register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW  
Poster Message
lundve
  
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Jeep+Grand+Cherokee/sid=d6d886703d4d721a5f49cede86d8e640/tid=1124472248


Oskab keegi sellise auto kohta midagi öelda? Kumb asisem kas 4,0 või 5,2 mootoriga, pean silmas just 1993-96 a autosi

____________________________
EX Ford Thunderbird ´ 91
EX Jeep Grand Cherokee`96
EX Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD´03
Jeep Grand Gherokee 4,7 Limited ´00
Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Overland´07
19.08.2005 at 19:28
Cheromax
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
Kindlasti 5,2 asisem ,kuid minu teada 5,2 polegi Laredot/ehk et siis lülitatavat 4WD.5,2 peaks olema Limited ehk pidev 4WD.
Kindlasti aga ka kütusekulus väike vahe 4,0 ja 5,2.
21.08.2005 at 14:21
kaku
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
Ise omanud pole, aga sõitnud küll. 5,2 on loomulikult edevam - ikkagi V8. Limited varustus on ka täiuslikum. Praktilisuse poolest peaks jälle 4,0 liitrine ridakuus asine olema. Mitmed Tava-Cherokee omanikud kiidavad. Seda ennekõike remondikulude ja juppide arvelt. Kütusekulus suurt vahet ei ole kui just pidevalt pedaal põrandas ei sõida. Igal juhul soovitan mõnd V8 isendit proovida enne kui ridakuue kasuks otsustad.
21.08.2005 at 19:01
pisike99
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
Kütusekulus on siiski 2-3L vahe. On olemas ka 4,0 Limited, neid on küll harva saada (mul on ;) )

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
21.08.2005 at 20:23
urmas
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
quote:
kaku: Praktilisuse poolest peaks jälle 4,0 liitrine ridakuus asine olema. Mitmed Tava-Cherokee omanikud kiidavad. Seda ennekõike remondikulude ja juppide arvelt.
Arvan, et väide ei pea paika. V8 on suht pommikindel, kui just õhupuhastajast vett sisse ei rüüpa. Veermik ja hoovastik peab ka üsna hästi vastu, kui regulaarselt õigeid asju määrida. Muideks, kas keegi Grand Cherokee omanik on näinud, et servises oleks munakaid määritud? Ega vist ja tulem on, et iga 50k järel miskit koliseb. Uuest peast on neil küll väga armetult vähe määret sees. Eks muidugi igale servisele on kasulik tuksis juppa vahetada.
21.08.2005 at 20:44
kaku
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
quote:
urmas: Arvan, et väide ei pea paika. V8 on suht pommikindel, kui just õhupuhastajast vett sisse ei rüüpa.

Ma ei väidagi, et V8 vilets on. Lihtsalt niipalju kui mina aru olen saanud on ridakuus rahakotile sõbralikum pidada remondi/kulumaterjalide (küünlad juhtmed etc.) ning ka kütte poolest nagu pisike99 väidab. Samas V8 koos limited varustusega on raudselt suurem mõnu sõita kui R6 Laredo.
22.08.2005 at 10:35
Vince
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
Oskaks soovitada lihtsalt Cherokee Limited'i 4,0 R6'ga. Ise olen küll rahul. On tubli nii maastikul, kui ka asfaldil. 185 hobust teeb tast üsna nobeda liikuri.
22.08.2005 at 11:45
reimo
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
Sõltub milleks seda autot kasutada.
Limitedi puudus minu arvates on pidev nelivedu, ei näe suurt vajadust normaalsetes teeoludes nelivedu pruukida, ka talvel ja metsas piisab enamasti tagaveost, esisilla lükkad järgi siis kui tarvis. Ka pole ilmselt keskdifri lammutamine nii kerge kui viskosiduril.
Ja minu arvates on ka 4-liitrisel tõmmet piisavalt, saab ikka julgelt peateele välja kiirendada, pooleteistliitrise sõidukaga tuleb pikemat auku oodata...

Tule proovi ise järgi ;)


____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12
22.08.2005 at 13:54
urmas
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
quote:
kaku:Lihtsalt niipalju kui mina aru olen saanud on ridakuus rahakotile sõbralikum pidada remondi/kulumaterjalide (küünlad juhtmed etc.)
OK, kaks küünalt vähem ja kaks juhet vähem. Muus osas (loe: tehnilise seadmestiku osas) on ju mudelid samad. Mõned ilu- ja mugavusvidinad välja arvata. Esimese 200k pealt tulev servise kulu peaks olema mõlemal mudelil sama. Eeldame, et mootor on ok. Kulu tuleb veermikust ja sildadest.
22.08.2005 at 14:01
Cheromax
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
Lõpliku valiku peaks siiski konkreetse isendi juures tegema.
Julgeks küll soovitada 4,0 Limited varianti saad kõik 5,2 lisad väiksema mootori juures.Ise oman ja hetkel rahul.
23.08.2005 at 10:16
urmas
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
Kui peab 4.0L olema, siis juba selline, vägagi asise kerega Jeep:



Hiiu-Suurtüki Autopood müüb. Hind on 39.000 eeku.
25.08.2005 at 20:59
Cheromax
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
Kere ja auto kindlasti igati asine.Ainult et enne ostu tasuks korralikult üle vaadata See CH seal taga on selline kahtlane koht.
31.08.2005 at 17:26
urmas
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
CH = Šveits
31.08.2005 at 18:01
w-cc
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
Hiiu Suurtüki CH=bs
01.09.2005 at 13:00
Cheromax
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
Oman juba ühte ebameeldivat kogemust samasuguse Cherokeega samalt maalt.
01.09.2005 at 14:19
lundve
  
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
tundub ilus auto, mis jamad on selle maa autodega siis?

____________________________
EX Ford Thunderbird ´ 91
EX Jeep Grand Cherokee`96
EX Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD´03
Jeep Grand Gherokee 4,7 Limited ´00
Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Overland´07
01.09.2005 at 14:22
Cheromax
Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW
Ega sellega ei pruugigi midagi hullu olla.Lihtsalt soovitaks enne otsuse langetamist põhjalikult üle vaadata.
01.09.2005 at 19:28
tqhq.ee foorum : Autod : Jeep Grand Cherokee 4.0 142 kW  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.