Poster |
Message |
eikeegi |
vana+uus=?
Küsimus selline, et kas kellelgi on aimu, kuivõrd ühildatavad on 1. põlve Firebirdi (`67)kere ja muu alusvanker ning uus (ma mõtlen näiteks kusagilt 80-test) mootor ning käigukast? Kas selline operatsioon nõuab väga suurt keevitamist-lõikumist? |
08.08.2001 at 14:37 |
|
bigblock |
vana+uus=?
Mina kyll sellist autot ei lõhuks.
aga eks ise tead mis teed. Kas Eestis siis lõpuks ka 1. põlve fire olemas? |
08.08.2001 at 19:06 |
|
Georg79Fire |
vana+uus=?
350 cid mootor oli GM-il juba '67 aastal olemas ja minu arvates firel ja camarol ka vahel.Koos TH-350 kastiga peaks see ilusasti vahele sobima! |
09.08.2001 at 00:05 |
|
peep Moderator |
vana+uus=?
Mootoriga pole mingit problat aga el. süsteem, k.kasti tagumine põiktugi ja kardaan võivad vajada kohendamist/sobitamist olenevalt mis combo vahele tuleb. |
09.08.2001 at 01:28 |
|
eikeegi |
vana+uus=?
Selge - pole ühesõnaga ületamatu probleem
to bigblock:
Asi ses, et avastasin Saksast sellise Fire kere, mille päris odavalt omastada saaks aga tal pole mootorit ja käimakasti. Täpsemalt veel ei tea, sest asja omanik ei suvatsenud hoolimata minupoolsetest pingutustest telefonile vastata.
Lõhkuda ei kavatse küll midagi
|
09.08.2001 at 08:22 |
|
partel |
vana+uus=?
Olen tähele pannud et 67-69 Camarotest eelistatakse 68, vähemalt mäletan, et tagakoobastesse mahuvad suuremad rehvid. |
09.08.2001 at 09:23 |
|
jyrki |
vana+uus=?
The Right way to do it is to drop in a 454! Parts for the swap should be readily available, the chassis is the same as in the first generation Camaro (and second generation Nova), so Headers, engine & trans mounts, exhaust etc. are easy to find. |
16.08.2001 at 11:38 |
|