Poster |
Message |
PlyVal64 |
Must Number
Ma vist ei ole seda siia pannud. Et viimane üle vaadatud aga siiani numbrit kätte mittesaanud auto on megakorralik sinine Mustang ja järjekorras ootab Mach1, siis oktoobri lõpust muutus selle saame kord ja tingimused. Tähtsaimad muutused: nüüd vähemalt 35 aastat vana sõiduk, protsendid, rohkem pilte, korraline ülevaatus iga 4 aasta tagant, serdi kehtivus 12 aastat jne. Hetkel käib töö seadusaktidest tulenevate nõuete täitmiseks, et üldse saaks neid numbreid väljastada. Lugege läbi, on restaureerimisel kasulik.
Vanasõiduk ja selle staatuse tingimused. |
11.01.2007 at 14:37 |
|
Vanaisa Moderator |
Must Number
Priit,
Pane siia ka link sellele protsentide tabelile, kui sul on ta kuskil üleval.
Siis see, mille järgi eksperdid hindavad.
Ja hea oleks ka tingimused, mis alusel ja kuidas toimib see hindamine.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
11.01.2007 at 14:55 |
|
PlyVal64 |
Must Number
quote: Vanaisa: Priit,
Pane siia ka link sellele protsentide tabelile, kui sul on ta kuskil üleval.
Siis see, mille järgi eksperdid hindavad.
Ja hea oleks ka tingimused, mis alusel ja kuidas toimib see hindamine.
Need prossad ja hindamisalused ongi uuesti tegemisel. Sestap praegu mingit ülevaatamist ka ei toimu. Üldse käib kogu asja "uuesti" tegemine ja mingit väga suurt konkreetsust hetkel veel pole. Kuid ikkagi jääb see eksperdi tundeküsimuseks. Aga eksperte peaks juurde tulema, nii on mõeldud. Et ikka raua-asju vaataks vähemalt üks nende asjatundja. Paistab, tegijad vanatehnikamehed tegelevad sellega. |
11.01.2007 at 15:38 |
|
Vanaisa Moderator |
Must Number
Kuidas seal see rehvide ja juhtmestiku % lahendatud on? On ju selge, et originaalrehviga tänaval ei laia ja vana juhtmestik paneb auto põlema halvimal juhul....
Edit: Küsimus veel - kui ma toon USAst näiteks Porche Speedster replica, siis need on enamus 50ndate/60ndate aastaarvuga registreerimisdokumendil.
Samas on selge ju, et tegu on uue autoga - kuidas sel puhul on mustade numbrite andmine lahendatud?
vastuseid oodates...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
11.01.2007 at 15:48 |
1 edit. Last edited 16.01.2007 at 17:46 by Vanaisa (Moderator)
|
riisiveski |
Must Number
Lisaks siia veel märkuse, et praegused nn musta numbriga autod ei käi mõiste "Vanasõiduk" alla selles tähenduses, nagu see määruses kirjas on. St ei ole nad vastavalt sellele määrusele oma numbrit saanud, puudub märge reg tunnistuselt ja ka ülevaatusel käivad vastavalt oma sõiduki kategooriale.
Arvatavasti on pärast vastavate kordade välja töötamist vaja need sõidukid uuesti üle hinnata.
____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal. |
11.01.2007 at 16:51 |
|
tammevana |
Must Number
Kevad juba käes, kas on uudiseid?
____________________________
Tam Garage - Klassikalised autod USA-st ja Euroopast
Vanatehnika klubi "Vintage Mobilists"
info@tamgarage.com
50 199 86 |
20.03.2007 at 14:03 |
|
Ri-Q. |
Must Number
Kas tegelastel on nüüd uus reglement valmis või tuleb veel oodata? Kui tuleb, siis millal valmib?
Numbrimärgikandidaadid ootavad kannatamatult ja mingi elementaarne info võiks üleval olla.
____________________________
REC
BB |
28.06.2008 at 22:32 |
|
Jesper |
Must Number
Võta PlyVal64-ga või mõne teise asjaga seotud inimesega ühendust, nii palju kui mina tean käib hindamine ja muu seonduv hetkel kenasti, lihtsalt kuna tegemist on suhteliselt väikesemahulise ja tundepõhise tegevusega, siis mingeid suuri ja täpseid reeglistikke ja muud sellist ei ole üles riputatud, asi käib rohkem isikliku suhtlemise tasandil.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
29.06.2008 at 01:39 |
|
Vanaisa Moderator |
Must Number
Ma võiks selle kohta öelda nii mõndagi - tundub, et Unicu klubi toimib, kui sulajuust - sorry, kui see kedagi solvab, aga selline mulje jääb.
Ühest küljest on tegijad tugevad - just Tallinna ekspertide poolest, teisest küljest mingid Pärnu eksperdid (ei hakka nimesid nimetama) saadavad kogu ameerika asja pikalt, a la mis te jobud siin hüppate oma autodega....
mulle tundub see seltskond küll lehkavana. üks ei tea, mis teine teeb...
disclaimer: eelöeldu on minu isiklik arvamus ja kui kellegil on ütlemist, siis minu number on profiilis.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
29.06.2008 at 01:41 |
|
Ri-Q. |
Must Number
quote: Jesper: Võta PlyVal64-ga või mõne teise asjaga seotud inimesega ühendust, nii palju kui mina tean käib hindamine ja muu seonduv hetkel kenasti, lihtsalt kuna tegemist on suhteliselt väikesemahulise ja tundepõhise tegevusega, siis mingeid suuri ja täpseid reeglistikke ja muud sellist ei ole üles riputatud, asi käib rohkem isikliku suhtlemise tasandil.
Selge, tänud. Siis on alust edasi uurida. Tuginesin lihtsalt Ply poolt selles teemas varem kirjutatule: "Need prossad ja hindamisalused ongi uuesti tegemisel. Sestap praegu mingit ülevaatamist ka ei toimu. Üldse käib kogu asja "uuesti" tegemine ja mingit väga suurt konkreetsust hetkel veel pole."
____________________________
REC
BB |
29.06.2008 at 10:50 |
|
tammevana |
Must Number
Minul on Tallinna Unic`u klubi meestega väga positiivne kogemus, sai mõnusalt kõik asjad aetud. Ühel Mustangil on nüüd "must" numbrimärk küljes
Siit Kristjani poolt pilguheit mudelile
____________________________
Tam Garage - Klassikalised autod USA-st ja Euroopast
Vanatehnika klubi "Vintage Mobilists"
info@tamgarage.com
50 199 86 |
29.06.2008 at 22:12 |
|
kaedoo |
Must Number
nägin sel nädalal seda mööda järvevana teed sõitmas-väga edev värk.;o) |
29.06.2008 at 22:29 |
|
Autorestauraator |
Must Number
Kogu info "musta numbri" temaatikast peaks leidma siit:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=7 |
30.06.2008 at 07:06 |
|
Vanaisa Moderator |
Must Number
Thanks! Hea link ja info!
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
30.06.2008 at 15:27 |
|
AstroAWD |
Must Number
Tere. Kelle poole pöörduda Camaro gen.2 musta numbri eel ülevaatuseks. Ja teiseks kas igasugune ajastukohane tuuning ( scoobid, spoilerid, torukolled ja läikivad mootori katted) on patt?
Siit ei leia peale Dodge spetsi kedagi. http://unic.ee/eksperdid/ |
26.03.2016 at 01:27 |
1 edit. Last edited 26.03.2016 at 01:54 by AstroAWD
|
DevilDeVille |
Must Number
Sõltub, kus maanurgas sa seda ekspertiisi tahad teha. Kilulinnas julgen soovitada Aleksander Muhu-t kes otsib teise vajaliku eksperdi ise kõrvale. Kui need skuubid ja asjad on ajastutruu lisavarustus, siis ei kujuta nad endast mingit küsimärki.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
26.03.2016 at 13:15 |
|
max |
Must Number
Mina pakun, et sa oled mustast numbrist üsna kaugel nende modifikatsioonide tõttu. Sügisel korra uurisin seda teemat ja siis oli kokkuvõte, et filigraanses originaalseisukorras autoga on mõtet seda asja ajama hakata. Iga kriim, mõra värvis jms pisiasjad loevad. Kui on kange tahtmine taotleda, siis püüa auto kõigepealt ühe eksperdiga kokku viia, kes siis otsustab, kas on mõtet laulupidu kokku ajada või mitte.
Võta kellegagi sealt listist ühendust ja sealt suunatakse sobivaima eksperdi juurde. |
28.03.2016 at 10:35 |
1 edit. Last edited 28.03.2016 at 10:37 by max
|
AstroAWD |
Must Number
Küsimus oligi eelülevaatuses mitte mustanumbri komisjoni ette minemises. |
28.03.2016 at 20:51 |
|
hardtop |
Must Number
AstroAWD ,mis Dodgega sul on tegu ja mis konkreetselt mureks?
____________________________
Oled Pontiaci huviline? Kliki siia http://www.originalho.com/HOStory.html või http://originalho.com/ |
29.03.2016 at 09:23 |
|
PlyVal64 |
Must Number
quote: AstroAWD: Tere. Kelle poole pöörduda Camaro gen.2 musta numbri eel ülevaatuseks. Ja teiseks kas igasugune ajastukohane tuuning ( scoobid, spoilerid, torukolled ja läikivad mootori katted) on patt?
Ma ei oska täna enam öelda, kui teadlikud on noored ja uued eksperdid aga üks sedalaadi ajastuLISADEGA Mustang sai ju Musta Numbri
Asja põhimõte on olnud algusest peale see, et auto peab olema hästi restaureeritud ja täpselt KAS tehasespetsifikatsiooni või ka ajastukohast "tuuningut" kandev.
KUI kõik Camaro küljes olevad lisad OLID sel aastal võimalikud kas otse tehasest või USA-raua puhul ka diilerite kaudu TELLIDA (diilerilisad on ka originaalid), siis jah - tõendamine on Sinu asi - aga selliselt eksperdilt tuleb õigused ära võtta, kes vinguma ja targutama hakkab. Siiski usun, et selliseid ei ole.
Ehk KUI täpselt selline auto OLI VÕIMALIK "poest" tuliuuena osta ja see on restaureeritud tõesti selliseks (ehk siis samahea kui uus) - Must Number peale ja elu on ilus. Aga KUI auto on lihtsalt ajastutruult tuunitud ja see pole eelnevalt nimetet lahendus, siis see pole "uunikum" Musta Numbri mõistes.
EDIT: näiteks kõik nimetet autod oleks ja on Musta Numbri kandidaadid: Dealer-modified like Yenko, Baldwin-Motion, Nickey, Dana etc.
No näiteks selline näeb ju välja Baldwin-Motioni phase III 1973 2-geni f-body
Ja kui mootoriruum näeb selline välja, siin tegu siis 1.geni B-M'i L88 427CID katlaga, ei ole ka kobisemist. Sest sellised nad ju olid! Matching numbers ei ole Musta Numbri teema
|
29.03.2016 at 23:14 |
2 edits. Last edited 29.03.2016 at 23:37 by PlyVal64
|