Poster |
Message |
diabolos |
K: Chevy van 6.2D elektriprobleem
Küsimus siis, et kelle poole Tartus pöörduda. Van ei soovi käima minna ja eeldatav põhjus elektris. Mööda linna ei tahaks bussi vedama hakata, nii et see inimene võiks kohapeale tulla. Oskab keegi soovitada. Kui keegi arvab, et oskab neti kaudu aidata, võin probleemist pikemalt ka pajatada. |
22.04.2006 at 15:27 |
|
kefka |
K: Chevy van 6.2D elektriprobleem
quote: diabolos: Küsimus siis, et kelle poole Tartus pöörduda. Van ei soovi käima minna ja eeldatav põhjus elektris. Mööda linna ei tahaks bussi vedama hakata, nii et see inimene võiks kohapeale tulla. Oskab keegi soovitada. Kui keegi arvab, et oskab neti kaudu aidata, võin probleemist pikemalt ka pajatada.
Räägi asjast.
____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30 |
22.04.2006 at 20:45 |
|
diabolos |
K: Chevy van 6.2D elektriprobleem
Noh, seisis kaks kuud. Vahepeal sai uus küttepaak alla pandud ja nüüd õhk vahel. Aga käivitades isegi ei luba mitte. Kui õhupuhastist kütet peale valada ja starterit anda, peaks vähemalt mõned süttimised silindrites ju tekkima.
Suretus on süütelukust eraldi nupu alla viidud. Jutmed lähevad kapoti all mingi releeni. Kättpidi kusagile vahele ka eriti ei mahu. Kuna käivitades veab mootorit ringi aga see ka kõik, siis selline tunne et suretus peal. Muidugi võin ka eksida. Suretuse teooriat toetaks see ka, et suunatule relee ja mõne muu vidina lahtikiskumisel leidsin neist hulga roostet. Kusagile ehk niiskus vahele roninud ja ei anna ühendust. Mis sellised kriitilisemad kohad võiksid olla, mis käivitumist takistavad?
Küsimused siis järgmised. Mis ahel loogiliselt võttes katkestatud on, et nn suretus tekitada. Ehk siis mis jutmed 4tk sinna releesse tulevad? 1 siis lüslitist ja 1 peaks nähtavasti mass olema. Kaks ülejäänut omavahel otse kokku keerata? Mis tingimustel üldse diiselmootor starterit andes ei luba. Seda eeldusel, et mootor kapitaalselt remonti ei vaja. Kuna vahepeal masin seisnud, siis süüde vms ei tohiks küll nii valeks minna, et ei käivitu.
Nii oskab keegi midagi öelda selle peale?
Niipalju siis veel, et masin aastast 88. |
22.04.2006 at 21:09 |
2 edits. Last edited 22.04.2006 at 21:16 by diabolos
|
Fog |
K: Chevy van 6.2D elektriprobleem
keera pihust küljest disla survetorud natuke lahti, lase abilisel ringi kedrata mootorit starteriga, kui "lekkima" hakkab, keera lekkiv kinni. Tee seda niikaua kui kõik on korra "lekkinud".
Nagu füüsikatunnist teada siis vedelikku on suht raske kokku suruda, kuid õhku suht kerge. kui õhumull on jõudnud kõrgsurvetorudesse, siis kõrgsurvepump tegeleb vaid selle õhumulli kokkusurumisega ja rõhk ei jõua piirini millel pihustid avanevad(tänu sellele ei tule ka õhumull välja sealt kaudu).
Edit: minu 2 senti, ma pole mehhaanik eda midagi, aga ühe 1.9d vag-i mootorit olen vahetanud ja just nii käima saanud.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
22.04.2006 at 21:16 |
1 edit. Last edited 22.04.2006 at 21:18 by Fog
|
kefka |
K: Chevy van 6.2D elektriprobleem
nii,sellest releest ei tea midagi ,aga pumba peal on klapp ,millele tuleb süütega vool12v.proovi kasvõi proovilambiga,kas sinna tuleb 12v,kui ei siis võtad aku pealt otse(ajutiselt).see ongi see magnetklapp mis suretab mootori.
järgmine asi on eelsüüte küünlad,kui need on rivist väljas(läbipõlenud),siis ka auto ei käivitu.neid kontrollitakse ka 12 v ga.võtad aku pealt pika juhtmega 12v , proovid kas eelsüüte küünla ja juhtme vahel on säde(tarbib voolu).kui ei siis vaja uued panna.
____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30 |
22.04.2006 at 21:27 |
|
Fog |
K: Chevy van 6.2D elektriprobleem
quote: kefka:
...neid kontrollitakse ka 12 v ga.võtad aku pealt pika juhtmega 12v , proovid kas eelsüüte küünla ja juhtme vahel on säde(tarbib voolu).kui ei siis vaja uued panna...
Tegelikult on asi veel nii et eelsüüteküünlad kuumenedes paisuvad ning võivad sellega kontakti katkestada. Parim kodune proovimismeetod on:
Keera maha, pista ots 2mm õlisisse, anna voolu, kui suudab õli ära "aurustada", on korras.
Ettevaatus: hoida selle testi ajal neid tangidega mitte näppudega.
Testri olemasolul saad proovida ka peal olles neid, ühenda läbi ampermeetri umbes 3-5 sekundiks nad. kui koguaeg on vool olemas, on korras.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
22.04.2006 at 21:38 |
1 edit. Last edited 22.04.2006 at 21:39 by Fog
|
kefka |
K: Chevy van 6.2D elektriprobleem
quote: Fog: quote: kefka:
...neid kontrollitakse ka 12 v ga.võtad aku pealt pika juhtmega 12v , proovid kas eelsüüte küünla ja juhtme vahel on säde(tarbib voolu).kui ei siis vaja uued panna...
Tegelikult on asi veel nii et eelsüüteküünlad kuumenedes paisuvad ning võivad sellega kontakti katkestada. Parim kodune proovimismeetod on:
Keera maha, pista ots 2mm õlisisse, anna voolu, kui suudab õli ära "aurustada", on korras.
Ettevaatus: hoida selle testi ajal neid tangidega mitte näppudega.
Testri olemasolul saad proovida ka peal olles neid, ühenda läbi ampermeetri umbes 3-5 sekundiks nad. kui koguaeg on vool olemas, on korras.
mul sama mootoriga küna,no igaks juhuks küll ei viitsi ega taha neid maha keerata.need on parajas p...es ,eriti vanil.
____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30 |
22.04.2006 at 21:43 |
|
diabolos |
K: Chevy van 6.2D elektriprobleem
Suured tänud igastahes, eriti selle magnetklapi vihje eest. Eelsüütekate kohta niipalju, et ise olen kontrollinud neid takistust mõõtes, imo kõige lihtsam viis ja üldisest olukorrast annab hea ülevaate. Kui kellelgi vastuväiteid sellele meetodile, siis öelge aga. Vani puhul jah neid küünlaid ikka paras keberniit sealt maha kruttida. Homme siis uurin, kas saab käima. |
22.04.2006 at 23:01 |
|
|