Poster |
Message |
Heigo |
MItte midagi ei saa enam aru ???
Arvatavasti enamus teab, et käigukast läbi läks. Aga nüüd on selline asi: hakkasin siis viisakalt käigukasti eemaldama, lasin siis ilusti õli välja (võtsin veel suure nõu, kuna minuteada läheb TH-350'sse 9l õli) kuid väljalaskmisel tuli umbes ca 3 - 3,5 l õli Mitte ei saa aru milles asi on, kas õli saab veel kusagile pidama jääda? Samas õlivarras nagu näitas õieti (mõõtsin sooja mootoriga, kohapeal idlega - ca 500 rpm). Igatahes mul on juhe jumala koos. Kuid õlivanni põhjas oli mõnus s**akiht, milles olid ka väikelsed metallikükikesed. Äkki keegi teab öelda kedagi, kes TH-350 koha pealt kõige asjatundlikum on Igatahes üks asi tuli veel välja, et raam on puru Juhipoolne poolraam, eest otsast kiigest natuke ettepoole: mõra jookseb ilusti poole peale (alt-üles) ja kujutate ise umbes ette, mida ta keeramisel teeb Igatahes, kui neid vigu kiiremas korras parandatud ei saa, võin selle aasta kokkutuleku kindlalt plaanidest maha kanda, võibolla kõik selle aasta sõidud |
31.07.2001 at 11:42 |
|
peep Moderator |
MItte midagi ei saa enam aru ???
päris palju õli jääb konverterisse.
poolraami keevitus vast väga keeruline pole ? |
31.07.2001 at 11:53 |
|
Heigo |
MItte midagi ei saa enam aru ???
Nojah..siis igatahes õli viga ikkagi ei ole Tartus oli th350 olemas, aga näha ja kätte saab alles nädala lõpus
Max: see TH700 mis sa pakkusid - koos turbiiniga võtaks 6k eequ eest ära, kui korralik on
Enivei mis versiooni soovitate muidu? Kas 4'sega maanteel bensukulu kah väheneb? See nagu peamine argument hetkel käigukasti vahetusel. KURAT...sõita tahaks |
31.07.2001 at 12:02 |
|
peep Moderator |
MItte midagi ei saa enam aru ???
kui valida on, siis th700 ! |
31.07.2001 at 12:07 |
|
|