register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Kütusekulu paberil ja reaalses elus  
Poster Message
Märt
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
Tere

Pisuke huvi on uurida, kas keegi ka suudab neid tehase andmeid kätte saada. Durango kohta pakub http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/20279.shtml keskmiseks kuluks 15 MPG ja linnas 13. Mul on keskmine 11 ja alla kuidagi ei saa (siis numbrit suuremaks, kulu väiksemaks).
100 liitrise paagiga võiks ikka pisut rohkem kui 4xx km läbida. Kas asi on minus või rehkendavad kõik tootjad neid numbreid pisukese "varuga"???

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
15.08.2005 at 15:26
Madman
 
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
Mina just vaatasin sealtsamast 300M kohta ja 18/27 on täpselt nii nagu on reaalne kulu. See on küll üllatavalt täpne. Võibolla veidi isegi väiksem on reaalne kulu.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
15.08.2005 at 15:37
lundve
  
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
aga mis arvuga see premium ja regular bensud on eesti numeratsiooni järgi?

____________________________
EX Ford Thunderbird ´ 91
EX Jeep Grand Cherokee`96
EX Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD´03
Jeep Grand Gherokee 4,7 Limited ´00
Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Overland´07
15.08.2005 at 22:15 Last edited 15.08.2005 at 22:15 by lundve
erik
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
Kunagi uurisin asja ja leidsin, et euroopas ja usas on erinevad metoodikad keskmise kütusekulu arvutamiseks. Minu puhul linnakuluks pakutud 13 l sajale oleks võimalik sõita Lafayette'is lapsi 10 kvartali kaugusele kooli viies, kus "city" meenutab pigem meie Tallinnast väljasõitu Pärnu poole kiirusepiiranguga 50 mph, aga mitte poolemeetrise lume sees Tallinna kesklinnas sumpamist. See nn Euroopa metoodika sobis justkui Tallinna oludesse paremini oma tulemuse poolest. Kuigi oli tegelikult isegi vast natuke üle pingutatud selle kuluga.

edit: See highway kulu mul suhteliselt lähedane tegelikkusele. Sai just nädalavahetusel teha üks Tallinn-Võru ots ja mingi 9,5 tuli 100 km peale keskmiseks (meetodil "paak täis - sõit - paak täis - arvutused") vs viidatud saidil pakutud 9,4. Kui neid rekkaid ees ei oleks, saanuks vast isegi 9,0 hakkama stabiilselt enamasti kiirusel spido järgi 100-110 vastavalt märkidele. Kui seda metsa ees ei oleks...
15.08.2005 at 22:30 Last edited 15.08.2005 at 22:42 by erik
Balder
 
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
regular (92), premium (95) ja super (98). Peaks vist olema nii?! :)
Mina oma eelmise masinaga sain tehaseandmetest enamasti väiksemad numbrid, aga see polnud ka usaraud.

____________________________
fast and boring times!
15.08.2005 at 22:43
Märt
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
Vanaema soidustiili harrastades on kesmine kulu langenud 17,9 l/100km kohta.
Samas pikem kiirtee jupp siin mattal on alla 20 km :) Keskmine=City

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
05.09.2005 at 02:58
vvt
  
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
Mõõdetud kütusekulud saadakse
a) väljalülitatud konditsioneeriga (sõltuvalt mootorist lisab kuni 1l/100 km peale)
b) katset alustatakse töösooja autoga
c) maanteekulu hakatakse lugema lendstardidst, sinna sisse ei lähe kiirendamine mõõtmiskiiruseni

Need kokku lisavad kulule vähemalt 3-4 liitrit.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
05.09.2005 at 10:49
Märt
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
quote:
vvt: Mõõdetud kütusekulud saadakse
a) väljalülitatud konditsioneeriga (sõltuvalt mootorist lisab kuni 1l/100 km peale)
b) katset alustatakse töösooja autoga
c) maanteekulu hakatakse lugema lendstardidst, sinna sisse ei lähe kiirendamine mõõtmiskiiruseni

Need kokku lisavad kulule vähemalt 3-4 liitrit.

a) kaks konti on kogu aeg taga
b) no see on taidetud vast, temp palju alla 40c ei lange veel


No vaatan, kas see kord saab paagitaiega yle 500km liigelda....

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
05.09.2005 at 11:55
w-cc
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
quote:
vvt: Mõõdetud kütusekulud saadakse
a) väljalülitatud konditsioneeriga (sõltuvalt mootorist lisab kuni 1l/100 km peale)
b) katset alustatakse töösooja autoga
c) maanteekulu hakatakse lugema lendstardidst, sinna sisse ei lähe kiirendamine mõõtmiskiiruseni
Sai ka huvi pärast katsetatud. 5.7L V8-ga siis tegemist. Paberil maantee kulu 10.6l/100km. Trass siis järgmine: 2x läbi Tallinna (ca 40 km vast kokku) + 2x 150 km maanteed + 100 km küla vahel kärutamist (läheb ka vist sinna maantee sõidu kanti) ja keskmine kulu tuli 10.3l/100km. Selles sislaldub 5 hommikust külmkäivitust, maanteel autopiloot 100 km/h, ca 50% möödasõitudest gaas põhjas, aeg-ajalt kont sees (pärast päikese käes seismist salongi maha jahutamiseks). Seega saab ka reaalsetes tingimustes selle paberil antud numbi kätte.
12.09.2005 at 12:25 Last edited 12.09.2005 at 12:27 by w-cc
gretzky
 
Moderator
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
quote:
Madman: Mina just vaatasin sealtsamast 300M kohta ja 18/27 on täpselt nii nagu on reaalne kulu. See on küll üllatavalt täpne. Võibolla veidi isegi väiksem on reaalne kulu.
hm, pole viitsinud 300M 3.5 reaalset kulu (bena jaamade vahel) mööta aga minu compuuter näitab 12-13 l sajale, huvitav väide Sinult. Kas compuutrist seda välja ei loe? Kas õhufiltrit oled vahetanud?

____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
12.09.2005 at 19:27 Last edited 12.09.2005 at 19:29 by gretzky (Moderator)
Madman
 
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
quote:
gretzky:
quote:
Madman: Mina just vaatasin sealtsamast 300M kohta ja 18/27 on täpselt nii nagu on reaalne kulu. See on küll üllatavalt täpne. Võibolla veidi isegi väiksem on reaalne kulu.
hm, pole viitsinud 300M 3.5 reaalset kulu (bena jaamade vahel) mööta aga minu compuuter näitab 12-13 l sajale, huvitav väide Sinult. Kas compuutrist seda välja ei loe? Kas õhufiltrit oled vahetanud?

Ma mõtlesin ikka 18/27 mile per gallon :D aga jah sealt http://www.fueleconomy.com saab tegelikult ka meetermõõdustikku selle arvutuse muuta.

Ehk siis sellised numbrid. Täitsa täpsed on. Maanteel Leedust siia oli keskmine 8.6 ja seal on suht palju pikki asulaid vahel + kogu aeg oli kont järel ja möödasõitudel sai ikka vajutatud ka.
L/100 km (city) 13.1
L/100 km (highway) 8.7
L/100 km (combined) 11.2



____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
12.09.2005 at 19:32 Last edited 12.09.2005 at 19:35 by Madman
gretzky
 
Moderator
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
quote:
Madman:Ehk siis sellised numbrid. Täitsa täpsed on. Maanteel Leedust siia oli keskmine 8.6 ja seal on suht palju pikki asulaid vahel + kogu aeg oli kont järel ja möödasõitudel sai ikka vajutatud ka.
L/100 km (city) 13.1
L/100 km (highway) 8.7
L/100 km (combined) 11.2



numbrid mul enam vähem samad.
Uhhh, mul tekkis juba tunne ,et ilgelt ECO sõiduki eksemplar on mul :devil

____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
12.09.2005 at 19:38 Last edited 12.09.2005 at 19:40 by gretzky (Moderator)
Madman
 
Kütusekulu paberil ja reaalses elus
See on tegelikult ECO auto...

Fuel Type Premium Gasoline
L/100 km (city) 13.1
L/100 km (highway) 8.7
L/100 km (combined) 10.7

... ehk siis tegemist C5 manuaal Vettega

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
12.09.2005 at 19:52
tqhq.ee foorum : Autod : Kütusekulu paberil ja reaalses elus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.