Poster |
Message |
tann28 |
Teeoludele vastav kiirus
Niisiis täna õnnestus üks üheksast elust ära kulutada.
Teeolud olid väga muutlikud, vahepeal oli täitsa kuiv ja normaalne järgmine hetk kiilasjää. Hommikul tööle kiirustades ja ühte möödasõitu tehes, tuli endalegi üllatusena see, et varbaga napilt gaasipedaali puudutades külje naksti ette rabas. Ja selles olukorras enam mõelda polnud midagi. Parema tiivaga nüksasin ees kulgevat kaubikbussi (milles oli 3 inimest). Kaubiku juht nägi päris palju vaeva, et sellest müksust mitte teelt välja sõita. Mina muidugi keerlesin siis piruette tehes vastassuunavööndis lootes selle kõige vägevama peale. Kaubik jäi ilusti tee peale ja mina õnnekombel maandusin tagumine ots ees vastassuuna teepeenras olevas lumevallis.
Ise olin loll ja tuhat vabandust kaubiku juhile. Siit moraal kas sa sõidad 90 või 100km/h ei oma tähtsust, kuid 4 inimelu küll. |
07.11.2006 at 08:21 |
|
v6sa |
Teeoludele vastav kiirus
Hea postitus.
Vähemalt prioriteedid on paigas - süütuid ei tohi oma lolluste pärast karistada...
Said väärt õppetunni, loodetavasti ilma oluliste kahjudeta (kui mõlgid ja kriimud egol välja arvata). Inimest enam teiselt poolt tagasi ei too, metall, plast ja klaas on raha eest taastatavad.
Rahulikku meelt muutlikes oludes! Mõneminutine ajakaotus pole midagi, võrreldes oma, või veel hullem, mõne süütu kõrvalseisja tee katkemise kõrval...
v6sa@kah.mõne.korra.eksinud |
07.11.2006 at 08:32 |
|
UmmiV6 |
Teeoludele vastav kiirus
Olen ise kulgedes tähele pannud, et sõidan iga päev umbes 100km. Tööle<-> koju. Vanaautoga(väike sportlik) kulgesin 100-120 km/h iga õhtu hommik jõudsin tööle 20-25 minutiga. Närvid läbi igasuguste lollide peale kes teele ette jäid, üsna palju mööda sõite ja nn ridade vahel sõelumist <- ohtlik.
Ostsin endale suure ja mugava auto (cruise cntrl, kapteni istmed jne.) panen cruisi 85 peale (kütuse kulu norm) ning tööle sõidu aeg muutus umbes 5-10 minutit. Enam ei tee suhteliselt ühtegi mööda sõitu (samas ei möödu ka minust keegi, peale ühe land cruiseri ) ning närvid korras ja kõik muu hea sinna juurde kuuluv, naisel ka hea meel rahulik mees õhtuti koju jõuab.
Ostke suur ja hea ameerikaauto endale. <- lisa liitrid per 100 km on hindamatud tervise säästjad igas mõttes.
____________________________
Chrysler Newport '74 400 / 727 / 8,25 |
07.11.2006 at 09:45 |
|
MitsuPower |
Teeoludele vastav kiirus
kusjuures sellega olen vägagi nõus , et suurema mugavama autoga oled ise liikluses rahulikum ja sõidad suts aeglasemalt ka!
Ise olen kogenud seda sõbra 1994a caprice-ga ja teise sõbra 1990 a GMC Safariga. Imelikul kombel pole kuhugi kiiret
aga nagu enda riisiraketi roolis olen kohe kipuvad autod ette jääma jne! Ameerikamaa rauda ilmselt vaja siis närvid kauem terved |
07.11.2006 at 10:15 |
|
Sebastien |
Teeoludele vastav kiirus
Kusjuures olen minagi täheldanud, et Lincolni või siis Ltd-ga pole kiiret kuhugi. Lased vaikselt "kaheksakümnega" ja ainult muigad kui "kilipillid" möödasõite tehes on nõus või kabelisse panema. Tähtis on ainult "kolelaevaga" sõitvale mehele ära panna.
Elu on ilus! |
07.11.2006 at 11:16 |
|
ervin |
Teeoludele vastav kiirus
te midagi liikluse takistamise illegaalsuse kohta ei ole kuulnud? teiesugused tekitavadki ummikuid ja liiklusseisakuid. "respect" teile selle eest. |
07.11.2006 at 11:24 |
|
vvt |
Teeoludele vastav kiirus
Paljud fullsized ja muidu kruiserid kasutavad seerias rehvimõõtu, millele normaalset (loe Põhja-Euroopale toodetud) talverehvi võtta ei ole. Seepärast suusatavad paljud ringi mingite veidrate M+S kirjaga tahmarõngastega, mis talverehviks kõlbavad ehk Floridas. Sellest ka väiksem kiirus õigustatud. Kilipillidel reeglina ka normaalsed talverehvid all. Võimaluse annab selleks seadusandlus, mis vaatab ainult E-või DOT tähistust ja M+S olemasolu. Selliste rehvidega ei saagi talvel 2-tonnise autoga 120ga sõita ilma eluga riskimata.
Muidu see "teeoludele vastav kiirus" on kunagi kadunud Lepiksoni poolt kritiseeritud juriidiline konks, millega pannakse teehoolduse tegemata tööd autojuhi kraesse. Ehk kui satud märjalt asfaldilt ootamatult kiilasjääle ja sõidad kraavi, oled ise süüdi. Teede projekteerijad, hooldajad, järelevalvajad jne on õiged - J.O.K.K.
Muide üks möödakihutamise põhjus on see, et iga suurema auto taga lendab märja teega selline sopapilv, et natukese ajaga on klaasid ja tuled läbipaistmatud. Niiet kui kilipillid kihutavad mööda, võib olla ka selline lihtne põhjus nagu teie Vani taga lendav pori, mitte kilimehe väike ego.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.11.2006 at 11:35 |
1 edit. Last edited 07.11.2006 at 11:36 by vvt
|
rrrr |
Teeoludele vastav kiirus
quote: UmmiV6: Ostsin endale suure ja mugava auto (cruise cntrl, kapteni istmed jne.) panen cruisi 85 peale (kütuse kulu norm) ning tööle sõidu aeg muutus umbes 5-10 minutit. Enam ei tee suhteliselt ühtegi mööda sõitu (samas ei möödu ka minust keegi, peale ühe land cruiseri ) ning närvid korras ja kõik muu hea sinna juurde kuuluv, naisel ka hea meel rahulik mees õhtuti koju jõuab.
Sa ikka pane 90-95 peale (kui ilmaolud normaalsed), siis ehk ei oleks ka LandCruiser mööda sõitnud. Siin soovitaks jälgida ka peeglist oma taga toimuvat. Kui teie taha on tekkinud autode kolonn, siis olete liiklusohtliku manöövri põhjus.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
07.11.2006 at 11:37 |
|
fire83 |
Teeoludele vastav kiirus
quote: ekgerke: te midagi liikluse takistamise illegaalsuse kohta ei ole kuulnud? teiesugused tekitavadki ummikuid ja liiklusseisakuid. "respect" teile selle eest.
Copy-paste liikluseeskirjast:
§ 123. Juht peab kohandama oma sõiduki kiiruse selliseks, mis arvestab tema sõidukogemusi, teeolusid, tee ja sõiduki seisundit, veose iseärasusi, ilmastikutingimusi, liikluse tihedust ning muid liiklusolusid, et ta suudaks peatada sõiduki eespoolse nähtavusulatuse piires ning teel etteaimatava mis tahes takistuse ees. Juht peab vähendama kiirust ning vajaduse korral peatuma, kui tingimused seda nõuavad, eriti siis, kui nähtavus on halb.
§ 128. Juht ei tohi:
* põhjendamatult aeglase sõiduga takistada teisi sõidukeid;
* järsult pidurdada, kui see pole vajalik ohutuse tagamiseks.
Ma ei näe mingit põhjust, miks talvel libedaga maanteel arvestades tee ja ilmastikuolusid peab tingimata maksimaalse lubatud kiirusega sõitma. Põhjendamatult aeglase sõidu süüdistuse puhuks võib IMHO alati tuua selle "sõidukiirus valitud vastavalt sõidukogemusele" ja kogu lugu.
Mis riisirakette puutub siis on nad pigem linnas liiga aeglased ja maanteel liiga kiired. Aga eks maanteel on aega ka pool tundi kiirust koguda. Aeglasematest sõitjatest häirivad mind hoopis rohkem veidrikud, kes foori taga "peatumisjoonest"poole, vahel terve autopikkuse jagu tagapool seisavad ja sel kombel järjekorras tervele autole ühe koha "kaotavad".
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
07.11.2006 at 11:48 |
|
tohoh |
Teeoludele vastav kiirus
quote: ekgerke: te midagi liikluse takistamise illegaalsuse kohta ei ole kuulnud? teiesugused tekitavadki ummikuid ja liiklusseisakuid. "respect" teile selle eest.
Ehhee, ummikuid ja liiklusseisakuid tekitavad: 1. Foorist foorini sõitjad, kes siis punast tuld ootama jäädes seisavad ja rohelises laineid sõitjaid takistavad. 2. ristmike kinnisõitjad.
Iga üks valib sõidukiiruse vastavalt teeoludele, oskustele jne. Kui ei veni keset teed ja lased natu kiiremini liikujad mööda, lase aga käia. Õigem olekski tegelikult piirkiirus 80 km/h. Kuni liikluskultuur paraneb.
____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84 |
07.11.2006 at 11:53 |
1 edit. Last edited 07.11.2006 at 11:54 by tohoh
|
mr. RocknRoll |
Teeoludele vastav kiirus
Sellest saab mõni üksik inimene aru, kuid hea seegi. Enamus joped eestis kiirustavad kuhugi pidevalt. Tartusse 120 sõites võidavad 10 min. See on ego näitamise ja ära panemise koht jälle, viimast rohkem linna liikluses. Nagu ka üks siinne foorumi kuldsuu pidevalt mitte millegi eest võitleb. Millegipärast omab see meil ja ka muudes arengu algstaadiumis olevates maades, suurt tähtsust. Olen ka ise suht uljalt kihutanud, kuid pärast tagasi vaadates kuhugi sellega ei jõua kui närve, turvalisust, kkulu, teiste ohutust jne. silmas pidada. Eks maailma muutmine hakkab iseendast, kuni inimene sellest aru ei saa, pole midagi teha.
Tõsiselt soovitaks Lätis ettevaatlik olla. Eile iklast edasi olid sõiduolud tõsiselt kehvad. Millegipärast lükatakse mõlema suuna kohta üks rada lahti
____________________________
44269 |
07.11.2006 at 11:55 |
2 edits. Last edited 07.11.2006 at 12:00 by mr. RocknRoll
|
rrrr |
Teeoludele vastav kiirus
quote: vvt: Muide üks möödakihutamise põhjus on see, et iga suurema auto taga lendab märja teega selline sopapilv, et natukese ajaga on klaasid ja tuled läbipaistmatud. Niiet kui kilipillid kihutavad mööda, võib olla ka selline lihtne põhjus nagu teie Vani taga lendav pori, mitte kilimehe väike ego.
Kahjuks on palju selliseid ebameeldivaid juhte kes sõidavad sinust mööda ja jäävad sinu ette sõitma.
Palve möödasõitjatele, et kui võimalik, siis te sõidaksite vastauunas veidi kaugemale enne, kui reastute tagasi, kuna talvisel ajal lendab rataste alt rasvaseid lörtsi lobjakaid vastu teist liiklejat. Suvel jälle need kivikesed. Kahjuks iga aasta korra on esiklaas või vasak tuli selle tõttu pidanud mõra saam. Sõidan aastas ligi 60000 km.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
07.11.2006 at 12:07 |
|
Timo |
Teeoludele vastav kiirus
minagi kasutasin täna oma ühe elu ära. niisiis sain eile just oma kadeti jooksma(peale mootoriremonti) ja oli vaja ju kohe proovima minna. hommikul oli kinni pandud kummivahetus aeg, aga kohale minnes selgus, et tüüpidel kopressor töölepingu lõpetand. siis tuli mõte, et läheks vaataks, et kuidas auto lumise kruusatee peal käitub( kiirusel 110 km\h suvekummidega). seni oli kõik ilus, kuni tuli kurv, mille lõpus ilutses vana küüni sein, millest mööda põigates kadus juhitavus.
Tagajärjed: mõlkis kõrvalistuja uks, vasak tagauks, pagassiluuk, kapott, esistange(natukene). õnnetuses hävis 15 meetrit laudadest, prussidest karjaaeda, ja hunnik ajurakke seismajäädes, et kuidas see nüüd ikka oli.
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
07.11.2006 at 13:05 |
|
Sebastien |
Teeoludele vastav kiirus
Härra vvt. Ma ei sõida hobiautoga talvel. Jutt käib minu puhul ikkagi nn. suveajast. |
07.11.2006 at 13:50 |
|
vvt |
Teeoludele vastav kiirus
Igal juhul on ohutum kasvõi sõita ajuti lubatust kiiremini kui sõita tihedas tropis koos. Kui lubatust kiiremini sõitmisel on kraavi sõitmine üks võimalus ja kaugeltki mitte peamine, siis kui 90 kmh 10 meetrise pikivahega kuskil poripilves sõites eesliikuja järsult pidurdab või külje ette keerab, on kolakas täiesti kindel. Niiet ei maksa neid mööda sõitjaid kohe kellekski tembeldada. Liiklustempo on kahjuks selline, et need 80 kmh "kruisijad" on peamine troppide allikas. Ja kui sellisest hakatakse mööda trügima, on liiklusoht kindlasti suurem kui kogu seltskond lubatust +10 km stabiilse kiiruse ja normaalse pikivahega sõidab. Meenutame, et kahe viimase inimohvritega avarii asjaolude hulgas oli möödasõit...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.11.2006 at 13:53 |
|
Kalju |
Teeoludele vastav kiirus
quote: vvt: Igal juhul on ohutum kasvõi sõita ajuti lubatust kiiremini kui sõita tihedas tropis koos. Kui lubatust kiiremini sõitmisel on kraavi sõitmine üks võimalus ja kaugeltki mitte peamine, siis kui 90 kmh 10 meetrise pikivahega kuskil poripilves sõites eesliikuja järsult pidurdab või külje ette keerab, on kolakas täiesti kindel. Niiet ei maksa neid mööda sõitjaid kohe kellekski tembeldada. Liiklustempo on kahjuks selline, et need 80 kmh "kruisijad" on peamine troppide allikas. Ja kui sellisest hakatakse mööda trügima, on liiklusoht kindlasti suurem kui kogu seltskond lubatust +10 km stabiilse kiiruse ja normaalse pikivahega sõidab. Meenutame, et kahe viimase inimohvritega avarii asjaolude hulgas oli möödasõit...
Aga miks ei või kogu seltskond sõita kuni 80 kmh ja mõistlike pikivahedega
____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE |
07.11.2006 at 14:04 |
|
fire83 |
Teeoludele vastav kiirus
quote: vvt: Igal juhul on ohutum kasvõi sõita ajuti lubatust kiiremini kui sõita tihedas tropis koos.
Vvt, pean hetkel Su üleskutset lubatust kiiremini sõita kuritegelikuks ja hoolimatuks. Lahenduseks tagant sissesõitmisele, ei ole mitte lapatsi tallamine, vaid pikivahe hoidmine.
§129. Juht peab vastavalt kiirusele hoidma sellist pikivahet, mis võimaldab vältida otsasõitu ees ootamatult pidurdanud või peatunud sõidukile.
Enne kui teed üleskutseid praegustes halbades teetingimustes kiirust ületada (mitte, et heades tingimustes võiks), mõtle kas tahad enda südametunnitusele võtta mõne vastasuunavööndisse libisenud ja temaga laupkokkupõrganud inimeste elud. Klaviatuuri tagant on muidugi mõnus süüdimatult klõbistada ja teoretiseerida.
Kõigil kel on kiire - sõitke varem välja, või jääge parem hiljaks.
vvt, ma saan aru, et sulle meeldib igas teemas rinnuni vastuvoolus ujuda, aga äkki teemas "Teeoludele vastav kiirus" teeksid erandi? Asi läheb juba väga nõmedaks.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
07.11.2006 at 14:10 |
2 edits. Last edited 07.11.2006 at 14:11 by fire83
|
raix_ |
Teeoludele vastav kiirus
Kõik sõltub tigimustest.
Sõidan iga päev Rannamõisa teel kuni Tabasaluni välja, ning põhimõtteliselt iga päev leidub seal üks tola, kes otsustab nt 50 või 70-ga sõita 90km/h alas. Ja mis sa arvad, kui selle taha on tekkinud juba 0.5km pikkune autode rodu, ei lähe lõpuks kops üle maksa? Ja siis hakatakse tegema meeletuid enesetapjalikke manöövreid. Igasugu trakatsitest jms ma ei räägigi, need sõidavad u 30-40-nega kesest teed!.
Seega sõitke, kui teeolud vähegi lubavad suurima lubatud kiirusega (ma ei räägi ekstreemsetest ilmadest), sellega suurendate liiklusohutust!
Muide on ka LE-s kirjas, et keelatud on põhjendamatult aeglane liiklemine! |
07.11.2006 at 14:17 |
|
Kalju |
Teeoludele vastav kiirus
quote: raix_: Kõik sõltub tigimustest.
Sõidan iga päev Rannamõisa teel kuni Tabasaluni välja, ning põhimõtteliselt iga päev leidub seal üks tola, kes otsustab nt 50 või 70-ga sõita 90km/h alas. Ja mis sa arvad, kui selle taha on tekkinud juba 0.5km pikkune autode rodu, ei lähe lõpuks kops üle maksa? Ja siis hakatakse tegema meeletuid enesetapjalikke manöövreid. Igasugu trakatsitest jms ma ei räägigi, need sõidavad u 30-40-nega kesest teed!.
Seega sõitke, kui teeolud vähegi lubavad suurima lubatud kiirusega (ma ei räägi ekstreemsetest ilmadest), sellega suurendate liiklusohutust!
Muide on ka LE-s kirjas, et keelatud on põhjendamatult aeglane liiklemine!
Ka heade ilmastiku olude korral võib olla teedel üllatusi (loomad, inimesed, puud, ootamatult libe teekate jms). Võin öelda, et tiba aeglasemalt sõitmine on minu (ja nii mõnegi looma) nahka üsna mitmel korral päästnud!
____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE |
07.11.2006 at 14:25 |
|
fire83 |
Teeoludele vastav kiirus
Ju siis see 50 või 70-ga sõitja sõidab vastavalt oma auto olukorrale ja oma sõidukogemusele. Siin teema alguses juba selgus, et ka kogenud juht on suht võimetu midagi tegema kui juhitavus kaob. Ehk siis inimene, kes annab aru oma juhtimisoskustest ei peaks kindlasti kiiremini sõitma sellepärast, et tal 0,5 km "enesetapjalikke manöövreid tegevaid tolasid" järel on, või kusagil foorumis öeldakse et ettevaatlikult sõita pole trendikas, sest mingi müügimees hilineb oma pesumasinadiiliga kuhugi kontorisse.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
07.11.2006 at 14:27 |
|
raix_ |
Teeoludele vastav kiirus
Kogu edasine vaidlus taanduks juba lõigule: liiklusviisakus ning kultuur ja teedeehitus jne jne.
Aga nendest on juba lõputult jahutud ja ei viitsi enam. Siin foorumis moraalitsemine ja teortiseerimine ei aita kahjuks kaasa.
Õnneks aga paistab, et autokoolid võtavad "liiklusviisakuse" õpetamist üsna tõsiselt. Vähemasti ise sain sel suvel mitu korda pragada, et sõidan põhjendamatult aeglaselt.
raix - tegi suvel A-kat'i lubasid
EDIT: võrreldes 10a tagusega, kui sai B-katti tehtud. |
07.11.2006 at 14:33 |
1 edit. Last edited 07.11.2006 at 14:34 by raix_
|
Silwer |
Teeoludele vastav kiirus
Juhitavus ei kao kunagi, see võib vaid teatud olukordades natuke halveneda...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
07.11.2006 at 14:34 |
|
Madlobster |
Teeoludele vastav kiirus
quote: Kalju:
Aga miks ei või kogu seltskond sõita kuni 80 kmh ja mõistlike pikivahedega
Sellepärast, et mõni suudab sõita ka 90 kmh ja ei pea otstarbekaks seal taga venida. Järgmine taat tuleb ütleb et äkki sõidame kõik igaksjuhuks 70 kmh.
Tegelikult on mõlemal osapoolel omamoodi õigus ja omamoodi vale. Nii need kes pooldavad pigem natuke kiiremini aga ilma pidevate möödasõitudeta sõitu kui ka need kes "tasa sõuvad kaugele jõuavad".
Ise sõidan pigem kiiremini. Ja maanteel tuterdavad talupojad ajavad vahest karva turri kui kiire on, või sant ilm on ja pasandab akna täis ja möödasõit on ohtlik.
Sama maantee kiirus on meil ma ei tea kui ammu juba kehtestatud. Aga võrrelda autosi vana sapaks/mosse või tänapäeva A6 näiteks, siis see vahe on väga väga suur ja võrrelda ei saa neid ei juhtimisomaduste, tehnika ega mitte millegi muu poolest.
Nii, et kui vanasti tohtis sõita logiseva sappariga (rooli lõtkud, pidurite ühtlane võtmine, kummide pidamine, kokkujooksud jne rääkimata tänapäeva autode elektroonilistes abivahenidetest) suvekummidega ( kui palju siis üldse teid lahti lükati võrreldes praegusega) maanteel 90 kmh tunnis ja nüüd kui perse all on uus audi viimase sõna bridgestonidega ja siis see vennike tuleb tuututama et sõidame 70 kmh ja kõik minu järel, siis anna andeks ütlen minagi et istu parem kodus (kasuta ühistransporti) ja ära tule oma autoga teedele võitlema kui see sulle nii ülejõu käiv tegevus on. |
07.11.2006 at 14:35 |
|
vvt |
Teeoludele vastav kiirus
Minumeelest on ohutum ajutiselt tõsta tempot, suurendada vahed piisavaks ja sõita vabas vees -eksimise korral kannatad vaid ise, mitte teised. Mitte sõita "korrektselt" tropis, kuis käib skisofreeniline möödasuramine, näha pole midagi. Et sõita püsivalt kiiremini, sellest pole juttu olnud - rõhk on viimases postis sõnal "ajuti".
Fire83, minuarust ajad sa elukauget juttu. Kui kolonnis enamik hakkab suvalistes kohtades mööda trügima, siis tuleb valida tegutsemistaktika selline, et mõni möödasõidja sind teelt välja ei sõidaks. Ideaalsel juhul üldse kolonne vältida. Kui keegi paistab eespool venimas, siis sellest kedagi häirimata mööda lipsata ja oma sõitu jätkata.
On ohtlikum sõida lendavas poripilves kesk kolonni, kus esimese ahvi vääratus tekitab kindla ahelavarii, kui sõita õigel ajal (kui troppi veel pole) mööda, kasvõi kiirust tiba ületades (enamik teid on siiski asfaldini puhtad), suurendada pikivahe selliseks, et keegi seljas ei ela ja siis sõita rahulikult omas tempos. Aknad on puhtad, ees pidurdamiseks palju ruumi ja pirueti korral ei sõida keegi tagant sisse.
edit: 80 kmh kolonnid 100 meetrise pikivahega on meie elus tühi teooria. Alati leidub mõni tola, kes hakkab vahele trügima. Taktika tuleb valida vastavalt oludele - kui kolonnis sõitmine kisub sopa- või lumepilves pimelennuks ja laveerimiseks, siis tuleb kolonne vältida.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.11.2006 at 14:36 |
1 edit. Last edited 07.11.2006 at 14:40 by vvt
|
Jesper |
Teeoludele vastav kiirus
Ah, see aeglaselt sõitjate teema on rohkem inimeste enda tekitatud pseudoprobleem, aeglaselt sõites on enamasti võimalik ka normaalselt tee serva võtta. Näiteks viimaselt OT-lt töristasin ma terve tee tagasi ~70-ga, kuna masin kuumenes üle ja vaim oli väsinud ning kordagi ei tekkinud mingit probleemi - teeserv on ju lai ja tegelikult mahub ka kolm autot asfaldile kõrvuti. Kui keegi sõidab 20kmh alla lubatu ja kedagi mööda ei lase, siis tuleb probleemide põhjuseid ikka peeglisse (mitte tahavaate-) vaadates otsida |
07.11.2006 at 14:40 |
|
|