Poster |
Message |
vvt |
Seisev lambda
Sai väljalaskesse istutatud lambdaandur, aga esialgu kell ja juhtmed veel vedamata, teine augutäiteks nagu (tulevikus teeks edasi)
Kas on suur probleem sõita nii, et juhtmeid (sh kütet) tal taga pole või s'''ab seal midagi ära (nt pärast andur must ja ei tööta) või ei juhtu sellest midagi? Saan aru, et osad andurid ongi ilma kütteta ja töötavad küll.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
15.06.2005 at 20:20 |
Last edited 15.06.2005 at 20:21 by vvt
|
tfr |
Seisev lambda
Küte aitab ainult lambdal kiiremini töötemperatuurini jõuda. Ja sellest, kas ta poolt väljapritsitavat pinget teises otsas keegi jälgib ka või mitte, on lambdal üsna sügavalt savi. |
15.06.2005 at 20:31 |
|
Jutulind |
Seisev lambda
Tfr küll juba põhimõtteliselt vastas küsimusele ... Aga mina keeraks sinna ikkagi poldi ette mitte ei sõidaks lahtiste otstega lambdaga. Lihtsalt - igal asjal on oma eluiga, samuti ka lambdal. Muidugi kui see sul tavaline lambda, siis kama. Kui aga WB siis soovitaks polti, kuna tolle eluiga oluliselt lühem.
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
16.06.2005 at 09:35 |
|
ollo |
Seisev lambda
Ja et sellise keermega polti võib olla keeruline leida, siis abiks on täiesti tavaline süüteküünal, mis lambaada auku suurepäraselt sobib
|
16.06.2005 at 10:03 |
|
w-cc |
Seisev lambda
Ma juba 5 aastat sõidan sedamoodi, et lambda lükkan taha ainult ülevaatuse ajaks, muul ajal juhe lahti ja siiamaani pole sellega midagi juhtunud, ega ka katalüsaatoriga. Lambda nimelt selline kiiksuga, et ajab lõpuks aju lolliks.
EDIT: minu case muidugi ei anna vastust sinu küsimusele, kuna juba enne lahtise otsaga sõitma hakkamist oli lambda tuksis. Aga hullemaks pole see igatahes asja teinud. |
16.06.2005 at 11:59 |
Last edited 16.06.2005 at 12:03 by w-cc
|