Hot rodding is dead?
Ülilahedad masinad! Kahju, et neid eestis ehitada ei lubata... Või siis lubatakse, aga sõita ei tohi? ARK-s peaks küll saama sellised autod iseehitatud autode alla registreerida, aga meie riigi ARK-i arvestades...
Hot Rods for life
Hot rodding is dead?no aga äkki räägib siis keegi täpsemalt kuidas see operatsioon käis ja mida nõuti,siin on üks suur aga,eesti arki tüübid niikuinii polnud elusees sellist asja näinud ja kui suudeti ära tõestada,et see on olnud tootmises auto siis muidugi.
aga ntx kui ma mingi sellise monstrumiga kohale sõidan mis siisosadeks on igaltpoolt leitud vidinad jne...kohapeal pistetakse pokri poolearulisena
never ei saa sellist asja nende nõuetele vastavaks
ei tea mismoodi eestis tehtud plastiksigulli hübriid REX tüübikinnituse sai
§8. Nõuded üksikkorras valmistatud sõidukile ja selle kinnitus
(1) Üksikkorras on lubatud valmistada M1, N1 , O1, O2 ja L kategooria sõidukeid.
(2) Üksikkorras valmistatud sõiduk peab vastama kehtivatele tehnonõuetele. Sõiduki välimus peab erinema sedavõrd tehases valmistatud sõiduki välimusest, et see ei oleks vastuolus autorikaitse õigusega.
(3) Üksikkorras valmistatud M1 ja N1 kategooria sõidukil peab olema omavalmistatud kere või raam. Pidurisüsteem ja rool peavad olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud autolt. Vähemalt järgmised osad ja seadmed peavad olema e- või E-sertifitseeritud:
1) esiklaas;
2) turvavööd;
3) rehvid;
[RTL 2006, 13, 211 – jõust. 10.02.2006]
4) valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed;
5) tahavaatepeegel.
(4) Üksikkorras valmistatud L kategooria sõiduki pidurisüsteem peab olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud sõidukilt. Vähemalt järgmised osad ja seadmed peavad olema e- või E-sertifitseeritud:
1) rehvid;
[RTL 2006, 13, 211 – jõust. 10.02.2006]
2) valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed.
(5) Üksikkorras valmistatud O1 ja O2 kategooria sõidukil peavad vähemalt järgmised osad ja seadmed olema e- või E-sertifitseeritud:
1) haakeseade;
2) rehvid;
[RTL 2006, 13, 211 – jõust. 10.02.2006]
3) valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed.
(6) Valmistaja peab üksikkorras sõiduki valmistamiseks esitama ARK-le avalduse ja ARK poolt nõutavad dokumendid. Üksikkorras valmistatud sõiduk tuleb kehtivatele tehnonõuetele vastavuse kontrollimiseks esitada ARK poolt määratud katsekojale või eksperdile. Katsetuste läbimise korral väljastab ARK üksiksõiduki kinnituse.
[RTL 2005, 16, 159 – jõust. 30.01.2005]
28.03.2008 at 22:29
4 edits. Last edited 28.03.2008 at 22:42 by _siim_
Hot rodding is dead?kui praegu neid põhipunkte lugeda, siis nagu ei olegi miskit kaelamurdvat, aga teades meie TÜV ´´spetsialiste´´ siis väheusutav jah, et ilma ajudekottimiseta asja arvele saab. ja kui tegema hakata, siis saan aru, et loa peab enne taotlema, kui ehitama hakkad, muidu teed valmis ja TÜV vennad saadavad puhtalt naljapärast kuupeale. kuigi jah, ega eestis suht raske tõsist Hot Rod´i ehitada, sest vastavaid osi pole kuskilt võtta, ja niimoodi usa´st vedada ka suht vaevanõudev tegevus. eriti, kui tahta teha veel ´30, ´40 nendate aastate mudelitest.
quote:suburban: kui praegu neid põhipunkte lugeda, siis nagu ei olegi miskit kaelamurdvat, aga teades meie TÜV ´´spetsialiste´´ siis väheusutav jah, et ilma ajudekottimiseta asja arvele saab. ja kui tegema hakata, siis saan aru, et loa peab enne taotlema, kui ehitama hakkad, muidu teed valmis ja TÜV vennad saadavad puhtalt naljapärast kuupeale. kuigi jah, ega eestis suht raske tõsist Hot Rod´i ehitada, sest vastavaid osi pole kuskilt võtta, ja niimoodi usa´st vedada ka suht vaevanõudev tegevus. eriti, kui tahta teha veel ´30, ´40 nendate aastate mudelitest.
Tosise projekti puhul tuleb muretseda ikka suht vahe juppe, enamjaolt on koik kasitoo.
Hot rodding is dead?Huvitav, kuna eestis on tobe 10-20-30 reegel, siis arvestades neid kahte punkti võiks oma 3.8 fiero vist pisikese klaasfiibertööga isegi arvele saada...
"Sõiduki välimus peab erinema sedavõrd tehases valmistatud sõiduki välimusest, et see ei oleks vastuolus autorikaitse õigusega."
"Üksikkorras valmistatud M1 ja N1 kategooria sõidukil peab olema omavalmistatud kere või raam."
Seega kui "kere" ehk plastpaneelid välja vahetada peaks vist hakkama saama, pane või BBBC vahele?
Peaks vist otsima selle "fier-errari" üles ja kere plastikuid laenama korraks...
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?