Ford Mustang GT-500KRNew Yorgi autonäitusel toimub läbi aegade võimsaima Ford Mustangi, GT-500KR esmaesitlus.
Fordi divisjoni Special Vehicle Team (SVT) ja kompanii Shelby Automobiles koostöös loodud auto tuleb müüki piiratud koguses – autot toodetakse vaid 1000 eksemplari, kirjutab Lenta.Ru.
Ford Mustang GT-500KRLisaks saab auto ka sportliku vedrustuse...
kas saab päris vedrustuse või vahetatakse vedrud ja amordid gt500 omadest veel nõksa jäigemate vastu?
Ford Mustang GT-500KRPolnud nagu varem süvenenud väga uute shelbymustangide hingeellu, aga viimasest TopGearist jäi kõrva, et nendel ka Solid Axle, mitte nagu 1999-2004 cobramustangidel IRS. Hammondi väitel jäeti IRS panemat, sest see oleks teinud auto 5k usd võrra kallimaks? Samuti tundub, et pole enam hp-rate underrated nagu varasematel aastatel - Hammondi tehtud dyno näitas 500 asemel 447hp?
Niiet vaatamata edevale kerele ja ilusatele hp-numbritele hakkab tunduma, et parim mustang, mis siiani tootmises olnud, on 2003 Mustang Cobra - 4,6 doch kompressormootor (tehase 390hp-ga, mis mõõtmistel tegelikkuses isegi u10% rohkem välja pidi käima) + IRS.
Keegi võiks uue 3Stage Roushi ja 2003 Cobra ka rajale kõrvuti panna:P
Ford Mustang GT-500KRSamas, Hammond samas saates kiitis ka Roush'i "tuunitud" Mustangit, mis pidada GT500'st kõvasti üle olema. Ja pildi pealt tundus ka händling way parem olevat.
Siin see tema USA's sõidetud video:
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
quote:anryo: Samas, Hammond samas saates kiitis ka Roush'i "tuunitud" Mustangit, mis pidada GT500'st kõvasti üle olema. Ja pildi pealt tundus ka händling way parem olevat.
Siin see tema USA's sõidetud video:
Hiljuti juhtusin Discoveri pealt Roush`ist saadet. Kui vaadata milleks need vennad suutelised on ja mis riistad ning kogemused seal taga peituvad siis ei imesta, et Roush`i oma parem on.
Ford Mustang GT-500KRkuulge jah, my bad - ise haige praegu ja ei fikseerinud "paksu peaga" rwhp-d ja bhp-d jutus ära
aga sellegipoolest tundub 2003 Cobra tehasetoodangust seni parim olevat (Roushiga ei võrdleks, see ju rohkem järeltuuning nagu AMG ja Brabus jne), usun, et Saugal 110bhp-d lisa ei anna niiplju juurde kui IRS
17.12.2007 at 16:39
1 edit. Last edited 17.12.2007 at 17:15 by BlueStang
Ford Mustang GT-500KRSõltuva tagavedrustusega sportauto eest selline hind? Ja see hind on vist USA hind, Eestis korrutatakse hea tava kohaselt 1,5-ga läbi?
quote:Raceboy: Ja see hind on vist USA hind, Eestis korrutatakse hea tava kohaselt 1,5-ga läbi?
No aga see on juba ammu teada, et kui ühe uue auto eest siinsed kohalikud müüjad vähemalt 30-50%-list vaheltkasu tema soetushinnast ei saa, siis hakkab jälle pläägutamine ja eitede moodi hädaldamine pihta, stiilis et "muidu ei tasu ju ära","ei puhka välja" jne. bla-bla-bla.
Ford Mustang GT-500KRCobra vähemalt üritab küll olla vägagi sportauto, tavamudel on jah... tavaline. Samas mina seda tagasilda üle ei tähtsustaks, ootame tulemused ära.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Ford Mustang GT-500KRAmetlik dealership ei ole tuttav maarjamaa autoärikas, kes ostab USA-s poest auto, ajab selle Tampas konteinerisse ja võtab 50K vahelt. Kelle kogu kulu on mõned telefonikõned, odav hostelituba ja kaks easijeti lennukipiletit. Normaalne teenindamine eeldab ikka päris palju kulutusi ja kui need jagada maksimaalselt ühele müüdavale autole aastas, siis pole mingi ime, et hind on selline. Kui Mustangit müüdaks samas klassis tojootakorillaga, siis on loomulikult hinnaklass midagi muud. Kui võtta internetist välja nende aastaaruanded, siis megakasumeid ei paista nagu kusagil? Hea näide oli ju siit läbikäinud Premium Motorsi teema - palju hinnavahet annab ametlikult dealshipilt nõutava teeninduse vältimine. Järgmise etapina kaota ära salong koos kogu kamaga (sh nt laenude, üüri jms-ga), asenda see puust putkaga platsiserval ja kalli raha eest koolitatud müüjad nokamütsis töllakaga kapotinajal voilaa- hind kukub mis koliseb. Siis kaota ka see ära - tee nagu reifendirekt, müü autot internetis - jälle odavam (pärast saad teha kiire "avastuse" - toode on oioi kui palju odavam).
Minuarust lihtne majandusloogika. Ja see on ulme, et auto müügist "vaheltkasu" 30-50% on. See võib olla amfetamiini lahjendamisel, mitte ametlikus dealership'is.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Ford Mustang GT-500KRJa mis ajast on kasumi teenimine häbiasi?
Aga mustangist, ei meeldinud mulle uus mustang varem ja ei muuda mu arvamust ka see erimudel.
Ei tea... kole lihtsalt, kuidagi odav, aga eks ta ongi vist odav auto.
Ford Mustang GT-500KRKes sunnib esindusest ostma? See vast on rangelt vabatahtlik, kui hind vms ei meeldi, siis välisuks on lahti.
Arvestades, mis lossid kerkivad ja kaatrid sadamaid uputavad, siis võib-olla on inimesi, kellele meeldib esinduse olemasolu, ei pea mingi mõnesaja K pärast igast jamadega tegelema.
Ford Mustang GT-500KRKartul on ka põllult ise üles kraapides 2 kr/kg, kotikaupa koju toomise teenusega 5 kr/kg ja Selver letis 15 kr/kg. Vat kus vereimejad, korrutavad hinna 7,5ga Paljude asjadega on logistika ja muu "pehme" kribukrabu kallimgi kui toode ise. Eks Ford keevitab oma tootmise omahinnale seal ka kenasti otsa, riskid vajavad maandamist ja väike tootmisarv tähendab mega-$$$ hinnalisa.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Ford Mustang GT-500KRMa pakuks täiesti informeerimatu spekulatsiooni korras, et enamuse esinduse hinnavahest tekitab asjaolu, et mingi vahepealne lüli (Euroopa maaletooja vms) ei müü autosid taalas vaid euros. Vähemalt mina küll müüks
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Ford Mustang GT-500KRenamus euro-aasia automüüjatest müüvad siin autosi väga minimaalse kattega...raha tuleb siiski teenindusest-hooldusest hiljem kuhjaga tagasi...
aga eks usa-kaid tuleks jälle rohkem müüa, et teenindus tasuma hakkaks, aga kui visatakse 1.5x(või 2x) hinnale juurde siis pole lootustki, et uusi USA-kaid väga palju liikuma hakkab...
hea näide elust enesest arvutite valdkonnast - IM arvutid müüs aastaid Apple sülearvuteid, umbes 100% juurdehindlusega(nende sõnul toll, km, saatmine, kontor jne) nüüd hakkas Enter neid müüma ja oh imet, juurdehindlus on võrreldes USA hindadega 10-20%...majandus aruandeid vaadates muidugi selgus, et suurima rentaablusega IT firma oli IM arvutid....eks Premiumis jms ole osavad raamatupidajad, kes suudavad kasumi ära peita
Räägitakse turu kaitsmisest tollide abil, et USA autod ei kinnitaks Euroopas liialt kanda...aga japsid, koreakad - need pole samuti Euroopas tehtud...mõnda võib 100k kandis lausa osta ja need tuuakse sama kaugelt, kui USA...mõistatuseks jääb, kuidas USA-s 700'000 maksev Z06, Eestisse jõudes järsku 1'400'000 maksab, aga KIA või Toyota saab pea sama hinnaga, mis kohalikul turulgi
BenBen, defineerid ehk muskelauto mõiste...minu silmis on 2 ukseline, madal, võimsa mootoriga, väikese pagassiga auto sportauto või siis sportauto wannabe
Mitte, et mul kellegi kasumi teenimise vastu midagi oleks, aga näkku valetamise vastu on küll
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
quote:wirx: enamus euro-aasia automüüjatest müüvad siin autosi väga minimaalse kattega...raha tuleb siiski teenindusest-hooldusest hiljem kuhjaga tagasi...
aga eks usa-kaid tuleks jälle rohkem müüa, et teenindus tasuma hakkaks, aga kui visatakse 1.5x(või 2x) hinnale juurde siis pole lootustki, et uusi USA-kaid väga palju liikuma hakkab...
hea näide elust enesest arvutite valdkonnast - IM arvutid müüs aastaid Apple sülearvuteid, umbes 100% juurdehindlusega(nende sõnul toll, km, saatmine, kontor jne) nüüd hakkas Enter neid müüma ja oh imet, juurdehindlus on võrreldes USA hindadega 10-20%...majandus aruandeid vaadates muidugi selgus, et suurima rentaablusega IT firma oli IM arvutid....eks Premiumis jms ole osavad raamatupidajad, kes suudavad kasumi ära peita
Räägitakse turu kaitsmisest tollide abil, et USA autod ei kinnitaks Euroopas liialt kanda...aga japsid, koreakad - need pole samuti Euroopas tehtud...mõnda võib 100k kandis lausa osta ja need tuuakse sama kaugelt, kui USA...mõistatuseks jääb, kuidas USA-s 700'000 maksev Z06, Eestisse jõudes järsku 1'400'000 maksab, aga KIA või Toyota saab pea sama hinnaga, mis kohalikul turulgi
BenBen, defineerid ehk muskelauto mõiste...minu silmis on 2 ukseline, madal, võimsa mootoriga, väikese pagassiga auto sportauto või siis sportauto wannabe
Mitte, et mul kellegi kasumi teenimise vastu midagi oleks, aga näkku valetamise vastu on küll
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=1 vaata ja loe ehk saab midagigi sulle rohkem selgemaks. Lõhidalt sport autoga sõidad sa kurvi, muskelautoda sirgetteed.
Isiklik arvamus ühtib BlueStangiga, igale mehele ei peagi olema võimalik omada ameeriklast, las sõidavad sidrunite pesukottide ja pilusilmadega.
____________________________
Only Mustangs run Free
www.fmce.ee
Ford Mustang GT-500KRaa et siis streetracerite auto on muskelauto lihtsalt norin...eks ma tea ise ka mis ta on, minu silmis olid muskelautod olemas ~30a tagasi, kuid tänapäevaselt muskelautolt ootaks ikka natuke kurvisuutlikust ka...
tqhq kirjutas:
Muskelautod seevastu on suhteliselt odavad, suure ja võimsa V8-mootoriga neljakohalised autod, mis ehitati ühe eesmärgiga: valitseda tänavaid ja jätta rohelise tule süttides kõik kaugele seljataha
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla