Poster |
Message |
peep Moderator |
Open Track teemad
Kuna OT kodulehel on kogu aeg figureerinud kuupäevana 23, siis otsustasin muudatusest koheselt teada anda, et huvilised teaksid arvestada.
Regamine algab ja ülejäänud info tuleb millalgi järgmisel nädalal. Plaanis on shikaaniga suur ring. |
30.08.2006 at 15:41 |
1 edit. Last edited 05.09.2006 at 21:38 by peep (Moderator)
|
devilc
Moderator |
Open Track teemad
Nüüd ka kodukal õige kuupäev. |
01.09.2006 at 08:51 |
|
BlueStang |
Open Track teemad
Teoreetiline küsimus - kuivõrd sel aastal enam väikest ringi tulemas pole, siis: Mis oleks võrreldav ringiaeg suurel, shikaaniga ringil väikese ringi 40sek ringiajaga?:P
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
03.09.2006 at 22:41 |
|
devilc
Moderator |
Open Track teemad
See oleneb muidugi miljonist asjast, aga pakun 1:05.xx. Samas, suur ring tundus vist osavõtjatele hirmsam sõita või midagi, igastahes ei võetud seal autodest nii palju, kui oleks saanud. |
04.09.2006 at 10:17 |
|
BlueStang |
Open Track teemad
Huvitav, 1.05 kanti sõitsid viimati ainult viimase väikese ringi 38-mehed. Samas 39-mehed suurel 1.06, 41-mehed 1,07 ja 42-mehehed 1,08.
Seega siis Porge ja Viper peaksid veel u 2 sek. vähemalt maha saama, et sama tempokalt sõita kui väikest ring?
Arvan, et selle järgi peab mulle sobima 40sek võrdlusajaks siis 1.06.50:P, mis on tegelikult juba päris kreisi number:8
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
04.09.2006 at 12:46 |
1 edit. Last edited 04.09.2006 at 12:46 by BlueStang
|
devilc
Moderator |
Open Track teemad
quote: BlueStang:Seega siis Porge ja Viper peaksid veel u 2 sek. vähemalt maha saama, et sama tempokalt sõita kui väikest ring?
Umbes nii jah.
quote:
Arvan, et selle järgi peab mulle sobima 40sek võrdlusajaks siis 1.06.50:P, mis on tegelikult juba päris kreisi number:8
Ega ta väga hull ka pole - minu juba suht õnnetus seisus tänavarehvidega Golf V GTIga (245 hj, muidu stock) sai ajaks 1:07.8, Torsen diffriga, aga samuti tänavarehviga Civic Type R läks veel mõned kümnendikud kiiremini.
|
04.09.2006 at 15:33 |
|
peep Moderator |
Open Track teemad
Minu arust on rohkem togu sõita tänavakonditsioonis autoga, nagu igapäev sõidad ja omandada kogemusi auto valitsemiseks piirsituatsioonides, kui veri ninast väljas ringiaega taga ajada. Mida see siis näitab ? Minu arust palju midagi, tänaval sõidad niikuinii hoopis teisiti ja slikke ka all pole.
Raul see pole kriitika Sinu aadressil, vaid üldine tõdemus, et minu arust on liigseks punnitamiseks läinud. Selle edetabeli võiks unustada ja keskenduda fun'ile ja iseenda oskuste arendamisele. Erinevate autode tõttu on paratamatult ka sama oskuste tasemega juhtide ajad erinevad aga so what, enese tõestamiseks ei pea üle oma varju hüppama, selleks on võistused ! |
04.09.2006 at 19:08 |
|
devilc
Moderator |
Open Track teemad
Meil on isegi veel hästi, enamike klubide "rajapäevad" näevad välja sellised, et kõigepealt saab igaüks sõita viis ringi harjutamiseks ja siis on kolm vooru aja peale sõitu.
Olen nõus, et algajal pole mõtet ringiaja nimel üritada oma oskustest ette (loe: rajalt välja) sõita, samas kogenumatel seltsimeestel on ringiaegade võrdlemisest lõbu laialt. Ja slikk võib rajal mõistlik olla puhtmajanduslikel kaalutlustel - ei lenda tänavarehvid tükkideks. |
04.09.2006 at 20:17 |
|
BlueStang |
Open Track teemad
ega ma võtagi seda kriitikana. Ja ega enesetõestamiseks pole minumeelest OT-l ikka ka läinud kellelgi.
Minu huvi on just järgi katsuda, kas Mustangi kui sellisega ikka on (minul) põhimõtteliselt võimalik seda kiirestisõitmise aega (40/1.06) kätte saada või mitte.
Ja no mingi eesmärk ju igal tegevusel võiks olla - mis seal Saugalgi niisama hööveldada
Kui elueest esimeseks tahaks saada OT listis, siis tuleks vormeliga kohale:P
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
04.09.2006 at 20:18 |
|
Jesper |
Open Track teemad
Aegade võrdlus on hea talviste benchracingu sessioonide kütteks - stiilis "vot kui selle vidina külge panen, siis on masin laksust 3 sekki kiirem" ja "minu hp/kg suhe on ju sama hea kui temal, kurvides peaks minu kergem masin kiirem olema aga pole, huvitav milles kala on".
Rajal on minuarust üsna rahulik, üksikud üle-piiri-vennad tunneb ära stange küljes kasvavatest murumätastest ja oskab neist eemale hoida |
04.09.2006 at 21:12 |
|
Silwer |
Open Track teemad
quote: Jesper:Rajal on minuarust üsna rahulik, üksikud üle-piiri-vennad tunneb ära stange küljes kasvavatest murumätastest ja oskab neist eemale hoida
Teinekord on hea ka muru peal käia - tuleb reaalsustaju tagasi...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
04.09.2006 at 23:01 |
|
que |
Open Track teemad
Mättamehed on rohkem ürituse teemasse kui "sõidan torbikud maha, siis tuleb parem aeg mehed" -
Kui mättamees üritab, aga pingutab üle, siis torbikumehel OT'l küll vabandusi ei ole - või mis kogenud OTlased räägivad - ühed halvad mõlemad?
Edit: rääkige parem kas videostuff/mees jõuab?
|
05.09.2006 at 00:20 |
1 edit. Last edited 05.09.2006 at 00:22 by que
|
devilc
Moderator |
Open Track teemad
faca, vahet pole, mõlemat juhtub vahel kõigil. Kuni torbikute pihta ei sõideta meelega. |
05.09.2006 at 08:51 |
|
Silwer |
Open Track teemad
Mõnikord õnnestub torbikute vahelt küll läbi hiilida aga murul ikka ära käia, minu viimane "stiilinäide":
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
05.09.2006 at 08:52 |
|
BlueStang |
Open Track teemad
quote: faca:
Edit: rääkige parem kas videostuff/mees jõuab?
Selle kaamerateema võiks küll päevakorda võtta - kasvõi igasse kurvi mõne panema - pärast igaüks monteerib enda sõidu omale kokku
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
05.09.2006 at 08:56 |
|
matukas |
Open Track teemad
Kaamera teemast.
Tahaks loota, et mingil ajal see tellitud tavaar USA-st kohale jõuab. Praegu ähvardavad juba septembri keskpaigaga. Siis kulub mingi aeg, et asi endale selgeks teha. Loodame parimat.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
05.09.2006 at 14:35 |
1 edit. Last edited 05.09.2006 at 14:36 by matukas
|
Garfield |
Open Track teemad
Kaamerate kohalt niipalju, et auto sisekaameraks iga tavaline käsikaamera ei sobi. Proovisime enda kaameratega (2x vana Sony Hi8/Compact ja uus MiniDV) kuid kiirusest pilti ILMA lainurk konverterita ei saa. Kuna ma ise ei tule, siis võin pädevale inimesele oma lainurk converterit laenata (Sony Wide Conversion Lens x0.6 37mm keermele, tootenr VCL-0637 S).Teine probleem on, et kaamera peab olema suhteliselt jäigalt kinnitatud.
Tee äärest filmimiseks on muidgi teine asi - kui igasse kurvi kaamera saaks, oleks hea hiljem kooralik klipp kokku panna.
____________________________
Focus RS |
05.09.2006 at 16:19 |
|
peep Moderator |
Open Track teemad
Vahelduseks üks teine teema siia, sai eile Kaunase rajal sõidetud ja täitsa ok tundus mulle. Parajalt kõrgustevahesid on seal ka. Järgmine suvi võiks mingi väljasõidu teha, ühe päeva sõidaks Kaunases ja teise tagasitulles (kes tulevad) Bikerniekil. |
05.09.2006 at 21:42 |
|
Jesper |
Open Track teemad
Hehe, One Lap of Baltics, start Tallinnast, väike shakedown Raplas, siis Kaunas, Bikernieki, Sauga... |
05.09.2006 at 23:59 |
1 edit. Last edited 06.09.2006 at 00:02 by Jesper
|
peep Moderator |
Open Track teemad
Alustame Tallinna Hipodroomilt ja vahele veel üks kiirendus ja lõppkiirus.
Võiks teha küll aga ma kahtlen, kas sinna osalejaid saaks, kes on suutelised need kulud katma. Sponnide peale ei saa loota eriti...
See Hipodroomi teema kummitab mind alates 2003 aastast, kui nägin selle aasta One Lap'i fotosid. Ja veel üks pilt. |
06.09.2006 at 09:06 |
1 edit. Last edited 06.09.2006 at 09:07 by peep (Moderator)
|
BlueStang |
Open Track teemad
Kunagi kirjutasin Hipodroomi meestele ja sain pool aastat hiljem positiivse vastuse isegi - ainult siis polnud teema enam päevakorral...
Kas teeme siis sügisel är enne MonsterShowd oma Hipodroomiringid - pean uuesti kirja saatma sinna?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
06.09.2006 at 09:10 |
|
peep Moderator |
Open Track teemad
Räägi nendega jah. |
06.09.2006 at 09:15 |
|
BlueStang |
Open Track teemad
quote: peep: Räägi nendega jah.
Panin Sulle maili.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
06.09.2006 at 12:55 |
|
peep Moderator |
Open Track teemad
Lugesin siin rehvide kohta, tänavarehv vs. semi-slikk vs. slikk. Ringiaegades on vahed päris suured neil seal kaugel välismaal.
Huvitav, mis on case Sauga rajal, on keegi testinud ? Loomulikult oleneb palju konkreetsest rehvist, autost (kaal, võimsus), ilmast ja ega teaduslikult põhjendatud tulemust pole kergelt võimalik saada ja kui olekski, siis see reaalelus ei aitaks anyway. Seega palun mitte alustada sügavalt teoreetlist vaidlust mis lõppeb isiklike solvangutega.
Minul on ainult see kogemus Camaroga, et kui plastmass Falkenite asemel panin ette 6 aastat vanad aga pehmemad tänava Falkenid ja taha sama vanad, juba pragunenud mustripinnaga semi-slikid, läks ringiaeg 0,7 sekundit paremaks. Ja seda veel mittetoimiva esistabikaga.
Kui arvestada, et kõik võrdlusrehvid on uued, siis pakuks tänavarehv vs. semi-slikk väikesel ringil -1,5 sekundit ja semi-slikk vs. slikk veel - 1 sekund.
Aga see on spekulatsioon mis tõenäoliselt pole õige. Kas targemad oskavad kommenteerida ja/või isiklikke kogemusi siia jagada ? |
07.09.2006 at 17:13 |
1 edit. Last edited 07.09.2006 at 17:14 by peep (Moderator)
|
Garfield |
Open Track teemad
quote: peep:Huvitav, mis on case Sauga rajal, on keegi testinud ? Loomulikult oleneb palju konkreetsest rehvist, autost (kaal, võimsus), ilmast
Sauga peamine probleem on must rajakate. Semi-slikk ja slikk tahavad ikka puhtamat rada, Sauga rada on aga pidevalt liivane-prahine. Arvan, et tänavarehv vs. slikk peaks puhta rajakatte korral Sauga suurel ringil rohkem kui -5 sek andma. Eeldusel, et auto on ikka mitte päris tavaline, vaid natuke kiiremaks sõiduks mõeldud-tehtud.
Oma parima ringiaja Sauga (vanal) suurel ringil sõitsin ühes hommikuses trennis, kui rada oli just puhastatud (öine paduvihm ja hommikune rahapuhastusmasin). Ma olin üllatunud, et mis nendel slikkidel äkki hakkas, et selline pidamine. Päeval võistluse ajaks oli juba tuul&abilised rajale liiva tassinud ja slikid toimisid jälle "tavaliselt". Selle minu parima ringiaja (mitu ringi =<1:13) ja tavalise võistlusel sõidetud ringiaja (1:14-1:15) vahe on juba paar sekundit.
Palju loeb ka vedrustus, tavaline tänavavedrustus (ka nn. tehase lisavarustuses olev sportvedrustus) ei suuda sliki potentsiaali ära kasutada, peamisel ebapiisava rattakalde tõttu. Selliselt kuumeneb sliki välisäär üle ja siseäär ei saa töötemperatuuri kätte.
____________________________
Focus RS |
08.09.2006 at 09:46 |
|