Poster |
Message |
vvt |
Naastrehvide uuesti naelutamine
On üks jooks naastrehve, mis on praktiliselt null kulumisega, aga enamik naelu on kadunud. Eks ta kuulus nende rehvide hulka, mis naelu ei pea.
Naelaaugud on esmasel vaatlusel ok - kas oleks mõtet lasta uuesti naelutada - muidu väga head kummid ja uued 6000 kr/jooks osta selle asja pärast tundub halb mõte.
Kas on keegi proovinud ja kas asjal on mõtet?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
01.10.2005 at 11:52 |
|
chevymax |
Naastrehvide uuesti naelutamine
quote: vvt: On üks jooks naastrehve, mis on praktiliselt null kulumisega, aga enamik naelu on kadunud. Eks ta kuulus nende rehvide hulka, mis naelu ei pea.
Naelaaugud on esmasel vaatlusel ok - kas oleks mõtet lasta uuesti naelutada - muidu väga head kummid ja uued 6000 kr/jooks osta selle asja pärast tundub halb mõte.
Kas on keegi proovinud ja kas asjal on mõtet?
tere!arvatavasti on sissesõidu viga-uus nael on soovitav-1000km rahulikult sisse sõita ja soovitav mitte üle 90km tunnis ja papput vilistada ka ei soovita.
mis puutub uuesti naelutamisse-samasse auku ei ole mõtet-ai jää pidama,ära proovitud asi.proovi leida kummil vähemalt 0,7 ruut millimeetrine pind servades ja puuri uus auk-arvatavasti ei tee sa seda kodustes tingimustes-mina tegin seda tööd ala 3eeku/nael-kummis on keskmiselt 100-120 naela olenevalt kummi mõõdust
____________________________
CHEVY BLAZER S-10
|
01.10.2005 at 12:06 |
|
vvt |
Naastrehvide uuesti naelutamine
Omast arust sõitsin korralikult
Osadel kummidel olen tähele pannud sellist naelte kaotamise kommet, kuulnud mingit teooriat alumiiniumkestaga naeltest jne - pidanud 2 jooksu NF2-te -sama auto all sama sõiduga tulid ühel pooled naelad esimese talvega välja, teisel mõni üksik kuni need läbi kulusid.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
01.10.2005 at 19:26 |
|
Astro SS |
Naastrehvide uuesti naelutamine
Omast kogemusest või öelda,et osa naelkumme lausa sülitavad naelad välja ühe talve jooksul.
Ju on pigem põhjust kohalikus naelutajates/naeltes.
Vihje: ürita hankida rehvid,millel juba tehases naelad sisse topitud.
Tegelikult enamus müüjaid jutustavad sulle,et naelad juba tehasest aga tegelikult toksitakse neid sisse kuskil Kopli garaazis, nii ju tunduvalt odavam ja suurem kasum.
Garantiid nii kui nii keegi ei anna ,sest nenede jutu järgi ei oska keegi sõita ja juhid teevad iga foori taga.
Tegelikult on ilmselt minulgi vaja teada,kus tehakse head tööd(naelutust), kuna kastikale tellitud uued rehvid tulevad naelteta.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
01.10.2005 at 19:36 |
|
|