Poster |
Message |
rustang Moderator |
1000 lb-ft at 2200 RPM.
http://positiveapeindex.blogspot.com/2007/02/fine-line-between-stupid-and-clever.html |
08.02.2007 at 09:36 |
|
jyrki |
1000 lb-ft at 2200 RPM.
Here is perhaps a slightly more sophisticated version, and not 60 years old. Going in to a '70 'cuda:
1120 horsepower at 5250rpm, and peak torque 1150 ft-lb at 3000 rpm on pump gas.
|
08.02.2007 at 09:59 |
|
vvt |
1000 lb-ft at 2200 RPM.
Sõjamasinate neljaklapimootorid ei olnud 40ndatel mingi suursündmus, vaid täiesti tavaline asi. Isegi diiselmootorid olid neljaklapilised ja neid tootis isegi mahajäänud Venemaa. Automootorid 70ndatel-80ndatel olid kohati lausa kiviaeg võrreldes sellega, mis oli leiutatud 30ndatel aastatel. Kütuse otsepritse (bensiinimootoritel), mitmekiiruselised puhurid, neli klappi ja DOHC, alumiiniumplokid jne jne olid 1940. aastaks iga endast lugupidavas riigis omandatud. Selles mõttes ei ole see Shermani mootor mingi eriline imeasi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
08.02.2007 at 10:38 |
|
partel |
1000 lb-ft at 2200 RPM.
Ja kes neid mootoreid tegi? Ikka ümberkohandatud autotehased.
Näiteks 20ndate autodel oli 4 klappi, kompressorid, alu juppe ei hakka üles lugemagi. Tõsi, näiteks Duesenbergi mootorid ehitati Lycoming lennukimootoritehases.
Jah, olid ajad, mil autosid ehitasid insenerid, mitte raamatupidajad...
____________________________
_ |
08.02.2007 at 13:02 |
|
|