Poster |
Message |
triinum |
Aidake noort hädalist!
Nimelt tahaks Saksast USA auto tuua, mõtlesin Pontiac Fiero peale, aga võtab palju bensu. Kas te oskate öelda, millised USA omadest oleksid ökonoomsemad või mida te soovitate. Ehk oleks mõistlik Fierol lihtsalt mootor nõrgema vastu vahetada. Igasugune abi on teretulnud. |
27.03.2006 at 18:53 |
|
Messer |
Aidake noort hädalist!
VAevalt sa sellist bensuökonoomset usakat leiadki. Võid ju leida mõne "ökoime" aga kas sellisel juhul enam usarauast juttu saab olla, vaevalt. Iseasi, et milleks sa seda usakat vajad, kas igapäevasõiduks või harrastusautoks?
Kui juba Fiero võtab sinu jaoks liialt nestet siis ehk mõttekam vaadata mõnd euro või japsi autot.
____________________________
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_293
Dodge Dart Swinger`73
Rebel by nature |
27.03.2006 at 18:58 |
|
mortx |
Aidake noort hädalist!
Fiero kütusekulu küll kommenteerida ei tea, kuid mootori nõrgema vastu vahetamine on juba keeruline. Karta on, et ega ökomat mootrorit kuskilt ei leia, eriti mis Fierole sobiks. Seega kehtib suuresti reegel, et USA autod ja ökonoomsus käsikäes ei käi.
____________________________
'88 Pontiac Firebird Trans Am 5.0L |
27.03.2006 at 19:06 |
|
minimum |
Aidake noort hädalist!
siiamaani on kõik, kes mootorit vahetanud, vahetanud suurema ja võimsama vastu...
aga keegi peab vastuvoolu ka ujuma
quad4 on vist väikseim mootor mida peale pandud ning mis väga hätta ei jää teel
iseasi, kust ja mis $$$ eest saada selline korralik mootor ning mis swap maksma läheb (eriti kui veel algaja)
kui see kütusekulu nii suur probleem tuleb ilmselt ühistranspordi peale mõelda
____________________________
- |
27.03.2006 at 19:19 |
|
Messer |
Aidake noort hädalist!
Samas, kui on huvi inimesel usakate vastu, ehk kannatab ta "õigesse usku" ära pöörata? Mida rohkem on teedel tõsist rauda liikumas, olgu siis aastaringselt või sooja/kuiva ilmaga, seda parem meile. Nii,et noored, V8 rules and fuck the fuel economy! :o)
____________________________
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_293
Dodge Dart Swinger`73
Rebel by nature |
27.03.2006 at 19:53 |
|
elektrik |
Aidake noort hädalist!
Arvestada tuleb ka sellega, et kõik mis sa paaki valad saab sealt ükskord otsa ka! |
27.03.2006 at 19:56 |
|
ervin |
Aidake noort hädalist!
igati põhjendatud küsimus, kusjuures, mida te ilgute. ma olen viimase nädala mustangiga ringi uhanud ja oleme ausad - senise 500kr nädalase bensuarve asemel 1000 annab tunda ja hakkab ära tüütama küll, kusjuures läbisõit on selle nädala jooksul oluliselt väiksem olnud kui muidu (aga samas, savi, järgmine nädal jõuab mu uus auto kohale nii et küll ma siis ökonoomitan )
teemasse ka.. ma ei usu, et fieroga samasse hinnaklassi võiks mingit ökonoomset usakat leida. ökonoomsus on ka võrdlemisi subjektiivne mõiste muidugi. mis puutub mootorivahetust ökonoomsema ja pisema vastu, siis ilmselt oleks mõttekam olemasolev tiptop korda teha ja sellega väiksem kütusekulu saavutada |
27.03.2006 at 22:29 |
|
Messer |
Aidake noort hädalist!
Absoluutselt ei ilgu, ple mõtteski olnud. Kui ikka TÕSINE huvi asja vastu, siis tuleb inimene vastu võtta ja heaks kiita. Asjalik inf igati abx.
No ntx enda liikuriga kippus kütusekulu olema sinna 15-25 vahemikku. Samas niipalju kui sõitsin kuival ajal...elamust jätkus üle talve ja ootan "ilasuunurgas" kuiva asfalti.
____________________________
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_293
Dodge Dart Swinger`73
Rebel by nature |
27.03.2006 at 22:38 |
|
ervin |
Aidake noort hädalist!
quote: Messer:
No ntx enda liikuriga kippus kütusekulu olema sinna 15-25 vahemikku. Samas niipalju kui sõitsin kuival ajal...elamust jätkus üle talve ja ootan "ilasuunurgas" kuiva asfalti.
nüüd läheb täitsa OT, aga ei saa mainimata jätta - ilus liikur on sul, messer |
27.03.2006 at 22:41 |
|
Messer |
Aidake noort hädalist!
Kummardab viisakalt:o) Ja millist häält veel teeb...jiiihaaaa;o))) Noh ühesõnaga, näpu annad, võtab käe, annad käe...saun läinud:o)))
____________________________
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_293
Dodge Dart Swinger`73
Rebel by nature |
27.03.2006 at 22:44 |
|
tfr |
Aidake noort hädalist!
quote: triinum: Nimelt tahaks Saksast USA auto tuua, mõtlesin Pontiac Fiero peale, aga võtab palju bensu. Kas te oskate öelda, millised USA omadest oleksid ökonoomsemad või mida te soovitate. Ehk oleks mõistlik Fierol lihtsalt mootor nõrgema vastu vahetada. Igasugune abi on teretulnud.
Tähendab, kõigepealt tuleks endale selgeks teha kolm asja - eesmärk, nõudmised ja võimalused. Nagu ma aru saan, siis eesmärgiks on USA auto, nõudmiseks on ökonoomsus, võimalusi ma täpselt ei tea, aga Fierod on mobile.de-s ca 2000-3000 EUR suurusjärgus, seega ilmselt räägime sellistest summadest.
Nüüd tuleks hakata neid kolme veidi täpsustama.
Algatuseks olulisimast ehk eesmärgist - kui Ameerika auto see olema peab? Kui lihtsalt päritolust piisab, siis Ameerika auto on ka Dodge/Chrysler Neon - 2000-2500 euro eest paistab saama üsna korraliku 96-97 eksemplari. 1.8 või 2.0 mootoriga, mis ilmselt rahuldab ka ökonoomsusvajadused.
Vajaliku ökonoomsuse ja rahaliste võimaluste kohta võiks muidugi ka täpsemat infot jagada, siis me oskame ehk paremini soovitada. Sest ma arvan, et R4 Fiero võib korras mootori ja rahuliku sõidustiili korral täiesti ökonoomne auto olla.
Aga üks on kindel, see "vahetame mootori lahjema vastu" plaan mata kohe ja sügavale maha. Sellise asja eelarve on mõistlikult tehes minimaalselt 20-25000 krooni - selle raha eest saab kas väga jupp aega veidi kütusenõudlikuma autoga sõita või siis tasub selle võrra kallim auto osta. |
28.03.2006 at 00:26 |
1 edit. Last edited 28.03.2006 at 00:27 by tfr
|
alarmees |
Aidake noort hädalist!
Öko ameeriklane? Geo Metro näiteks |
28.03.2006 at 07:34 |
|
kenu |
Aidake noort hädalist!
Kust otsast võtab Fiero palju bensiini?
Olen ise 2,8V6 jälginud -- rahulikul maanteesõidul tuleb 9--10l/100km lahedasti toime (tehas pakub 8,7). Linnas muidugi rohkem. Nojah, ikka korralikult vajutades, tõesti 25 l/100, aga see on juba teine teema.
Kui Fiero pentsukulu tundub suur, siis tuleb usaka mõtted maha matta ja vaadata vaegmootoriga japside poole. Või siin usakorea värdristsugutiste peale Chevrolet lanos, aveo jne
Fiero mootoriswapi mõte on jama, sinna on väga raskem idagi vahele aretada. (kuigi erilised fanatid on ka seda teinud, aga teises suunas). |
28.03.2006 at 08:11 |
|
Fog |
Aidake noort hädalist!
Fiero nagu iga teise masina küttekulu on ruutvõrdelises seoses jala raskusega.
Olen saanud 8,8 maanteel, ja samas olen saanud paagiga(30l) 120 kilomeetrit.
Samas praegune juust(mida võib võrrelda 95.. "usa" 2.0 AT masinatega) võtab maanteel 9, linnas 16
Rahakott neil kahel vahet ei näe, bena kulub samapalju, see mis fierole juppidesse läks iga kuu, läheb praegu liisingusse.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
28.03.2006 at 09:51 |
|
Olds |
Aidake noort hädalist!
mis nali see jälle on? Ausalt...kindlasti on siin inimesi, kes kommenteerivad minu postitust ilkumiseks, aga andke andeks- ökonoomsemat USA "rauda" on suht-koht raske leida või mis, eriti veel arvestades summat, mis välja käidi?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
28.03.2006 at 10:03 |
1 edit. Last edited 28.03.2006 at 10:06 by Olds
|
bels |
Aidake noort hädalist!
chevrolet spark ju väga ökonoomne liikur....
ja saksa pole ka vaja minna. kodanik minimumil nii eeskujulik liikur müügis.
____________________________
Ford Explorer |
28.03.2006 at 15:38 |
1 edit. Last edited 28.03.2006 at 16:39 by bels
|
Maik |
Aidake noort hädalist!
ohoh, tqhq on uue suuna võtnud, miskipärast on mul hästi palju erinevaid lauseid siit foorumist meeles,et usakas (st. suur mootor) on ökonoomne ja ei võtta peaaegu üldse rohkem,kui suvaline saksa japs misiganes auto
truth is out there ...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
28.03.2006 at 16:39 |
|
triinum |
Aidake noort hädalist!
suur aitäh abi eest! Olen siiski USA sportautode poolt ja ei tahaks eriti mingit Civicut nüüd ka ökonoomsuse pärast. Olen kuulnud jutte et Fiero võtab 12 sajale linnas, aga kui siin keegi ütles, et 8,8, siis vist elab ka üle... Samas muidugi võimalused on suht kesised, aga ringi tahaks vuhada palju!! |
28.03.2006 at 16:47 |
|
minimum |
Aidake noort hädalist!
quote: triinum: Olen kuulnud jutte et Fiero võtab 12 sajale linnas, aga kui siin keegi ütles, et 8,8, siis vist elab ka üle...
loe nüüd uuesti tegelaste kommentaare ja mõtle vähe. teiseks näita liikurit, millega üldse linnas alla 10 sajale saaks?
kui finantsiliselt see küttekulu on nii valus teema, siis ilmselt tuleb sellest mõttest loobuda või lükata edasi kuniks suudad seda lõbu endale lubada
kolmandaks, samuti finantsteemadel - mida odavama ostad, seda rohkem läheb raha juppidele. Fiero pole ka mingi imeasi, mis 20 aasta vanusena kuskilt otsast ei laguneks (eriti arvestades kohalike teede olusid ning kliimat)
____________________________
- |
28.03.2006 at 17:05 |
|
riitus |
Aidake noort hädalist!
Fierod on 2,5l ja 2,8l Igaljuhul soovitan 2,8 kuid 2,5 võtab veidi vähem bena. samas 2,8 on töökindlam ja kestab.
Hilisemate kulude kokkuhoiiumõttes soovitab 2,8 mootorit.
Oma Grand am-ile panin 2,8 peale ja olen rahul, sest iga silindri lisamisega läheb tuju rõõmsamaks kõrv puhkab seda rohkem mida lähemale v8-le jõuuad
Ära selle fiero bensukulupärast kyll põe.
Kogu julgust ja too ära |
28.03.2006 at 17:06 |
|
mortx |
Aidake noort hädalist!
quote: Inferno: ohoh, tqhq on uue suuna võtnud, miskipärast on mul hästi palju erinevaid lauseid siit foorumist meeles,et usakas (st. suur mootor) on ökonoomne ja ei võtta peaaegu üldse rohkem,kui suvaline saksa japs misiganes auto
truth is out there ...
Asjal on kaks tahku, V8 mootorid võivad üsnagi ökod olla kui kergemalt pedaali vajutada. Minu 5L Fire keskmiseks kütusekuluks on ka 12/100km, seda nii maantee kui linnas sõitu suht pooleks. Teine külg on see, et vaevalt keegi sellist masinat ainult vaikseks kulgemiseks soetab. Vahepeal tahaks V8 õiget mürinat kuulata, olgem ausad, kui auto on terve talve puhanud, siis suvel tahaks seda mürinat igal võimalusel nautida. Sel juhul räägime juba teistest numbritest.
____________________________
'88 Pontiac Firebird Trans Am 5.0L |
28.03.2006 at 18:31 |
1 edit. Last edited 28.03.2006 at 18:32 by mortx
|
triinum |
Aidake noort hädalist!
Huvitav, kas nad Fierosid nelja uksega ka tegid? |
28.03.2006 at 18:40 |
|
Taurus_93 |
Aidake noort hädalist!
Kahjuks mitte, kuigi see oleks päris huvitav masin tulnud...
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
28.03.2006 at 18:43 |
|
zeke |
Aidake noort hädalist!
Iga natukeni võimsam ja vanem auto võtab linnasõidul ikka 12l ära kui just allamäge ei ela. Kui on kindel soov saada ökonoomne tagaveoline tagamootoriga auto siis osta Toyota MR2 mk1. Miks ajada mingit tahan võimsat USA sportautot hiiglasliku mootorit ja tonnide viisi momenti ja seda kõike 7liitriga sajale linnas. Kui küttekulu on argument nr 1 siis tuleb vaadata siiski alla 2 liitriste jaapani autode poole. Ökonoomne sportlik auto on veel MX-5. Üks esimesepõlvkonna oma on leedu BRC's 2800 euriga müüa.
____________________________
MX-5, 116 |
28.03.2006 at 19:12 |
|
minimum |
Aidake noort hädalist!
quote: triinum: Huvitav, kas nad Fierosid nelja uksega ka tegid?
&(
tegelikult leidsin küll ühe öko 'usaka' mis linnas/maal alla 10 sajale hakkama saab
peaks olema sobilik liikur driver'ile
____________________________
- |
28.03.2006 at 19:20 |
|