Poster |
Message |
prijuhin |
Ühe Fiero lugu
Tegemist 88 aasta Fiero-ga. Südameks 2,5 l ridaneli ja käike vahetab 3-ne automaat.
Masin on soetatud aastapäevad tagasi. Nagu projektiautod ikka on ta lõputud korrad kokku ja lahti käind siis vahest jupikest aega seisnud, saanud omad rahasüstid ja asi edeneb jälle.
Senised edusammud on nähtavad:siit
Vahepealsed pildid kruntvärviga masinast on millegipärast kaotsi läinud. Lähipäevil täieneb kogu veel.
Ja veel. Samast masinast võivad rääkida üheaegselt 2 tegelast. Seda selleks, et vältida arvamusi järjekordse libakasutaja (ala Driver jne) taastekkimisest
prijuhin=priit
peep02=peep
Tegemist on vendadega ja hobiautohaigus on krooniline mõlemal.
|
24.08.2005 at 22:33 |
|
Fog |
Ühe Fiero lugu
Tubli töö!
Fog@läheb nostalgitseb natuke nurgas.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
25.08.2005 at 10:40 |
|
minimum |
Ühe Fiero lugu
kunagi-kuskil näpuga katsuma saaks tulla?
____________________________
- |
25.08.2005 at 13:16 |
|
prijuhin |
Ühe Fiero lugu
Ma mingiaeg pean käima ARK-s ja paberi ka õigeks tegema, et auto ikka nüüd punane on mitte valge ning ülevaatusel laseks ikka läbi ka loksutada. Siis saab ikka mööda maaneed sõita. Suunadki kollaseks aretamatta jnejne.
Vat siis aga American beautyl osalemist see ei takistand Eks ta spes. selle pärast kokku sai punnitatud ka.
Muidu näha saab Riisiperes. Veel ei tee aga ilmselt lammutan uuesti siit sealt. Omaenda värvitööd praaki tahan parandada. |
25.08.2005 at 16:28 |
|
Madman |
Ühe Fiero lugu
Kõvasti olete vaeva küll näinud jah. Hea et auto selliste meeste kätte sattus.
Sai American Beautyl lähemalt ka uuritud. Kusjuures ise tegin selle autoga Tallinnas proovisõitu nii 4 a tagasi ja siis oli ta praeguse kõrval ikka täielik "saan".
Endal jäi tookord ostmata just selle rida 4 mootori pärast, eks ta natuke lahjavõitu oli sellise auto kohta.
Aga Fierosid on Eestis nii vähe et päris hea kui ikka korda mõned tehakse.
Edu!
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
25.08.2005 at 18:34 |
|
prijuhin |
Ühe Fiero lugu
88 aastakäigu ome ei teagi rohkem kui enda oma. Olen näinud GT varianti liikumas Tallinnst-Haapsalu suunas paaril koral ja sellega asi on piirdunud.
Eks ta jah on üks võimalus camaro ja firebirdi meestest erineda
Eks se 2,5 ole vähe lahjemapoolne aga vähemalt käin tanklas sirge seljaga. lasen lurts paagi täis ja tuld.
Haapsalus käik: 53 km sinna(normaalkiirusel 60 mph)+ronkäik+lennuvälja ja haapsalu vahet paar korda+53 km tagasi (nii veits alla 30 mph, mille tingis oma lohakus supardi poltide osas). kogu see sõit röövis kõigest 11l |
26.08.2005 at 16:47 |
|
race |
Ühe Fiero lugu
tubli töö oled teinud, pole midagi halba öelda, hea kui ka neid autosid keegi veel korda teeb ja 88aasta oma juba näeb hea välja.
Ise siis ka tallinnas liigun vahetevahel ühe valge 84 aasta omaga ringi ja on ka siis 2,5 aga 4 manuaal, ütlex siis selle kohta et liikuda kannatab aga mingit mõnu ei paku ,kahjuks
Aga edu minupoolt ka edasi tegemisel. |
29.08.2005 at 10:19 |
|
blazerK5 |
Ühe Fiero lugu
Rööm näha et asjast asja saab.Edu!
____________________________
LINCOLN TOWN-CAR 1978 (460cid)
|
29.08.2005 at 14:23 |
|
kenu |
Ühe Fiero lugu
Tore, et üks Fiero jälle korda tehtud, võiks juba mõelda fieroomanike kokkutuleku peale.
Kui mu mälu ei peta, siis on see vist blazeri Fiero, mida sai isegi kunagi kaetud, aga 2,5 l vaegmootor hirmutas natuke, sest sellise remontimisega sai isegi vaeva nähtud -- ZIL 130 mõõdus kolvid+ isearetajate pornograafia ajas hirmu peale, võib-olla '88a isendi mootor on edulisem, ei tea.
Igal juhul tasuks nüüd mootoriswapi peale mõelda, 2,8 V6 suudab juba natuke autut edasi liigutada, kuigi veidi lahjaks jääb ka.
Eelkommija valge Fieroga tegin ka kunagi proovisõitu, ilus autu, aga monopritsega 2,5küll eriti edasi ei läinud.
|
29.08.2005 at 14:31 |
|
Madman |
Ühe Fiero lugu
V6 kui ta ilusti korras on liigub küll jah päris kenasti edasi, ilmselt veel paremini liigub minimumi 3.4, ei ole saanud proovida veel. Aga nii cruisamiseks on 2.5 paras kui kiiret pole kütuse kokkuhoid ka suur. Minu 2.8 võtab ikka meeletult. Noh praegu ei võta enam kuna seisab
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
29.08.2005 at 20:33 |
|
Fog |
Ühe Fiero lugu
Mina olen suutnud maanteel 7.8/100 välja meelitada 2.8'st
Njah, samas 40/100 linnas polnud ka mingi probleem
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
29.08.2005 at 21:09 |
|
kenu |
Ühe Fiero lugu
Kui vähegi võimalik, jäta suunad ikka originaaliks, see sundeurostamine on vastik. Otseselt pole ju kuskil kirjas, et peavad kollased suunad olema. Kõik ülevaatajad pole bürokraadid ka. Seal kus mina käisin, ei öeldud punaste suunatulede kohta midagi. Natuke probleemi tekitas äravõetud katalüsaator -- hakati kobisema ja mootori numbrit otsima, sain ikka selgeks teha, et Fierosid on ilma katita ka välja lastud.
quote: prijuhin: Ma mingiaeg pean käima ARK-s ja paberi ka õigeks tegema, et auto ikka nüüd punane on mitte valge ning ülevaatusel laseks ikka läbi ka loksutada. Siis saab ikka mööda maaneed sõita. Suunadki kollaseks aretamatta jnejne.
Vat siis aga American beautyl osalemist see ei takistand Eks ta spes. selle pärast kokku sai punnitatud ka.
Muidu näha saab Riisiperes. Veel ei tee aga ilmselt lammutan uuesti siit sealt. Omaenda värvitööd praaki tahan parandada.
|
30.08.2005 at 10:08 |
|
-fred- |
Ühe Fiero lugu
quote: kenu: Kui vähegi võimalik, jäta suunad ikka originaaliks, see sundeurostamine on vastik. Otseselt pole ju kuskil kirjas, et peavad kollased suunad olema. Kõik ülevaatajad pole bürokraadid ka. Seal kus mina käisin, ei öeldud punaste suunatulede kohta midagi. Natuke probleemi tekitas äravõetud katalüsaator -- hakati kobisema ja mootori numbrit otsima, sain ikka selgeks teha, et Fierosid on ilma katita ka välja lastud.
Siin on öeldud nii:
3) suunatulede värvus peab olema merevaigukollane;
IMHO vaatavad ülevatajad katalüsaatori nõutavust konkreetse auto reg tunnistuselt
|
30.08.2005 at 14:18 |
|
Fog |
Ühe Fiero lugu
quote: -fred-: IMHO vaatavad ülevatajad katalüsaatori nõutavust konkreetse auto reg tunnistuselt
Vaatavad jah, selles probleem ongi. Kenu Fierol on passis bensiin-kat kuid kati asemel ilutseb mingi muu "pütt" mis mitte kat ei ole.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
30.08.2005 at 14:28 |
|
prijuhin |
Ühe Fiero lugu
Täna ARK-s käidud. Üle kivide kändude sai asi aetud. Suunad mianis kohe ära ja tõestamaks, et auto ikka valge on kunagi olnud pidin värvkatet kriipima(õnneks sealt ei ole näha) et valge välja tuleks. Krt se saue ülevaataja, bljääd, ma parem olen vait. Mul passis kirjas aint bensiin.
Tulesi lõikuma ei taha hakata. Mingi teibiteraapia ehk, et kasvõi kumaks kollakalt vähe. Pead ei anna ja mütsi ei söö, et mis teen. |
30.08.2005 at 21:49 |
|
tfr |
Ühe Fiero lugu
quote: prijuhin: et auto ikka valge on kunagi olnud pidin värvkatet kriipima(õnneks sealt ei ole näha) et valge välja tuleks. Krt se saue ülevaataja, bljääd, ma parem olen vait.
Heh, mul oli Fuego värvivahetust Sauel regades sama probleem - tegelased ajasid käed puusa ja ütlesid, et "tõesta, et see auto enne valge oli"
Kuskilt naelaga siiski metallini kraapima ei pidanud, piisas uksepolstri serva lahtikangutamisest - ukse sisemusest paistis veel natuke valget ka. |
31.08.2005 at 01:01 |
|
Madman |
Ühe Fiero lugu
Viljandis oma Fierot valgest punaseks regades küll see kedagi ei huvitanud. Kui ei taha ärgu regagu, milleks autot kraapida. Tundub nagu oleks seal endised miilitsad tööl.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
31.08.2005 at 01:14 |
|
remy |
Ühe Fiero lugu
Kunagi ammusel ajal, 90ndate keskel, oli see masin manuaal muidu ning siis pandi sinna automaat peale. Miks... seda ma ei teagi...kunagine sõber omas seda sellel ajal
Kui hästi otsida siis mul peaks kusagil mõni video isegi olema sellest masinast manuaaliga.
Aga kui mootori vahetamise peale mõtled siis kunagi sai uuritud ning sinna peaks peris kenasti vahele minema 3.8 supercharged (buicki oma vist) !!! |
31.08.2005 at 13:46 |
|
prijuhin |
Ühe Fiero lugu
jap jumala tõsilugu. Manuaali üks käiguvahetustross sõidab muga niisama kaasa. Mõtteid on muidugi igasuguseid nii käigukasti kui mootori osas. Präelt tuksub see süda väga hästi. Rahasüsti nõub sisu ja ohtralt pisidetaile ümber auto.
Aga video autost pakub huvi. Oleneb mis formaadis see on, siis vastavalt kas neti teel või peab kokku saama. |
04.09.2005 at 13:34 |
|