Kuna peagi tekib vajadus muretseda firmasse üks tõsine kastiauto neljaliikmelisele ehitusmeeste brigaadile siis kaaluks ka uuemat Ram-i. 2004 ja edasi...
Neljaukselise Crew Cabiga, neliveoline, kindlasti Cumminsi diisliga ja automaat. 175 kw oli vist neil uuematel.
Jaapani pick-upidega võrreldes on Rami eeliseks kabiiniosa suurus, kasti mõõtmed, treileri vedamise suutlikus ja kõikvõimalikud lisa- ja mugavusseadmed. (püsikiirushoidjad, konditsioneer, jms)
Kas kellelgi on kogemusi kuidas selle masinaga toimetada on? Kas nelivedu on pidevalt sees või lülitatav? Kuna auto hakkaks suhteliselt palju sõitma pikemaid kiirteeotsi siis huvitaks eriti ka reaalne kütusekulu maanteel ja sõidumugavus. Kas maanteel 10-12 sajale on mõeldav normaalse sõidu puhul. Kuidas toimib auto hooldus Eestis? Ameerika Autos näiteks.
Huvitaks ka sellele masinale kõrge kastikatte muretsemine. See mis on kabiiniosa kõrgune või suuremgi. Kas sellist kusagilt tellida saab ja kuhukanti hinnad jäävad.
Tänulik igasuguse info ja kogemuse eest!
____________________________
`73 Charger in progress
Ram 2500 tööautonaNelivedu on Dodgel lülitatav. Reaalne kütusekulu maanteel on 13 l. Sõidumugavused on väga head. Kõrge kasti kate on kusagil 1500 -2000 usd.
quote:Küllap need registreeritakse nõuetele vastavaks, ehk siis kuni 3.5t.
Registrimassi võid küll alla tõmmata, et B-kati lubadega sõita, kuid kiiruspiiriku ja sõidumeeriku nõue käivad täismassi, mitte reg massi järgi.
khmm, võb olla küll valesti aru saanud, aga reg. mass ja täismass on samad asjad. Üks lihtsalt ARK keeles.
Kandejõu vähendamisega saab reg. e. täismassi alla 3,5tn. ajada ja seega B kat. proovitud toimib. Ja ei ole ei piirikut, meerikut, ega muid formaalsuseid.
Hea näide on spets lillede ja mööbliveo furgoon, mis Saksa kallite teemaksude pärast üle 12 tn. veokitele, 17tn. reg. massi pealt 11,9 tn peale kohitseti. kandejõud nüüd 8,5 asemel 3,.. tn ja kõik ok.
Ram 2500 tööautonaKandejõu vähendamisega saab reg. e. täismassi alla 3,5tn. ajada ja seega B kat. proovitud toimib.
Et ümberregistreerimisel ütled numbri 3500 kg ja pannakse ilma kommentaarideta ära?
____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84
quote:riisiveski:khmm, võb olla küll valesti aru saanud, aga reg. mass ja täismass on samad asjad. Üks lihtsalt ARK keeles.
Kandejõu vähendamisega saab reg. e. täismassi alla 3,5tn. ajada ja seega B kat. proovitud toimib. Ja ei ole ei piirikut, meerikut, ega muid formaalsuseid.
Nii lihtne see ikka ei ole - reg mass ja täismass ei ole samad asjad.
Reg mass on oluline juhilubade ja maksude seisukohast, kuid kiiruspiiriku ja sõidumeeriku nõue tuleneb konkreetselt täismassist, mitte registrimassist.
____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal.
quote:Et ümberregistreerimisel ütled numbri 3500 kg ja pannakse ilma kommentaarideta ära?
Vähemalt treileri registreerimisel käis mul see täpselt ülalkirjeldatud moel. Treileri täismass on nüüd 2800 ja registrimass 2300, nagu vedaval autol lubatud piduritega haagise mass.
Ram 2500 tööautonaTuttaval on Ram 2500, vist eelmise aasta väljalase. Vanal on kindlapeale ainult B kat. ja auto kandevõime on viidud vastavusse sellega. Kilodes ei mäleta, kuid mõned sulepadjad ja tekk võib koormaks olla
____________________________
Chevy Van G20 Sportvan 5,7L`91a(Tiara)
MINI COOPER 2010
USA lipp sinu autole...
quote:riisiveski:khmm, võb olla küll valesti aru saanud, aga reg. mass ja täismass on samad asjad. Üks lihtsalt ARK keeles.
Kandejõu vähendamisega saab reg. e. täismassi alla 3,5tn. ajada ja seega B kat. proovitud toimib. Ja ei ole ei piirikut, meerikut, ega muid formaalsuseid.
Nii lihtne see ikka ei ole - reg mass ja täismass ei ole samad asjad.
Reg mass on oluline juhilubade ja maksude seisukohast, kuid kiiruspiiriku ja sõidumeeriku nõue tuleneb konkreetselt täismassist, mitte registrimassist.
Kas ma saan õieti aru et täismas saab olla suurem kui registrimas?
Kuna peagi tekib vajadus muretseda firmasse üks tõsine kastiauto neljaliikmelisele ehitusmeeste brigaadile siis kaaluks ka uuemat Ram-i. 2004 ja edasi...
Ise ka sellist isendit kiibitsenud.
Kuidas on sellise aastakäigu auto varuosade ja hoolduse hinnaga, kütusekuluga linnas, vastupidavus? Kõige soodsam kasko on e-kindlustuse järgi 20500.- aasta. Polegi hullu, mul hetkel topelt
Vaatan et sellise aasta peaks isegi 450kiloga kätte saama.
Ja kütusekulu küsimus polnud nali
____________________________
V8 TDI
17.04.2007 at 20:51
1 edit. Last edited 17.04.2007 at 20:52 by canarbic
Ram 2500 tööautonaMeerika taadid teavad rääkida ,et 10 l keskmisega peaks maanteel hakkama saama ( see sõltub väga palju peaülekandest,rehvidest ja modidest)
Huvitav fakt on see,et natuke järele aidatud (ütleme +150 hp) ja parema converteriga isendid võtavad vähem kütet kui tease seades liikurid.
Kui tahad head ,väga head masinat siis osta MegaCab koos pika kastiga, ametlikult D-C ei tee neid aga ühele Texase firmale on antud õigused seda teha ja turustada
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
17.04.2007 at 21:33
2 edits. Last edited 18.04.2007 at 08:22 by Astro SS
Ram 2500 tööautonaLisaks infot, et kui kasti sisemõõt on üle 2,1 m siis liigitatakse veoauto tolli maksu alla ehk 20 %. Ja topelt taga rataste puhul läheb B katist välja, ei aita enam arkis andmete muudatus.
Ram 2500 tööautonaNo topeltrattad ikka küll midagi b-katist välja ei vii.
Kui sõiduk on täismassiga kuni 3500kg, siis olgu või kolm ratast kõrvuti.Aga teine asi on kui sõidukil on taga kaks silda all.
quote:Diiler: Lisaks infot, et kui kasti sisemõõt on üle 2,1 m siis liigitatakse veoauto tolli maksu alla ehk 20 %. Ja topelt taga rataste puhul läheb B katist välja, ei aita enam arkis andmete muudatus.
puutusin eelmisel aastal oma liikurit muugalt kätte saada püüdes kokku nende probleemidega. kasti mõõdud olid tõesti olulised, kuid ametnikele olid maksu määramisel olulisemad hoopis muud tegurid. näiteks see, et mida selle autoga tegema hakatakse, kas kaupa vedama või inimesi (6 kohta ikkagi), kas kast on kere osa või eraldi (!!), jne. vaesekesed ei teadnud täpselt isegi millist punkti peaks järgima ja mida nõudma. koos lugesime nende eeskirju ja leidsime seal hulga vasturääkivusi.
lõpuks suutsin neid veenda, et auto rohkem igapäevaseks harrastusliiklemiseks, mitte töö tegemiseks ja pärast pingelist kirjavahetust ja ärevaid telefonikõnesid pääsesin 22% (mitte 20%) tollimaksest. tänaseks võibolla tõesti olukord muutunud.
Ram 2500 tööautonaTänaseks on tõesti palju muutunud, kõikide kastikate eest tuleb nüüd välja käija 22% tollimaksu ,ei ole vahet kas on 1500 , 2500 või 3500
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
quote:Küllap need registreeritakse nõuetele vastavaks, ehk siis kuni 3.5t.
Registrimassi võid küll alla tõmmata, et B-kati lubadega sõita, kuid kiiruspiiriku ja sõidumeeriku nõue käivad täismassi, mitte reg massi järgi.
No ma ei tea. Mul tõmmati ka täismass maha 3500 peale koos registrimassiga. Mingit sõidumeerikut ega kiiruspiirikut pole vaja. Suure koormaga on ainult vahelejäämiseoht, muud midagi.
quote:jaak:No ma ei tea. Mul tõmmati ka täismass maha 3500 peale koos registrimassiga. Mingit sõidumeerikut ega kiiruspiirikut pole vaja. Suure koormaga on ainult vahelejäämiseoht, muud midagi.
Offtopic - täismassi ametlikult ei saa/tohi muuta. Täismass võetakse sõiduki tootja andmete järgi, ja seda ei muudeta. Juhtimisõiguse, maksude jm sõiduki kasutamist reguleerivate reeglite jaoks muudetakse registrimassi.
____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal.
quote:jaak:No ma ei tea. Mul tõmmati ka täismass maha 3500 peale koos registrimassiga. Mingit sõidumeerikut ega kiiruspiirikut pole vaja. Suure koormaga on ainult vahelejäämiseoht, muud midagi.
Offtopic - täismassi ametlikult ei saa/tohi muuta. Täismass võetakse sõiduki tootja andmete järgi, ja seda ei muudeta. Juhtimisõiguse, maksude jm sõiduki kasutamist reguleerivate reeglite jaoks muudetakse registrimassi.
Veel OT: kindlasti saab ka täismassi väiksemaks teha aga teoreetiliselt peaks see tähendama paberimajanduses ümberehitust. Täismass on maksimaalne mass, mida tehas autole ohutult garanteerib. Kui auto ehitatakse mingiks väga konkreetseks otstarbeks ümber ja sellega näiteks kaasneb mingi kandekonstruktsiooni, sillaehituse või näiteks rehvide muutus, siis tuleb ka täismass kolinal alla. Ja tühimass võib tõusta. Ma kujutan ette näiteks vanade busside legaalselt autosportlaste elamisvaguniks ehitamisel juhtub täpselt nii pluss kohtade arvu muudatus.
Reg.mass on teine asi, seal lihtsalt vähendatakse kandejõudu ja kogu muusika. Mingit luba ega asja pole ka ARK'l endal vaja toota.
Edit: just rehvid võivad osutuda "päästeingliks". Kui võtta legaalne luba teist mõõtu ja teise märgistusega rehvidele, peaks ka täismass alla tulema. Rehvidel on ju kandejõud määratud ning auto täismass antakse spetsifikatsioonis konkreetsete rehvidega.
26.04.2007 at 13:18
1 edit. Last edited 26.04.2007 at 13:21 by PlyVal64