Poster |
Message |
F.I.R.E |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
heip,
kuidas sarniiri puksid ja muud tagasilla kummipukside nimed inglise keeles kõlaksid? et summitist ülesse leiaks...
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
23.12.2006 at 22:20 |
|
Ets |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
Sharniir peaks olema ball joint, sealt edasi puks on bushing ja õõtshoob control arm (firel ei tea aga stangil on taga lower ja upper control arm).
E: kas firel on taga kah sharniirid? |
23.12.2006 at 22:35 |
1 edit. Last edited 23.12.2006 at 22:38 by Ets
|
F.I.R.E |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
hea küsimust, selle reomondikoha väitel kest tegeleb mu autoga, on tagasillas kolksu põhjuseks "olematud sharniiripuksid".... kuna ma ise võhik, siis mõtlesin et uurin mis hinnad on. Äsja ostsin sealt just käigukasti padja 1,4k eest, mis summitis 24$ maksab.... mõtlesin et seekord uurin ennem hinnataset.
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
23.12.2006 at 23:40 |
|
Vanaisa Moderator |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
Mis toreda kirveaugu sa siis leidnud oled? Ehk valgustad teisigi....äkki keegi tahab ka raha ära visata?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
24.12.2006 at 03:22 |
|
raimo_r |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
õõtshoob on ka wishbone
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
24.12.2006 at 10:08 |
|
Maik |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
Arvan,et tegu lihtsalt arusaamatusega. Vaevalt küll olematuid pukse vahetakse .
Äkki on tegu hoopis stabika puksidega ? Või mõne muu varda omaga.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
24.12.2006 at 10:31 |
|
antennimees |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
Pildi pealt vaadates pole sellel autol küll tagasillas ühtegi sarniiri, pukse selle eest on aga palju. Üldiselt jäiga tagasillaga autol tagasillas sarniire pole v.a. mõned erandid.
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT |
24.12.2006 at 11:07 |
|
vvt |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
Kui tegu on tagasilla nende pikihoobade puksidega, siis nendel on rohkem spetsiifilised nimetused nagu "traction bar bushing" jne. Üldiselt pikivardad ei ole "control arm". Wishbone on õõtshoob euroopa inglise keeles ja selle sõna peale võidakse ameerikas silmi punnitada. Tagasilla pikivardaid nimetatakse eesti keeles reaktiivvardad.
Üldiselt ei ole see "hea eesti tehnikakeel" alati viletsa urka tunnus, juhtub ka margiesindustes. Kohe sedasi, et lausa kukalt kratsima võtab. Näiteks mõistatasin ükskord, mis loom on "stabilisaatorivarda leevendi". Noh sikli lenksu leevendit, mersu roolileevendit jms olen nagu näinud, midagi amordi taolist. Aga mis loom on stabikavarda leevendi ja mida ta seal leevendab?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
24.12.2006 at 20:47 |
|
Raxo |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
quote: vvt:Tagasilla pikivardaid nimetatakse eesti keeles reaktiivvardad.
Inglis(e)keeles siis trailing arm.
____________________________
'00 Silverado
'10 Grand Voyager 3,8 V6 |
24.12.2006 at 21:55 |
|
fire83 |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
Läbikäinud nimetuste definistsioonid sõnastikust.
Control arms: Metal struts located at the top and bottom of the wheel spindle. The upper and lower control arms allow the front wheels to change direction. See suspension system.
Ball joint: A flexible joint using a ball and socket type of construction, used in steering linkage setups, steering knuckle pivot supports, etc. Their flexibility helps to compensate for the changes in the wheel and steering when turning or hitting a bump on the road.
Ball joint rocker arm: A rocker arm that instead of being mounted on a shaft, is mounted upon a ball-shaped device on the end of a stud.
Trailing arm: Type of independent rear suspension in which the pivot axis is exactly across the car, or perpendicular to the longitudinal axis. This means the wheels are always upright relative to the body and hence leaning with the body in a corner. Widely used at the rear of front-wheel-drive cars. Also see semi-trailing arm.
Wishbone: The radius rod setup used in many of the older ford cars to keep the axle square with the frame. Also see A-arm.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
25.12.2006 at 10:09 |
|
F.I.R.E |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
sai ise auto alust uuristatud, ühtegi sharniiri seal pole, küll aga läbi õõtshoova puksid - loodetavasti tegemist lihtsalt töökoja esindaja poolse kiire tööpäevaga ja seetõttu kerge arusaamatuse/mälutõrkega. Enivei uued tellitud ja praegused ajutiselt kummiribadega tihendatud, kolks lahendatud ja varsti lahendus ka olemas.
Küll aga huvitav see, et väideti et roolivõimu hammaslatt on läbi, et ajab õli läbi. Samas õli tuleb välja hoopis kuskilt pumba tihendi või laagri/simmeri vahelt. Samas lähemalt ei näinud, kuna seal vahva suur rihmaratas ees. Oskab keegi öelda, on see võimalik et hammaslati vea tõttu hakkab pump õli välja ajama?
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
25.12.2006 at 18:32 |
|
Vanaisa Moderator |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
BTW - roolivõimu pumpadele on müüa ka remontlkomplekte (tihendid, simmerid, laagrid) = soodsam hind?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
25.12.2006 at 18:37 |
|
peep Moderator |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
f-body tagasilla pikihoovad = lower control arm ehk LCA |
25.12.2006 at 18:51 |
|
Astro SS |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
quote: F.I.R.E: sai ise auto alust uuristatud, ühtegi sharniiri seal pole, küll aga läbi õõtshoova puksid - loodetavasti tegemist lihtsalt töökoja esindaja poolse kiire tööpäevaga ja seetõttu kerge arusaamatuse/mälutõrkega. Enivei uued tellitud ja praegused ajutiselt kummiribadega tihendatud, kolks lahendatud ja varsti lahendus ka olemas.
Küll aga huvitav see, et väideti et roolivõimu hammaslatt on läbi, et ajab õli läbi. Samas õli tuleb välja hoopis kuskilt pumba tihendi või laagri/simmeri vahelt. Samas lähemalt ei näinud, kuna seal vahva suur rihmaratas ees. Oskab keegi öelda, on see võimalik et hammaslati vea tõttu hakkab pump õli välja ajama?
Kas sa vihjad ka kus su masinat remonditakse?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
25.12.2006 at 19:42 |
|
vvt |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
quote: F.I.R.E: Küll aga huvitav see, et väideti et roolivõimu hammaslatt on läbi, et ajab õli läbi. Samas õli tuleb välja hoopis kuskilt pumba tihendi või laagri/simmeri vahelt. Samas lähemalt ei näinud, kuna seal vahva suur rihmaratas ees. Oskab keegi öelda, on see võimalik et hammaslati vea tõttu hakkab pump õli välja ajama?
Järjest segasemaks läheb
Mis loom on roolivõimu hammaslatt? On jah olemas roolilatt (4gen f-kehal pidi olema). Rihmaratas aga on ainult pumbal.
Muide nende remondikomplektidega on see lugu, et nendest on kasu siis, kui tihendid on väsinud. Kui asi on mehhaaniliselt logu, siis need ei aita. Roolilattidele müüakse samuti rem komplekte, kuid enamasti need pidada nii kergesti ei jää (latt kulunud ja loksub juba). Kui õlileke ei too kaasa õlitaseme märgatavat langemist, pühi lapiga puhtaks ja sõida edasi. Ei tasu vaeva.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
25.12.2006 at 20:05 |
1 edit. Last edited 25.12.2006 at 20:06 by vvt
|
F.I.R.E |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
vvt, läheb segasemaks, kuna pole autojuppides kodus ning räägin edasi seda mis mulle räägitakse.... enivei konverteerin üldjoontes teksti mida removend rääkis.
enivei, mida need remondikomplektid sisaldavad tavaliselt? õlilekke võiks selline remokomplekt igaljuhul ära kõrvaldada?
rihmaratas ongi pumba peal, ja kuskilt selle rihmaratta alt paistabki õli tilkumise allikas olema. Õli tilgub nii ohtralt, et kolmapäeval sain auto kätte, siis öeldi et see hammaslatt või mis iganes tilgub (enne remonti viimist muide rooolivõimuga probleeme ei täheldanud... auto kättesaamisest alates asi toiminud ja nyyd äkki...), ja täna hommikul ei võtnud enam roolivõimu järgi (õli level liiga madal). Panin õli juurde ja toimib, aga paras hulk õli juba auto all.
Üks küss veel, kas ja kuipalju paha teeb genekale pealetilkuv õli?
astro ss: hiljem kui teemad lahendatud lisan kommentaari vastava firma kohta käivasse teemasse.
____________________________
No US car right now :( But there will be, just not the daily car again... |
25.12.2006 at 20:42 |
|
Vanaisa Moderator |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
Algatuseks - vvt loe, tropp, juttu - ma rääkisin ROOLIVÕIMENDI remontkomplektist.
Edasi - jah, see aitabki ROOLIVÕIMENDI murede puhul.
Kui roolilatt on läbi, siis ilmselt on üks lahendus - uus roolilatt.
Sinu puhul - kuna sul remondiauk on mingi suht imelik - vaata, kust kohast sul see võimu õli lekib - siis ju selge, mida sa pead hakkama parandama.
Teine võimalus on, et usu kõike, mis sulle öeldakse ja vahetrad ilmselt ka veel kõrvalistuja istme ära - sest nii on vaja.
PS. tahaks ka koledasti teada, kes sul autot parandab.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
26.12.2006 at 03:24 |
|
kongo |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
mina sain kahest remondikomplektist ja ühest remonditöökojast abi:
i: roolikarbi rem komplekt
ii: roolivõimendi rem komplekt
iii: A B
Peace
ilus on küll kui ei ole tilgu
____________________________
dodge durango `98 318 V8 |
26.12.2006 at 10:25 |
|
vvt |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
quote: Vanaisa: Algatuseks - vvt loe, tropp, juttu - ma rääkisin ROOLIVÕIMENDI remontkomplektist.
Edasi - jah, see aitabki ROOLIVÕIMENDI murede puhul.
No siin kohtab aeg ajalt surematuid tarkusi, loe ja imesta. Aeg ajalt targemana paistmiseks lausa midagi isiklikku. See rattaga asi on roolivõimendi pump. Roolivõimendi koosneb aga pumbast, paagist, voolikutest ja roolilati/reduktori ees asuvast hüdromehhanismist.
Pumbaga on sama teema, mis latiga, rem komplekt (peotäis kummitihendeid) aitab siis, kui mehhaaniline osa ei ole kulunud. Kui võll sees juba tuntavalt loksub, siis ei ole sellest kasu. Nagu ei ole kasu simmerlingi vahetusest suvalises kohas, kui pole tagatud võlli ja korpuse vaheline stabiilsus. Loksumise põhjuseks on enamasti kulunud laagrid, lihtsalt vanadusest või liiga pingule venitatud rihmast.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
26.12.2006 at 11:54 |
|
Märt |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
quote: vvt: quote: Vanaisa: Algatuseks - vvt loe, tropp, juttu - ma rääkisin ROOLIVÕIMENDI remontkomplektist.
Edasi - jah, see aitabki ROOLIVÕIMENDI murede puhul.
No siin kohtab aeg ajalt surematuid tarkusi, loe ja imesta. Aeg ajalt targemana paistmiseks lausa midagi isiklikku. See rattaga asi on roolivõimendi pump. Roolivõimendi koosneb aga pumbast, paagist, voolikutest ja roolilati/reduktori ees asuvast hüdromehhanismist.
Pumbaga on sama teema, mis latiga, rem komplekt (peotäis kummitihendeid) aitab siis, kui mehhaaniline osa ei ole kulunud. Kui võll sees juba tuntavalt loksub, siis ei ole sellest kasu. Nagu ei ole kasu simmerlingi vahetusest suvalises kohas, kui pole tagatud võlli ja korpuse vaheline stabiilsus. Loksumise põhjuseks on enamasti kulunud laagrid, lihtsalt vanadusest või liiga pingule venitatud rihmast.
Ehh, mida Vanaisa motles oli tema eelmine kiri:
BTW - roolivõimu pumpadele on müüa ka remontlkomplekte (tihendid, simmerid, laagrid) = soodsam hind?
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
26.12.2006 at 13:47 |
|
Vanaisa Moderator |
sarniiri puksid: Inglise keelega probleeme
Nii ta tõesti oli.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
26.12.2006 at 16:13 |
|
|