Funny Car'i piloot Eric Medlen (John Force Racing, Mustang) sõitis esmaspäevasel võistlusjärgsel testisõidul seina ja suri haiglas teadvusele tulemata.
quote:BlueStang: mille krdi pärast selline betoonseisn üldse raja lõpus on
Nagu mina olen aru saanud siis "probleemid maaomanikega".
Eks peale karme õnnetusi haktakse sellele asjale ka teistpidi lähenema.
Igal alal on nii et alles peale õnnetusi haktakse midagi muutma.
Veic imelik tundub jah panna lõhkeainel töötava raketi, mille lõpp kiirus ületab 500 km/h sõiduraja lõppu betoonsein. Milline oleks prem materjal ei oska hetkel välja pakkuda aga olen kindel, et on olemas palju inimsõbralikemaid lahendusi.
RIP Eric MedlenMa mõtlesin täpselt sama asja kui ma seda videot vaatasin ja arutlesin omaette, et huvitav miks ei olnud raja otsas liivavälja või et kas ei võiks hoo mahatõmbamiseks olla abi näiteks 100m pikast 30cm sügavast veebasseinist vms...
RIP Eric MedlenRäägitakse et raja otsas oli kaameramees ka surma saanud, kuid seda üritatakse mahavaikida. Videod, mis näitavad lõpuni sõitu, on ka maha kistud.
RIP Eric MedlenMinul tuli otseselt kananahk seljale seda pilti esimest korda vaadates ja ma ei suutnud kuidagi reageerida - üritasin ka mitmeid päevi tagasi midagi sõnada, aga ei suutnud.
R.I.P.
Ja tagantjärgi: selliste asjade vaatamine teeb ikka ilgelt haigeks: värdjalik rada ja lõppeb lasnamäe 9-kordsega: on siis tra. vaja ronida sellisele? MINA MINA MINA või? äkki SAAVUTUS, mis nüüd ongi olemas?
Ma ei ole peensustes kiirendamisega kursis, aga tundus, et üks põhjusi oli ka põlemisest kahjustatudes varjudes? Aga kui meie varjuritel midagi juhtub, arvestades suht eelmise sajandi radu. Põletab ühelt poolt varju ära, tõmbab õhu teisele poole - lipp-loppadi üle katuse ja ..... dragracing or what?
quote:cipo: Aga kui meie varjuritel midagi juhtub, arvestades suht eelmise sajandi radu. Põletab ühelt poolt varju ära, tõmbab õhu teisele poole - lipp-loppadi üle katuse ja ..... dragracing or what?
Vanlinnas talvel jalutades sajab jääpurikid ka.
Põlemise, ehk paugu eemale hoidmiseks on vaja spordiala lõpetada, täiuslikke turvameetmeid pole olemas !
RIP Eric MedlenRada rajaks aga kellel vähegi mingit alalhoiuinstinkti on see lihtsalt ei stardi sellisel rajal. Mõni sõidab ka rekkadest väliskurvis mööda et midagi tõestada, ma ei tea mida. Kui inimene ikka ise oma elust ei hooli siis pole midagi teha.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
RIP Eric MedlenTead Polderon, ma arvan, et valdav enamus inimesi said aru mida ma mõtlesin, ära ironiseeri!
Katsun uuesti: Meie olematud rajad on sitas seisus, meie autode turvameetmed on tegelikult olematud, meie turva, kui võistleja/autoga peaks midagi juhtuma on olematud. Meedikud ja tuletõrje jõuaks raja lõppu healjuhul ca. 15 min. Kas meie mõned kinnitatud varjud on ikka õiged? Ma usun, et mõned on tulekindlamast materjalist (kuigi videot vaadates oli seal mingi avamise delay, juhi viga?) etc....
Ei arva kunagi, et keegi peaks loobuma, aga see rada on küll suitsiid, mille peaks lõpetama. Ülejäänud minu tekst oli teoretiseerimine Eesti teemal.
RIP Eric MedlenTead Cipo, Eestis on 4 varju ? (Markel, Kaido, Erkki ja Lauri)
OK maybe veel, miks on mul tunne, et mõne miljoniliste autodega põristavad mehed varju pealt kokku ei hoia ja räbalatega ei stardi ?
Ei maksa eufooriasse sattuda, äkki pole rehvid ka "õiged" ? Teistel on pidamine parem kui kolmandatel jne. Pole see teema jälle seda vana tracki leierdada.
Betoonsein aga seal raja lõpus ei mahu vist ühelegi eurooplasele pähe.
RIP Eric MedlenLoodan, et tulevikus ei mahuks ka teistele sellised rajad (elementaarne turvalisus) pähe - nõus sinuga.
Jah!!! see ei ole see teema, kus seda arutada - ma vihjasin ka, et lõpuks lihtsalt suutsin kirjutada!
Lihtsalt jube oli sellist LOLLUST vaada ja sellepärast tõin/lõin ka samasust Eestiga.
Turvalisusest ja ohtudest on ju vist Pärtel siin kõige rohkem kirjutanud, ma lihtsalt kordasin.
P.S. ei ole eufoorias ja ma arvan siiski, et erinevate varjude kvaliteedile ei ole siinmail eriti tähelepanu osutatud (kuigi seal oli mingi muu hilinemine) - alles natuke aega tagasi sai üks kiire masin siin kustutussüsteemi.
RIP Eric MedlenVarjudel on ju SFI, mida sa seal ikka niiväga tähelepanu pöörad. Vaevalt et mõni Eesti tiim lähiajal oma turvavarustuse katsetamise ja arendamise võimaluste poolest SFI-le kandadele astub.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
RIP Eric MedlenSamas oleme me siia sündinud, et ükskord maha kooleda, raske öelda, milline "minek" parim oleks, minek kui selline ootab meid kõiki ees nii et naa.
Mees läks kiirelt olles seal, kus ta tundis end hästi, mitte surivoodil 90 aastasena krampides ja valudes ...
RIP kui väljend on maakera asukate poolt välja mõeldud fraas endi lohutuseks. Nii me näitame üles koolnu perele ja sõpradele, kui väga me antud inimesest hoolisime, täitsa huvitav kohe, kellele see mees ka tegelikult siin korda on läinud. Eisteini surma aastapäeval ei loe me miskipärast "RIP" teemasi, olgugi, et "korda on läinud" see mees kordades rohkem inimkonnale kui keegi teine ? Kes on läind on läind ja ei loe arvutis oma semude kaastunde avaldusi, Äkki haletseb hetkel hoopis meid, kes oma järge alles ootavad mingit pidi enne teispoolsusesse minekut.
RIP Eric MedlenPolderon, äkki harjutaks natuke filosofeerimist kapi taga ja siis üritaks põhjapanevaid postitusi teha ? Praegu jätab küll kusise mulje.
RIP Eric MedlenNatuke OT-d kah, muidu läheb elu igavaks.
Mul tekib kaks eri tunnet nende rip-teemadega. Ühest küljest infot on hea teada- ka halba infot. Teisalt, kunagi oli õhtulehe tagaküljel surmakuulutused. mu vanaema luges neid ikka huviga, äkki on mõni sugulane maha koolend, info on värske ja pärast saab teiste sugulastega arutada tema matuste korraldamise ja kirstu suuruse üle. Leht nagu leht ikka aga peldikus jäi too viimane leht puutumata. Kurat seda teab kas austusest või millestki muust...
Äkki on pealkirjad nats valed. Võibolla kui RIP eest ära jätta ei hakata enam nii südantlõhestavalt kaasa tundma (RIPitama) ja teema keskenduks rohkem inimese saavutustele elus.