Poster |
Message |
Polkovnik |
1968 Oldsmobile Delta 88
Selline auto veeres siis eile välja Muuga sadama väravatest.
Mootor 455 cid B-kaantega, kapremondi käigus üle puuritud.
|
07.03.2006 at 08:57 |
2 edits. Last edited 20.11.2018 at 21:13 by Polkovnik
|
mr. RocknRoll |
1968 Oldsmobile Delta 88
Edu korrastamisel. Millegipärast on need oldsud, mida juurde eriti ei tooda.
____________________________
44269 |
07.03.2006 at 09:05 |
|
ROKIPEER |
1968 Oldsmobile Delta 88
Vägagi kena riistapuu. |
07.03.2006 at 09:40 |
|
asjaarmastaja |
1968 Oldsmobile Delta 88
ilus aparaat!! muretuid miile!! |
07.03.2006 at 09:51 |
|
jürgen |
1968 Oldsmobile Delta 88
tubli |
07.03.2006 at 10:04 |
|
Marx |
1968 Oldsmobile Delta 88
Wow, see on üks väga kobe rauakolakas Hea valik!
Kas sul tagumine kolmnurkaken ka alla käib?
|
07.03.2006 at 10:04 |
|
Olds |
1968 Oldsmobile Delta 88
Hea valik! Tunduvalt kenam kui Riviera minumelest...Edu ja jõudu ehitamisel!
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
07.03.2006 at 10:08 |
1 edit. Last edited 07.03.2006 at 10:20 by Olds
|
blood |
1968 Oldsmobile Delta 88
Jõudu ja edu Öösel kohe parem magada..teades,et Eestimaal jälle midagi ilusat kohal
____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008 |
07.03.2006 at 10:41 |
|
Polkovnik |
1968 Oldsmobile Delta 88
quote: Marx: Wow, see on üks väga kobe rauakolakas Hea valik!
Kas sul tagumine kolmnurkaken ka alla käib?
Käib alla jah.
Edit: kusjuures mainin kohe, et piltide peal paistab auto tunduvalt kehvemas korras olevat, kui tegelikult on |
07.03.2006 at 11:53 |
2 edits. Last edited 20.11.2018 at 21:13 by Polkovnik
|
Hõljuk |
1968 Oldsmobile Delta 88
Krdi ilus asi on küll
Aga ei saa aru, kuidas nii ebaühtlaselt pleekinud. |
07.03.2006 at 12:34 |
|
rutua |
1968 Oldsmobile Delta 88
Ka minupoole kommentaar!Pildid on tehtud märja ilmaga ja siis tundub auto olevat pleekinud ebaühtlaselt aga arvan et kui korralikult poleerida polegi vaja esialgu värvida.
Edu selle auto taastamisel ja tänan sind heade sõnade eest. |
07.03.2006 at 12:53 |
|
kalev35 |
1968 Oldsmobile Delta 88
Drive a youngmobile from Oldsmobile!
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
07.03.2006 at 12:55 |
|
313kw |
1968 Oldsmobile Delta 88
edu ja õnne omanikule!
palju sellel GM a-body big-blockil võimsust jagub kah?
310-390hp?
____________________________
´92 Golf III sportline GTI
"Eight miles outta Memphis and I got no spare
Eight miles straight up downtown somewhere"
|
07.03.2006 at 13:09 |
|
Polkovnik |
1968 Oldsmobile Delta 88
quote: 313kw: edu ja õnne omanikule!
palju sellel GM a-body big-blockil võimsust jagub kah?
310-390hp?
Tjah - ega ise ka 100% kindel pole.
Olen siin www.442.com materjalidega veidi tutvunud ja kõige tõenäolisemad on kaks varianti - 310hp või 365hp - mõlemaid pakuti ka Delta 88-tele.
Mõnda aega tagasi sattusin ühele Hollandi Oldsmobile fännide kodulehele, kus üks tegelane presenteeris oma sama aastakäigu autot - tema väitis võimsuseks 310hp.
Plaanis ongi hakata vähehaaval selgitama, millega tegu - materjali Oldsude kohta väga palju ei leidu..
Kui keegi omab mõne huvitava allika kontakte või muid huvitavaid andmeid siis oleksin väga tänulik. |
07.03.2006 at 14:39 |
|
hents99 |
1968 Oldsmobile Delta 88
Õnnitlused!
Edu sulle ilusa masina puhul, velg on ülikõva seal all
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
07.03.2006 at 17:49 |
|
Ram350 |
1968 Oldsmobile Delta 88
Ära siis jah päris molekulideks kisu, tahaks suvel ikka sõitmas näha seda BB-d. Oldsu mootorite kohta on tõesti väga vähe infi (442.com on üks parimaid) aga summit on näiteks paari aastaga palju juppe olds mootoritele lisanud. |
07.03.2006 at 18:19 |
|
SAUL |
1968 Oldsmobile Delta 88
Õnnitlused !!!
väga ilus oldsmobile. |
07.03.2006 at 18:30 |
|
Ri-Q. |
1968 Oldsmobile Delta 88
quote: Polkovnik: quote: 313kw: edu ja õnne omanikule!
palju sellel GM a-body big-blockil võimsust jagub kah?
310-390hp?
Tjah - ega ise ka 100% kindel pole.
Olen siin www.442.com materjalidega veidi tutvunud ja kõige tõenäolisemad on kaks varianti - 310hp või 365hp - mõlemaid pakuti ka Delta 88-tele.
Mõnda aega tagasi sattusin ühele Hollandi Oldsmobile fännide kodulehele, kus üks tegelane presenteeris oma sama aastakäigu autot - tema väitis võimsuseks 310hp.
Plaanis ongi hakata vähehaaval selgitama, millega tegu - materjali Oldsude kohta väga palju ei leidu..
Kui keegi omab mõne huvitava allika kontakte või muid huvitavaid andmeid siis oleksin väga tänulik.
Kui ma ei eksi, siis 310hp 455 peaks originaalis moodustama terviku 2-lõõrilise karburaatoriga.
Hoia teda siis hoolega ja jõudu ning meeldivaid töötunde Oldsi õigesse konditsiooni viimisel!
____________________________
REC
BB |
07.03.2006 at 18:48 |
|
Polkovnik |
1968 Oldsmobile Delta 88
quote: Ram350: Ära siis jah päris molekulideks kisu, tahaks suvel ikka sõitmas näha seda BB-d. Oldsu mootorite kohta on tõesti väga vähe infi (442.com on üks parimaid) aga summit on näiteks paari aastaga palju juppe olds mootoritele lisanud.
Enne järgmist sügist ei ole jah plaani midagi kapitaalset ette võtta.
Suvel tahaks ikka ringi müdistada
Mõned narmendavad kohad ja pisivead muidugi kuuluvad likvideerimisele.
quote: Ri-Q.:Kui ma ei eksi, siis 310hp 455 peaks originaalis moodustama terviku 2-lõõrilise karburaatoriga.
Hoia teda siis hoolega ja jõudu ning meeldivaid töötunde Oldsi õigesse konditsiooni viimisel!
Jah, nii ta on. Lisaks 2 lõõrilisele karburaatorile on 310hp mootoril teistega võrreldes madalam surveaste: 9 vs. 10.25.
Eks seal ole veel muidki erinevusi - single exhaust vs. dual, erinevad kaaned jne..
Reedel on plaanis natuke mootorit mööda roomata, siis ehk saab pildi selgemaks. |
07.03.2006 at 18:51 |
3 edits. Last edited 07.03.2006 at 19:31 by Polkovnik
|
Hellborn |
1968 Oldsmobile Delta 88
Õnnitlen pesuehtsa "Torque Monsteri" soetamise puhul!
____________________________
Harley 88"
Chevrolet M1028 379"
Buick Le Sabre Coupe 468"
Shvetsov ASh-62IR Radial Engine 1830"
NOTHING BEATS CUBIC INCHES --- BIGGER IS BETTER
FULL THROTTLE CLUB |
07.03.2006 at 20:28 |
|
MGartin |
1968 Oldsmobile Delta 88
Väga kihvt aparaat, hea valik, jõudu taastamisel!
____________________________
Pre-War to Post-War to Classic car
'60
'35
'28
'62
'63
'68
'46
|
07.03.2006 at 23:07 |
|
orikas3 |
1968 Oldsmobile Delta 88
Keeris paaki ja nael kummi. |
08.03.2006 at 06:41 |
1 edit. Last edited 08.03.2006 at 06:41 by orikas3
|
Bikerman |
1968 Oldsmobile Delta 88
See auto oli elusast peast oluliselt kõvem,kui pildil.
Mul sadamas hõbelõng rippus ,kui mõtlesin,et miks ise ära ei ostnud.
Et siis ülikõva auto-edu tegemisel. |
11.03.2006 at 22:49 |
|
Petruco |
1968 Oldsmobile Delta 88
Sadamas olid minu Riviera ja see Delta koos. Väärt masin tõesti, sai teist ka lähemalt vaadatud.
Jõudu kaasvõitlejale!! |
11.03.2006 at 23:51 |
|
Polkovnik |
1968 Oldsmobile Delta 88
quote: Petruco: Sadamas olid minu Riviera ja see Delta koos. Väärt masin tõesti, sai teist ka lähemalt vaadatud.
Jõudu kaasvõitlejale!!
Jõudu ka sulle!
Üks väike pilt ka seda illustreerima:
|
12.03.2006 at 00:22 |
|