Poster |
Message |
chrysler300 |
K:Kompressorite tootjate saidid
teeks sellise teema kuna pakub sügavat huvi erinevate tootjate toodete valik ja tehnoloogia.turbo ei paku huvi kuna ta liiga vähesobiv mõningatele masinatele.samas huvitab mind arutelu teemal et lisada stock motole kompressor?mis juhtub?nagu turbol vast kolvid põlema ei hakka. |
28.11.2006 at 12:03 |
|
Maik |
K:Kompressorite tootjate saidid
kolbide põlemine tuleb ju valest setupist mitte turbost, täpselt samamoodi võid kompressoriga kolbe põletada, töö põhimõte on ju sisuliselt sama. Tqhq.ee avalehel võid nende erinevusest pikalt lugeda artiklite all. Ja google aitab ülejäänud infoga välja. Eestis siin foorumis eriti ju inimesi pole kellel kompressor peal.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
28.11.2006 at 12:09 |
1 edit. Last edited 28.11.2006 at 12:12 by Maik
|
anti |
K:Kompressorite tootjate saidid
Kompressoritest (efektiivsuse võrdlus)
http://www.coloradocobras.com/whipple/superchargers/supercharger-comparison-chart.html
Tsentrifugaalkompressorid
http://www.procharger.com/applications.html
http://www.paxtonauto.com/
http://www.vortechsuperchargers.com/
Kruvikompressorid
http://www.kennebell.net/
http://www.whipplesuperchargers.com/product.asp?ProdID=1139)
http://www.exoticperformanceplus.com/performance_parts/index.html?category=27
http://magnacharger.com/
Roots-tüüpi kompressorid
http://www.automotive.eaton.com/product/engine_controls/superchargers/superchargers.asp |
28.11.2006 at 13:07 |
|
camaro89 |
K:Kompressorite tootjate saidid
Olen neid asju kah uurinud ja siiani parim pakkumine olnud 60 000,- Kui keegi suudaks kolmandiku odavamalt pakkuda oleks juba huviline .............. Või ühisost tekitada |
28.11.2006 at 15:12 |
|
vvt |
K:Kompressorite tootjate saidid
quote: camaro89: Olen neid asju kah uurinud ja siiani parim pakkumine olnud 60 000,- Kui keegi suudaks kolmandiku odavamalt pakkuda oleks juba huviline .............. Või ühisost tekitada
60 000 eest on võimalik saada kaks korralikku turbot või üks korralik, sinna juurde turbokollektor ja progetav EFI. Hind ei ole paigas sellisel juhul.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
28.11.2006 at 15:40 |
|
camaro89 |
K:Kompressorite tootjate saidid
quote: vvt: quote: camaro89: Olen neid asju kah uurinud ja siiani parim pakkumine olnud 60 000,- Kui keegi suudaks kolmandiku odavamalt pakkuda oleks juba huviline .............. Või ühisost tekitada
60 000 eest on võimalik saada kaks korralikku turbot või üks korralik, sinna juurde turbokollektor ja progetav EFI. Hind ei ole paigas sellisel juhul.
Lugupeetud härra VVT ....... Tundub et teie siin foorumis üks targemaid kes kohe teab kui palju miski ja kus kohas !! Ma toon oma auto teie kätte maksan 60000,- eeku ja kaks turbot on peal ja töötab uurisin natuke KORRALIKULT TÖÖTAVATE Turbote hinda ja miskipärast 100000.- eest ei tahtnud nagu firmad teha seda?? |
28.11.2006 at 16:05 |
|
bastion |
K:Kompressorite tootjate saidid
tere,
vvt , unustasid et paljalt EMSist ja kollektoritest-turbiinidest on vähe.
lisaks oleks vaja:
surveastme madaldamiseks kolvid 8tk (wiseco any-V8 kolvid minukäest ca 2000eek/tk)
wastegate ca 4000 eek
intercooler ca 4000 eek
kütusesüsteem viia vastavaks hobujõududele (pump ca 2k , pressure regulator ca 2k)
lisaks tuleks muretseda hunnik kellasid (wideband lambda,egt,boost,oil temp,oil pressure jne). töö käigus tuleb tõenäoliselt ringi ehitada väljalaskesüsteem , ehitada IC jaoks torustik ja veel sadapisividnat mis kõik maksavad
neid KKK K26/XXX turboga bmw-sid ja opeleid liigub meil mitmeid mis romulajuppidest on koostatud ja nad liiguvad. aga mina siiski hobiauto puhul valiksin siiski uued ja garantiiga osad ning teeks ERKKI(tm) tüüpi visuaalselt ning tehniliselt ilusa lahenduse.
olavi
pps.
mainiks veel, et kuna ise ehitan ühte jdm alla 200hp tehasest turboga tulnud autot ümber 350+hp peale. juppide esialgne kalkulatsioon ilma töörahata on ca 150keek. millest tehnikaga seonduv on umbes 100k. see sisaldab keps+kolb+uus turbiin+ems+pihustid+kütusesüsteem jne. töörahaks olen arvestanud ca 50k mis kulub igast pisividinate ja ootamatuste likvideerimiseks. ei ole odav hobi kuid tahan teha nii, et oleks endal ja teistel hea vaadata tulevikus.
____________________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - tel 6701222 (Wiseco,K1,JE Pistons,ARP,Cometic,Trend,Dart,Diamond) |
28.11.2006 at 16:12 |
1 edit. Last edited 28.11.2006 at 16:23 by bastion
|
Maik |
K:Kompressorite tootjate saidid
suuretöömahuga mootorile võib 100 ja rohkem hp peale väänata ilma mingite ümbertegemisteta niipalju,kui mina turbode kohta lugesin. Ka STS kitid on ilma modifikatsioonideta kasutatavad ja annavad täitsa ilusti jõudu juurde. Seega pole mõtet väita,et 60k eest ei saaks autot ära turbotatud - saab küll. See kui palju jõudu ja kui hästi seda tegema peaks teemaalgataja imo ei küsinud...
tegelt võiks eestis keegi selle sts kiti taolise asja ära teha.
Siin foorumis puhutakse kõik numbrid jube suureks ja kõik plaanid maetakse kohe alguses maha... igav
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
28.11.2006 at 20:17 |
|
chrysler300 |
K:Kompressorite tootjate saidid
tore on see et sain vähemalt hea loetelu saitidest mille eest tänan,kuid samas oli juttu et ärge plärage turbodest.mulle ei meeldi tolle asja töökäik.ja maksumus jne...
kui olete kasvõi korra saanud proovida kompressoriga mersu vedu ja ilma selleta siis nagu vahe on nii suur et turbo sinna vahele ei mahu.....kompressoril on lihtsalt liiga palju eeliseid minu jaoks...
ps mis puudutab kodanik VVT sõnavõttu igalpool siis jah oleks enne võinud lugeda et jutt käis siin vaid kompressoritest.ja pole vaja igale poole oma plära hulka lükata.
.....
aga siis küsimus selline et kui paigaldada stock mootorile kompressor peale siis nagu mina aru saan see ei vaja siukest kobakat vahejahutit nagu turbo seda vajab.ning ei pea ka kohe ekstra kolbe vahetma hakkama.tingimusel et ei hakka suurt rõhku taga ajama....kas küsisin lollisti nyyd |
28.11.2006 at 20:35 |
|
Peeter82 |
K:Kompressorite tootjate saidid
Ja mis autost üldse käib jutt? Mis mootoriga? Tasuks pigem kompressori kit osta, kus kõik vajalik olemas.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
28.11.2006 at 20:50 |
|
bastion |
K:Kompressorite tootjate saidid
tere,
chrysler300 , oled õigel teel.
kuna stock autole aftermarket kompressori paigaldamisel on ülelaadimis rõhk ca 4-7psi (0,2-0,5bar) siis tõesti puudub vajadusl vahetada kolbe ning lisada intercooler. kuna ajutarkvara modifitseeritakse chipi abil (muudab kütuse ja süütemapid) siis puudub ka vajadus hankida EMS süsteem mootori töö juhtimiseks.
kuid siiski kui on ruumi ja natuke raha rohkem on mõistlik paigaldada vahejahuti vastavalt süsteemi vajadusele kuna see tagab jahedama õhu sisselaskes mis omakorda mõjutab tagarattast tulevaid hobuseid
enamus kompressorite tootjaid pakvad valmiskitte kus on kõik vajalik paigaldamiseks sees või vähemalt tähtsamad asjad (kompressor ise , vahejahti + torud ja chip ajus seadistuste muutmiseks)
kellel huvi, siis minu kaudu on võimalik alati hea hinnaga soetada , võtke ühendust ja leiame sobiva lahenduse.
olavi
____________________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - tel 6701222 (Wiseco,K1,JE Pistons,ARP,Cometic,Trend,Dart,Diamond) |
28.11.2006 at 20:50 |
|
Joel |
K:Kompressorite tootjate saidid
Mina mõlgutan mõtteid oma Saksa päritolu V8 üle laadida Eaton M90 kompressoriga. Nende kohta saab lugeda SIIT. Tegemist näiteks Ford Thunderbird SC peal kasutatava modifitseeritud Roots-tüüpi puhuriga ja olen näinud neid aretatuna ka 302 cid Fox Mustangitele (sellel autol näiteks 0,4 baari ja veel paari modiga 370 rwhp)...
____________________________
2xV8 |
28.11.2006 at 21:23 |
|
BlueStang |
K:Kompressorite tootjate saidid
quote: Joel: Tegemist näiteks Ford Thunderbird SC peal kasutatava modifitseeritud Roots-tüüpi puhuriga ja olen näinud neid aretatuna ka 302 cid Fox Mustangitele (sellel autol näiteks 0,4 baari ja veel paari modiga 370 rwhp)...
Hm, täitsa nutikas lahendus - ma omal ajal üritasin ülemise sisselaske asemele chargerit toppida, aga asi läks liiga keeruliseks
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
28.11.2006 at 23:23 |
|
raimo_r |
K:Kompressorite tootjate saidid
Tsentrifugaalkompressorid
+ http://www.rotrex.com
lähim diiler http://www.r-techs.dk
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
28.11.2006 at 23:26 |
1 edit. Last edited 28.11.2006 at 23:28 by raimo_r
|
chrysler300 |
K:Kompressorite tootjate saidid
vot sorry! aga seda kompressorit vajan paraku selleks et aidata järgi 6 silindrist saksa moskvitsitahax 180hp natukene lisa saada ilma ülemäära keeruliseks tegemata kogu süsteemi,sest nagu teada mida rohkem on kola seda rohkem on ka asju mis ......võivad minna tahan lihtsalt tänavatriikimiseks töökindlat lisa,mitte kapriiset lahendust turbo või millegi muu näol.kompressori pakutav võimsuse lisa kohe alumisest otsat alates on nagu see mida tahan.
iseenesest hakkas mulle silma väga huvitav lahendus hr anti pakutud saidilt:rihmaga veetav turbomoodi asjake.korpuse küljes oli tal mingi kobakas mis ilmselt peidab endas mingit ülekannet turbiinile.väga huvitav lahendus oli........nagu siis turbokompressor või nii?vorteci toode oli vist.aga vb sain valesti aru.
mind huvitab just see et saaks aimu asja gabariitidest ja tootlikusest.sest et on vaba ruumi mootori küljel kus kunagi oli üpris kobakas kliimapump ja seal on alles mitu kinnitust ploki küljes ja ka vaba rihmaruumi leiaks.saksa kontaktidest tean et mootor kannatab 300hp välja ka originaalkepsudega ja väntvõlliga.üle selle nagu eriti ei vajakski kuna auto sõiduomadused ei ole mõeldud kasutamaks sellist võimu.aga selline õige kompressori müha on nagu hea sügistorm minu kapoti all
niiet loodan et vabandate et siin ühte mitteameeriklast hetkel nokitsen |
29.11.2006 at 01:02 |
|
chrysler300 |
K:Kompressorite tootjate saidid
quote: raimo_r: Tsentrifugaalkompressorid
+ http://www.rotrex.com
lähim diiler http://www.r-techs.dk
kusjuures see lahendus on küll väga kobe...või mis...?
|
29.11.2006 at 01:13 |
|
FM02 |
K:Kompressorite tootjate saidid
tundub päris lihtne jha....ja mõnesajast hp.st isegi ära ei ütleks.. küll aga ei leidnud hindasid? |
29.11.2006 at 09:41 |
|
vvt |
K:Kompressorite tootjate saidid
quote: camaro89: quote: vvt: quote: camaro89: Olen neid asju kah uurinud ja siiani parim pakkumine olnud 60 000,- Kui keegi suudaks kolmandiku odavamalt pakkuda oleks juba huviline .............. Või ühisost tekitada
60 000 eest on võimalik saada kaks korralikku turbot või üks korralik, sinna juurde turbokollektor ja progetav EFI. Hind ei ole paigas sellisel juhul.
Lugupeetud härra VVT ....... Tundub et teie siin foorumis üks targemaid kes kohe teab kui palju miski ja kus kohas !! Ma toon oma auto teie kätte maksan 60000,- eeku ja kaks turbot on peal ja töötab uurisin natuke KORRALIKULT TÖÖTAVATE Turbote hinda ja miskipärast 100000.- eest ei tahtnud nagu firmad teha seda??
Kas sa ikka lugesid enne karjumist läbi ka, mis ma kirjutasin? Valest firmast küsisid või sogad niisama. Jutt oli agregaadi hinnast, mitte paigaldusest. Või hüppab 60 000 puhur iseenesest kapoti alla?
http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?cPath=21_67&products_id=258
13 500 SEK, 650-700 hj.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.11.2006 at 09:55 |
|
vvt |
K:Kompressorite tootjate saidid
quote: chrysler300: ps mis puudutab kodanik VVT sõnavõttu igalpool siis jah oleks enne võinud lugeda et jutt käis siin vaid kompressoritest.ja pole vaja igale poole oma plära hulka lükata. .....aga siis küsimus selline et kui paigaldada stock mootorile kompressor peale siis nagu mina aru saan see ei vaja siukest kobakat vahejahutit nagu turbo seda vajab.ning ei pea ka kohe ekstra kolbe vahetma hakkama.tingimusel et ei hakka suurt rõhku taga ajama....kas küsisin lollisti nyyd
Lihtsalt märkisin, et 60 000 kompressori eest tundub isiklikult halb hinna/kvaliteedi suhe. See on isiklik arvamus, võid olla erineval arvamusel, pole minu mure. Kui see kuuesilindriline 180 hj saksa moskvits on M30B30 tüüpi mootor, siis paljud su seisukohad on äärmiselt ekslikud. Ja millest see arvamus, et kui teha natuke "puhurit", et siis pole midagi muuta vaja? Trollitamiseks muutab teema juba tõsiasi, et nimetatud puhur on sellest autost umbes poole kallim ja reeglina sellist muidu jutustamistest tegudeni ei jõuta.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
29.11.2006 at 10:12 |
|
Joel |
K:Kompressorite tootjate saidid
Rotrex on jah selles suhtes täitsa tore vidin, et erinevalt tavalisest tsentrifugaalkompressorist ta suudab mingisugust ülerõhku tekitada ka madalatel pööretel, kuid siiski Roots'ist ja twin-screw'st märksa vähem. Leian, et Rotrex on eelkõige sobilik pöördeid armastavale mootorile - näiteks bemmi reaskuued jms. Minule isiklikult ei meeldi V8't kõrgetel pööretel peenestada, seetõttu sobib Eaton M90 mulle paremini.
Rotrexi kohta leidsin HKS poolt Nissan 350Z'le pakutava kiti (sisaldab ka vahejahutit, piggy-back aju, 525cc pihusteid jms) dünovõrdluse:
____________________________
2xV8 |
29.11.2006 at 12:50 |
|
chrysler300 |
K:Kompressorite tootjate saidid
[
Lihtsalt märkisin, et 60 000 kompressori eest tundub isiklikult halb hinna/kvaliteedi suhe. See on isiklik arvamus, võid olla erineval arvamusel, pole minu mure. Kui see kuuesilindriline 180 hj saksa moskvits on M30B30 tüüpi mootor, siis paljud su seisukohad on äärmiselt ekslikud. Ja millest see arvamus, et kui teha natuke "puhurit", et siis pole midagi muuta vaja? Trollitamiseks muutab teema juba tõsiasi, et nimetatud puhur on sellest autost umbes poole kallim ja reeglina sellist muidu jutustamistest tegudeni ei jõuta.
tra palju võib...........
saada sa bõmmi aju aru et ei tegele selle kuradi rullnoka margiga milles kolm tähte sees.....
see kui kallis aurto mulle on see pole olulinegi.vb mul on mõi muu sakslane,mida eestis alles veel vast ehk 10-15 autot.siis nagu ju on suht koht kallis mulle selline masin.tahan panen kompreka,tahan ei pane....
kusjuures sellised vaidlemised kompressori ja turbo vahest risustavad teemat.
tänan neid mehi kes huvitavaid saite siia panid ülesse ja mulle palju mõtlemisainet andsid.ülejäänud plära kustutax ära kui saaks.mõned ei saa aru et see on teema risustamine ja blablabla...
ütlen viisakalt siis'alun kodanik VVT ära sega oma nina sinna kus muust kui bemmist räägitakse las teised teevad oma teemasid ja arutlevad selle üle et ka muid autod kannavad auto nime peale sinu lemmiku.
ja kui väga armastad oma marki siis on sulle vastav foorum jne.
teemaks on siin ikkagi kompressorite tootjate saidid.
|
29.11.2006 at 13:28 |
|
Raceboy |
K:Kompressorite tootjate saidid
Chrysler300, kui sa nüüd natuke tempot maha võtaks ja loeks kogu jutu rahulikult läbi, saad aru, et kõik mis öeldud, ei ole mõeldud sinu idee mahategemiseks. Lihtsalt on asju, mille peale tuleb ka kompressori paigaldusel mõelda. Ütlused stiilis "turbod kipuvad kolbe sulatama" näitavad, et sa pole omale viitsinud kõige põhilisemaid tõdesid ülelaadimise vallast selgeks teha.
Kompressori lisamine ei tähenda automaatselt, et ühtki muud asja lisaks vaja pole.
Lihtsalt soe soovitus, pole mõtet pahaks panna.
____________________________
www.vems.ee |
29.11.2006 at 17:24 |
|
diesel |
K:Kompressorite tootjate saidid
chrysler300, võid unistada oma opeli või mersu lisaõhutamisest palju tahad, aga tatipritsimine sind selles vallas edasi küll ei vii. |
30.11.2006 at 09:21 |
|
chrysler300 |
K:Kompressorite tootjate saidid
palun ülelligsed teemat mittepuutuvad asjad ära jätta.tatti pritsin neile kes segavad teemat.
ps huvitav kas rotrexi keegi siia ka tellib?ntx hr bastion? |
30.11.2006 at 12:39 |
|