad muude ümberehituste ulatuses (shifter, crossmember, kasti pikkus jne.).
Automaatkast neelab rohkem energiat küll aga puht kiirenduse koha pealt on ta manuaalist parem - pehmem start ja kiiremad käiguvahetused. |
30.07.2001 at 09:35 |
|
madis |
Käigukastid
... kusjuures ei neela ta midagi nii hullusti, kui arvestada, et kõikidel tänapäeva turbiinidel on lukk.
Väga andekas (IMHO) kombinatsioon on Ali vettel - hästi madala stalliga turbiin. Niisiis, käike võid lapata nagu käsikastiga aga sidurit pole.
Autom. kast on oma olemuselt kah veidi pommikindlam. |
30.07.2001 at 10:38 |
|
MOREPOWER |
Käigukastid
Võtan arvesse. Kui ükskord asjaks läheb. |
30.07.2001 at 10:45 |
|
mrtn |
Käigukastid
f-body lehtedelt võib leida õpetusi, kuidas turbiiniluku lüliti konsoolile tuua, et siis sõita nii, et "käik-lukk-käik-lukk.." jne.
quote: madis wrote:
Väga andekas (IMHO) kombinatsioon on Ali vettel - hästi madala stalliga turbiin. Niisiis, käike võid lapata nagu käsikastiga aga sidurit pole.
|
30.07.2001 at 10:55 |
|
madis |
Käigukastid
Aint et selline teguviis (kokku-lahti-kokku) hävitab lukku, lukk ei ole mõeldud eriti suurte võimsuste ülekandeks. |
30.07.2001 at 11:40 |
|
mrtn |
Käigukastid
loomulikult ei ole see lahendus mõeldud stripileminemiseks, vaid igapäevasõitudeks süveneval pentsuhindade tõusu ajastul |
30.07.2001 at 12:05 |
|
madis |
Käigukastid
Seda küll, aga IMHO automaatika teeb sedasama päris hästi. Muidugi, olen ise ka mõelnud et peaks olema lüliti luku _avamiseks_ sest see vähendaks teataval määrel kiirendamise alustamiseks kuluvat aega. Aga sulgemine võib teatud tingimustel lukule valusaks saada. |
30.07.2001 at 12:32 |
|
mrtn |
Käigukastid
mismoodi valusaks saada? tegemist pole ju riiviga, vaid turbiini läbivoolavuse peatamisega kuulsulguri abil. ainuke asi, mis kannatab, on komplekt mootoripatju? |
30.07.2001 at 12:43 |
|
madis |
Käigukastid
Et siis sedaviisi ?? Minul oli kogu aeg arvamus et tegemist siduri kerge analoogiga ? |
30.07.2001 at 16:03 |
|
MOREPOWER |
Käigukastid
Ühest ajakirjast (HotRod, 2001 jaanuar?) lugesin, et tuleb 6 ja 8 käiguliste kastide invasioon. Pidi tihedate pügalate lappamine kiiruslikele omadustele/ sõiduelamusele hästi mõjuma. |
30.07.2001 at 19:47 |
|
Morepower |
Käigukastid
Kui on karmilt jõudu, toimub vähemalt manuaalkasti piirkonnas burnout.Kui sidur pole vägev. Aga automaatide kohta on olnud ka kuulda, et "annavad järele", mis see endast kujutab (mitte seda et sõidetakse aeglasemalt /pööretega võrreldes stall speed´iga)?
[Edited by MOREPOWER on 30.07.2001 at 21:50 GMT]
[Edited by MOREPOWER on 30.07.2001 at 21:50 GMT] |
30.07.2001 at 20:40 |
|