Poster |
Message |
Draal |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Pean ka pisikest vaniplaani ( minivan on väikseks jäänud :P ) Aga kumma poole rohkem kiigata, kas dodge või chevi ? Mis yhtede mis teiste puudused ja head ? Ajajärgust siis 80 ndate lõpp ja 90 ndate algus. Siin kunagi ka oli mingi teema kus natuke võrreldi dodge ja Chevi busse aga ei tea kuidas seda otsida. Teine kysimus see, et mida arvata Dodge RAM 250 3.7 R6 mootoriga variandist aastast 87. Huvitab just et mida sellest mootorist ja kastist arvata mis seal otsas on ?
____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500 |
01.02.2006 at 14:04 |
|
90Deville |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Kysimus on vördne sellega,et kes blond vöi brynett.Köik Chevy mehed kiidavad seda taevani ja Dodgest ei taha midagi teada,Dodge mehed ei näe seal yldse mingit valikutki,Dodge of course.Tegelikult on see täiesti maitse asi,laias laastus on nad ysna yhesugused,sealhulgas juppide hinnad ja lagunemine.Muidugi on mölemil omad tyypvead,tagasillad kipuvad tihti yleloomulikke hääli tegema,k.kastid siis rohkem chevydel annavad aeg-ajalt alla,mis on ka arusaadav sest keegi ei tea palju ja missuguse hooldusega need söitnud on.Isiklikult pean rohkem Dodgest lugu,a see on isiklik sympaatsus,omanud olen mölemaid ja rohkem kui 1.Sinu kysimus 3.7 r6 kohta ei oska muud arvata kui et ju see kast seal ikka 727 on ja mootor peaks igikestev olema,727 samuti ysna hea.Mineku poolest on see ilmselt sihuke tore vanainimese auto,pole karta kohalt minnes liigselt kumme kulutada! |
01.02.2006 at 15:49 |
|
Olds |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
quote: 90Deville: Isiklikult pean rohkem Dodgest lugu,a see on isiklik sympaatsus,omanud olen mölemaid ja rohkem kui 1
Ka minu hääl läheb loomulikult Dodge`le
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
01.02.2006 at 16:04 |
|
Caddy73 |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Ja minu hääl ei lähe loomulikult parsale. Aga mis 5,7 chevy puudutab, siis ma ei tea teist nii jõuetut autot 90 tunnikiirusega sõites neljanda käiguga maanteel. Kui kiirus on tiba üle 100 on hoopis teine asi!
____________________________
convertible 500cid |
01.02.2006 at 17:28 |
|
Vanapagan |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Tundub et läheb hulluks rebimiseks.
Minuarust jälle näevad 80 ndate lõpu Dodged na niru välimusega olevat võrreldes Chevidega. Aga uuematel ei ole väga vigagi. |
01.02.2006 at 17:34 |
|
fire83 |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Pole küll van, aga pildimaterjali ikka.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
01.02.2006 at 18:05 |
|
Ropka |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
kenad kõrgendusega dodged on haruldus meie mail, hääl ikka "totsidele"
kõige suurem erinevus kasutamisel on neil külje ustel, chevydel on eesmine uks suurem, dodgedel mõlemad ühesuured.
maitse asi muidugi nendel, kes ühest usksest sisse ei mahu
ps. kui jutt kollase bussist käis, siis sellega on päris kõva vaev nähtud, et kobedaks saada |
01.02.2006 at 21:11 |
|
sniffer |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Alustasin ka mini van-iga (Lumina APV 3,1), samajutt et väikseks jäi , nüüd G 20 ja jääb ruumi ülegi. Kui aus olla, siis Lumina roolis oli mugavam
____________________________
Chevy Van G20 Sportvan 5,7L`91a(Tiara)
MINI COOPER 2010
USA lipp sinu autole...
|
01.02.2006 at 22:49 |
1 edit. Last edited 01.02.2006 at 22:50 by sniffer
|
Olds |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
quote: Ropka: kenad kõrgendusega dodged on haruldus meie mail, hääl ikka "totsidele"
kõige suurem erinevus kasutamisel on neil külje ustel, chevydel on eesmine uks suurem, dodgedel mõlemad ühesuured.
maitse asi muidugi nendel, kes ühest usksest sisse ei mahu
ps. kui jutt kollase bussist käis, siis sellega on päris kõva vaev nähtud, et kobedaks saada
Pole küll ise omanud ühtegi vanni või rammi kuid sõitnud mõlemaga ja pean tunnistama, et ruumi jalgade jaoks on Dodgel palju rohkem. Minu jalanubriga pole küll probleeme kuid olen kuulnud, et suurema jalaga mehed on just hädas Chevy pedaalidele ära mahtumisega. Üks jalg on kusagil ratta koopa "peal" ja teisega talla pedaale väga ettevaatlikult, et mõlemat kogemata korraga ei vajuta. Eriti vastik jalgadeasend on kõrvalistujal minumeelest. Aga see on puhtalt minu arvamus...
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
02.02.2006 at 10:33 |
|
Ri-Q. |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
quote: Draal: Pean ka pisikest vaniplaani ( minivan on väikseks jäänud :P )
Alternatiivina võib ju vaadata ka Fordi Econoline´i. Erinevalt Ramist ja Vanist võib soetada ka BB-ga isendi ja kui tahad väiksemat mootorit, siis on olemas ka 5.0 jõuallikas, millega varustatud masinaid peaks juba Eestiski üsna palju sõitma.
____________________________
REC
BB |
03.02.2006 at 20:35 |
|
Servolett |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Oma kogemus Dodge RAM Van'iga (umbes 90. algusest pärit): Iseenesest ilus asi. Kena sisustus, mugav sõita. Elektriline Overdrive. Keegi mainis poole sõnaga, et pole soovitatav seda kasutada. Siiski oli kuidagi kurb maanteel pikka otsa sõita ilma OD-ta; vajutasin nuppu. Pärast umbes 600 km läbimist keeldus kogu seade tagurpidi liikumast ja üle 2. käigu sisse lülitamast. Käigukast remonti, vatteiteagitäpselt, mis seal vahetusse läks. Käigukastimees tõotas meile pikka ja (temale tulusat) tutvust, kui veel elektrilist OD-d kasutan. |
04.02.2006 at 14:20 |
|
onu fjodor |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Sõitnud olen dodgega kui chevyga ja mulle meeldib chevyroolis rohkem , chevy disain ka palju ilusam, see jälle minuarvamus |
04.02.2006 at 18:30 |
|
Sully |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Nii, kui vaatad mõnd hilis kaheksakümnendate chevy ja võrdled seda minu dodgega on tegu ikka nagu öö ja päevaga
Kui ostumõtted, siis peeess |
06.02.2006 at 21:23 |
1 edit. Last edited 06.02.2006 at 21:25 by Sully
|
dodge |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Daevoo oli enamvähem okk, kuni see uuem, triikraua moodi väljastati. Ärge lööge. |
08.02.2006 at 19:26 |
|
Jarmo |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Tere.
Kuna tundub, et bändiga hakkab järjest rohkem tulema tuurisõite, siis peaks vaatama omale mingitsorti bussi.
Mis mind aga muretsema paneb, on näiteks automaatkast. Kunagisel Astrol läks kaks korda järjest TH700 samast kohast puruks.
Esimese eurotuuri sõitsime läbi 1990 aasta 1.6td Volkswagen Caravelle Type3-ga (Westfalia). Kõik muu on väga hea, aga mugavusest jääb puudu.
Punt sõidab tavaliselt 3 täiskasvanud mehega ja pillikola: sünt, 2 kitarrikohvrit, trummikomplekt, helipult (ca meeter x meeter), mikriständid, kidravõim, merchikola (särgikotid, plaadikohver jne) pluss veel niisama igapäevast tarbekola (riideid jne). Seesamune VW vedas kogu selle kola ilusti ära ja asjade natukene bussis edasi-tagasi paigutamisega saime kõik kolmekesi ka ilusti magatud (tagaiste käib voodiks ja Westfalia variandil käib ka katus üles, millest moodustub telk).
Siinkohal aga:
*kui tõenäoline on, et chevy või dodge bussid oleksid suutelised kütma järjest läbi ca 20000km? Eelmise tuuri ajal moodustas 13000st kilomeetrist ca 4000km mäestikke (Apenniinid ja Alpid) ning väga suur osa kiirteid, kus tihtipeale uhasime a la 12 tundi järjest (vahepeal mõned max 30min pikkused tanklapeatused).
*kuna talvel oleks sellise bussiga väga hea minna ka lumelauareisile mägedesse, siis kuidas sellisega mägikülades üles saab? Tagavedu ja kerge tagumik... Astroga kunagi õnnestus horisontaalsel pinnal isegi tikutopsi suuruse jäämügariku taga kinni olla, ümberringi libedus.
On kellegil ehk Vaniga selliste otsade kogemusi? Vastupidavus, kütusekulu jne jne...
Et kas julgeks ronida nii pikale otsale Euroopasse?
PS! Mis Van'il kiirtee peal mugav suurim kiirus olla võiks? Nii tolle VW kui ka uue Renault Trafficuga oli näiteks tavakiirteedel (Saksamaa, Itaalia, ka Soome) see häda, et tõusudel tõmbab hinge kinni ja ronib, mitte ei sõida üles. Kõrgmäestikes oli veel hullem
Hetkel kohe rohkem ei oskagi miskit küsida.
Tervitades,
Jarmo.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
02.09.2009 at 14:42 |
|
vvt |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Kui su lähteülesande sees on sõitmine libedal ajal mägedes, siis tagaveolised (ja suure mootoriga) ning automaatkastiga asjad jäävad kohe esimeses valikus ju kõrvale.
Esiveolise bussi läbivus talveoludes on ikka sootuks teisest maailmast kui tagaveolisel. Nelivedu piirab su valiku räigelt ära. Bussi asemel nt Suburban 4x4, kus on ka suur siseruum.
Teemaväliselt võin öelda, et meil on majas üks kaubik, nupust lülitatava neliveoga ja sellega oli võimalik sõita esituledeni ulatuvates hangedes. ATV-d jäid kinni, kus see läbi läks.
Kui sa sõidad bussiga 20 000 km tuure, siis räägi rahakotiga. Kui kütusekulu olulisus ka arvesse võtta, siis jääb sulle sõelale mõni 90ndate teise poole 2,5TDI Caravelle Syncro. Kui ei, siis kindlasti oleks Suburban kah tegija.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.09.2009 at 15:11 |
|
Maik |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Alustuseks oleks võinud vist hinnapiiri panna.
Aga ise ma võtaks Vito bussi võibolla koos lahtikäiva diivaniga võimalusel (sinu kola juures vist võimatu..)
Meil selline peres uuest peast ostetuna juba 10 aastat. On jebisid olnud , osa ka omal süül (õigemini ainult mootoriga: 2,2 cdi - tuttavatel sama motoga palju vähem jamasid olnud ) ja on ka juba ülevärvitud üleni ,aga üldiselt väga pikkasid sõite euroopas tehakse sellega iga aasta muretult. Ja hinda pole neil ka enam ollagi !
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
02.09.2009 at 15:11 |
|
rivo09 |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Käisin oma 98 ram 250-ega kaks aastat tagasi bulgaarias kuhu enamus teed oli läbi peris korralike mägede.Kütuse kulu mägedes oli imekspandavalt sama mis maanteel. Samas olen oma bussiga sõitnud ka päris pikalt üle 150 kmh ja ei miskit häda.Küsimus võibolla et bussil all kõige jäigemad amordid mis sellele saada oli. Kütuse kulu kohta nii palju et maantee 12 ja linn miski 18 . Muide minu buss müügis nii et huvi korral 56 52 234 |
02.09.2009 at 15:13 |
|
vvt |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
quote: Maik: Alustuseks oleks võinud vist hinnapiiri panna.
Aga ise ma võtaks Vito bussi võibolla koos lahtikäiva diivaniga võimalusel (sinu kola juures vist võimatu..)
Meil selline peres uuest peast ostetuna juba 10 aastat. On jebisid olnud , osa ka omal süül (õigemini ainult mootoriga: 2,2 cdi - tuttavatel sama motoga palju vähem jamasid olnud ) ja on ka juba ülevärvitud üleni ,aga üldiselt väga pikkasid sõite euroopas tehakse sellega iga aasta muretult. Ja hinda pole neil ka enam ollagi !
Täpsustuseks niipalju, et Vito on kaubik, kuigi neid on ka istmetega, koos selles tulenevaga. Reisibuss on V-klass (nt V 280). Bussis mugavusi rohkem. Umbes nagu Transporter ja Caravelle, kuigi Transporterit on kah istmetega. Kaubik on mõeldud rohkem tööliste objektile vedamiseks kui pikaks reisiks. Euro bensiinimootoriga reisibussid võtavad kütust nagu segased, eriti suurel kiirusel. V 280 kütusekulu linnas võib olla 15-18 sajale.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.09.2009 at 15:15 |
2 edits. Last edited 02.09.2009 at 15:17 by vvt
|
Jarmo |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Hinnapiir - noh, momendil polegi. Lihtsalt kuulan maad ja nõuandeid. Kohe homme veel ostma ei hakka, aga vaikselt teen eeltööd.
vvt - kusjuures, mõtlesin vahepeal isegi Suburbani peale. Peaks too vist olema mugav, kiirteel kiire, kola mahub peale, libedal toimib ja kui isegi niisama magamiskohtadest välja ei tule, siis ehk katusele see va boksi moodi telk vms.
Maik - lahtikäiv diivan iseensest ei ole probleem. Tolles VW-ski, kus lisaks diivanile ja pillikolale olid veel sees külmik ja pliit ja midakõikemuud, mahtusime ära. Alumise korruse diivanil magaja aga pidi lihtsalt iga õhtu kola bussi etteotsa paigutama ja hommikul tagasi.
Aga siiski veel - kas mu paranoial automaatkastide suhtes on alust?
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
02.09.2009 at 16:33 |
|
vvt |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Kui korras kast on, siis kiirtee ja mäed tähendavad kasti õlijahuti olemasolu.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
02.09.2009 at 17:11 |
|
Jarmo |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
quote: vvt: Kui korras kast on, siis kiirtee ja mäed tähendavad kasti õlijahuti olemasolu.
Selle peaks ise külge leiutama või on neid ka tehasest?
Neliveolised Astrod oleksid kah oma mahutavuselt variant, aga võrreldes näiteks Suburbaniga, siis kas nende neliveol on erinevusi? Töökindlus?
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
02.09.2009 at 17:17 |
|
dodge |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Mägedes ja talvel sõidetakse küll igasuguste masinatega. Isegi suurte reisibussidega.
Millel siis tagavedu ja suur mootor teadupärast. Pikkade otsadega tasub gaasiseade kindlasti ära.
Lukuga sild ja lumeketid on samuti talvel head. Conversion van on küllaltki mahukas, vajadusel
saab ümber konfigureerida. Madal on odavam laevega sõites ja mahub parkimismajadesse. Teie
puhul oleks parim variant madal (ja pikk) conversion van. Pikkadel vanidel on ka variant, kus taga
on köök ja pesuruum. Seda küll kõrge variandi puhul siis.
Dodge Ram Vani toodeti väikeste muudatustega 1971 - 2003. On sõidetud ka miljon miili sama autoga.
Ford 4WD camper:http://boulderoffroadvans.com/yahoo_site_admin/assets/images/DSCF0990.208135931.jpg |
02.09.2009 at 19:16 |
|
speedbird |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Kui hinnatase 500k ja üles, siis uuemaid 4x4 Chevy Conversion busse olen ka Eestis näinud. Minu meelest on Lääne-Euroopa mägedes igal pool asfalt väljas kui just suusalaagritest ei räägi. Oma tagaveolise Suburbaniga sai pärast viimast Lõuna-Eesti lumetormi seal Otepää kandis käidud ja läbis ilma vaevata kõik lumised teed. Kõige suurem probleem tekibki jääl või näiteks siis kui jää peal on õhuke lumekiht, mille väikese gaasivajutusega pealt ära lihvid. Selle vastu aitab teise käiguga kohaltminek.
____________________________
'15 Challenger SRT 392 / '79 Corvette 383 Stroker
www.ameerikaraud.ee |
02.09.2009 at 19:29 |
|
mart050 |
Kysimus vanide kohta. Chevi V. Dodge
Miks mitte hi-top suburban
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=116882600
____________________________
Daily Forester XT 06' 5MT
History: 89´G20 Sherrod, 94´E150 Mark III, 95´G20 D Starcraft GT, 93´G20 D Starcraft GT, 92´E150 Chateu, 92´Le Baron LX, 03´Sebring LX, 99´ Montana LX, 92´Bonneville SSE, 97´ Grand Prix GTP Supercharged |
02.09.2009 at 20:01 |
|
|