Poster |
Message |
vvt |
Küsimus dragracingust jagajatele
Huvitav, mitme minutiga vastus tuleb?
Nimetage kaks asja, millega on Toyota endale teinud nime dragracingus.
Aeg läks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.01.2005 at 21:58 |
|
peep Moderator |
Küsimus dragracingust jagajatele
Sport compact sarjas on Toyota tegija, neljast klassist kaks võitu sellel hooajal.
Äkki on teine mingi turboauto rekord ? Või neljasilindrilise rekord ?
Asjast ei tea midagi, esimest vaatasin netist ja teine pakkumine on lambist. |
13.01.2005 at 22:07 |
|
vvt |
Küsimus dragracingust jagajatele
Ok, vist oli vähe kehvasti sõnastatud.
Mõeldud oli auto osa, sõlme, tehnilist lahendust.....
Mõlemaga on Eestis ka sõidetud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.01.2005 at 22:17 |
Last edited 13.01.2005 at 22:17 by vvt
|
_martin_ |
Küsimus dragracingust jagajatele
Kas ehk: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8745
____________________________
'97 Mark VIII |
13.01.2005 at 22:34 |
|
vvt |
Küsimus dragracingust jagajatele
quote: _martin_: Kas ehk: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8745
Õige
Nüüd teine ka veel (vihje- on keerulisem ja kallim)
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
13.01.2005 at 22:38 |
|
memphis |
Küsimus dragracingust jagajatele
Pole ka just päris see aga...
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9020 |
14.01.2005 at 15:56 |
|
peep Moderator |
Küsimus dragracingust jagajatele
Soini Starletil oli mingi vidinas küljes ? |
14.01.2005 at 16:20 |
|
MossOpel |
Küsimus dragracingust jagajatele
Küllap mingi turbo-related asi on... |
14.01.2005 at 16:41 |
|
vvt |
Küsimus dragracingust jagajatele
Õiged vastused siis:
1. Hiace tagasild
2. 2JZ mootor
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
15.01.2005 at 10:10 |
|
Taavi |
Küsimus dragracingust jagajatele
Vabalthingava 2JZ-GE mootori leiab ka 93-05 Lexus GS300, SC300 ja IS300 kapoti alt. Isegi NA mootori stock sisu nii tugev, et aftermarket bolt-on turbo kitid annavad rattast 400+hp. Aga 2JZ-GTE turbomootor on hoopis omaette tase
Mõned Toyota mootoriehituse alased saavutused veel (ei ole küll otseselt dragracinguga seotud)
Esimene 4 klappi per silinder seeriatoodangu mootor maailmas (1983), võrdluseks näiteks eesrindlik BMW kes jõudis sama asjani 1989
Esimene 5 klappi per silinder seeriatoodangu mootor maailmas (1991)
Esimene seeriatoodangu titaanklappidega mootor (1999)
|
15.01.2005 at 11:19 |
Last edited 15.01.2005 at 11:44 by Taavi
|
newton Moderator |
Küsimus dragracingust jagajatele
quote: Taavi: Esimene 4 klappi per silinder seeriatoodangu mootor maailmas (1983)
Ja sina keerad jälle sõbraliku teema mingiks vs. teemaks ja pealegi veel BS-i abil
see märk pärineb aastast 1975 ja üpris kindlasti polnud seegi esimene 16V R4 auto. Ja nagu me korduvalt rääkinud oleme, oli Duesenbergil 32V DOHC R8 juba 20-ndatel - see auto on isegi 100 Autos sees Ja võistlusspordis võttis 4V lahenduse kasutusele minu teada Peugeot mingil 191x. aastal. |
15.01.2005 at 11:56 |
|
asjaarmastaja |
Küsimus dragracingust jagajatele
Minu mälu järgi kasutas Duesenberg mingeid lennukimootoreid, kuid see ei muuda asja-4 klappi silindri kohta seal oli tõesti.
vvt, mida sa oskad rääkida BMW800 mootorist? |
15.01.2005 at 12:05 |
Last edited 15.01.2005 at 12:07 by asjaarmastaja
|
peep Moderator |
Küsimus dragracingust jagajatele
Enamikul mootoritel, mis on algselt turbomootoriteks konstrueeritud on piisav tugevusvaru. Ehk see pole Toyota unikaalne omadus.
Kui natuke autoajalugu studeerida, siis jaapanlased ei saa enda nimele kirjutada enamikku innovaatilisi tehnilisi lahendusi, mis tänapäeval nii tavalised on. Jaapan oli ja on ilmselt siiani suurim patentide importija. Küll aga nad saavad anda muule maailmale õppetunni tootmise efektiivsest korraldamisest. Ja nagu momendi seis maailma autoturul näitab, on see neile edu taganud. |
15.01.2005 at 12:19 |
|
Taavi |
Küsimus dragracingust jagajatele
Newton tuletasid chatis räägitud jutu meelde Veidi räägib Cosworth Vega vastu see, et tootmisarvud olid väga väikesed, eriti kui võrrelda 83- Corolla GT ja GTi'ga.
Peep sul muidugi õigus, unikaalne omadus see pole aga teist sarnast mootorit on raske leida. Pealegi antud 2JZ seeriat toodeti vabalthingavana palju rohkem kui turboga. |
15.01.2005 at 13:22 |
|
lõvi |
Küsimus dragracingust jagajatele
esimene 5 klappiline kyl 91 aasta seeriatootmisse ei tulnud. mul on 87a yamaha fz750 ja sellel juba 5v@122hp. |
15.01.2005 at 14:19 |
|
Taavi |
Küsimus dragracingust jagajatele
Lõvi - jutt käis automootoritest.
Mis veel patentide importimisse puutub, siis nii suuri üldistusi ma ei teeks. Honda ja Toyota-Yamaha on enda mootrites viimase 20 aasta jooksul paljude tehnoloogiate osas just pioneerid olnud. Nagu USA's odav V8 tõi võimsad mootorid muskelauto ajastul massideni, nii ka viimase 20 aasta jooksul on jaapanlased kõrgthnoloogilised lahendused toonud massidesse vastupidavate ning võimsate kõrgepöördeliste- ja turbomootorite näol.
|
15.01.2005 at 15:02 |
Last edited 15.01.2005 at 15:02 by Taavi
|
vvt |
Küsimus dragracingust jagajatele
quote: Taavi:
Esimene 4 klappi per silinder seeriatoodangu mootor maailmas (1983), võrdluseks näiteks eesrindlik BMW kes jõudis sama asjani 1989
Esimene 5 klappi per silinder seeriatoodangu mootor maailmas (1991)
Valed andmed. Korrektne oleks aasta 1979. Ärme vaidle eks
Edit: suursaavutusi klappide arvu suurendamisel illustreerib nagu rusikas silmaauku see pildike:
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
15.01.2005 at 18:36 |
Last edited 15.01.2005 at 18:57 by vvt
|
13piisab |
Küsimus dragracingust jagajatele
quote: vvt: Õiged vastused siis:
1. Hiace tagasild
2. 2JZ mootor
pole küll dragracing, aga '95 MM Kataloonia ralli
Toyota sai oma pettuse eest, nii et tolmas. Põhjusega!
kes lugu ei tea, siis:
-reeglid piirasid turbole etteantavat õhku - et mingi lõdviku läbimõõt pidi kõigil olema Xmm. Toyota suutis selle sõlme aga kuidagi nii ehitada, et uurides-taadeldes paistis kõik õige, aga actioniks minnes anti õhku peale ka kusagilt kõrvalt.
____________________________
vanem on parem |
15.01.2005 at 19:03 |
|
Taavi |
Küsimus dragracingust jagajatele
Vvt väheke õnnetu ei ole pugeda selle täiesti teemavälise rice vs muskel naljaga?
quote: Valed andmed. Korrektne oleks aasta 1979. Ärme vaidle eks
Kui sa just julged M1'te seeriatoodangu masinaks pidada... ja pealegi M1 tuli 1978. Uuena maksis see ulme-eksootika 53.000 USD. 1983 sai samal tasemel tehnoloogiaga pommikindla(7700rpm redline juures) mootori 10x odavamas masstoodangu autos. |
15.01.2005 at 19:15 |
Last edited 15.01.2005 at 19:17 by Taavi
|
vvt |
Küsimus dragracingust jagajatele
Paraku pole midagi parata, kui põhitegevusalaks pole sääreväristajate tootmine, siis ei saa ka süüks panna seda, et sääreväristajaid ei toodeta. Edasine vaidlus on mõttetu, oleme sellega juba piisavalt foorum Mb-te täitnud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
15.01.2005 at 20:29 |
|
LaSa Moderator |
Küsimus dragracingust jagajatele
Fakte, vaidlejad, palun fakte!!! Ja viiteid!
Fleimist kõrini. |
15.01.2005 at 20:35 |
|
vvt |
Küsimus dragracingust jagajatele
Mõttetuks vaidlemiseks kisub, kus faktid ei aita. Minuarust on demagoogia seletada, et kui firma a toodab põhiliselt 1.0-1.6 jõuallikaid ja firma b põhiliselt 2.5-5.0 jõuallikaid, siis firma b on maha jäänud, kuna tema keskeltläbi poole suuremad jõuallikad (mis praktikas annavad samasuuri liitrivõimsusi) ei kasuta keerukamaid lahendusi.
Inseneriasjanduses on üldiselt selline reegel, et parim on see, mis annab sama tulemuse väiksemate pulkade arvuga. Paremuselt järgmine on see, millel on sama tulemuse korral pulkade arv suurem ning kõige viletsam on see, millel on palju pulki ja tulemust pole. Need kõnealused laiatarbe jaapani mootorid 80ndate algupoolest kuuluvad minu arvates kuskile 2. ja 3. kategooria vahepeale.
Kõik. Side lõpp.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
15.01.2005 at 20:54 |
|
Fire |
Küsimus dragracingust jagajatele
quote: Since our launch in 1989, we have worked to create vehicles of refinement and style
IMHO, et Lexuse vennad võivad suu küll väga kinni hoida.....
See kord pean ma küll oma hääle BMW-le amdma, M1 jne. .... Hirmus OT on see lugu küll juba.
MIS OTSAST SEE PUUDUTAB "MEERIKA" AUTOSID......
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
15.01.2005 at 22:29 |
|