Poster |
Message |
urmas |
Kingitus kõige nõrgemale
Tuli täna USA-st üks kast, mille sees oli 94/95 5.0 HO Kit P-1SC ProCarger 6psi |
02.11.2001 at 16:17 |
|
peep Moderator |
Kingitus kõige nõrgemale
Võõimaas !!!
Ehk räägid plaanist lähemalt - st. mis komplektis oli, mida juurde pead ostma/tegema ja mis peaks oodatavad tulemused olema ? |
02.11.2001 at 16:24 |
|
urmas |
Kingitus kõige nõrgemale
Asi veel hetkel tollis ja EV nuts maksmata. Selle tellimusega oli alguses eriline jama, kuna ATI saatis sellise variandi, mis sobinuks ideaalselt Rustangile. Kuna segaduste tõttu ei jõudnud kast õigeks ajaks vajalikule lennukile, siis sai müüjaid väänatud seni, kuni nad vabatahtlikult otsustasid selle saata omal kulul minule. Nii ta siis tuligi kahe nädalaga HRX-i terminaali Tallinnasse. Loodaks, et nüüd on kastis see, mis olema peab.
P-1SC kit on selline, mis 6psi juures annab ca 40% powerit juurde. Vahejahutite kiti lisamisel on võimalik komplektiga saada kuni +90%. Riiulis korjab tolmu üks Edelbrock RPM sisselase, mis samuti ootab installimist. Eks siis näe, mis kevadeks kokku saab. |
02.11.2001 at 16:54 |
|
Georg79Fire |
Kingitus kõige nõrgemale
Kas 5.0 V8-ga Mustang on meie seltskonnast kõige nõrgem? |
02.11.2001 at 16:56 |
|
peep Moderator |
Kingitus kõige nõrgemale
Ei -no edu igatahes ! Nagu ma aru sain läheb asi esialgu ilma vahejahutita külge ? Bensupump, pihustid, aju - jäävad samad või tuleb näppida ? |
02.11.2001 at 17:01 |
|
rustang Moderator |
Kingitus kõige nõrgemale
quote: Mustang GT 94 wrote:
Tuli täna USA-st üks kast
Ah minge te ka kõik......
Niigi on s***tt päev, nyyd veel see uudis ka.
Kas järgmiseks aastaks stock autodele mingit eraldi võistlusklassi ei saaks teha
Kerdil 351, GT-l blower, Aarelol blower,.............
Kas netist kuskilt nööri saab tellida? |
02.11.2001 at 17:07 |
|
Georg79Fire |
Kingitus kõige nõrgemale
Vahetan rull nööri su rustangi vastu! |
02.11.2001 at 17:10 |
|
peep Moderator |
Kingitus kõige nõrgemale
quote: rustang wrote:
Kas netist kuskilt nööri saab tellida?
Ah mis Sa stressad ilusal sügisõhtul - hakka parem jooma ja siis lahenevad kõik probleemid iseenesest, tuleb nitro ja top fuel jne. |
02.11.2001 at 17:13 |
|
Olds |
Kingitus kõige nõrgemale
Peep, kuhu jääb kaastunne. |
02.11.2001 at 18:47 |
|
urmas |
Kingitus kõige nõrgemale
Sorry, Rustang. Davaite shit drushno! |
02.11.2001 at 19:12 |
|
rustang Moderator |
Kingitus kõige nõrgemale
quote: peep wrote:
hakka parem jooma
Hakkan parem keevitama, matan oma masenduse argooni-süsihappegasi pudelisse!
|
03.11.2001 at 01:37 |
|
rustang Moderator |
Kingitus kõige nõrgemale
quote: Mustang GT 94 wrote:
Sorry, Rustang. Davaite shit drushno!
OK aga ainult sel juhul kui järgmine kord eksid oma kastikese aadressiga minu kasuks!
|
03.11.2001 at 01:39 |
|
madis |
Kingitus kõige nõrgemale
mida te siristate siin ? blower palun saata aadressil pollu 1a ja kohe. MINA OLEN KÕIGE NÕRGEM !
Kurat ma võin veerandmiilil malet mängida .)
|
04.11.2001 at 14:42 |
|
Heigo |
Kingitus kõige nõrgemale
sa mängid malet aga mina pean aega kalendriga mõõtma ..niiet blowerist ära ei ütleks |
04.11.2001 at 14:48 |
|
max |
Kingitus kõige nõrgemale
quote: peep wrote:
Bensupump, pihustid, aju - jäävad samad või tuleb näppida ?
Edu minu pooltki.. Mulle tundub, et midagi on vaja aju, pihustite, penarõhuga jms. ette ikkagi võtta, sest kuidas see täiendav küte ikka peale tuleb... Chevy'l tuleks ikkagi päris palju ümber korraldada. |
04.11.2001 at 17:22 |
|
mrtn |
Kingitus kõige nõrgemale
mida te vaidlete. kokkuvõttes on minu auto see, kes pole kuu aja jooksul veerandit miiligi liigahtanud. mine tea, kas kunagi üldse liigahtab. |
04.11.2001 at 19:12 |
|
Heigo |
Kingitus kõige nõrgemale
samas võib ka asja nii võtta, et ta seisab sul garages ja ootab lihtsalt performance juppe |
04.11.2001 at 21:14 |
|
udu |
Kingitus kõige nõrgemale
mis te virisete, ega see viimane blower pole, ostke endale ka,
mul kyll on selline plaan umbes järgmisel talvel |
05.11.2001 at 09:44 |
|
Kert |
Kingitus kõige nõrgemale
quote: rustang wrote:
quote: Mustang GT 94 wrote:
Tuli täna USA-st üks kast
Ah minge te ka kõik......
Niigi on s***tt päev, nyyd veel see uudis ka.
Kas järgmiseks aastaks stock autodele mingit eraldi võistlusklassi ei saaks teha
Kerdil 351, GT-l blower, Aarelol blower,.............
Kas netist kuskilt nööri saab tellida?
Ära pabista ma ei kavatse seda mootorit veel installida nii et tuleval hooajal oleme ikka enam vähem võrdses klassis...aaa seda ka veel et mootor hoopis 400cid mitte 351 |
05.11.2001 at 16:18 |
|
rustang Moderator |
Kingitus kõige nõrgemale
quote: Kert wrote:
aaa seda ka veel et mootor hoopis 400cid mitte 351
Huh, kivi langes sydamelt, ma kartsin juba, et 351.....
400 vist juba Big Block jah? |
05.11.2001 at 16:53 |
|
Kert |
Kingitus kõige nõrgemale
See jutt nüüd teises suunas kuid ausaltöeldes ei tia miskit sellest 400cid mootorist, oleks jube tänulik kui keegi saadaks minigi lingi konkreetse mootori kohta, olen teinud juba tublit tööd otsides inffi igalt poolt kuid ei miskit siiani... |
05.11.2001 at 17:04 |
|
urmas |
Kingitus kõige nõrgemale
Sain siis kasti kätte ja väiksed üllatused pealekauba.
1. Lubatud 6psi asemel oli 9psi veoratas, mis on ilmselt viimase hetke positiivne modifikatsioon. Palju selline seting lisapowerit annab, sellest ei ole kõssugi.
2. Vanematel mudelitel paigaldati kompressor mootori paremale poolele ja vahejahuti olemasolul vasakule poolele aku asemele. Nüüdsel eksemplaril on aku relocation kit kohe kaasas ja kompressor paigaldatakse mootorist vaskule. Vahejahutit asendab pikk toru. Hilisem vahejahuti lisamine lihtsustub.
3. Serpentiinrihma pikkus arvestab smogi pumba olemasolu. Minul on see kõrvaldatud. S.t. tuleb leida sobilik lühem rihm või tekitada smogi pumpa asendav tühijooksu ratas.
Eelnevalt tekkis küsimus, et kas aju ka moditakse? Sellise setingu juures ei modita aju ega vahetata pihusteid. Lisakütuse eest hoolitseb FMU (Fuel Management Unit), mis tekitab suurema kütuse rõhu pihustitele ja sellest tulenevalt suurema kütuse etteande. Aju ei tea pettusest midagi. Sisuliset blokeerib FMU kütuse tagasijooksu sõltuvalt vajalikust boostist. FMU on seadistatav vastavalt pihustitele (originaalis 19lb/hr) ja piiriks on sisuliselt kütusepumba läbilaskevõime. Kui pump jääb lahjaks, tuleb paigaldada võimsam pump ja/või suuremad pihustid. Jäik aju oli ka millaski plaanis vahetada progetava vastu. Tundub, et hetkel pole see eriti vajalik. |
05.11.2001 at 18:35 |
|
peep Moderator |
Kingitus kõige nõrgemale
Ma muidugi Mustangit konkreetselt ei tunne aga nii palju kui mul asjast aimu, on tavaliselt kõige väiksema läbilaksevõimsusega komponentideks siiski pihustid ja siis alles pump/kütusetorud.
Vajalike pihustisuuruste väljaarvutamine täiest võimalik on aga mina kui matas nõrk inimene küsiksin pigem targemate käest järele - pihustite "lukustumine" ei ole kindlasti hea asi. Vist Holley lehel ja kuskil veel olid mingid kalkulaatorid kah olemas asja jaoks
Sry kui tühja räägin ja Sul kõik taustauuringud juba tehtud on. |
05.11.2001 at 18:58 |
|
urmas |
Kingitus kõige nõrgemale
Jah, ei oska midagi muud kosta. Selline seting nagu mina plaanin, on suht lahja ja ei vaja pihustite vahetust. FMU tagab kuni 4 korda suurema surve pihustitele. Palju sellega kütust täiendavalt lisatakse, ei ole teadlik. 5.0L Fordi originaalpump peaks tagama 80lb/hr. ATI juhendites oli küll karmilt südamele pandud, et mingeid aftermarket ajusid ei kasutataks. Ilmselt mingi kamm ees ootab, kuna ATI väidab, et max boosti andmisel pidi sumpsist hetkeliselt musta tossu viskama, aga see pidi asja juurde käima. Ju selle FMU pneumaatiline juhtimine ei jälgi nii täpselt mootori kütuse vajadusi kui peaks. |
05.11.2001 at 20:12 |
|
rustang Moderator |
Kingitus kõige nõrgemale
quote: Mustang GT 94 wrote:
ATI väidab, et max boosti andmisel pidi sumpsist hetkeliselt musta tossu viskama, aga see pidi asja juurde käima.
See on loogiline, natu rikkam segu WOT puhul ei mõju muule kui kytusekulule aga liig lahjaga tekivad probleemid - võimsust vähem, ülekuumenemine jms.
|
05.11.2001 at 21:28 |
|