Poster |
Message |
Mell |
Auto haagissuvilaga kulgemine?
Lähiajal jällegi üks eurotuur plaanis ja sõbra aianurgast leidsime klikiaegse jumala cooli haagissuvila,millel isegi kehtiv TÜV olemas...
Aga ennem kui seda välja hakata kaevama,mõned küsimused siiski on...siin kindlasti inimesi,kel kogemusi sellistega liiklemisel:
1.konkreetne isend on väiksemat kasvu,tühimass alla 750kg ja autoga kogumass jääb alla 3500kg...siis ei tohiks vist rohkem takistusi olla,et B-kat. lubadega kulgeda?
2.suvila gabariite vaadates meenuvad kohe mingid lisapeeglid,mis auto originaalpeeglite külge kinnituvad.kas need on kohustuslikud ja kuskohast/mis raha eest neid küsida võiks?
3.asjal on kaasas 40l gaasiballoon-pliidi tarbeks.kas sellist ballooni saab igas gaasi müüvas tanklas laadida?ja kas on mingit gaasil töötavat pisikest soojapuhurit olemas,mis selle umbes 8 m3 suudaks sooja hoida,kui gaasiliinist kuskilt lisaväljund võtta tolle tarbeks...?
nendesse 12v paarsada krooni maksvatesse taiwani soojapuhuritesse eriti usku ei ole,pealegi siis vist enam hommiku autot käima ei saaks kui selline ööotsa suriseb?
4.kas euroopas(poola,saksa,rootsi...)on ka sellisega liiklemiseks eraldi kiiruspiirangud kehtestatud?et teaks umbes reisi marsuuti/aega planeerida...ja peale selle paar korda sattunud nägema pilti,kus sellisel rattad taevapoole ja ka auto külili vedanud,ei tahaks samasse situatsiooni sattuda...samas muidugi stabiilsusest rääkides,veduri mass saab u.2000kg olema ja jõust ka puudu ei tohiks tulla.
5.kas sellisega võib ööbimiseks suvalisse kiirtee taskusse tõmmata või tuleb special kämpingu pleisse otsida?
6.üleüldine kogemus bensukulu kohalt?kui suht tugeva mootori korral paar liitrit sajale otsa arvestada,on lootust hakkama saada?
tänud ette,kui keegi kogemusi jagab!
____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0 |
24.01.2005 at 15:00 |
|
PlyVal64 |
Auto haagissuvilaga kulgemine?
Ootan juba huviga Margus61 pikka threadi...
Mell, lihtsam viis. Võta paar sixpacki, paar "haljast", orgunni hää saun ja otsi "vanad" üles. Saad teada kõik, mida haagissuvilatest ja Eroopas tuuritamisest teada tahad |
24.01.2005 at 15:30 |
|
hypnootik |
Auto haagissuvilaga kulgemine?
Ei tea küll kus su sõber elab, et selliseid leide teeb.
Vahepeal tuleks naise sõna ka kuulata ja niidukiga hoovi minna.
1. 750 kg = Ämbrile oled rattad alla pannud või?
2. Võta see eridemineeriat tööriist. Pika varre otsas
peegel. Siis vastavalt vajadusele kas pistad paremast
aknast või vasakust välja. Vars osta kodutarvete poest
selline teleskoopiline.
3. Võta ehitusrendist soojapuhur koos suurema ballooniga.
Siis saad ruumi kokku hoida tekkide, pidzaama ja sõbra
arvelt.
4. Ma arvan, et see 750 + 100 kg hakkab üle 80/kmh su
2 T veduri taga lehvima nagu tuulelohe. Osta db-hp.ee-
st see alumiinumtiib. Keera katusele ja kruvikohad
mökerda halli silikooniga üle.
5. Euroopas jagatud peatumis ja kämpingukohad
kategooriatesse. 5T->3T haagised; 3T->1,5T haagised;
1,5T->751kg järelkärud ja 751->... käsipagas.
Viimasega lubatud peatuda teetaskus ja vist isegi
bussiootepaviljonis.
6.. Lisa ikka 4-5 liitrit. Auto taha seotud telgi tuuletakistus
võib päris suur olla.
Igatahes edu ettevõtmises. Kui matkavarustust vaja siis pakun rehve haagistele mõõdus 135/65 R12.
http://www.mobile.de/SIDd59gX-W3mXKuQrKy.vQtiA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1106580504A1LsearchPublicD1400IMotorhomeZ-t-vctpLtt~BmPA1B41B20C207%7B-t-vCaPRVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1400H10000000HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=womo&top=54&id=11111111151192366& |
24.01.2005 at 15:39 |
|
Alex |
Auto haagissuvilaga kulgemine?
kui õieti mäletan, siis Lätis ja Poolas on järelkärudega kiirusepiirangud(vist oli 70 km/h)
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
24.01.2005 at 21:09 |
|
margus61 |
Auto haagissuvilaga kulgemine?
Jõudu kõigile, kes on hoolitsenud, et kodust välja visates lageda taeva alla ei satuks.
1. Auto reg tunnistuses on veel maksimaalsed lubatud haagiste massid. Haagise täismass ei tohiks ületada numbrit, mis seal kirjas on (ilmselt piduritega).
2. Kas peeglid on kohustuslikud, ei tea, küll on aga üsna vajalikud, et teaks, mis elu taga käib. Peaks olema vähemalt nii laiali, et sirge rongi puhul näed majakese tagumisi nurki. Muidu saab infot ainult kurvides või varjude järgi. Küsida võiks Auto&Karavanist Pärnu mnt. Tallinnas. Peegleid on margikohaseid ja universaalseid, nii auto peeglite jätkuks kui ka poritiibadele. Pisikestele autopeeglitele kinnitamiseks miskit leian.
3. Levinud balloonid on 11 kg-sed (leidub kiirühendusega ja keermega ühendusega) ja neid reeglina vahetatakse, mitte ei täideta. Soomes vist tanklates. Puhuri kohta ei oska öelda.
4. Väljamaal ei tea, Soome maakonnas vist on 80 km/h piirang.Palju üle 100 nagunii ei sünni ajada sinu kirjeldatud perspektiivi silmas pidades. Raske auto ja kerge käruga saab kiiremini.
5. Ei tea.
6. Bensu kohta ei tea. Diisli keskmised kulud 3000 km. mõõtekatsetel on tulnud: 20,4 (Patrol 2,7; 2000 kg lai haagis; vastutuul; kimamine), 12,8 (Audi 2,5; 1600 kg lai haagis; pärituul), 14,0 (sama, pool vastutuules); 17,0 (Patrol 3,0; sama haagis; pool vastutuules). Huvitav on see, et mägedes rahulikult üles ja alla tagasi turnides jääb diislil kulu keskmise tasemele.
Edit kütusekulu kohta: Väga palju sõltub kiirusest ja päri/vastutuulest. Pikal ühtlasel sõidul on tuuletakistus kõige olulisem kütusekulu suurendav tegur ja on vist võrdeline kiiruse ruuduga. Mida väiksema lauppinna ja õhutakistusteguriga haagis on, seda vähem mõjutab. |
25.01.2005 at 10:02 |
Last edited 25.01.2005 at 10:13 by margus61
|
|