Poster |
Message |
deville78 |
autosuvila sisu ümberehitus
Teab ehk keegi pajatada.. kas meil keegi autosuvilate (paatide) mööbliga tegeleb...või lausa jooniste järgi uued kapid,voodid sisse valmis ehitab? |
12.04.2006 at 15:15 |
|
siimaksli |
autosuvila sisu ümberehitus
quote: deville78: Teab ehk keegi pajatada.. kas meil keegi autosuvilate (paatide) mööbliga tegeleb...või lausa jooniste järgi uued kapid,voodid sisse valmis ehitab?
Mul õemees tegeleb puiduga.Ta on teinud suurtesse kruiisi laevadesse mööblit.Äkki saad kaubale.Ta nimi on Mart Pajuste telefon 5030703 |
12.04.2006 at 19:20 |
|
rrrr |
autosuvila sisu ümberehitus
Suvilates käib hästi kerge mööbel, mis on valmistatud õhulistest vineeri kilpidest. Siiani olen näinud meie mööbli tegijate poolt tehtud mööblit, mis on tehtud tavalisest mööbli valmistamiseks kasutatavast materjaalist, aga see on võrdlemisi raske. Kruiisi laevadel ei ole see kapi kaal nii oluline, kui suvilas või matkaautos.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
12.04.2006 at 19:56 |
|
deville78 |
autosuvila sisu ümberehitus
quote: siimaksli: quote: deville78: Teab ehk keegi pajatada.. kas meil keegi autosuvilate (paatide) mööbliga tegeleb...või lausa jooniste järgi uued kapid,voodid sisse valmis ehitab?
Mul õemees tegeleb puiduga.Ta on teinud suurtesse kruiisi laevadesse mööblit.Äkki saad kaubale.Ta nimi on Mart Pajuste telefon 5030703
tänud,uurin asja! |
13.04.2006 at 09:05 |
|
deville78 |
autosuvila sisu ümberehitus
quote: rrrr: Suvilates käib hästi kerge mööbel, mis on valmistatud õhulistest vineeri kilpidest. Siiani olen näinud meie mööbli tegijate poolt tehtud mööblit, mis on tehtud tavalisest mööbli valmistamiseks kasutatavast materjaalist, aga see on võrdlemisi raske. Kruiisi laevadel ei ole see kapi kaal nii oluline, kui suvilas või matkaautos.
eks see kaaluvahe lähe suureks küll kui ikka mitu kena kappi lauda sisse ehitada....Tea kas sellist õhukest ja samas tugevat puiduplaati ka meil poodides olemas on..küsisin korra K-Rautast kuid seal vennike kehitas õlgu?? |
13.04.2006 at 09:08 |
|
PlyVal64 |
autosuvila sisu ümberehitus
Deville, moodsate(ja kallite) suvilate ja jahtide "puidust" sisud tehakse hoopis teiste tehnoloogiatega, kui tavaline tubane mööbel. Need on erinevate plastide baasil valmistatud vahusarnased tahvlid, millele on peale liimitud spoon. Ülikerge ja väga tugev. Tehnoloogia sarnane kunagistele "soome" angaaride seinapaneelidele. Too kerge puitlaast või puitkiudplaat ei ruuli üldse, laguneb sõites kiiresti.
Mina vaataksin täna hoopis ProPlastikusse ja sealt vaht-PVC plaatide poole. Siis otsiks kolmekihilist vineeri ja liimiks need omavahel kokku. Nii saad ülitugeva, töödeldava, kerge ja ilmastikukindla ilusa materjali. Kui puhas puit ei ole eesmärk, siis saab uue sisu ka niisama üle värvida. Saepuruplaat pole ju midagi muud, kui paberiga kaetud pressitud "käkk". Miskit pole teha, pinnakattega plastid vallutavad maailma. Tammepuu ja mahagon täispuiduna jäävad siiski eelmistesse sajanditesse. |
13.04.2006 at 10:57 |
|
Ropka |
autosuvila sisu ümberehitus
täispuiduga on ka see lugu, et niiskust saades kipuvad pisut kõveraks minema, just sellised paneelid/tahvlid mis ei ole kõvasti kinni/toetatud nagu kapiuksed, luugid jms.
probleemiga silmitsi praegu. |
13.04.2006 at 11:18 |
|
spark |
autosuvila sisu ümberehitus
Parmet müüb sellist asja- kahe alumiinumlehe vahel on PVC, sellele peaks saama ka spooni peale liimida, rääkimata aaderdusest!
ehk on abiks - sai ehitusmessil käidud |
13.04.2006 at 11:33 |
|
margus61 |
autosuvila sisu ümberehitus
Ehitaja suhtes võid proovida Arpeli Peetriga konsulteerida. Ise ta on tehnikale lisaks ka väliskestasid ja mädanenud karkasse üles ehitanud. Äkki oskab sisu tegija juurde juhatada või teeb ise. Telefon on tal kodukal kontakti all. |
13.04.2006 at 12:22 |
|
hunt |
autosuvila sisu ümberehitus
Äkki sobib materjaliks naturaalspooniga MDF, müüb näit. Ecodekoor, asub end. Dvigateli territooriumil. Sellest tehakse näit. popimaid lükandustega kappide uksi. Hind pole ka paha, lisaks saad tellida detailid mõõtu lõigatuna.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
13.04.2006 at 22:25 |
|
deville78 |
autosuvila sisu ümberehitus
Tänud kõigile kes viitsisid arvata...kui parima variandi leian siis annan ka siin teada. |
17.04.2006 at 10:25 |
|
quattromees |
autosuvila sisu ümberehitus
quote: hunt: Äkki sobib materjaliks naturaalspooniga MDF, müüb näit. Ecodekoor, asub end. Dvigateli territooriumil. Sellest tehakse näit. popimaid lükandustega kappide uksi. Hind pole ka paha, lisaks saad tellida detailid mõõtu lõigatuna.
MDF pole haagissuvila mööbli materjalina hea, sest on raske ja samuti niiskuskartlik ning vibratsiooniga loksuvad kruvipesad suureks. PVC, vineer jms oleks teema...
____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi |
17.04.2006 at 23:29 |
|
deville78 |
autosuvila sisu ümberehitus
Nii...nädalake möödas ja mingi pilt hakkab kujunema ....ühe "ikarus"tüüpi bussi sisustamine läheb meie vabariigis maksma 50 000 kuni 500 000 eeku ja kusjuures lähteülesanne on mitte vääga keeruline: duss,wc,4 magamisaset,kööginurk..küsiksin veelkord ehk teab keegi veel soovitada kohti/inimesi kes antud töödega hakkama võiks saada..info eest tänulik...kui inf viib tegudeni siis tasuks mitte ainult kast õlut vaid midagi enamat... |
26.04.2006 at 21:16 |
|
PlyVal64 |
autosuvila sisu ümberehitus
Deville, Sa pole täpsustanud vahendit, mille sisse tuleb see ehitada. See on oluline info ja sellest sõltub nii hind kui ka teoreetiline teostaja. Alumiinium jms. kergmetall ei ruuli.
Kui on tegu "putkaga", siis on materjali kaal oluline ja asi kindlasti kallim. Van, Ram, Ikarus, Paz jne ehk rauast sõiduvahendid, seal julgeks suvalist puutöökoda soovitada. Tegelikult julgeks soovitada DIY, kui käed otsas ja tööriist näppude vahel püsib. 50K ei olegi nii palju, kui osta lisaks materjalile veel ka veesüsteem tankiga, boiler, septitank, pott, kraanikausid, pliit, gaasisüsteem jne. No ja siis teoreetiliselt veel ka küttesüsteem, ei tulegi ainult nende ostmiseks 50K rahast välja. Ehk: odavam on minna ja osta miski kasutatud vagun platsilt ja sellest sisu muusse aparaati visata.
Mereasjade odavaimad umbmäärased hinnad on sellised: veetank, pehme kott 50 l 80 eur, kuumavee boilerid 15 l alates 300 eur, küte kõige odavam Wallase 1300 u. 560 eur, pliidi moodi asi ühe auguga 200 eur(gaasisüsteem lisaks), väike keemiline WC u. 130 eur jne. Kui osta kõige väiksemad ja odavamad, läbi neti ja otsida allahindluseid, siis võib 2000 euroga ainult TEHNIKA kokku saada.
edit: koledad kirjavead |
27.04.2006 at 01:17 |
1 edit. Last edited 28.04.2006 at 00:28 by PlyVal64
|
prijuhin |
autosuvila sisu ümberehitus
Tegelen ise puiduga ja kunagi omal algatusel valmistanud ühe lihtsalt ööbimiseks/söömiseka kohandatava 4 kohalise käru.
Materjalidest:
Mdf-il on teine variant ka adf-i näol. Üks neist niiskuskindalm lihtsalt. Olen teinud mõlemaga katseid, et leotanud kohe otsese vees ja ei lähe nad paksuks midagi. Eluruumist basseisi ei saa ju kunagi. Materjali miinuseks on raskus. Olulselt raskem kui sama paks vineer.
Kui on eesmärk, et nähtavad pinnad peavad olema naturaalne puit siis kaetud (spoonitud) õhuke vineer või puitlaastplaat (mitte kiudplaat) on variandid. Õhukest vineeri pannakse kokku näiteks veedritega. Kappi vinklis hoiab niiehknaa tagasein või kinnituskoht sõiduriista seinal. Seega ei pea küljematerjal väga paks olema. Oletan, et 1 cm paks materjal annab ka kapiks teha. |
27.04.2006 at 11:50 |
|
anti |
autosuvila sisu ümberehitus
Aga tee sisu originaalsem ja kergem. Proplastik müüb alumiiniumprofiile ja kergplaste igasuguseid, idee järgi saaks vägagi kerge ja originaalse lahenduse luua. |
27.04.2006 at 12:26 |
|
deville78 |
autosuvila sisu ümberehitus
veduk/raam oleks 11m pikk MB 170 kw...ilmselt saab seal ka raskemaid materjale kasutada. Idee on oleks teha sellest üks teenindus buss kus 60% pinnast oleks sisustatud mõne riiuli/kapiga mis kinnituvad lakke/seina ja 40 % siis jääks muule (wc,duss,köök ja magamisasemed) hetkel on küte lahendatud webastoga mis kütab lahkelt ära kogu bussi..lahendada tuleks vee ja elektriasjad... |
27.04.2006 at 13:27 |
|
kalev35 |
autosuvila sisu ümberehitus
Continental Mark II omanik ehitab oma vajadustele vastavat.
Vaguni vedamiseks leidis ka äärmiselt sobiva auto.
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
27.04.2006 at 18:08 |
|
PlyVal64 |
autosuvila sisu ümberehitus
11m pikk M-B, sinna kannatab juba tõsisemat materjali sisse panna. Näiteks toda uut pressitud puitplaati... mis iganes selle nimi on. Selline bussi ehitamine oleks päris põnev projekt ... mõnele tisleritöökojale või . Kunagi noores eas sai kord pisut ühes sellises osaletud. Pukserite ja traalide roolimajad ning salongid ei lähe arvesse Seega äkki otsid mõne pisikese maal asuva puutöömehe? Tegelikult saab sellise bussi sisu ära teha ka siis, kui olemas vaid plaatsaag, tikksaag, paksusmasin, mõned pikad pitsid, drell, suur sile töölaud ja pisike keevitus. |
28.04.2006 at 00:47 |
|
deville78 |
autosuvila sisu ümberehitus
quote: PlyVal64: 11m pikk M-B, sinna kannatab juba tõsisemat materjali sisse panna. Näiteks toda uut pressitud puitplaati... mis iganes selle nimi on. Selline bussi ehitamine oleks päris põnev projekt ... mõnele tisleritöökojale või . Kunagi noores eas sai kord pisut ühes sellises osaletud. Pukserite ja traalide roolimajad ning salongid ei lähe arvesse Seega äkki otsid mõne pisikese maal asuva puutöömehe? Tegelikult saab sellise bussi sisu ära teha ka siis, kui olemas vaid plaatsaag, tikksaag, paksusmasin, mõned pikad pitsid, drell, suur sile töölaud ja pisike keevitus.
ja palju,palju aega oleks tarvis..aga jah, otsin siin juba mõnda aeg- aga raske leida TÖÖmeest...kes oskaks, sellel tööd ees ja kellel tööd ees pole, see ilmselt poe taga kastil istub..aga millise poe teaks siis läheks ja raputaks üles!! |
28.04.2006 at 08:05 |
|
deville78 |
autosuvila sisu ümberehitus
Ja siit siis üleskutse: "Kas on mõni/paar töömeest leida kes võtaks ette 11 meetrise bussi sisu ehitamise....ehk on kellelgi vend, onu mis iganes tuttav kes parasjagu ripakil ja just sellise tööga hakkama saaks!? Kui projekt huvi pakub siis täpsemad tööülesanded saab maili teel. Buss ootab.. millise töökoja/garaazi ette sõita !" |
28.04.2006 at 08:12 |
|
Pedaal |
autosuvila sisu ümberehitus
Kui EI käiks tööl ja istuks kodus siis võiks ju mõelda aga see on siis kui ......
Hetkel hakkab oma "projekt" valmis saama ja tqhq raffas kui usa asjades kodus olev peaks / võiks aru saada millega on tegemist - vihjaks et on olnud väga pop asi 1930 ja edasi .... siis millalgi väga kadunud teema ja nüüd 1990 ndate lõpust uuesti populaarsust koguv kui vana asi uues kuues. Lisaks siis kogu ameerika pindadel alaskast kuni peris alla välja on tehtav ja nähtav ka subjekt austraalias, inglismaal ehk varsti ka eestis (kui onud ARK-is on heas tujus) ja teadaolevalt on üks valmimas ka soomemaal
rohkem pilte tööprotsessist
http://pg.photos.yahoo.com/ph/kass_albert/album?.dir=3227&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//pg.photos.yahoo.com/ph/kass_albert/my_photos
vastus vihjele: teardrop trailer
edit: kunagi tahaks ka õigest rahvusest vedajat sinna ette saada. |
28.04.2006 at 08:36 |
1 edit. Last edited 28.04.2006 at 08:39 by Pedaal
|