Poster |
Message |
Heigo |
Firebirdi mootori mahavõtmine
Keegi suudab äkki öelda, kuidas seda protsessi kõige valutumalt ja vähima närvikuluga teostada võiks? Ja mingit pukki mootori jaoks oleks vist kah vaja..äkki kusagil mingid joonised kuidas antud asja ehitada või on äkki kellegil endal üle...siis rendiks või nii..
Probleem selles, et üks starteri kinnitus (see välimine) oli ennem keevitatud ja nüüd murdus jälle ära ja paistab et selleks tuleks mootor maha tõsta..siis saab paljud muud tööd kah ära teha. Niisiis igasugused kommentaarid, arvamused, soovitused jne on oodatud... |
07.10.2001 at 20:56 |
|
Heiti |
Firebirdi mootori mahavõtmine
Kui sul on võimalus hangi kusagilt väiksemat sorti tali .Sellega peaks asja aetud saama.Oleks hea kui saaksid selle lakke kinnitada.Kulub ilmselt edaspidi ka ära.Kui mootor maas on pukk muidugi hea asi kuid peaks ka ilma hakkama saama.Oleneb sellest mis tööd teoksil. |
07.10.2001 at 21:32 |
|
Heigo |
Firebirdi mootori mahavõtmine
laes on tala olemas ja tali ka ...kas koos käigukastiga maha võtta või eraldi (st käigukast ennem maha ja siis mootor) talv tuleb varem kui arvasin |
07.10.2001 at 21:39 |
|
Ram350 |
Firebirdi mootori mahavõtmine
Kui käigukasti modida ei taha siis las jääb peale. Ära unusta ainult konverterit lahti laskmast (3 polti). Pane käuma alla tala või toru ja see otstest raami külge siis saad autoga alt sõita kui mootor üles töstetud. Mootori ja käuma vahelisi polte on suht tülikas lahti võtta aga tasub vaeva.
Camsisti Camarol sai just nädal tagasi sama protseduur tehtud. |
08.10.2001 at 09:08 |
|
Heigo |
Firebirdi mootori mahavõtmine
vahepal tekkis üks idee:
kas ei oleks lihtsam võtta koos käigukastiga? st esiotsa peaks ju saama eest ära kruvida ja siis kõik kinnitused lahti ja mootor alguses natuke ette libistada ja siis üles? Asi selles, et nende käigukastipoltide äravõtmine on ikka n*** töö küll...olen teinud ja parema meelega enam ei teeks. Niisiis..mida arvate?
PS:ega keegi Tartu kandis mingil firel või camarol mootorit maha ei võta või on juba võtnud? Heidaks asjale pilgu peale ja konsulteeriks kah väheke. |
08.10.2001 at 13:30 |
|
PlyVal64 |
Firebirdi mootori mahavõtmine
Mootor võta ikka eraldi maha, sest muidu lõhud suure tõenäosusega kasti jahutustorud ära(neid pole ju mõtet eraldi küljest kruvida). Lisaks kaalub kast mootori väga lolli asendisse ja maapeal kuradi raske neid nii lahutada, et miskit ära ei mõlgiks-kriibiks. Lisaks saad ainult mootori otse pukki kinnitada(mis he tulemuse saavutamiseks alati abiks muretseda). Firekal ju nii palju ruumi, et vabalt pääseb igale poole ligi. Kuid alati abiks "arkade" mahakruvimine(ja seejuures ka roostest puhastamine ja värvimine). Lähene kapotialusele loominguliselt! |
08.10.2001 at 16:43 |
|
Heigo |
Firebirdi mootori mahavõtmine
Kapotialune tuleb tõenäoliselt puhtaks teha ja värvida, lisaks on seal enamus juhtmeid üleliigsed (ennem peal olnud 2.8 juhtmestik)mis tulek skõik minema saata..talv on igatahes sisustatud Misasja sa "arkade" all mõtled..ei saa aru Muide, kust sellist pukki saada võiks? Kas annab ise ehitada või laenutada või osta Ja veel üks asi..kuhu kohta mingid ketid üldse annab kinnitada mootori küljes
Heigo@algab mootori ja auto lahutamise projekt (loodetavasti edukas) |
08.10.2001 at 17:01 |
|
anti |
Firebirdi mootori mahavõtmine
Mõnel mudelil annab lausa cm-tes ette, et kui hakkad mootorit maha võtma koos kastiga, siis palju oleks vaja auto tagaosa üles tõsta- ca 75 cm, et mootor ilusasti koos kastiga välja "libiseks". |
08.10.2001 at 17:58 |
|
Heiti |
Firebirdi mootori mahavõtmine
Võta koos kastiga maha ja eest ei pea peale radika midagi maha kruvima.Peale sai pandud mootor koos kastiga.Kruvid kastitala poldid,mootoripadjad,sumpsi,ning trossid-juhtmed lahti ja peaks nagu käes olema.Meie võtsime vana maha ja panime uue peale kahekesi kuid kolmas abiline kulub ka ära.Muidugi kui sul otseselt mingit kastimodimist ette näha pole siis võid ju peale ka jätta.Nõuandjaid on palju eks ise otsusta. |
08.10.2001 at 18:01 |
|
Heigo |
Firebirdi mootori mahavõtmine
nonii..mootor maas Ei olnudki väga raske. Suurim probleem oli see, kui mootor juba pooleldi väljas, et laes olev tala on liiga madalal...kinnitasime siis vintsi katusetala külge sai küll u 5 m kõrgemale aga....hakkama saime. Nüüd veel mootor vaja tagasi kah panna... |
12.10.2001 at 21:37 |
|