Poster |
Message |
taaniel |
'98 Intrepid
Võrus nimetatud isend müügis. 3,2 mootor. Seest näeb välja nagu chrysler?!?!Oskate kommenteerida varuosade hindasid, kättesaadavust ja auto kvaliteeti.
Väljast isuäratav auto kõikide vajalike lisadega aga lambist ei tahaks Võrru kulgeda.
On keegi ehk nimetatud liikurit lähemalt uurinud? Ka mootori vastupidavuse kohta ootaks infi.
Tänan ette. |
12.07.2006 at 23:42 |
|
rrrr |
'98 Intrepid
Kuulutus konkreetsest isendist ise siin
Search pakub tagasihoidlikult:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8927
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=17643
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=11000&page=1
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=14188
ja lisaks ka Consumer Guide- ehk on abiks.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
13.07.2006 at 01:02 |
|
epsum |
'98 Intrepid
rrrrr, sa viitasid vana keremalliga interpid/vision/newyorker/lhsi kohta, aga 98 interpid peaks juba olema uuema kerega, ehk siis 300M/concorde lähisugulane. |
13.07.2006 at 07:58 |
|
pisike99 |
'98 Intrepid
Neil pole muud vahet peale esi ja tagaotsa disaini. 3,2 on hea ja vastupidav, 2,7 aga mitte, niisiis on pakutav õige mootoriga.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
13.07.2006 at 09:39 |
|
Maik |
'98 Intrepid
Kuidas on sellisel autol rehvi ja tuulemüraga ? Väljast näeb tõesti väga ahvatlev välja, eriti, kui natuke ümber teha, sisu paistab samas jama olevat nagu ikka.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
13.07.2006 at 13:36 |
|
Madman |
'98 Intrepid
Tehnika peaks sama jah olema kui 300M aga minu arust on Chrysler ilusam nii seest kui väljast. Esimese hooga panin tähele et Dodge'l ei ole esitulepesureid. Hindadest: näiteks esiamort oli 2000.- eeki.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
13.07.2006 at 13:50 |
|
mrtn |
'98 Intrepid
300M on nö near-luxury class ja selle sõsarmudelite seeria kallimast otsast, intrepid vastupidi - odavbränd nagu ta on. |
13.07.2006 at 13:56 |
|
Taurus_93 |
'98 Intrepid
Tuulemüra ei ole autos. Rehvimüra on valjem sees kui mõnes vanas hondas. Nõrganärvilistel hakkab pea valutama juba 50 km otsa korral. Tulepesureid ei ole ühelgi selle perekonna usa variandil. Eurot tehti ainult 300m minumeelest. Usas on see kõva tuuningu sõna kui paned 300m`ile euro stange tulepesuritega.
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
13.07.2006 at 14:16 |
|
taaniel |
'98 Intrepid
Tuleb ikka Võrru sõita. Rehvimüra pole argument, kuna on kergelt kõrvaldatav. 300M on kvaliteetne masin, loogiliselt võttes siis Intrepid ka. Peaasi, et varuosade hinnad jaguari klassist pole.
Ma küll ei näe, et siin välimuses midagi muutma peaks.
Autoost on enivei kompromiss, või on keegi leidnud täiusliku mudeli, mis on talle taskukohane.... |
13.07.2006 at 14:36 |
|
epsum |
'98 Intrepid
Enne võrru minekut palu vin kood saata ja lase carfaxist läbi, võibolla polegi mõtet sinna seda vaatama sõita...
|
13.07.2006 at 14:55 |
|
taaniel |
'98 Intrepid
Hea point.
Mail saadetud.
Uskumatu kuidas vahel lihtsate asjade peale ise ei tule...
Tänud. |
13.07.2006 at 20:34 |
|
mr. RocknRoll |
'98 Intrepid
Huvitav, kuidas kvalitedi vahe suts vanema STS-ga on? Samuti varuosad ja nende hinnad?
____________________________
44269 |
13.07.2006 at 22:29 |
|
Taurus_93 |
'98 Intrepid
300M-i varusosad on väga soodsad. Ja neid tuleb osta esindusest (Silberauto), mitte us ega top partsudest. Silberis on jupid keskmiselt 20% odavamad ja kohe olemas või tulevad kahe päevaga. Partsudest tuleb kallim, minimaalselt kaks nädalat lubavad, aga ikka tuleb mingi vale jupp või on kuhugi ära kadunud. Omad kogemused 3 aasta jooksul. Viimane näide õhufilter: silber 220.- ; top 240.- ; taket 390.- ; us- andmebaas oli maas, ei saagi.
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
13.07.2006 at 22:48 |
|
taaniel |
'98 Intrepid
Jep,
STS vs. concorde/300M/intrepid on hea küss. Hinna, varustuse ja muu sobivuse poolest konkureerib STS ka. |
14.07.2006 at 07:38 |
|
Taurus_93 |
'98 Intrepid
Kui elekter välja arvata, siis 300M on ülilihtsalt ehitatud. Suva handimanni mutrivõtmete komplektiga saab remondi tehtud. Elektrist ei tea kuna seda ei ole vaja remontida olnud. Remonud olen ainult silladetaile, mis tallinnas on ka loomulik
Esi rattalaager umbes 2000.- ; alumine õõts koos sarniiri ja puksigaja poldi ja mutriga u. 1600.-; esisilla kõik puksid kokku 3500.- (amordi padjad, stabika puksid, reaktiivvarda puksid, sisemiste rooliotste puksid) Kdus vahetab need päevaga ära, kui õlle kah kõrval
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
14.07.2006 at 09:14 |
1 edit. Last edited 14.07.2006 at 09:15 by Taurus_93
|
Olds |
'98 Intrepid
quote: Taurus_93: 300M-i varusosad on väga soodsad. Ja neid tuleb osta esindusest (Silberauto), mitte us ega top partsudest. Silberis on jupid keskmiselt 20% odavamad ja kohe olemas või tulevad kahe päevaga. Partsudest tuleb kallim, minimaalselt kaks nädalat lubavad, aga ikka tuleb mingi vale jupp või on kuhugi ära kadunud.
Kas ongi nii? Hea kui on asjatundjaid
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
14.07.2006 at 09:58 |
|
Taurus_93 |
'98 Intrepid
Äkki on viga just 300M juppides, muude markide kohta ei oska midagi õelda...
____________________________
Cadillac STS 3,6 05´
Subaru Outback 2.5 AWD 07´
Ex: Taurus LX 93´ (4 tükki oli neid lausa)
Ex: Chrysler 300M 00´
Yamaha YZF-R6 |
14.07.2006 at 10:07 |
|