Poster |
Message |
windstar |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
Müügil huvipakkuv isend http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=137348-auto24_delfi_ee.html
Kas sellisel mootor hammasrihmaga? Teab keegi selle isendi tausta kohta midagi. Kas 98-nda aasta mudelile pandi sellist mootorit või mootor vahetatud? |
01.07.2005 at 09:26 |
|
pisike99 |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
Mootor on orkis aga kilovatte on 112. See 140 on laest vaadatud. Hammasrihma sealt ei leia.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
02.07.2005 at 09:37 |
|
BlueStang |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
Antud andmeid ei tasu vist eriti tõsiselt võtta- näiteks elektrilist antenni pildilt küll ei paista, ikka see traditsioniline stangi antenn. Aga kw peaks 108 olema vaevalt seal mootorit vahetatud on, kuigi see vahetatud hammasrihma jutt tundub väga veider.
Aga kui mustang selles hinnaklassis huvitab, siis vaata minu oma ka |
02.07.2005 at 10:06 |
Last edited 02.07.2005 at 11:00 by BlueStang
|
lundve |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
kw on seal 108 (mul t-birdil passis nt.154kw), hammasrihma sealt küll ei leia, kui muidugi ketti rihmaks ei nimetata
kw millegipärast meeldib Ark-ile lambist kirjutada
____________________________
EX Ford Thunderbird ´ 91
EX Jeep Grand Cherokee`96
EX Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD´03
Jeep Grand Gherokee 4,7 Limited ´00
Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Overland´07 |
02.07.2005 at 12:47 |
Last edited 02.07.2005 at 12:48 by lundve
|
BlueStang |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
Minumeelest ei leia sealt ketti ka |
02.07.2005 at 12:56 |
|
malloc |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
Hammasrihm=Kett. Sealt vist tõesti seda ei leia. Eurovärk :P |
02.07.2005 at 16:13 |
|
pisike99 |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
quote: BlueStang: Antud andmeid ei tasu vist eriti tõsiselt võtta- näiteks elektrilist antenni pildilt küll ei paista, ikka see traditsioniline stangi antenn. Aga kw peaks 108 olema vaevalt seal mootorit vahetatud on, kuigi see vahetatud hammasrihma jutt tundub väga veider.
Aga kui mustang selles hinnaklassis huvitab, siis vaata minu oma ka
1998 Ford Mustang Performance & Efficiency Standard Features
- 3,797 cc 3.8 liters 6 V 90° front longitudinal engine with 96.8 mm bore, 86 mm stroke, 9 compression ratio, cast iron block, light alloy head, overhead valve, automatic valve adjustment and two valves per cylinder
- Power: 112 kW , 150 HP @ 4,000 rpm; 215 ft lb @ 2,750 rpm
Kuni -97 oli tõesti 108 kw.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
02.07.2005 at 21:14 |
Last edited 02.07.2005 at 21:14 by pisike99
|
Otto |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
käisin autot vaatamas. see jutt mis sinna auto24-ja kirjutatud on, on vist täiesti lambist võetud. autol pole isegi elektri aknaid. sportvedrustusest ja summutist rääkimata. tegemist on vist kõige lihtsama variandiga. ja kuna auto on leedust toodud ning isegi leedu numbritega veel, siis soovitan enne ostu ikka väga korralikult auto ülevalt ja alt üle kontrollida. aga muidu väljast nägi täitsa normaalne välja. ainult ette vasakule poole oli laksu saand kunagi ja seal see värvimistöö oli suht puiselt tehtud. rohkem nagu ei oska praegu midagi öelda. aa saundiga oli selline värk et makk päris hea aga ainult 2 kõlarit heli edasi andmas. |
04.07.2005 at 09:32 |
|
Maik |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
Imelik, mina arvasin,et just mustangitel on võimsam mootor vs camaro või fire... minu 97a 3,8l v6 on küll passis 149kw märgitud . Ja ka kõige nõrgem moto nagu mis camale saada...
Teadmised on ekslikud ...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
04.07.2005 at 12:27 |
|
madis |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
Esiotsa laks Mustangil on väga hea põhjus auto ruttu ära müüa:
1. Esiots kiiruga lapitud -> radikas veidi lekib -> plokikaaned küpsevad -> niigi sitad tihendid lasevad gaasi jahutussüsteemi -> pump jääb kuivale ja läheb õhtale -> lõdvikusse tekivad praod -> kaantesse tekivad praod
Ehk siis kõik sõlmed oleks vaja igaks juhuks vahetada. Ja kui auto on müügis siis on seda juba tehtud ja mitte edukalt, nii kipuvad lood olema 3.8 stangidel. |
04.07.2005 at 13:00 |
|
vvt |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
No see kuulutus on eriline kõvatamine, umbes kolmandiku kuulutuses lubatud lisavarustuse puudumine on isegi fotodelt näha
Kapotialust pole näidatud, äkki ongi miski loom vahel
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.07.2005 at 13:05 |
Last edited 04.07.2005 at 13:05 by vvt
|
madis |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
vaatasin korra veel kuulutust:
4x elektrilised aknad ? stangil ainult 2 ongi ja piltidelt näha et käsitsi. sportsummuti ? istmed regul. käsitsi, mitte el. jne jne. ehk siis totaalne BS ! |
04.07.2005 at 13:23 |
|
urmas |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
Säärane bullshittimine saab alguse sellest, et üritatakse vahendada sõprade või muidu interneti-kaugete kodanike autosid. Jutt kehtib ka mõne tqhq ostu/müügi rubriiki postitaja kohta. Et ainult saaks raha liikumisele käe vahele panna, mistahes meetodil.
Samas ma ei saa aru, miks lasti Tartu autoturul vedeleda kahel Mustangil, mis nüüdseks hetkeks on Eestist ära viidud. Autod olid avariilised.
'94 Mustang 3.8 ja '96 Mustang 3.8
Selle sinise ma ostsin hinnaga 30.000 eek ja sellel läks vahetusse esiklaas ja parem uks. Valge hind oli 50.000 eek ja sellel on katki tagapamper, parem tagatiib tahab veidi kolkimist ja ilmselt kere tahab tiba venitust, kuna tagasild ei ole paigal. Mõlemad autod sõisid omal jalal enne koju jõudmist 400 km. Pole ju paha hind. |
04.07.2005 at 15:44 |
|
Heinmets |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
Kas see pole mitte täpselt sama auto:
http://www.autoplius.lt/lt.php/887;urlid;472522 |
04.07.2005 at 16:14 |
|
pisike99 |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
quote: madis: Esiotsa laks Mustangil on väga hea põhjus auto ruttu ära müüa:
1. Esiots kiiruga lapitud -> radikas veidi lekib -> plokikaaned küpsevad -> niigi sitad tihendid lasevad gaasi jahutussüsteemi -> pump jääb kuivale ja läheb õhtale -> lõdvikusse tekivad praod -> kaantesse tekivad praod
Ehk siis kõik sõlmed oleks vaja igaks juhuks vahetada. Ja kui auto on müügis siis on seda juba tehtud ja mitte edukalt, nii kipuvad lood olema 3.8 stangidel.
"Igaks juhuks" võib lasta endal suguhaiguste testi teha, kaanetihendeid, kaani ja lõdvikud ei ole tarvis küll vahetada, kui nad terved on. Loomulikult on võimalik mootor küpseks keeta aga see pajarauast V6 on oluliselt kuumakindlam, kui siinkandis rohkem levinud riisi või euro alukaantega OHC-d, ning neid lapitakse ka kiiruga ja ikka sõidavad. Sellist juttu ei peaks tegelt ajama, ma ei väida, et pakutud stsenaarium võimatu oleks, aga sellised asjad selguvad siiski üle vaadates.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
04.07.2005 at 18:41 |
|
madis |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
jah, ega ma muidu ei targutaks kui poleks 3 ringi niiviisi peale teinud. Mina olen V6 kohapealt loll aga sellisel juhul peab lollide nimekirja lisama veel hulga inimesi kes seda tiitlit ei vääri |
05.07.2005 at 01:15 |
|
POZ |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
quote: Heinmets: Kas see pole mitte täpselt sama auto:
http://www.autoplius.lt/lt.php/887;urlid;472522
On jah sama auto.
|
05.07.2005 at 09:19 |
|
BlueStang |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
quote: urmas: Säärane bullshittimine saab alguse sellest, et üritatakse vahendada sõprade või muidu interneti-kaugete kodanike autosid. Jutt kehtib ka mõne tqhq ostu/müügi rubriiki postitaja kohta. Et ainult saaks raha liikumisele käe vahele panna, mistahes meetodil.
Samas ma ei saa aru, miks lasti Tartu autoturul vedeleda kahel Mustangil, mis nüüdseks hetkeks on Eestist ära viidud. Autod olid avariilised.
'94 Mustang 3.8 ja '96 Mustang 3.8
Selle sinise ma ostsin hinnaga 30.000 eek ja sellel läks vahetusse esiklaas ja parem uks. Valge hind oli 50.000 eek ja sellel on katki tagapamper, parem tagatiib tahab veidi kolkimist ja ilmselt kere tahab tiba venitust, kuna tagasild ei ole paigal. Mõlemad autod sõisid omal jalal enne koju jõudmist 400 km. Pole ju paha hind.
Kuule - Sa vii minu auto ka kuhugile ära - mul uus projekt ootab investeeringuid |
05.07.2005 at 16:01 |
|
Lembit |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
quote: pisike99: ...aga see pajarauast V6 on oluliselt kuumakindlam, kui siinkandis rohkem levinud riisi või euro alukaantega OHC-d, ning neid lapitakse ka kiiruga ja ikka sõidavad.
Mustangi 3,8 ei ole pajarauast. Alukaantega on. ´97 ja ülesse on kaanetihendid ja kaaned paremad, kui enne seda. Nendega ei tohiks niipalju probleeme olla.
Kui tekib probleeme siiski enamasti on põhjuseks mitteteadlik kasutaja või soss-sepast remontija, kes aja/raha kokkuhoiu mõttes mõned olulised tööd tegemata jätavad.
|
07.07.2005 at 08:42 |
|
41Degree |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
quote: Heinmets: Kas see pole mitte täpselt sama auto:
http://www.autoplius.lt/lt.php/887;urlid;472522
kusjuures, leedu keeles on kõik täica normaalne ja pealtnäha loogiline, eimingit "sportsummutit"
EDIT: eestis on veljed miskipärast tolli võrra väiksemad |
07.07.2005 at 19:54 |
|
nipi tiri |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
Tundub, et iga riigipiiri uletamisega lahevad miilid maha, ja lisasid tuleb juurde.Tuna tean mondagi leetu autosid saatvat venkarit,arvad et selle mustangi originaal labisoit on umbes 200 tuhat miili. Kerimine ei maksa siin ju midagi. Kogu vajalik tehnika on netis saadaval, miks mitte siis autoariga head raha teenida. Selleparast ongi latis ja ka eestis levinud arusaam,et usakad on pasad,tegelikult on nad aga mitu korda rohkem soitnud,kui spidolt naha on.
____________________________
cadillac eldorado |
08.07.2005 at 03:26 |
|
sandra251 |
Mustang 1998 3,8 V6 140 KW
Hmm... Mul oli väike plaan seda Mustangit osta, aga seda juttu lugedes kustus see plaan :(
|
11.07.2005 at 08:50 |
|