register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : M:GT3000 VR4, 93a, 150000.-  
Poster Message
VR-4
M:GT3000 VR4, 93a, 150000.-
Värv: valge metallik
Sisu: Punane nahk
Veljed: VR4 originaal 17*8.5 kummidega 235/45/17
Läbisõit: 126000 miili
Mootor: 3.0 bi-turbo
Sidur (Cluchnet 6 puck, keraamilise komposiidiga) hoiab 200% üle stock torgue ehk siis kuskil 700Nm)
Pidurid : esimesed sadulad on 4 silindriga tagumised 2 silindriga, kapremonditud
Väljalase: katid eemaldatud paigaldatud roostevaba resonaator kati asemele, ei lärma. Uus custom made downpipe 2.5" eemaldatud Precat.
Selle tulemusena võimsus ca 350hj
Õhufilter: Koonus
Käigukast: võetud 2000 aasta VR4-ja pealt kasti ja vahekasti läbisõit 30tuhat Km, ehk siis praktiliselt uust.
Vahekast : vahetatud tugevama uuema versiooni vastu

Mis veel tehtud: hammasrihm vahetatud, sõitnud ainult täissünt õliga, esimesed rattalaagrid vahetatud, sisemine poolass vahetatud, pidurisuportid kapremonditud (lahti võetud uued silindrid simmerid etc)

Auto ei ole kunagi sõitnud üle stock rõhu 0.6 bari. Sellises konfiguratsioonis on auto sõitnud veerandmiili 13.8. Investeerides boost controllerisse 400 eeki, on võimaik sõita 12.8 ilma probleemita.

Auto on bone stock aga kuradima kiire ja hea kaalujaoutusega. Loomulikult veavad nii esi kui tagarattad. Autol on acitv aero ehk siis ajab ise amordid jäigemaks kui kiirus üle 120 läheb. Samuti keerab tagatiib ennast teise nurga alla kui kiirus üle 120 kmh.

Hind 150 000 eeki.
Pildid

http://www.zone.ee/riceviper/VR4/
veel juttu
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=20928&highlight=vr4

____________________________
3000gtVR-4, Porsche 951
05.04.2005 at 14:58
tqhq.ee foorum : Vaba teema : M:GT3000 VR4, 93a, 150000.-  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.